издуване на маркучите на 318 TDS
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
издуване на маркучите на 318 TDS
Здравейте колеги,
Имам следният проблем с 318 TDS: Издува маркучите и на ниските обороти изчезва парното. На високите обороти от 1500 нагоре е нормално. Системата е изчистена. Капачката на разширителния съд е нова, водната помпа работи и всички маркучи са топли , освен долният маркуч от страна на термостата . По голямата част от радиатора е студена. Колата е без климатик. Виското работи. Температурата на стрелката отчита нормални стойности. Колата не прегрява нито изстива.
ПОМОООООООООООООООООООООООООООЩ!!!!!!!!!!!!!!
Имам следният проблем с 318 TDS: Издува маркучите и на ниските обороти изчезва парното. На високите обороти от 1500 нагоре е нормално. Системата е изчистена. Капачката на разширителния съд е нова, водната помпа работи и всички маркучи са топли , освен долният маркуч от страна на термостата . По голямата част от радиатора е студена. Колата е без климатик. Виското работи. Температурата на стрелката отчита нормални стойности. Колата не прегрява нито изстива.





ПОМОООООООООООООООООООООООООООЩ!!!!!!!!!!!!!!
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: издуване на маркучите на 318 TDS
....всички маркучи са топли , освен долният маркуч от страна на термостата
Колега, ако термостата отваря, трябва и този маркуч да е топъл при работна температура на двигателя. Когато той стане топъл ще видиш, че ще загрее и радиатора. Според мен трябва да смениш термостата, но ако искаш да вкараш елемент на 100% сигурност, може да пробваш как ще се държи охладителната система без термостат.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: издуване на маркучите на 318 TDS
За какво да го сменя?
Температурата на стрелката отчита нормални стойности. Колата не прегрява нито изстива.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- madrus
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 174
- Регистриран на: 16.03.2009
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E 60 - 218 ка
- Мечтае да кара: V 10 5.0
Re: издуване на маркучите на 318 TDS
Може да има проблем и водния радиатор .
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6273
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: издуване на маркучите на 318 TDS
~Мишо~ написа:За какво да го сменя?Температурата на стрелката отчита нормални стойности. Колата не прегрява нито изстива.
Защото има оплаквания от охладителната система и долният маркуч на радиатора не загрява, което е признак за неотварящ термостат. Ако пък колегата само си въобразява, че има проблем е тема на друг разговор. Но долният маркуч няма начин да не загрее след известно каране на колата- по-бързо или по-бавно в зависимост от начина на каране и външната температура.
madrus написа:Може да има проблем и водния радиатор .
Дори и да е запушен частично, не е на 100% за да не загрява маркуча след него. Нека най-напред колегата накара този маркуч да загрее и тогава може да се мисли за радиатора.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3150
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: издуване на маркучите на 318 TDS
Но долният маркуч няма начин да не загрее след известно каране на колата- по-бързо или по-бавно в зависимост от начина на каране и външната температура.
Вярно е, но и също така няма начин колата да не прегрее, ако термостата не отваря. Според мен просто колата не е била карана достатъчно за да загрее, времето е студено. В крайна сметка това са подробности, проблема е че надува маркучите.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани