Дайте съвет

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Дайте съвет

Мнение от kmet » 16 Апр 2004, 20:11

Здравей те
Имам проблем който трудно се обяснява поради това че става въпрос за шумове.
Паля 316и - една секунда чукане и след това докато позагре е има един звук като от шевна машина но по тъп.След първите 300м работи перфектно.
Когато оставя двигателя на ниски обороти няма шум но след като подам газ на 1000 - 1200 оборота има едно чукане Пускам гаста и докато се паднат оборотите е джагъркане.
Когато карам и съм подал газ независимо колко добре отпуснали гаста почва да чука леко преди да дозагре е
На средни високи и ниски обороти е перфектен.
Какво може да е? :?
Когато запаля в хидравлика при първо завъртане когато връщам волана има едно престъргване или избълбукване в хидравлика и то само при първоначално тръгване .Без значение колко е стояла колата
Това от какво може да е? :?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Хидравлични повдигачи

Мнение от batDancho » 16 Апр 2004, 20:48

Проблема с чукането на студен двигател е от повдигачите. На студен двигател, докато маслото е гъсто, тракат, когато са си тръгнали. Във форума е писано доста по въпроса, търси хидравлични повдигачи. Не си написал с какво масло караш колата - може да тракат от неподходящи масла. Моите тракаха като шевна машина, налях Кастрол Магнатек 10W40, имаше резултат, но първите 5-6 000 км. Според други участници във форума проблема се решава със масло 15W50 кастрол или мотул - след като са налели това, тракането е престанало. Може да пробваш със някоя от добавките за промивка на двигател - ако не са много задръстени, може да ги продуха. Аз обаче не посмях да си направя такава гавра с двигателя, защото не бях сигурен какво ще налея в мотора.
В краен случай, ако нищо не помогне - може да ги смениш - около 250 лева е ремонта - аз така направих.

За ръмженето в хидравлика - при мен е съвсем леко, абсолютно по същия начин - ако не си сменил маслото в хидравлика, смени го и не се коси - мисля, че всички така си ръмжат, кой повече, кой по-малко.

ей тука мисля, че е маписано повечко :
http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=6202

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Re: Дайте съвет

Мнение от kmet » 17 Апр 2004, 19:34

Edni "specowe" w Gabrowo mi казаха да сложа Мобил 15/40 минерално а после като се оплаках че лопат Мегуин 10/40 полусинтетика и че като карам с синтетика ще си прецакам двигателя
Ще го сменя с Кастрол но синтетика или полусинтетика да е на 154 хил ми е двигателя
Имали някаква връзка колко оборота да натегна клапана за да не го пренатегна
Имали от къде да източа хидравличното масло или се вади само от казанчето

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 17 Апр 2004, 23:35

kmet Като прочетох описанието на тракането та веднага ме навяха мисли, че си с двигател М40.... 316-ка или 318-ка ....Познах ли?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 285
Регистриран на: 7.03.2004
Местоположение: общ.Трявна гр.Плачковци
Пол: Мъж
Кара: E46 318d
Мечтае да кара: всички от марката БМВ

Мнение от kmet » 18 Апр 2004, 15:39

Позна 316 92г. май месец на реални 154 000 км

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4859
Регистриран на: 7.02.2003
Местоположение: София
Кара: на 1,6 бара
Мечтае да кара: 911

Мнение от bmwdriver » 18 Апр 2004, 18:43

kmet написа:Позна 316 92г. май месец на реални 154 000 км

Ще ти повярвам само ако ти си го карал тези 154 хил. :)
'91 Е36 32?i 24V- тия с детските болести и многото екстри 8)
Изображение
Driver's Racing Team
KBDremap

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 18 Апр 2004, 18:57

:mha: :mha: :mha: карал го е стар дядо който е ходил само на пазар с него и дори не знае че има 5та предавка ве ,вии не знаете .. таз приказка има 100 разновидности .. слагаш си минимум 20 000 км. на година докато е било там и смяташ ,това е формулата .. там се кара ,което не е учудващо , аз тука ,имайки служебна кола при това с лекота навъртях 15 000 за година .. М40 никога между другото .. по добре М10

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 139
Регистриран на: 25.03.2004
Местоположение: София

Мнение от KillerLoop » 19 Апр 2004, 13:34

Аз съм със същото - и го има и при мен макар, че като чета твоето е сериозно. При мен го има само за около 3-5 сек и то се чува като едно бумтене и след това изчезва. Не се коси - всичко ти е наред - този вид двигател го прави това нещо. Това е най несполучливия двигател на БМВ :(
Innocence...
Is what life is.

Diver's Nightmare
Аватар
Мнения: 1302
Регистриран на: 5.09.2003
Местоположение: Несебър

Мнение от TOM » 19 Апр 2004, 16:12

И най-икономичният :!:
е21 345 0-402м 12.18
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 311
Регистриран на: 4.02.2002
Местоположение: Горна Оряховица

Мнение от batDancho » 19 Апр 2004, 16:24

KillerLoop написа: Това е най несполучливия двигател на БМВ :(


BMW несполучливи двигатели няма !!! :evil: :evil:
Има изключително добри и добри двигатели. А то така, както си се изказал, излиза, че има несполучливи, по-несполучливи и най-несполучливи.

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook