проблем със свързването на аларма
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
проблем със свързването на аларма
Прочетох темата в полезни, даже писах там.Питах за пробрема ми и в друга тема. След като никой не помогна правя последен опит с тази тема.
Та по същество....
Купих си модул за централно заключване с дистанционно. Колата ми е 318ис 1994г. с комфорт модул. До колкото пазбрах от темата в полезни модулчето се свързва за жълтата букса на комфорта на пин 13 или 17 за заключване и на пин 4 за отключване. Модула съм го свързал да подава 12в сигнал. Само ,че проблема е ,че при мен няма кабелче нито на пин 17 нито на пин 4. имам само на пин 13. Мерих с мултицет и като заключнам с ключа идва 12в сигнал на пин 13 но като свържа модула да подава сигнал за заключване нищо не става. Нищо не става и като подам 12в на пин 17 и на пин 4... Някой има ли идея защо не реагира комфорта?? Другия ми въпрос е кой кабел има 12в постоянно за да свържа захранването на мосулчего и къде да свържа кабелите за мигачите?
Та по същество....
Купих си модул за централно заключване с дистанционно. Колата ми е 318ис 1994г. с комфорт модул. До колкото пазбрах от темата в полезни модулчето се свързва за жълтата букса на комфорта на пин 13 или 17 за заключване и на пин 4 за отключване. Модула съм го свързал да подава 12в сигнал. Само ,че проблема е ,че при мен няма кабелче нито на пин 17 нито на пин 4. имам само на пин 13. Мерих с мултицет и като заключнам с ключа идва 12в сигнал на пин 13 но като свържа модула да подава сигнал за заключване нищо не става. Нищо не става и като подам 12в на пин 17 и на пин 4... Някой има ли идея защо не реагира комфорта?? Другия ми въпрос е кой кабел има 12в постоянно за да свържа захранването на мосулчего и къде да свържа кабелите за мигачите?
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: проблем със свързването на аларма
12 волта постоянно има под шофьорската седалка, виж тук: http://www.bimmerbrothers.com/e36-oe-ke ... -retrofit/
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: проблем със свързването на аларма
Nukem написа:12 волта постоянно има под шофьорската седалка, виж тук: http://www.bimmerbrothers.com/e36-oe-ke ... -retrofit/
това с нищо не ми помага... Тук е дадено сигнала за заключвате и отключване да се подава на пинове 17 и 4 от жълтата букса на комфорта.... както съм написал по-горе пробвах да подам сигнал на тези пинове но нищо не става... А относно постоянния + под седалката не ми въпши работа много ми е далече. Трябва ми постоянен + някъде зад жабката
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: проблем със свързването на аларма
пр мен също не ставаше и беше изгорял един от 3-те бушона за централното, за постоянния + може и да ти трябва зад жапката, но няма. Така че ще си пуснеш един кабел, от разпределителната кутиика под шофьоркската седалка не е кой знае каква работа, 15мин.
П.С: пробваи за тест с друг комфор модул.
П.С: пробваи за тест с друг комфор модул.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: проблем със свързването на аларма
Да *ба тея китайски бушони ...
3 пъти ги гледах уж здрави, накрая ги смених и всичко тръгна.
Четох че в снопа с кабели под волана има Червен кабел с зелена ивица който е постоянен + след предпазител. Там ще вържа алармата.
3 пъти ги гледах уж здрави, накрая ги смених и всичко тръгна.
Четох че в снопа с кабели под волана има Червен кабел с зелена ивица който е постоянен + след предпазител. Там ще вържа алармата.
- Hellrot
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 12.08.2013
- Местоположение: Белозем
- Пол: Мъж
- Кара: bmw e36 coupe
- Мечтае да кара: m3 e36
- Детайли за колата: бмв е36 купе 320и. 150к.с. 1996г. кармазЪ червено...
Re: проблем със свързването на аларма
Ето го и резултата.
остана само да измисля как багажника да се отваря до горе сам.
https://youtu.be/_IwGSIuLX-M
остана само да измисля как багажника да се отваря до горе сам.
https://youtu.be/_IwGSIuLX-M
- Nukem
- старши ентусиаст
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: проблем със свързването на аларма
супер е станало, браво.
Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани