Проблем с климатроника и парното-ЗАКЛЮЧВАЙТЕ !!!
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с климатроника и парното-ЗАКЛЮЧВАЙТЕ !!!
Здравейте отново,колеги ! Днес като си карах установих,че като пусна парното на студено през отворите до предния прозорец духа горещ въздух,но на краката и в средата е студен.Същото се получава и с климатроника.Студено си е както си искам ,но предния отвор до предно стъкло си е топъл въздуха . ПОМОГНЕТЕ !!! Мерси предварително.
П.С. Сигурно темата е обсъждана многократно ,но не намерих със същия проблем.

П.С. Сигурно темата е обсъждана многократно ,но не намерих със същия проблем.





Последна промяна mr.co0p3r на 12 Май 2009, 10:09, променена общо 1 път
- Gottlos
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 455
- Регистриран на: 19.01.2006
- Местоположение: За сега в Сливен,скоро и в други градове!
- Пол: Мъж
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=18
Номер 1 на схемата е проблема.Клапаните са блокирали в отворено положение и радиатора на парното е постоянно топъл.Тъй като за средните въздуховоди клапите са преди радиатора на парното,от там си духа студено.Вчера "отремонтирахме" абсолютно същия проблем и сега всичко си работи ОК.Гумените уплътнения се бяха разпаднали вътре и блокирали самите клапани.
Номер 1 на схемата е проблема.Клапаните са блокирали в отворено положение и радиатора на парното е постоянно топъл.Тъй като за средните въздуховоди клапите са преди радиатора на парното,от там си духа студено.Вчера "отремонтирахме" абсолютно същия проблем и сега всичко си работи ОК.Гумените уплътнения се бяха разпаднали вътре и блокирали самите клапани.
- PIT
- Потребител
-
- Мнения: 5
- Регистриран на: 17.11.2008
- Местоположение: Бургас
- Кара: E21,E34,E36,E39
- Мечтае да кара: M3 POWER
Re: re
metodi80 написа:PIT написа:Продават ли се само гумените уплътнения , че и аз имам същия проблем?
Гумени уплътнения , разни о-пръстени се намират в магазините за авточасти и не само там ...
Като са се разпаднали и са станали на каша от къде да ги намеря и с какво да ги сравня колега?
- metodi80
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3876
- Регистриран на: 21.05.2008
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
Re: re
PIT написа:metodi80 написа:PIT написа:Продават ли се само гумените уплътнения , че и аз имам същия проблем?
Гумени уплътнения , разни о-пръстени се намират в магазините за авточасти и не само там ...
Като са се разпаднали и са станали на каша от къде да ги намеря и с какво да ги сравня колега?
Тъй като става дума за уплътнения вътре в самите клапани , които не се предлагат като отделна част и съответно нямат номенклатурен номер , единствения вариант е да видиш от други такива клапани какви са уплътненията ...иначе няма от къде другаде да сравниш ....
- jbankov
- ентусиаст
-
- Мнения: 1346
- Регистриран на: 11.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e46 M54 '01
:)
Gottlos написа:http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=CA71&mospid=47435&btnr=64_0126&hg=64&fg=18
Номер 1 на схемата е проблема.Клапаните са блокирали в отворено положение и радиатора на парното е постоянно топъл.Тъй като за средните въздуховоди клапите са преди радиатора на парното,от там си духа студено.Вчера "отремонтирахме" абсолютно същия проблем и сега всичко си работи ОК.Гумените уплътнения се бяха разпаднали вътре и блокирали самите клапани.
Привет,колега!
Четох из форума и попаднах на това.Виждам,че разбираш от тези неща,защото си се сблъсквал.Да те помоля да ми кажеш при мен дали проблема е от тези уплътнения,за които говориш.При мен вс за сега е ок-духа си от всякъде топло и студено както си го настроя разбира се.НО проблема ми е ,че съм с двузонов климатроник и мога да си нагласям температурата само от лявата врътка за температурата.Дясната-на каквито и градуси да я сложа нищо не се променя.Едно приятелче ми каза че е точно от тези клапани и ми преоръча да не се занимавам,но като гледам ,че има решения за всичко си мисля да пробвам.
Благодаря предварително!
Поздрави!

- Le Transporteur
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: :)
Ще хвърля малко инфо, как работеше при мен климата с врътките( всичко в изправност и кондиция)без включен компресор, нещо което през годините във форума не съм срещал обяснено от колега.
Вариант 1. Когато и двете врътки са в крайно ляво положение, и отляво и отдясно се подава външен въздух , чиято температура не се променя, клапаните са затворени.
Вариант 2. Лява врътка на 12 часа или някаде по скалата, но не в крайни положения, при това положение в лявата част от духалките постъпващият въздух се затопля, Дясната духалка е в крайно ляво положение и през духалките в дясно постъпва "необработен" външен въздух.
Вариант 3. Лявата врътка е в крайно дясно положение , така независимо , че дясната е крайно ляво от всички духалки постъпва въздух с максимална температура, отворени са и двата клапана, т.е. лявата врътка в крайно дясно положение командва и двата клапана за пълно отваряне.
Вариант 4. Когато лявата врътка е крайно ляво положение, от дясната не може да се променя температурата за дясната половина.
Вариант 5. Когато и двете врътки са някъде произволно по скалата (не са в крайни положения), се настройват съответно желаните градуси в лявата и дясната секции.
Важно е, че при крайни положения (ляво и дясно) на лявата врътка, тя е пълен господар над двата клапана и от дясната врътка не зависи нищо.
Вариант 1. Когато и двете врътки са в крайно ляво положение, и отляво и отдясно се подава външен въздух , чиято температура не се променя, клапаните са затворени.
Вариант 2. Лява врътка на 12 часа или някаде по скалата, но не в крайни положения, при това положение в лявата част от духалките постъпващият въздух се затопля, Дясната духалка е в крайно ляво положение и през духалките в дясно постъпва "необработен" външен въздух.
Вариант 3. Лявата врътка е в крайно дясно положение , така независимо , че дясната е крайно ляво от всички духалки постъпва въздух с максимална температура, отворени са и двата клапана, т.е. лявата врътка в крайно дясно положение командва и двата клапана за пълно отваряне.
Вариант 4. Когато лявата врътка е крайно ляво положение, от дясната не може да се променя температурата за дясната половина.
Вариант 5. Когато и двете врътки са някъде произволно по скалата (не са в крайни положения), се настройват съответно желаните градуси в лявата и дясната секции.
Важно е, че при крайни положения (ляво и дясно) на лявата врътка, тя е пълен господар над двата клапана и от дясната врътка не зависи нищо.
Последна промяна Le Transporteur на 28 Апр 2009, 11:37, променена общо 1 път
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Gerch
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 79
- Регистриран на: 14.10.2008
- Местоположение: София/Раковски
- Пол: Мъж
- Кара: '93 318 IS COUPE
- Детайли за колата: '93 318 IS COUPE
M42B18
Le Transporteur благодаря за разяснението, това бе полезно. Може би го пише в упътването, ама кой да чете 

Колеги и аз имам проблеми с парното. От лявата част ми духа постоянно топло, Но явно проблема е в електрическите кранчета за водата.
Докато търсих проблема разглобих под предния капак, там дето влиза въздуха в купето. Аз съм със седан. Там намерих мотора за вентилацията. Интересното е че от двете му страни има клапи. Запалих колата, пуснах парното, пуснах климатика, циркулация на вътрешния въздух, но клапата винаги си бе отворена. Питам: тези клапи ръчно ли се затварят/отварят или нещо ги движи? Според мен като пусна да циркулира вътре въздутха, клапите трябва да се затворят за да не влиза външен въздух. Ако е така какво ги движи? Там не видях моторче, нито жило.
Докато търсих проблема разглобих под предния капак, там дето влиза въздуха в купето. Аз съм със седан. Там намерих мотора за вентилацията. Интересното е че от двете му страни има клапи. Запалих колата, пуснах парното, пуснах климатика, циркулация на вътрешния въздух, но клапата винаги си бе отворена. Питам: тези клапи ръчно ли се затварят/отварят или нещо ги движи? Според мен като пусна да циркулира вътре въздутха, клапите трябва да се затворят за да не влиза външен въздух. Ако е така какво ги движи? Там не видях моторче, нито жило.
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
bmw325tds написа:Колеги и аз имам проблеми с парното. От лявата част ми духа постоянно топло, Но явно проблема е в електрическите кранчета за водата.
Докато търсих проблема разглобих под предния капак, там дето влиза въздуха в купето. Аз съм със седан. Там намерих мотора за вентилацията. Интересното е че от двете му страни има клапи. Запалих колата, пуснах парното, пуснах климатика, циркулация на вътрешния въздух, но клапата винаги си бе отворена. Питам: тези клапи ръчно ли се затварят/отварят или нещо ги движи? Според мен като пусна да циркулира вътре въздутха, клапите трябва да се затворят за да не влиза външен въздух. Ако е така какво ги движи? Там не видях моторче, нито жило.
тези клапи се ругулират посредством моторче като натиснеш копченцето да ти върти въздух (вънка/вътре) моторчето получава сигнал посредстом метална пръчка избутва дясната калапа (тази от към пасажера) само на нея има краче за закачане а те са акачени помежду си с едно жило и така се отварят и двете и така действа
- PNR
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 785
- Регистриран на: 23.09.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW e36 318is COUPE M42
моторчето се намира на самото парно вътре в купето доста трудно за достигане без много разглабяне но не ти е там проблема според мене а в самото метално лостче е откачено от клапата и не ги движи като си разглобил всичко отпред при чистачките свали тази пластмасата дето затваря моторчето и ще го видиш лостчето и ще видиш точно къде се закача нямам снимка за да ти пратя да погледнеш
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
и аз да питам нещо с дигиталния двузонов климатроник съм.
след смяна с РАБОТЕЩИ ел клапи проблема при мен остава, а именно:
от средната част на духалките при висока скорост навлиза прекалено много въздух, т.е. колкото по-бързо карам толкова по-силно духа.
другия ми проблем е, че като пусна на студено (включен компресор) духа само от средата. от прозореца духа яко жега, а в краката нещо средно.
предполагам някакви ел клапи които отварят/затварят нещо си или управление някакво?
това е при положение студено на врътката над средните духалки.
при положение топло на връката на топло и зададени градуси 16 от горе и долу пак духа топло дори и вънка да е жега
след смяна с РАБОТЕЩИ ел клапи проблема при мен остава, а именно:
от средната част на духалките при висока скорост навлиза прекалено много въздух, т.е. колкото по-бързо карам толкова по-силно духа.
другия ми проблем е, че като пусна на студено (включен компресор) духа само от средата. от прозореца духа яко жега, а в краката нещо средно.
предполагам някакви ел клапи които отварят/затварят нещо си или управление някакво?
това е при положение студено на врътката над средните духалки.
при положение топло на връката на топло и зададени градуси 16 от горе и долу пак духа топло дори и вънка да е жега


16 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани