М8 и има ли то почва у нас???
Модератор: Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- Racing_1
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 109
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Ст. Загора
- Пол: Мъж
- Кара: Х5 Е70 3.0si
Из студентски град се разкарва едно 850Csi с регистрация РА.Страшен звяр е трябва да се види на живо.Кучето доста го настъпва.Не знам къде ще му края с гумите но щом си е купил подобен звяр определено има кинти за подръжка
явно не всички ЯКИ коли в тази държава са със номер започващ със С
е колега ти маитап ли си направи,тъка във Варна има мноого опасни коли,само на брои са по-малко отколкото във София,миналата година Нафтекс си регистрираха Бентли Арнаж новичко В4701-доста непретенцозно!Това е само една от многото.....
м8 няма. 850csi е "м" версията, но немците умишлено не са я нарекли "м" поради тежката предница и нискооборотния v-12.
колата изглежда страшно, но е много тежка и не е особено бърза (по-бавна е от е39 м5 и е46 м3) и има много слаба надеждност. скоростната кутия е слаба и хода на лоста е дълъг и непрецизен което го прави труден за "спортно" каране. "лукс" е ключовата дума тука.
да не говориме че едно време бяха безбожно скъпи.
въпросната кола е това за 8ма серия което е 4.6is за х5 серията. м- детайли, но не съвсем "м"
алекс
трабант 601с
колата изглежда страшно, но е много тежка и не е особено бърза (по-бавна е от е39 м5 и е46 м3) и има много слаба надеждност. скоростната кутия е слаба и хода на лоста е дълъг и непрецизен което го прави труден за "спортно" каране. "лукс" е ключовата дума тука.
да не говориме че едно време бяха безбожно скъпи.
въпросната кола е това за 8ма серия което е 4.6is за х5 серията. м- детайли, но не съвсем "м"
алекс
трабант 601с
alx написа:нискооборотния v-12.
Не мисля, че двигателя е по-ниско оборотен от останалите расови спортни представители на //М... все пак говорим за 12 цилиндров мотор, неможем да го сравняваме с острилка от японска книжарница..
Това е един от най-великолепните двигатели произвеждани някога..
alx написа: не е особено бърза
хахах
alx написа: и има много слаба надеждност.
мале мале да не те види Роската, че жив на кол ще те набоде ...
alx написа: скоростната кутия е слаба и хода на лоста е дълъг и непрецизен което го прави труден за "спортно" каране.
още една велика глупост ... пич ти някога сядал ли си в такъв автомобил и не дай си Боже да си го карал ..?! Всъщност на фона на всичките написани неща по друг начин трябва да си формулирам въпроса - ти въобще виждал ли си 850CSi за повече от 5мин?
Това е един от най-брилянтните автомобили произвеждани от BMW...Един път чуеш ли това V12 оставаш омаен завинаги! Един път покараш ли го ... сънуваш го с месеци!
Не се обиждай, но охарактеризира един култов автомобил като, тромав, нискооборотен, слабонадежден, със слаба скоростна кутия, непрецизен лост за скорости и самия автомобил труден за "спортно" каране, въпреки, че е чисто спортен автомобил... Неможеш да караш с 300 или да "метеш" всеки завой, на която си поискаш предавка ли? Звучи несериозно..
turturelo, разбирам че си фен на тази кола и всичко което казваш сигурно е вярно за тебе- всичко зависи от това с какъв аршин мериш. аз примерно съм фен на додж вайпър и въпреки че е много оплют (предимно от хора които никога не са го карали) и има много недостатъци, за мене е наи-готината кола иди после ми обясняваи че бил нискооборотен, прегрявал като змеи, бил сглобен като в час по трудово, отоплението му имало 2 положения- горещо и ледено студено... и тн. така че- напълно те разбирам
като си говориме за 850csi -
във моята книга една кола която тежи повече от 2 тона, има 0.83g сцепление и се набира 0-100 за 5.8 секунди и има 6400 червена линия не се класира за спортна... луксозен аутобан-крузер- да но спортна- не точно. ако беше спортна бмв щяха да я нарекат м8. не са причината е в баланса- v12-a просто е много тежък и не дава характерния за "м" баланс на шасито. поради същата причина няма и м7 базирано на 750
за надеждноста, хода на лоста за скоростите, спирачките и тн- сравнено със колите които караме- разбира се че ще са върховни. но не забравяй за пазара към които е ориентирана тази кола- като почнеме да си говориме за $120к коли и ми идват на акъл доста коли от онова време който се набират, спират и се "усещат" много по-добре... това разбира се не значи че преди 5-6 години 850csi не ми беше колата мечта и не бях изчел всички форуми за нея... затова и знам за проблемите и недостатъците и...
иначе съм съгласен че колата звучи и изглежда страшно. но не я слагай в клас за който няма характеристики ... нито някога е била смятана за него.
а за виждането, качването, карането и личния опит, това е друга тема...
относно обиждането- защо да се обиждам. дошли сме тука да си лафиме и обменяме информация за нещо което всичките ни интересува. няма лошо в това да не сме съгласни едни с други- нали така ужким научаваме повече
алекс
трабант 601с
като си говориме за 850csi -
във моята книга една кола която тежи повече от 2 тона, има 0.83g сцепление и се набира 0-100 за 5.8 секунди и има 6400 червена линия не се класира за спортна... луксозен аутобан-крузер- да но спортна- не точно. ако беше спортна бмв щяха да я нарекат м8. не са причината е в баланса- v12-a просто е много тежък и не дава характерния за "м" баланс на шасито. поради същата причина няма и м7 базирано на 750
за надеждноста, хода на лоста за скоростите, спирачките и тн- сравнено със колите които караме- разбира се че ще са върховни. но не забравяй за пазара към които е ориентирана тази кола- като почнеме да си говориме за $120к коли и ми идват на акъл доста коли от онова време който се набират, спират и се "усещат" много по-добре... това разбира се не значи че преди 5-6 години 850csi не ми беше колата мечта и не бях изчел всички форуми за нея... затова и знам за проблемите и недостатъците и...
иначе съм съгласен че колата звучи и изглежда страшно. но не я слагай в клас за който няма характеристики ... нито някога е била смятана за него.
а за виждането, качването, карането и личния опит, това е друга тема...
относно обиждането- защо да се обиждам. дошли сме тука да си лафиме и обменяме информация за нещо което всичките ни интересува. няма лошо в това да не сме съгласни едни с други- нали така ужким научаваме повече
алекс
трабант 601с
alx написа: всичко зависи от това с какъв аршин мериш.
Това определено винаги е в сила!
alx написа: като си говориме за 850csi - .
Поправи ме ако греша, но на остналите представители от //М сериите на колко влиза в червен сектор оборотомера? Изключваме hi-tech Е46 М3 и Е39 М5?! Всички останали представители са на около тези обороти, а тях предполагам приемаш за спортни автомобили? По въпроса с наричането на автомобила М8 или 850CSi, според мен проблема не е в двигателя, на който така или иначе пише МPower (по ясно от това тури му пепел), въпроса опира до неща, които едва ли някога ще разберем - като вътрешно фирмени... Примерно защо навремето 635CSi се водеше М6 в някой страни?
Имам приятел, които притежава такава ... при правилна поддръжка и редовно посещение на ДаруКар и тръскане на баснословни суми за части ... не е създавала проблеми!
- BESSNIA
- Разработва двигатели и хотели
- Мнения: 1699
- Регистриран на: 6.06.2003
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: M3 s54 , e23 745i ,e36 328, M3 s38
- Мечтае да кара: отново м3 е30 :)
Имам един познат които тварди че Годжи от шоуто на слави има М635csi (286 кс.) Знам че годжи има 6-ца но незнам с какав двигател. А преди около месец го видяхме с DA WOLF но караше Ауди А8. Та се чудех как моге да имаш М6(ако е виарно) и да караш А8.
turturelo,
явно твоя приятел е случил на добре сглобена 850... щото аз каквото съм виждал- жална ми е майка- особено електрически проблеми... ако знаеш що народ са пропищяли... и не ти говоря за "inspection 1" и "inspection 2" дето компютъра те юрка да ходиш да се ръсиш във сервиза... говория за всеки месец за проблеми, не поради липса на поддръжка а проблеми- неща просто се чупят и горят...
ма коли разни. да си я кара със здраве
явно твоя приятел е случил на добре сглобена 850... щото аз каквото съм виждал- жална ми е майка- особено електрически проблеми... ако знаеш що народ са пропищяли... и не ти говоря за "inspection 1" и "inspection 2" дето компютъра те юрка да ходиш да се ръсиш във сервиза... говория за всеки месец за проблеми, не поради липса на поддръжка а проблеми- неща просто се чупят и горят...
ма коли разни. да си я кара със здраве
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
Мдаааааааааааа??????
Малък душевен ОРГАЗЪМ
http://mobile.de/SIDOAYHUK2Hyi9y4gd1N1M ... 97&top=62&
http://mobile.de/SIDOAYHUK2Hyi9y4gd1N1M ... 97&top=62&
BESSNIA написа:Имам един познат които тварди че Годжи от шоуто на слави има М635csi (286 кс.) Знам че годжи има 6-ца но незнам с какав двигател. А преди около месец го видяхме с DA WOLF но караше Ауди А8. Та се чудех как моге да имаш М6(ако е виарно) и да караш А8.
Имаше наистина, но преди доста време ... мисля, че се продаваше .. Камен Воденичаров също е бил/е щастлив собственик на Е24 - едната от двете беше в доста окаяно състояние
- MadVanio
- ПсихопатVANIO
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Не знам защо но винаги когато се заговори(пише) за спортни БМВ-та се споменава Е24, Просто ...няма думи с които един ентусиаст да опише това произведение на изкуството... М635CSI
- Deakon
- FX Master
- Мнения: 215
- Регистриран на: 23.03.2003
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: нафтата да става на пушек
- Мечтае да кара: без да плаща
- Детайли за колата: '95 E34 525 TDS Touring
MADVANIO написа: ...няма думи с които един ентусиаст да опише това произведение на изкуството... М635CSI
така си е ...
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани