Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
Re: Колко сме със Z-ки...?
bonchef написа:Без таван, като карате не ви ли изстиват вратовете?
Има едно леко пенделско, но лесно решение за този проблем - neck warmer. Аз преди няколко години имах проблем с възпален лицев нерв и от тогава ходя с поларен бъф може би 5-6 месеца в годината... За колата също върши работа, при температури под 20-тина градуса си карам с него. За лятото съм си купил 1-2 по-тънки, колкото да спират вятъра, когато карам по-продължително извън града.
Re: Колко сме със Z-ки...?
При мен Wind Deflector-ът прави чудеса. В комбинация с вдигнати стъкла течението вътре е минимално и може да се кара със свален таван почти целогодишно.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз съм си определил още от едно време (Z3 като имах) 18 градуса външна, за границата, под която не карам със свален таван.
Мотоциклет може евентуално няколко градуса надолу ако си добре екипиран.
Мотоциклет може евентуално няколко градуса надолу ако си добре екипиран.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 716
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Стига ми да не вали и да е слънчево, температурата не ме интересува. Wind deflector-a, вдигнати стъкла, подгрев и духалките към мен ми е предостатъчно да се возя комфортно в градски условия със свален таван. Извън града над 120 става прекалено шумно и наистина се усеща повечко вятър в купето, но пак става
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ами имам такъв предпазител за вятър и стъклата вдигам, но по скоро някак лекото завихряне на въздушната струя ли....да де да знам може да не е било от колата изстиването ми. Във всеки случай най добре да не се надвишавам 80 км в час за моите усещания де. При нас тази година почти няма зима и не съм карал само в мокро и кално. Дон Диего като караш с колата по неравности имаш ли леко проскръцване на разни детайли по таблото ли по тавана ли, то нали тавана не е неподвижно хванат към колонките и все пак няма стабилността на обикновен автомобил? Някак все ми се иска комфорта да е по голям. Гледаш отстрани колата, очите ти остават, качваш се и като минеш по нашите пътища и оппа...малко усещанията, като от каручка. По окачването нищо не мърда ама някак лънгър, лънгър се усеща колата. Може би щото все неволно сетивата правят разлика с возията на мерцедеса, знам ли аз. Като е излязла от магазина като нова може да не е била така а да се е усещала по комфортна все пак 11 години си е време и амортизации.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 716
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
При мен има лек, дразнещ шум точно от колонките на тавана, по-точно долната от двете части. Появи се сега в студеното време, ще видя лятото дали ще го има, но миналото лято със сигурност го нямаше. Другаде никъде не издава звуци.
Колкото до возията, аз съм с 18ки RFT гуми...ужасно твърда е, подскача като топче на пинг-понг в градски условия. Със сигурност следващите гуми ще са нормални! Окачването пък е меко, при малко повече натискане по завои и се усеща как започва да се клати колата много, твърдите гуми пък развалят управлението защото се пързалят.
Колкото до возията, аз съм с 18ки RFT гуми...ужасно твърда е, подскача като топче на пинг-понг в градски условия. Със сигурност следващите гуми ще са нормални! Окачването пък е меко, при малко повече натискане по завои и се усеща как започва да се клати колата много, твърдите гуми пък развалят управлението защото се пързалят.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 716
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Много тихо стана тук
Само няколко часа след като кацнах в Дубай...Z4 E89
Само няколко часа след като кацнах в Дубай...Z4 E89
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Пуснали са зарядни в Лидл. Купих едно за тест, доста добре изглеждат, имат и отделна букса за бърза връзка към клемите, каквато се коментираше тук. 65лв, немско, 3 год. гаранция.
Тези дни ще го превъртя през някоя друга кола да видим. 10 различни програми/режима има, включително и като захранване на 12 и 24 V може да работи.
Ще го подаря на баща ми, но се чудя дали още едно да взема... Не виждам единствено режим за мотоциклет.
Тези дни ще го превъртя през някоя друга кола да видим. 10 различни програми/режима има, включително и като захранване на 12 и 24 V може да работи.
Ще го подаря на баща ми, но се чудя дали още едно да взема... Не виждам единствено режим за мотоциклет.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 716
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Имам същото от Лидл, за зареждане е супер, но поддържащата му програма е гола вода - като я стигне, работи 5-6 дни на нея и се изключва, демек нищо не поддържа
Аз си взех СТЕК, МХS 5.0 мисля беше модела, 120лв промоция...е тука наистина слагаш и забравяш
Аз си взех СТЕК, МХS 5.0 мисля беше модела, 120лв промоция...е тука наистина слагаш и забравяш
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ех.......... по тоя път да караш тази кола. Тез араби...........тез араби. Е и аз си я карам само , че по нашите пътища. Оказа се за тези зарядни, че + совата клема при двигателя слагаш там на зарядното а маса взимаш от където и да от корпус на колата. Аз май обаче на самия акумулатор закачах. Казаха , че имало добавка за бензин Бардал. Слагали ли сте такава и има ли полза при положение , че карам със 100 октана или може би нещо за почистването на инжекторите?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 716
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Мойто зарядно съм го закачил на изводите при двигателя (+ горе при разпънката, - на дясното бомбе), в книжката пише за зареждане да се ползват те, а не директно към акумулатора . При Е89 акумулатора е AGM, та го включвайте на програма за такъв тип акумулатор.
Аз имам една добавка в багажника на Ravenol, за повишаване на октановото число, но я държа само за ползване в нужда ако зареждам на някоя незнайна бензиностанция. Карам със 100 октана и не виждам смисъл допълнително да слагам добавки, още повече че колата си иска 95
Преди съм имал ядове с такива защото разтварят гняста в резервоара и после стават поразии по горивната система
Вече няколко Zки видях тук, карат си ги тук и наистина пътищата им са един път. Доста съм покарал из Европа ама такъв мащаб и качество никъде няма
Аз имам една добавка в багажника на Ravenol, за повишаване на октановото число, но я държа само за ползване в нужда ако зареждам на някоя незнайна бензиностанция. Карам със 100 октана и не виждам смисъл допълнително да слагам добавки, още повече че колата си иска 95
Преди съм имал ядове с такива защото разтварят гняста в резервоара и после стават поразии по горивната система
Вече няколко Zки видях тук, карат си ги тук и наистина пътищата им са един път. Доста съм покарал из Европа ама такъв мащаб и качество никъде няма
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
https://youtu.be/3JwOc66Bmbs
https://www.abt2001.bg/bg/cp_7/lemania- ... v-3-8a_584
Мисля такова да взема.
Тези ги познавам като фирма и ще ида на място. Но гледам ще ми върши работа. И е на добра цена.
Има доста по-евтини зарядни ако само целта е поддържаща функция.
https://www.abt2001.bg/bg/cp_7/lemania- ... v-3-8a_584
Мисля такова да взема.
Тези ги познавам като фирма и ще ида на място. Но гледам ще ми върши работа. И е на добра цена.
Don_Diego написа:Аз си взех СТЕК, МХS 5.0 мисля беше модела, 120лв промоция...е тука наистина слагаш и забравяш
Има доста по-евтини зарядни ако само целта е поддържаща функция.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 716
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Знам, но аз често зареждам и разни други акумулатори (8цата доста страда от тях и нея редовно я закачам) на другите коли, но когато не се ползва за това и Zката не се ползва е все на нея за поддръжка
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
В крайна сметка си взех някакъв Бош, не е лош. Аз и друго зарядно си имам, от едно време си работи и не е лошо. Чудя се сега кое от двете, които купих да дам на баща ми?
Май ще му дам боша, че е по-лесен за работа, нищо, че го купих за мен. Това лидълското много сложно ще му дойде и с тоя дисплей, той е малко кьорав. Бошчето е много разбираемо направено - user friendly.
Направи ми впечатление, че и двете много бавно зареждат. Примерно зетката, от януари средата не е карана, преди това още един месец не беше. Днес цял ден го зареждам и не го даде пълен, дори смених зарядните по някое време. Мерцедесът не е каран от януари началото, даде го слаб акумулатора, за цяла нощ го бях оставил и пак не го довърши. Явно въпреки че палят, са доста разредени.
При покой не помня колко теглеха колите, всяка различно, но по спомен с включени аларми по около 0.1Ah, някои и по-малко според електрониката. Имах едно БМВ, на което освен алармата имах gsm модул. Там стигах дори на 0.2Ah. За 24 часа са да кажем 2.4 Ah надолу при 0.1 консумация. 10 дена си 24 Ah надолу. Един месец без каране би трябвало да ти разреди достатъчно акумулатора за да стартираш трудно. Но не се бях замислял скоро.
Тези дни ще го превъртя през още две коли и два мотоциклета, като там ще свържа директно към акумулаторите да видим дали ще е по-бързо зареждането.
Май ще му дам боша, че е по-лесен за работа, нищо, че го купих за мен. Това лидълското много сложно ще му дойде и с тоя дисплей, той е малко кьорав. Бошчето е много разбираемо направено - user friendly.
Направи ми впечатление, че и двете много бавно зареждат. Примерно зетката, от януари средата не е карана, преди това още един месец не беше. Днес цял ден го зареждам и не го даде пълен, дори смених зарядните по някое време. Мерцедесът не е каран от януари началото, даде го слаб акумулатора, за цяла нощ го бях оставил и пак не го довърши. Явно въпреки че палят, са доста разредени.
При покой не помня колко теглеха колите, всяка различно, но по спомен с включени аларми по около 0.1Ah, някои и по-малко според електрониката. Имах едно БМВ, на което освен алармата имах gsm модул. Там стигах дори на 0.2Ah. За 24 часа са да кажем 2.4 Ah надолу при 0.1 консумация. 10 дена си 24 Ah надолу. Един месец без каране би трябвало да ти разреди достатъчно акумулатора за да стартираш трудно. Но не се бях замислял скоро.
Тези дни ще го превъртя през още две коли и два мотоциклета, като там ще свържа директно към акумулаторите да видим дали ще е по-бързо зареждането.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 716
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
И стек-а не е най-бързото зарядно на света, но има индикация кога има достатъчно ток в батерията за да запали.
Последния път като закачах, колата не беше карана от предния ден когато навъртях 60-70км и му отне 9-10 часа да включи последната програма където поддържа 100% за определен период.
Преди имах Бош и бях супер доволен ама някъде го затрих или някой “приятел” не го върна след като му го бях дал.
Очаква се след 2025 да няма повече Z4 модел, поне не и във вида сега: малък, спортен автомобил със сваляем таван.
Последното поколение не могъл да се наложи над Porsche Boxter и ще ги спират.
Предвиждам бум в цените на всички поколения на модела
Последния път като закачах, колата не беше карана от предния ден когато навъртях 60-70км и му отне 9-10 часа да включи последната програма където поддържа 100% за определен период.
Преди имах Бош и бях супер доволен ама някъде го затрих или някой “приятел” не го върна след като му го бях дал.
Очаква се след 2025 да няма повече Z4 модел, поне не и във вида сега: малък, спортен автомобил със сваляем таван.
Последното поколение не могъл да се наложи над Porsche Boxter и ще ги спират.
Предвиждам бум в цените на всички поколения на модела
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани