Впечатления от ауспух на 320i? Има ли смисъл?

3-та серия ('91-'98)

Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Впечатления от ауспух на 320i? Има ли смисъл?

Мнение от kay » 26 Апр 2004, 16:21

Прочетох тази тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight= и реших да пробвам М50 юзърите какво мислят :)

Кой е сменял ауспух? Само задните гърнета или пълна система? (Аз съм без катализатор, но не мисля да сменям колекторите). Какъв е ефекта на 320i? Аз искам нещо да ми даде въртящ момент в ниските обороти да е по-приятна за ежедневно каране, и да не е шумна (поне в ниски обороти). Струва ли си да се сменя, или нищо няма да спечеля?

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 26 Апр 2004, 16:37

Да те питам каза че си без катализатор появи ли се едно гадно дрънчене или друга промяна в звука.А и на мястото на катализатора какво сложи :?:

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Апр 2004, 22:11

Прочетох тази тема: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight= и реших да пробвам М50 юзърите какво мислят
както се вижда от повечето мои постове аз съм от най-обикновенните юзъри/шофьори/ и най-малко експерт:)
от смяната само на задно гърне няма да усетиш почти нищо увеличаване на мощност, може би много малко. Друг е въпроса че на Е36-ците гърнетата се скапват много бързо и ако не си го сменял никога преди смяната е твърде наложителна. Моето оргинално гърне беше изгоряло цялото отвътре и дрънчеше цялото като го разклатех с ръка. Според мен все пак е спирало понякакъв начин колата тъй като боботеше доста

Друг е въпроса с шума :) Ако се опасяваш от прекаления шум на т.нар. спортни гънета - може да бъдеш спокоен. С оргинален REMUS шума е по-скоро приятен и в никакъв случай не е повече от оргиналното гърне което в началото ме разочарова.
моето гърне е такова:
ИзображениеИзображение
и си заслужава парите :)

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 26 Апр 2004, 22:36

krika, моята е фабрично без катализатор, не съм го махал нарочно :)

©, мерси за информацията, и аз така подозирах :) Пък че не си от простите юзъри, не си, това е ясно ;)

Не мисля, че моето гърне е изгоряло много -- ако го разклатя не дрънчи нищо вътре, не звучи гадно -- всъщност въобще не се чува. Въпреки че е на 10 години, отдавам го на сухия и топъл климат, който го е запазил.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 23.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от soreman » 26 Апр 2004, 22:57

© написа:моето гърне е такова: и си заслужава парите :)


Аз доста си мисля за Remus напоследък. От сайта им се вижда че имат официален вносител в България, защото не ми се рискува с ментета. Това твойто колко струва примерно?

Слави
Аватар
Мнения: 7952
Регистриран на: 20.03.2003
Пол: Мъж

Мнение от © » 26 Апр 2004, 23:13

489eвро

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 282
Регистриран на: 23.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW E65 730d

Мнение от soreman » 27 Апр 2004, 0:53

© написа:489eвро


Аууууууууу
:shock:

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Апр 2004, 1:44

Не ти не си човек 489евро :shock: ама евала ремуса е супер представям си как басово боботи :twisted:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1651
Регистриран на: 18.07.2003
Местоположение: Chicago (Пловдив)

Re: Впечатления от ауспух на 320i? Има ли смисъл?

Мнение от Dimitar » 27 Апр 2004, 9:58

kay написа: Аз искам нещо да ми даде въртящ момент в ниските обороти да е по-приятна за ежедневно каране, и да не е шумна (поне в ниски обороти). Струва ли си да се сменя, или нищо няма да спечеля?


Като махнеш катализатора и/или другите препятствия пред изгорелите газове, постигаш точно обратното на това което искаш - пада ти въртящия момент в ниските и се качва във високите обороти.

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 27 Апр 2004, 12:00

Както казах, катализатора не съм го махал аз, така си е излязла от завода колата. Въртящия момент не се подобрява със запушен ауспух. Това което ти трябва е висока скорост на напускащите газове, което значи че трябва да е направен от някой който си разбира от работата, а не просто да вдига шум. За моята кола мисля че 57мм система със сравнително рехави гърнета ще подобри въртящия момент едновременно с мощността. Поживем, увидем :)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Апр 2004, 15:23

Абе дали може на е36 320 ако се сещате как вървят двете тръби след двуцевката и след един завой се съединяват в една тръба която влиза в първото гърне и катализатора може и обратното да беше :roll: та мисълта ми е дали може да стане да си продължат след завоя двете тръби без да се съединяват и на мястото на първото гърне да се сложи двойно гърне а катализатора да отпадне.След двойното гърне си продължават двете тръби и стигат крайното което пак да е двойно(под двойно разбирам с 2 входа и с 2 изхода).И сега ако някой е разбрал какво искам да кажа може да даде съвет :wink:

Малката чичка
Малката чичка
Аватар
Мнения: 6065
Регистриран на: 21.12.2002
Местоположение: с. София

Мнение от naskoksan » 27 Апр 2004, 16:15

krika: сигурно може да стане ама незнам къде ще денеш второто гърне
не помня дали имаше място отдолу трябва да погледна

kay: що не пробваш с гърне от мотоциклет, намираш горе-долу същите пропорции, става много интересно, едно приятелче сложи на М52 и на високите обороти колата ми с е струва по отпушена и с много интересен звук, при ниските всичко си е абсолютно нормално и спокойно в купето :wink: :idea:
Изображение
Stick 'em up PUNK, it's da Fun Lovin' Criminal
Изображение
www.evoksis.bg

просветлен
Аватар
Мнения: 1421
Регистриран на: 17.03.2003
Местоположение: Йоханесбург, РЮА
Мечтае да кара: по празни пътища

Мнение от kay » 27 Апр 2004, 18:29

krika, една тръба със сечение колкото две по-малки има по-малко съпротивление. Това е известен факт, ще загубиш ако го направиш. Единствената причина големите двигатели да имат по няколко тръби е, че просто няма място за достатъчно широка единична тръба. Виждал съм инсталации на М3 турбо със 100 мм сечение тръба, и това е максимума който може да сместиш. Особено ако е ниска колата, почва да стърже по асфалта...

Наско, мерси за идеята :)

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Апр 2004, 18:55

Мерси батка аз затова си питам шото незнам :roll: тъкмо няма да се набутвм заради психарските си идеи :D

...и то хидравличен :)
Аватар
Мнения: 3314
Регистриран на: 1.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: джата
Мечтае да кара: на Ринга
Детайли за колата: Двете 2и2ки

Мнение от krika » 27 Апр 2004, 18:59

А няма ли някой с м50\м52 да каже ако махна катализатора дали няма да се разпърди гадно или не шото ако не като ходя да си слагам задно гърне да го разкарам.

Следваща

Назад към E36

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook