с50б32 vs m62b44

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 M3
Мечтае да кара: Е30 М

с50б32 vs m62b44

Мнение от charli_compact » 19 Ное 2013, 1:57

Колеги моля за помощ за разрешаването на 1 голям спор - Кой мотор ще е по добре на драг във Е36 купе с ръчни скорости :?:
Последна промяна charli_compact на 21 Ное 2013, 1:44, променена общо 1 път

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от steeN » 19 Ное 2013, 2:37

А ми дай въртящите моменти и конете и на какви обороти са и ще ти кажем :)
Още по-добре ако имаш кривите. Също така има значение и с какви скоростни кутии и дифове ще са окомплектовани.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Потребител
Аватар
Мнения: 21
Регистриран на: 2.10.2009
Пол: Мъж
Кара: Е36 M3
Мечтае да кара: Е30 М

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от charli_compact » 19 Ное 2013, 2:46

Да знам за разликата при дифовете и скоростните кутии .. 4.4 - ръчни от оригиналните си ,а евото със 5ст от 2.8
Дифове - евото - 3.45 , 4.4 - по къс но нз точно колко :dunno:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от In_Memoriam » 19 Ное 2013, 13:29

Логично е S50 да е по-подходящ. М60 го ползват за дрифт.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Vanqu1sh » 19 Ное 2013, 23:20

S моторите са конструирани с да бъдат със състезателен характер и са доста по динамични и оборотни. М60-то (да не се обиди някой) си е мотор от лимузина. И двата мотора не са лоши, но сигурно има причина единия да е двойно по-скъп от другия. А до колегата In_Memoriam не успях да го разбера това изказване че ги ползват за дрифт. Може би е по-често срещан защото е по-бюджетния мотор, но не мога да кажа че с50 не се използва за дрифт. За мене си е просто по-добрия мотор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от In_Memoriam » 19 Ное 2013, 23:26

Да, и двата ги ползват за тази цел, но предимството на М60 не е само в цената. Не мога да се съглася, че S50 е по-добрия за дрифт, защото нито има въртящия момент на М60/М62, нито го има, където е най-много необходим. Обърни се към колегите дрифтъри за по-подробни разяснения от опит. Моите твърдения са на базата и на други дилеми - V8 срещу редови 6-так (например М52B28 срещу М30B35) с цел дрифт.
Последна промяна In_Memoriam на 20 Ное 2013, 1:26, променена общо 2 пъти
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Vanqu1sh » 19 Ное 2013, 23:31

Ами не е нужно да се съгласяваш с мене щото то си е и до лично предпочитание. Добре съм запознат и с двата мотора и знам за въртящия момент на м60-то, но пак бих си избрал с50-ката. Отделно за дрифт м60 е доста тежък и му е нужно изместване назад за да се запази баланса. Отделно като издръжливост е доста по-кекавия мотор. А и за липсата на въртящ момент е малко пресилено да говорим защото това си зависи от самата писта и съответно диф и скорости.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Vanqu1sh » 19 Ное 2013, 23:39

In_Memoriam написа:Моите твърдения са на базата и на други дилеми - V8 срещу редови 6-так (например М52B28 срещу М30B35) с цел дрифт.

Тука си зависи и от шофьорските умения щото знам за хора минали от 6-так на 8-мак и са ми споделяли че е по-тегав за каране заради въртящия момент. 6-таците ако си забелязал ги карат повече в прекъсвачи :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от In_Memoriam » 19 Ное 2013, 23:40

Виждам, че се чудиш какво да си изсмучеш от пръстите, но преди да напишеш нещо поне се убеди в истинността му:

Необорудван S50 - 154 kg
Необорудван М60 - 146 kg

Баланс няма какво да намесваш, защото говорим за дрифт, където има далеч по-важни неща. Дали М60 е по-кекав не знам - питай AlexMa3x дали не това не зависи от състояние, масло и други фактори.

Да напомня, че темата е за драг и там и според мен S50 печели.
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Vanqu1sh » 19 Ное 2013, 23:45

Ми аз до колкото знам баланса е много важен в дрифта и понеже намеси AlexMa3x може да видиш неговия мотор колко е навътре в купето. Това че е кекав също не е само мое мнение и имам предвид, че от инженерна гледна точка е проектиран така и не говоря за състоянието на еди кой си мотор.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 175
Регистриран на: 27.08.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 325i

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от SlowMotion » 19 Ное 2013, 23:58

Спора е излишен С50 е напред независимо драг/дрифт/планинско/подводници/самолети и т.н. Причината У НАС да ползват М60 пред С-ките е тва че е доста по-достъпен и в никакъв случай не е по-кекъв .... А поддръжката му е наполовина тази на едно С50(става въпрос като за състезателен автомобил).Баща ми кара 540-ка, имам няква идея кво говора.Само неговата е без ваносова,което аз го имам като плюс като се има в предвид годините на колата.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от steeN » 20 Ное 2013, 0:02

Дайте сухите числа, другото са субективни усещания :)
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1862
Регистриран на: 20.10.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BigBlockV8
Мечтае да кара: бангия с предно
Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Nickelback » 20 Ное 2013, 0:22

Vanqu1sh написа:Ми аз до колкото знам баланса е много важен в дрифта и понеже намеси AlexMa3x може да видиш неговия мотор колко е навътре в купето. Това че е кекав също не е само мое мнение и имам предвид, че от инженерна гледна точка е проектиран така и не говоря за състоянието на еди кой си мотор.


Балансът на масите и наличието на S моторетка са от изключително значение при една съвсем друга дисциплина дето не виждам да се коментира тук :roll: Нито е драг, нито е дрифт тая дисциплина.
Чудя се, понеже спомена, че си добре запознат с тия моторетки, дали би споделил с непросветената аудитория тук, от твоята инженерна гледна точка, кое точно е кекавото на М60? Щото имам разни съмнения, ама да видим дали ще се разсеят. Не че се заяждам, ама дотука само приказки от кръчмата слушаме и нищо конкретно :dunno: Пък би ми било интересно да чуя нещо конкретно :yes:

Иначе за дрифта все съм останал с впечатление, че на хората им трябва мощност постигната в голяма степен чрез торк, а не толкова чрез обороти :dunno: V8-маци, турбинирани и чарджнати мотори... :roll: Високооборотните пили все на заварка трябва да седят и малко да ги изпуснеш, "пак трябва да риташ съединителя" :mrgreen: :mhihi: Ама де да знам, може и да бъркам, такова ми е впечатлението :dunno:

Моето мнение, че за драг (400м) по-подходящият е по-мощният мотор (поне при тези два съпоставени има около 40коня превес в полза на М-power). Най-малкото заради наличието на пълно разгръщане на мощността за поне 3 предавки. "Предавки" - това също е от голямо значение!
При малко по-близки мощности ще се заформи кантар и тоя с по-плоска и продължителна крива на въртящия момент ще надделее. Пример: Е36 28-ца е няколко десети напред срещу 25-ца при уж еднакви мощности :dunno: Другия момент е с по-внимателното подаване на газ при 8-мака за постигане на оптимално сцепление.

ЕДИТ: Автора да каже дали говори за M62B44 или за M60B40, щото 40Nm не са за пренебрегване!
Изображение Изображение

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 821
Регистриран на: 16.02.2012
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от Vanqu1sh » 20 Ное 2013, 0:47

Nickelback написа:Балансът на масите и наличието на S моторетка са от изключително значение при една съвсем друга дисциплина дето не виждам да се коментира тук :roll: Нито е драг, нито е дрифт тая дисциплина.
Чудя се, понеже спомена, че си добре запознат с тия моторетки, дали би споделил с непросветената аудитория тук, от твоята инженерна гледна точка, кое точно е кекавото на М60? Щото имам разни съмнения, ама да видим дали ще се разсеят. Не че се заяждам, ама дотука само приказки от кръчмата слушаме и нищо конкретно :dunno: Пък би ми било интересно да чуя нещо конкретно :yes:


Бъркаш се колега. В дрифта баланса е от изключително значение. Хората местят с по 30-40-50 см двигателите за да запазят 50:50. S мотора си е създаден за яко каране, докато м60 го зимаш от лимузина, но няма да задълбавам. Както казах в началото всеки сам си решава кой мотор по му харесва и му е по-приятен за каране.

Nickelback написа:Иначе за дрифта все съм останал с впечатление, че на хората им трябва мощност постигната в голяма степен чрез торк, а не толкова чрез обороти :dunno: V8-маци, турбинирани и чарджнати мотори... :roll: Високооборотните пили все на заварка трябва да седят и малко да ги изпуснеш, пак трябва да риташ съединителя. Ама де да знам, може и да бъркам, такова ми е впечатлението :dunno:


Вие изкарахте тоя мотор че грам не върви. Отделно че като се говори така може да конкретизирате за колко голяма писта става въпрос, с каква скорост, на коя предавка и т.н. Като за дрифта трябва торк без обороти най-добре да започне да се кара с дизели. Те перфектно отговарят на твоите критерии. Ако говорим за дрифт на високо ниво там вече нито с50, нито м60 са достатъчни. Всички мотори са с принудително пълнене.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1329
Регистриран на: 9.07.2010
Местоположение: София
Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading

Re: с50б32 vs m60b44

Мнение от In_Memoriam » 20 Ное 2013, 1:12

Колега, явно е че не можеш да си подкрепиш технически твърденията за "кекавия" М60 и си предубеден, защото бил "от лимузина". Очаквах по-добри аргументи понеже си "добре запознат" с V8 :mhihi:

Критерият моторът да има торк, явно не е само наш, а и на Sharo, AlexMa3x, Али и един куп други пилоти, които сигурно знаят малко повече по темата на нашия спор. За турбинираните мотори в дрифта си трябва карач и прецизност, не са за всеки. Глупостите за дизелите няма да ги коментирам...

За "вървене" го изкарахме точно обратното - това е правилния мотор за драг.
Изображение

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook