къде да намеря реостатите от управлението на вентилатора
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
къде да намеря реостатите от управлението на вентилатора
Здравейте,
Понеже ми се развалиха първите три степени на вентилатора, работи само четвъртата, се чудя къде да намеря платката с резисторите / реостати, управляващи първите три степени.
Вчера разглобих почти всичко /барче, жабка и какво ли не/, но без успех. Моля дайте идея как да се добера до този модул. Къде да го търся и какво трябва да разглобя за да стигна до него.
Понеже ми се развалиха първите три степени на вентилатора, работи само четвъртата, се чудя къде да намеря платката с резисторите / реостати, управляващи първите три степени.
Вчера разглобих почти всичко /барче, жабка и какво ли не/, но без успех. Моля дайте идея как да се добера до този модул. Къде да го търся и какво трябва да разглобя за да стигна до него.
инфо
здравей
тъй като и аз имах абсолютносъщия проблем
ето малко информация. това което е изгоряло не е в купето.
Релето се намира от долната лява страна на радятора ти - представлява дълга черна пура - може би дълга около 10ина сантиметра и диаметър 1 см. раирана е като че ли за да се охлажда. това реле струваше около 60 лв от ВАРИ на Оборище. В ДАРУ е повече. Продава се с кабелчета около 15 см от всяка страна и аз си споих и всичко вече ОК. Сам сложих всичко и мисля че и ти ще можеш.
Мойта тройка е 325тд с климатик. надявам се чаркуляците и на двете баварки да са на същите места
успех
тъй като и аз имах абсолютносъщия проблем
ето малко информация. това което е изгоряло не е в купето.
Релето се намира от долната лява страна на радятора ти - представлява дълга черна пура - може би дълга около 10ина сантиметра и диаметър 1 см. раирана е като че ли за да се охлажда. това реле струваше около 60 лв от ВАРИ на Оборище. В ДАРУ е повече. Продава се с кабелчета около 15 см от всяка страна и аз си споих и всичко вече ОК. Сам сложих всичко и мисля че и ти ще можеш.
Мойта тройка е 325тд с климатик. надявам се чаркуляците и на двете баварки да са на същите места
успех
конче вихрогонче...
странно
не очаквах да има такава разлика, но тогава нямам престава на къде да те насоча.
Все си мисля че трябва да са там някъде и на твоя модел.
Май ще трябва да скокнеш на някакъв електричар да ти прегледа схемите и да каже къде може да е туй чудо
sorry
Все си мисля че трябва да са там някъде и на твоя модел.
Май ще трябва да скокнеш на някакъв електричар да ти прегледа схемите и да каже къде може да е туй чудо
sorry
конче вихрогонче...
здравей sasho,
знам че е с голямо закъснение но намерих съвсем случайно разрещение на твоя проблем с вентилаторът.
PasteVAM ти каквото намерих - на английски е :
Date: Thu, 9 Dec 1999
From: "Bill Peyton" <wpeyton@erols.com>
Subject: RE: <E36> Fan switch only working on #4 position...
Hi Gary -
The resistor is located in the center console, drivers side, in the area
behind the radio. You'll need to remove a few panels, and reach in to
replace it. Easy job.
Bill Peyton
'93 325 160K
********************************************************
надявам се ако не си успял да се справиш с проблема си, това да ти помогне. за повече информация прочети това:
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... lower.html
от мен чао
знам че е с голямо закъснение но намерих съвсем случайно разрещение на твоя проблем с вентилаторът.
PasteVAM ти каквото намерих - на английски е :
Date: Thu, 9 Dec 1999
From: "Bill Peyton" <wpeyton@erols.com>
Subject: RE: <E36> Fan switch only working on #4 position...
Hi Gary -
The resistor is located in the center console, drivers side, in the area
behind the radio. You'll need to remove a few panels, and reach in to
replace it. Easy job.
Bill Peyton
'93 325 160K
********************************************************
надявам се ако не си успял да се справиш с проблема си, това да ти помогне. за повече информация прочети това:
http://member.rivernet.com.au/btaylor/B ... lower.html
от мен чао
конче вихрогонче...
Много ти благодаря BBoy.
Оправих го. Оказа се, че се намира от дясната страна на централното табло отзад. Трябва да се махне жабката и се вижда къде отиват кабелите от ключа. Като се разкачи този куплонг при по внимателно гледане се забелязва, че и тази част която остава (търсените реостати) могат да се извадят. При мен се оказа, че е нагорял контакт. Когато се изчисти (с шкурка) се оправя.
Още веднаж искам да ти благодаря. Много ми помогна (и с отзивчивостта и с инфото. Не знам ако не беше ти дали щях да се заема отново, защото се бях отказал.
Оправих го. Оказа се, че се намира от дясната страна на централното табло отзад. Трябва да се махне жабката и се вижда къде отиват кабелите от ключа. Като се разкачи този куплонг при по внимателно гледане се забелязва, че и тази част която остава (търсените реостати) могат да се извадят. При мен се оказа, че е нагорял контакт. Когато се изчисти (с шкурка) се оправя.
Още веднаж искам да ти благодаря. Много ми помогна (и с отзивчивостта и с инфото. Не знам ако не беше ти дали щях да се заема отново, защото се бях отказал.
радвам се
нямаш грижи Сашо. За това сме тук - за да си помагаме ако можем
утре може да закъсам някъде по пътя и да ти звънна да ме изтеглиш Пу, пу, пепел ми на устата
айде лек ден от мен
утре може да закъсам някъде по пътя и да ти звънна да ме изтеглиш Пу, пу, пепел ми на устата
айде лек ден от мен
конче вихрогонче...
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани