Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Според мен вземи нещо дори да не е джип, да е една идея по-високо. Иначе малко се губи смисъла на 4*4.
Доста по-различни са.
Ivo-G написа:но цените са им малко по-различни от тези, които са в мобиле.бг.
Доста по-различни са.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
20 дни вече не съм вадил Zката....реве ми се, още повече че вадих пари за застраховки за нея през тия 20 дни
Иначе за кола на милото....много трудно да се предложи нещо като единствен ориентир е да е 4х4
Щом ще се ползва за път, според мен гледай малките джипки - от X3/GLC/Q5 надолу. Аз преди имах служебна Q5 2018 (доста над бюджета ти е такава ама да си кажа) - най-перфектната allrounder кола дето съм карал! С 250кс се движеше прилично, с въздушното окачване можеше да вози като картинг или като летящо килимче (особено с високите зимни гуми). Много просторна отпред и отзад и с очудващо голям багажник
Иначе за кола на милото....много трудно да се предложи нещо като единствен ориентир е да е 4х4
Щом ще се ползва за път, според мен гледай малките джипки - от X3/GLC/Q5 надолу. Аз преди имах служебна Q5 2018 (доста над бюджета ти е такава ама да си кажа) - най-перфектната allrounder кола дето съм карал! С 250кс се движеше прилично, с въздушното окачване можеше да вози като картинг или като летящо килимче (особено с високите зимни гуми). Много просторна отпред и отзад и с очудващо голям багажник
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:20 дни вече не съм вадил Zката....реве ми се, още повече че вадих пари за застраховки за нея през тия 20 дни
Е стига им давахте тези пари де?! Нищо няма да ви стане, няма да ви спрат регистрациите. Редовно съм в бокса аз, в момента с три коли. Държал съм кола без гражданска и цяла година. После си я направих + прегледа и си я карах. В момента имам една, която почти две години няма гражданска...
Правете малко икономии, разбирам, че имате пари, но....
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Aми мислех абсолютно същото нещо да правя като теб, но явно още ми е прекалено нова за мен тази кола и искам постоянно да я карам. Има моменти дето ме е яд, че нямам зимни гуми...
Отделно усещането от липсата на таван в студено време е много яко...може би следващата година ще икономисам някой лев от ГО. По-големия разход ми е каското...
Отделно усещането от липсата на таван в студено време е много яко...може би следващата година ще икономисам някой лев от ГО. По-големия разход ми е каското...
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
И него можеш да не плащаш, в периодите, когато нямаш ГО. А и по принцип. Все пак си с гараж, а се и съмнявам тази зетка да я оставяш да нощува някъде под небето, където и да ходиш... Твоята точно, дето я излъска като порцелан.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
За нощуване дума да не става, но се случва инда седи някъде навън: миналото лято нощува пред хотела веднъж, че нямаше места в подземния, сутринта се бяха накачулили деца да се снимат с нея (нямаше щети), вечер като съм при мойта има моменти да седи с часове на улицата...аз него повече за успокоение го плащам - да знам, че има, но не ми трябва. Обратния вариант е по-кофти
Едва ли ще ми се занимава с постоянни огледи и тн при всяко подновяване. На 4 вноски е поносимо, аз съм с "Каско избор" от SDI, та цялата премия не е някаква колосална сума (като се сетя какви други оферти имаше направо си е без пари)
Едва ли ще ми се занимава с постоянни огледи и тн при всяко подновяване. На 4 вноски е поносимо, аз съм с "Каско избор" от SDI, та цялата премия не е някаква колосална сума (като се сетя какви други оферти имаше направо си е без пари)
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Щом я караш толкова активно и седи тук и там, е оправдано. Макар, че и с каско щеше да ми е проблем на мен лично да я оставя на улицата вечер. Да вземе някоя дребна душица да й тегли един ключ.
Снощи припалвах и разтъпках гумите. После покривалото съм го обърнал наобратно в суматохата и като го махнах да го оправя както си трябва, таванът прашен - целия прах от покривалото. Тупах с ръката, еби му майката. Ще се импрегнира лятото. След тази свинщина. Колебаех се ама вече не.
Снощи припалвах и разтъпках гумите. После покривалото съм го обърнал наобратно в суматохата и като го махнах да го оправя както си трябва, таванът прашен - целия прах от покривалото. Тупах с ръката, еби му майката. Ще се импрегнира лятото. След тази свинщина. Колебаех се ама вече не.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Е тя не нощува, но прекарва по 2-3 часа безпризорна
Това беше една от причините да не искам мек таван - голяма занимавка да го поддържам чист и импрегниран постоянно
Това беше една от причините да не искам мек таван - голяма занимавка да го поддържам чист и импрегниран постоянно
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз я спирах само по мокрото. Пак от незнание бях писал , че градско ми гори 33 литра на 100км. Всъщност оказа се , че съм сложил точно тази опция да виждам на дисплея моментния разход. Та това 33 литра е само в режим на форсаж после си пада. Ама пада пада колко да пада. Градско най вероятно ще трясне към 16-17 литра. Майстора най после ми взе колата да боядиса бронята. И така и така махна бронята ще нося фаровете да ги полират и да им сложат фолио. Ами ограничението не е толкова да е 4х4, върши работа и 4матик или Ехдрайв въпроса е да има теглителна сила и в четирите колела. Нещо обаче жената все тегли към GLA на мерцедес.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Получил съм писмо от гаранционният фонд, че следва дерегистрация поради несключена ГО. Да го имате в предвид, че и аз така бях решил да спестя малко, но май ще ми излезе солено.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
bonchef написа:Аз я спирах само по мокрото. Пак от незнание бях писал , че градско ми гори 33 литра на 100км. Всъщност оказа се , че съм сложил точно тази опция да виждам на дисплея моментния разход. Та това 33 литра е само в режим на форсаж после си пада. Ама пада пада колко да пада. Градско най вероятно ще трясне към 16-17 литра. Майстора най после ми взе колата да боядиса бронята. И така и така махна бронята ще нося фаровете да ги полират и да им сложат фолио. Ами ограничението не е толкова да е 4х4, върши работа и 4матик или Ехдрайв въпроса е да има теглителна сила и в четирите колела. Нещо обаче жената все тегли към GLA на мерцедес.
Аз съм доста доволен от градския разход, средно е около 12
GLA си е типично женска кола, дизеловите двигатели там са на Рено, имай го предвид
nero_ написа:Получил съм писмо от гаранционният фонд, че следва дерегистрация поради несключена ГО. Да го имате в предвид, че и аз така бях решил да спестя малко, но май ще ми излезе солено.
Като подновиш гражданската до 24ч след това и отново си в джаза, няма повод за притеснение. Не се налага да ходиш да регистрираш наново
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
nero_ написа:Получил съм писмо от гаранционният фонд, че следва дерегистрация поради несключена ГО. Да го имате в предвид, че и аз така бях решил да спестя малко, но май ще ми излезе солено.
Колко такива писма съм получил.... Като решиш да я вкараш в движение, сключи ГО, но малко по-рано го направи. Примерно ако ще я кара от 1-ви, на 15-ти предния месец сключи(пак с дата от 1-ви).
В деня, в който решиш да я караш, правиш справка в гаранционния фонд(можеш да си направиш справка във всеки момент дали мпс-то има действаща ГО).
Не се притеснявай, това е само блъф, дерегистрацията е само служебна(проформа) т.е. нищо друго не се изисква от теб за да караш повторно.
И на мотоциклетите никой не им плаща ГО целогодишно, пък никой не е имал проблем, и аз включително.
Но все пак решението и парите са си ваши.
п.п Имам една товарна кола, която седи в резерв. Преди две години получих писмо от гар. фонд. От тогава е без ГО. Ако искаш да се обложим. Плати й ГО ти и ще я подкарам до седмица, без да съм имал перипетии?
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don Diego, малко място за багаж остава с този твърд таван. Подозирам, колкото на Z3. Там беше скандално, нищо че тя беше с мек.
Мекият таван на e85 не ми е проблем на мен. Моята нощува в двор като си ходя на село, но там си имам плътно непромокаемо масивно покривало, което ми обхваща всички прозорци + тавана. Паркирам, мятам го и не го мисля повече. И вятър не може да го отмести, защото е някакво подобие на кожа, тежи. Отделно има сцепление с текстила отдолу.
Имам едно цяло покривало в багажника, от Лидл го бях купил, като резерв. И отделно в гаража в София седи трето, за да не вадя и разгъвам това от багажника. Директно завивам.
По принцип моята гледна точка за такава кола е да се кара само без таван, т.е. в такива дни, в които можеш да си го позволиш. Така че все тая коя с какъв таван е.
Мекият таван на e85 не ми е проблем на мен. Моята нощува в двор като си ходя на село, но там си имам плътно непромокаемо масивно покривало, което ми обхваща всички прозорци + тавана. Паркирам, мятам го и не го мисля повече. И вятър не може да го отмести, защото е някакво подобие на кожа, тежи. Отделно има сцепление с текстила отдолу.
Имам едно цяло покривало в багажника, от Лидл го бях купил, като резерв. И отделно в гаража в София седи трето, за да не вадя и разгъвам това от багажника. Директно завивам.
По принцип моята гледна точка за такава кола е да се кара само без таван, т.е. в такива дни, в които можеш да си го позволиш. Така че все тая коя с какъв таван е.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Без таван, като карате не ви ли изстиват вратовете? Аз като купих моята и от мерак карах известно време така. Сега,....дали съвпадна или това провокира едно главоболие, което продължи около месец. После почти не посмях да махам покрива, само колкото да се похваля на някой приятел. Майстора махна бронята да я боядиса, викам ще взема фаровете да ги нося да ги полират и да им сложат фолио. Оказа се че майсторето дето ще фолира, с него говорих само по телефона за сега, каза че е най добре тази процедура да се извършела на сложени на колата фарове и ако било нужно те щели да махат бронята. Хм....като знам какъв чеп е наместването и свалят ли я дали ще я сложат пак както трябва се чудя. Ама скоро ще разбера.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 723
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ако ще полират фаровете преди това наистина е по-добре на свалена броня да се прави. Аз направих грешката на монтирана (видя ми се сложно свалянето на фара защото реално има още толкова фар скрит зад бронята) броня да ги търкам и най-вътрешната част не можахме да я минем с машина, сега при включени светлини и при гледане под определен ъгъл се виждат деружките от шкурката. Успокоявам се, че няма да лови уроки с такива дребни забележки
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани