загуба на мощност?!

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

загуба на мощност?!

Мнение от Fking » 31 Окт 2003, 17:25

След като напварих пълна профилактика на новозакупеното бмв, вече можех по-ясно да установя проблема

първо, при тръгване на първа, с рязко зацепване на съединителя, и натискане на газта до дупка (като за въртене на гуми)

колата тръгва ЛЕКИЧКО, малко забива предница, и чак в следващия момент идва малко повече мощ, но пак не е достатъчно, т.е. на практика е невъзможно да се врътнат гуми,
след това вече си набира добре на първа, и в един момент пак рязко пада мощността...

и общо взето това е,

разбимрам че е трудно да се каже нещо така, за това се надявам да ми препоръчате някой добър сервиз, където да я видят, (по възможност близко до студентски град)

п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 237
Регистриран на: 27.01.2003

Мнение от Cult Society » 31 Окт 2003, 18:22

бензинов филтър :roll: :roll: :roll:

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 542
Регистриран на: 27.06.2002
Местоположение: София

Мнение от july`s » 31 Окт 2003, 18:22

п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми


пробвай гумаджийницата до дунев....(картинга в студ. град)

иначе форсира ли се празен ход равномерно? без прекъсване?

забелязал ли си при какви (и дали има връзка) обороти ти прави гадории?
<br>
br

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 01 Ное 2003, 0:41

Cult Society написа:бензинов филтър :roll: :roll: :roll:



в интерес на истината само това не смених при профилактиката, още утре отивам да купя един

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 01 Ное 2003, 0:46

july`s написа:
п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми


пробвай гумаджийницата до дунев....(картинга в студ. град)

иначе форсира ли се празен ход равномерно? без прекъсване?

забелязал ли си при какви (и дали има връзка) обороти ти прави гадории?


на празен ход всичко си е нормално, и оборотите не играят
друго което забелязах, е че след като се повъртя малко, (с пълна газ на първа и силно навит геврек) и като спра, чувам едно неравномерно притупване на двигателя, което продължава няколко секунди, и постепенно се успокоява и започва да работи нормално

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3966
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Sofia
Пол: Мъж
Кара: X5 E53
Мечтае да кара: BMW i8 JET Surf
Детайли за колата: 3.0i ,с газова уредба :) ,дюзи Баракуда, ел оерка на мястото на Визкосъединителя ,Таблет 10 инча и собстврна аудио система с блутут и суббугер .

Скоро ще има турбинка 1 или 2 :)

Мнение от ludiagsm » 01 Ное 2003, 1:10

Fking написа:
july`s написа:
п.с. и също така се нуждая от препоръка за място откъдето да си купя гуми


пробвай гумаджийницата до дунев....(картинга в студ. град)

иначе форсира ли се празен ход равномерно? без прекъсване?

забелязал ли си при какви (и дали има връзка) обороти ти прави гадории?


на празен ход всичко си е нормално, и оборотите не играят
друго което забелязах, е че след като се повъртя малко, (с пълна газ на първа и силно навит геврек) и като спра, чувам едно неравномерно притупване на двигателя, което продължава няколко секунди, и постепенно се успокоява и започва да работи нормално



това ми прили4а на дебитомер, май му се е поистрило графит4ето , 200лв е втора ръка цял дебитомер , споко сменяй го и 6те се оправи :) ,а и лесно може6 да го тества6 , преди да си го платил :)) , ако няма ефект слу4аино да не се набута6, но обикновенно когато натисне6 педала на газта, отваря се дроселовата клапа на смукателния колектор , вакуума изтегля определено коли4ество въздух , това коли4ество се заси4а от дебитомера изпра6та се сигнал към компютара и съответно инжекционните дюзи ,осигуряват необходимото коли4ество бензин !

Ако дебитомера подава неверни данни към компютъра тогава имаме два слу4ая :) ,99% е твоя бедна горивна смес , и 1% от слу4аите , когато някой който не е много в 4ас а иска да му върви пове4ко колата:) е предозирал сместта от към бензин(в смисъл 4е сместа е богата)

естествено има и други 4асти по двигателя от които може да има подобен ефект , ако не е дебитомер , следва да е задръстен бензинов филтър кактоказа колегата по-горе

от тук следват и запу6ени дюзи :)



стига съм писал поиграй си в тази последователност и споделяй:))


пп:не забравяи и ламбда сондата :)) ,хубаво е да му направи6 една диагностика в някои 4итав сервиз

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 01 Ное 2003, 1:30

При запушен горивен филтър колата много трудно пали,поне моята правеше така като се беше запушил..така че може би не е това :shock: но все пак го смени щом не си го сменял

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 01 Ное 2003, 8:52

ot ламта сондата не може ли да се получи подобно нещо?
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 02 Ное 2003, 17:35

mitak_o написа:ot ламта сондата не може ли да се получи подобно нещо?


Може и от нея да се получи, но обикновенно когато тя се скапе компютъра прави по-обогатена смес и се качва разхода на гориво (около 13-14 л. става градското). Ако разхода е нормален най-вероятно сондата си е читава. :D

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 412
Регистриран на: 11.07.2003
Местоположение: Пловдив
Кара: BMW X3 3.0d '04

Мнение от DIDO » 03 Ное 2003, 0:37

Почисти си дюзите на инжекциона задължително на ултразвук. :wink:
BMW - Усещане за автомобил

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 394
Регистриран на: 24.07.2003
Пол: Мъж
Кара: E60 BMW 525d
Мечтае да кара: BMW M5

Мнение от Tender » 13 Ное 2003, 22:38

И кажи накрая от какво се оказа :)
SGV

master of the force
Аватар
Мнения: 5579
Регистриран на: 11.08.2003
Местоположение: planet torque

Мнение от alx » 19 Ное 2003, 3:02

мръсни инжектори...

мръсно throttle body (клапана дето се отваря от педала на газта)...

също както казаха колегите - мръсен бензинов филтър (не съм съгласен че пали трудно при такъв, защото като не тече гориво, мръсотията се утаява на дъното.. после като тръгне горивото, се разбълниква и се запушва.. около 30 секунди след като си запалил горе долу...)... ма кои знае...
алекс
трабант 601с
разни други возила

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 24 Ное 2003, 4:18

смених бензиновия, нямаше задоволителна промяна

осватих я в сервиза да я видят отвсякаде, казаха ми че имало много голям нагар по дистрибутивната капачка, и пречело на свещите да правят контакт както трябва, след като го изчистиха, подобрение имаше и то осезаемо,

обаче!

днеска като идвах към София, по магистралата, по горе долу равен участък карах с 140-150, давам още газ, но това по никакъв начин не се усети, давам пак и пак, никаква промяна......
в краина сметка стига с мъки до 160 и малко отгоре.......но с мъки

така за тръгването от място, сега като че ли тръгва по-добре, незнам при колите със задно как е, но преди при вектрата нямаше проблем да се тръгне с въртене на гуми, а тук това се получава рядко и трудно......

а и бтв, онези от сервиза ми казаха че други проблеми по запалването няма

също май забравих да спомена че ходих на диагностика в сервиза на БМВ в Плевен и там ми казаха че от към електроника всичко е точно и в норми

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1288
Регистриран на: 12.02.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Fking » 24 Ное 2003, 23:00

та да обобщим, горивния филтър е сменен, проблеми по запалването вече няма никакви, диагностиката казва че всичко е в норми

но все още тръгва мудничко баварката, и като дадеш газ докрай на празни обороти, гасне.
или ако дадеш по-малко газ после се получава пак онова неравномерно приглъхване

незнам защо но си мисля че може да е запушен катализатора и да "подпира" газовете
а има ли вероятност да е това?


прочетох за някакви спортни гърнета за 60 лева, мисля тия дни да взема едно такова да видим

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Мнение от Dimitar » 25 Ное 2003, 10:09

Има такава вероятност. Смени катализатора с гърне, а не самото гърне със спортно такова. Катализатора си заминава обикновенно за 80 - 100 х. км. После пиши какви са резултатите.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook