Впечатления от ауспух на 320i? Има ли смисъл?
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Впечатления от ауспух на 320i? Има ли смисъл?
Прочетох тази тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight= и реших да пробвам М50 юзърите какво мислят
Кой е сменял ауспух? Само задните гърнета или пълна система? (Аз съм без катализатор, но не мисля да сменям колекторите). Какъв е ефекта на 320i? Аз искам нещо да ми даде въртящ момент в ниските обороти да е по-приятна за ежедневно каране, и да не е шумна (поне в ниски обороти). Струва ли си да се сменя, или нищо няма да спечеля?

Кой е сменял ауспух? Само задните гърнета или пълна система? (Аз съм без катализатор, но не мисля да сменям колекторите). Какъв е ефекта на 320i? Аз искам нещо да ми даде въртящ момент в ниските обороти да е по-приятна за ежедневно каране, и да не е шумна (поне в ниски обороти). Струва ли си да се сменя, или нищо няма да спечеля?
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Да те питам каза че си без катализатор появи ли се едно гадно дрънчене или друга промяна в звука.А и на мястото на катализатора какво сложи 

Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
както се вижда от повечето мои постове аз съм от най-обикновенните юзъри/шофьори/ и най-малко експерт:)Прочетох тази тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight= и реших да пробвам М50 юзърите какво мислят
от смяната само на задно гърне няма да усетиш почти нищо увеличаване на мощност, може би много малко. Друг е въпроса че на Е36-ците гърнетата се скапват много бързо и ако не си го сменял никога преди смяната е твърде наложителна. Моето оргинално гърне беше изгоряло цялото отвътре и дрънчеше цялото като го разклатех с ръка. Според мен все пак е спирало понякакъв начин колата тъй като боботеше доста
Друг е въпроса с шума

моето гърне е такова:


и си заслужава парите

- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
krika, моята е фабрично без катализатор, не съм го махал нарочно
©, мерси за информацията, и аз така подозирах
Пък че не си от простите юзъри, не си, това е ясно
Не мисля, че моето гърне е изгоряло много -- ако го разклатя не дрънчи нищо вътре, не звучи гадно -- всъщност въобще не се чува. Въпреки че е на 10 години, отдавам го на сухия и топъл климат, който го е запазил.

©, мерси за информацията, и аз така подозирах


Не мисля, че моето гърне е изгоряло много -- ако го разклатя не дрънчи нищо вътре, не звучи гадно -- всъщност въобще не се чува. Въпреки че е на 10 години, отдавам го на сухия и топъл климат, който го е запазил.
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
© написа:моето гърне е такова: и си заслужава парите
Аз доста си мисля за Remus напоследък. От сайта им се вижда че имат официален вносител в България, защото не ми се рискува с ментета. Това твойто колко струва примерно?
- soreman
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 282
- Регистриран на: 23.03.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E65 730d
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Не ти не си човек 489евро
ама евала ремуса е супер представям си как басово боботи 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- Dimitar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1651
- Регистриран на: 18.07.2003
- Местоположение: Chicago (Пловдив)
Re: Впечатления от ауспух на 320i? Има ли смисъл?
kay написа: Аз искам нещо да ми даде въртящ момент в ниските обороти да е по-приятна за ежедневно каране, и да не е шумна (поне в ниски обороти). Струва ли си да се сменя, или нищо няма да спечеля?
Като махнеш катализатора и/или другите препятствия пред изгорелите газове, постигаш точно обратното на това което искаш - пада ти въртящия момент в ниските и се качва във високите обороти.
- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
Както казах, катализатора не съм го махал аз, така си е излязла от завода колата. Въртящия момент не се подобрява със запушен ауспух. Това което ти трябва е висока скорост на напускащите газове, което значи че трябва да е направен от някой който си разбира от работата, а не просто да вдига шум. За моята кола мисля че 57мм система със сравнително рехави гърнета ще подобри въртящия момент едновременно с мощността. Поживем, увидем 

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Абе дали може на е36 320 ако се сещате как вървят двете тръби след двуцевката и след един завой се съединяват в една тръба която влиза в първото гърне и катализатора може и обратното да беше
та мисълта ми е дали може да стане да си продължат след завоя двете тръби без да се съединяват и на мястото на първото гърне да се сложи двойно гърне а катализатора да отпадне.След двойното гърне си продължават двете тръби и стигат крайното което пак да е двойно(под двойно разбирам с 2 входа и с 2 изхода).И сега ако някой е разбрал какво искам да кажа може да даде съвет 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
krika: сигурно може да стане ама незнам къде ще денеш второто гърне
не помня дали имаше място отдолу трябва да погледна
kay: що не пробваш с гърне от мотоциклет, намираш горе-долу същите пропорции, става много интересно, едно приятелче сложи на М52 и на високите обороти колата ми с е струва по отпушена и с много интересен звук, при ниските всичко си е абсолютно нормално и спокойно в купето

не помня дали имаше място отдолу трябва да погледна
kay: що не пробваш с гърне от мотоциклет, намираш горе-долу същите пропорции, става много интересно, едно приятелче сложи на М52 и на високите обороти колата ми с е струва по отпушена и с много интересен звук, при ниските всичко си е абсолютно нормално и спокойно в купето


- kay
- просветлен
-
- Мнения: 1421
- Регистриран на: 17.03.2003
- Местоположение: Йоханесбург, РЮА
- Мечтае да кара: по празни пътища
krika, една тръба със сечение колкото две по-малки има по-малко съпротивление. Това е известен факт, ще загубиш ако го направиш. Единствената причина големите двигатели да имат по няколко тръби е, че просто няма място за достатъчно широка единична тръба. Виждал съм инсталации на М3 турбо със 100 мм сечение тръба, и това е максимума който може да сместиш. Особено ако е ниска колата, почва да стърже по асфалта...
Наско, мерси за идеята
Наско, мерси за идеята

- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
Мерси батка аз затова си питам шото незнам
тъкмо няма да се набутвм заради психарските си идеи 


Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
- krika
- ...и то хидравличен :)
-
- Мнения: 3314
- Регистриран на: 1.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: джата
- Мечтае да кара: на Ринга
- Детайли за колата: Двете 2и2ки
А няма ли някой с м50\м52 да каже ако махна катализатора дали няма да се разпърди гадно или не шото ако не като ходя да си слагам задно гърне да го разкарам.
Die Neue Klasse ---> http://www.youtube.com/watch?v=dU7hAq7vmwA ---- http://www.formula1.bg ----
20 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани