[00 [|] 00] E21 ??????

Останалите BMW-та.

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 26.07.2002
Кара: A6 3.0 TDI
Детайли за колата: Avant

[00 [|] 00] E21 ??????

Мнение от Fiat Uno Turbo i.E » 15 Мар 2003, 1:07

Hi,
Za parvi pat pi6a v tozi forum, no mislia, 4e 6te mi obarnete vnimanie. Iskam da mi napi6ete nikolko dalgi post-a za BMW E21. Po-skoro za E21 ot 1982 year, ne za niakakvi ne4oveci kato Alpina versiite. :twisted:
Tova mi e sakrovenoto zelanie 8) Parametri, broblemi, kilometri, ...........
vie si znaete nali za tova vi pitam :arrow: :arrow: :arrow: :?: :?: :?:

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 15 Мар 2003, 3:53

По прицип,малко си закъснял с покупката на е21-ца,защото бая поостаряха и им се разказа играта по Българските пътища :cry: !
Ако случайно намериш е21 със хубава ламарина,то гаранция за да стане отново някогашната велика кола,ще трябва да хвърлиш още поне 2 хилки.

Иначе моторите си ги знаеш от е30-те ,но с други горивни уредби.

Четирите по-значими модела са:323i,320 М20,320 М10 и 318i.

Колата е технически издържана,с лека забележка към предния мост,който е малко некомфортен,но поне не създава главоболия!

Най-голямата и слабост е ламарината,която от своя страна се охлабва от 6-цилиндровия мотор.
Също като е12-ската и за разлика от е30-ската,напречния наклон на макферсона на е21 е много малък,което вместо да затваря бомбетата( при е30) ,пречупва горната носеща греда по средата или направо я цепи от кабината с подкалника!Това е естествено резултат от употреба по хубавите ни пътища!

Второто слабо място в предната част са кутийте образувани от подкалника,горната греда и кабината.Понеже е21-цата не разполага с цялостен пласмасов подкалник,мизерията и влагата прояждат така наречената кутия,особено ако има разпукани точки и познай кво стаа!

Другото място където корозията работи-това са кутийте в задната част на калниците,от долната страна на кабината(под педалите).Характерна болка за всички модели до е30 вкл.Много от автосервизите ги използват за опори на лапите на подемника,което довежда до пропукване на пункт швайца и отново-гнилоч!

ДРУГО ИЗКЛЮЧИТЕЛНО ТЪПО ИЗМИСЛЕНО НЕЩО ПРИ СЪЩИТЕ МОДЕЛИ БМВ-ТА СА ЧЕТИРИТЕ ТАПИ НА ПОДА!
ВЕЧЕ 10 ГОДИНИ СЕ МЪЧА ДА РАЗБЕРА ,ЗА КОЙ ДЯВОЛ СА ПОСТАВЕНИ ТАМ!
ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ВОДА НЕ МОЖЕ ДА СЕ ИЗТИЧА ОТ ТАМ,ЗАЩОТО ОТ ГОРЕ СА ОБЛЕПЕНИ С 3ММ. АСФАЛТОВА ШУМО И ВИБРО ИЗОЛАЦИЯ!
ТАКА ИЛИ ИНАЧЕ ВЛАГАТА ОТ ДОЛНА СТРАНА СЕ ЗАДЪРЖА МЕЖДУ БЕРТА И ПОДА И ПОЧВА ДА СЕ РАЗВИВА ЯКА РЪЖДА!

Много болно място са и задните кутий образувани от подкалника,калника и пода(при мястото на задното бомбе).
ВИЖДАЙКИ ТАКИВА ЯКИ ИЗГНИВАНИЯ,АЗ ВИНАГИ УМУВАМ НАДЪЛГО И НАШИРОКО ОТ КАКВО ТОЧНО СА ПРИЧИНЕНИ ТЕ(ЕСТЕСТВЕНО АКО НЯМА НИКАКВИ СЛЕДИ ОТ УДАР НА ТОВА МЯСТО И ПОСЛЕДВАЛИТЕ ОТ ТОВА ИНТЕРВЕНЦИЙ ,КОЕТО ОБЯСНЯВА НЕЩАТА).
В случая със задните бомбета и подкалници,ще се върна малко по от начало,като спомена че ВСИЧКИ ЗАТВОРЕНИ ПРОСТРАНСТВА И КУТИЙ В АВТОМОБИЛИТЕ БМВ(включително и праговете) ПОДЛЕЖАТ НА УСЛУГАТА НАРЕЧЕНА КОНСЕРВАЦИЯ (виж BETRIEBSANLEITUNG-а),естествено извършвана допълнително(срещу заплащане) в оторизираните сервизи!И също естествено не извършвана от 99,99 % от притежателите на БМВ-та!Връщайки се на задните подкалници трябва да споменем,че там има 2 или 3(не си спомням вече) малки пласмасови тапи(през които се прокарва тънката,гъвкава тръбичка,впръскваща парафини и др. химии).Закономерно обаче през годините тези тапички някакси отпадат(от пароструйки,камъчета и тн.) и през тези отвори започва да навлиза кал и влага,които направо разкатават подкалника и бомбетата!

Иначе са си удивително здрави коли ако горните неща не са се случвали,по праговете и веждите не можеш да видиш и грам корозия.

Аз за друго не се сещам,ама ти кажи кво по-конкретно те интересува.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 26.07.2002
Кара: A6 3.0 TDI
Детайли за колата: Avant

Thanks

Мнение от Fiat Uno Turbo i.E » 15 Мар 2003, 11:57

Mersi mnogo, moze6 li da mi dade6 uskorenia razhod i dr....... :idea:

Пристрастен към БМВ
Пристрастен към БМВ
Аватар
Мнения: 625
Регистриран на: 6.04.2002

Мнение от Роската » 16 Мар 2003, 13:53

Всичко ,което те интересува е тук:

http://www.bmwe21.net/pre81.htm - ранните модели

http://www.bmwe21.net/specs.htm - късните

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 106
Регистриран на: 26.07.2002
Кара: A6 3.0 TDI
Детайли за колата: Avant

8)

Мнение от Fiat Uno Turbo i.E » 16 Мар 2003, 16:41

Thanks Roska 8)

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

за Е21

Мнение от Любака » 19 Май 2003, 14:03

Аз карам 82г 316 240 000 км е без основен рамонт а мисля че доста е видяла горката от 93г е таралячкана по перфекните ни шосета. За разход на гориво
На спарки -бензин - 12 до 14 на 100км
-гас -14 до 17 на 100км
Спокоино каране - 10 на 100
-гас -11 на 100
Пестеливо каране (до колкото е вазможно то де)- 9 на 100
гас -10 на 100
Но не се оплаквам все пак е ВМW и все още го показва че е такова
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 19 Май 2003, 21:18

понеже не мога да отворя горните линкове,пък мисля в най-скоро време да се сдобия с такава машина-откога са с 5 степенна скоростна кутия моделите с двигател М10/Б18 с инжекцион (карбуратрор не ща)
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

viper
Аватар

Мнение от viper » 27 Май 2003, 13:19

От 81-ва нагоре, ама пише, че е един вид екстра. По мое мнение това означава: ГОЛЕМО търсене :lol: :lol: :lol:

олдскулърски облъченяк
Аватар
Мнения: 845
Регистриран на: 17.05.2003
Местоположение: Пловдив

Мнение от Любака » 27 Май 2003, 15:37

da da samo taka ste potarsish ama si struva :lol: :lol: :lol: :lol:
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 27 Май 2003, 18:59

благодарско :D
ама като гледам,това ще е по-малкото зло - 5 степенна кутия може би ще се намери (дали стават от е30,при положение,че ДВГ е еднакъв или трябва да е от е21
а като гледам 318 със спринцовка (инжекция) са още по-голяма рядкост,че ако намеря и с 4 скорости ще взема
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

води статистиката
Аватар
Мнения: 2037
Регистриран на: 18.01.2003
Местоположение: една крачка пред смъртта
Пол: Мъж
Кара: '07 X3 LCI 3,0sd
Детайли за колата: '93 318is
'95 328Ti
'95 318is
'00 328Ci
'04 330xd
'07 X3 3.0d
'07 X3 3.0sd
'01 730d

Мнение от LuBo1 » 27 Май 2003, 19:29

Ati един авер има такова под 100000км е много яко и е много запазено гаражно гигански преден споилер Камей ,само едно пастиране трябва да му се играе иначе е супер яко и да не забравя 318 спринцовка е ) :D :P много лудо е все едно формула караш :D
ИзображениеИзображение

Акулчо Костенурков Нинджов
Аватар
Мнения: 4664
Регистриран на: 7.08.2002
Местоположение: The city of Angels;)

Мнение от ati » 28 Май 2003, 14:16

а продава ли го?
След каране не ти ли треперят краката, значи просто си се возил

Назад към Други модели

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook