Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аааааа.............аз чак толкова няма да я държа да не карам все там по малко като няма лед и сняг ще я поизваждам за по едно кръгче.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Чудя се дали с крика да я вдигна и на 4 трупчета...?
Днес ми дойде disа-та. Тия дни ще я сменя.
Днес ми дойде disа-та. Тия дни ще я сменя.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
По темата за продулжителното съхранение: ясно, че ще е перманентно на зарядното за акумулатора, но двигателя хубаво ли е да се припалва от време на време?
Re: Колко сме със Z-ки...?
Миналата зима опаковах с покривало за 2-3 месеца, Февруари беше топъл и си се возих, после Март-Април бяха ужасни и чак Май карахме...
Тая година съм в по-топъл град вече, така че не мисля да опаковам изобщо. Само гумите припомпих малко до към 3.5, но ако има сухи/слънчеви дни, планирам да си се возя.
За 6-7 месеца може би бих вдигнал на стойки/трупчета.
Тая година съм в по-топъл град вече, така че не мисля да опаковам изобщо. Само гумите припомпих малко до към 3.5, но ако има сухи/слънчеви дни, планирам да си се возя.
За 6-7 месеца може би бих вдигнал на стойки/трупчета.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:По темата за продулжителното съхранение: ясно, че ще е перманентно на зарядното за акумулатора, но двигателя хубаво ли е да се припалва от време на време?
Според мен всеки месец палене за по 5-10мин. И примерно и акумулатора при паленето ако усетиш, че е паднал, заряд. То ще е разреден ако си включвал алармата.
Ivo G мерси за мнението, май ще я вдигам на трупчета в крайна сметка. Ще трябва да измеря колко да са дълги. Но не е задължително да е във въздуха изцяло предполагам? Просто да не тежи на гумите? Или пак ще се кривят ако допират?
Re: Колко сме със Z-ки...?
sub_eleven написа:Но не е задължително да е във въздуха изцяло предполагам? Просто да не тежи на гумите? Или пак ще се кривят ако допират?
Не мисля, че има нещо "задължително". Повечето хора дори не вдигат. Колкото и да вдигнеш, все ще е от полза. В интернет съм виждал под гумите да подлагат разни меки материали от сорта на стиропор, фибран, килимчета за йога и т.н., които се деформират и гумата да може да заеме малко по-естествена форма. Дали има реална полза - не мога да кажа.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Хубави са ми гумите, чисто нови отпред. Ще се скапят за 7-8 месеца ако седи така. Ще се погрижа за нея, да не ме е яд.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Тая диса клапа уж на два болта, но ако не демонтираш един въздуховод да си освободиш място, е голяма мъка. Съответно не демонтирах въздуховода и минах през мъката. От три комплекта гедоре едвам успях да намеря нещо достатъчно плитко да махна долния болт. При поставянето обратно го изпуснах в мъката. Добре че успях да го видя на кората и с един телескопични магнитен накрайник си спестих да я махам.
Припалих я, тиха е като сълза. За всеки случай в разкачих да видя дали има разлика в шума.... С нея, без нея, шумът е един, както трябва да бъде.
Припалих я, тиха е като сълза. За всеки случай в разкачих да видя дали има разлика в шума.... С нея, без нея, шумът е един, както трябва да бъде.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Така и не каза как точно шуми тази "ДИСА", като е повредена. Явно си махал голямата щото малката се маха още по трудно. За нея трябва да се махнат смукателните колектори. Един демонстрира и без тяхното демонтиране обаче беше много човъркане. Чак не ми се вади в това време, че ще я окалям. При нас улици никой не мие и като завали дъжд всичко се превръща в лека кал, която неминуемо вмъкваш с обувките в къщи, а колите за два дена си сменят цвета на нещо с кален оттенък.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
bonchef написа:Така и не каза как точно шуми тази "ДИСА", като е повредена.
Трака като дизел.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Днес се занимавах покрай сериозната приятелка в гаража и забелязах, че имам омасляване покрай масления охладител?
Целият охладител ли се сменя с нов или е някаква гарнитура там?
Също забелязах и надолу, омасляване което си го имаше още при покупката, че се е увеличило. Май се води при ваносите и си им е детска болест на n52 - сега ли да го правя или да чакам да текне както си трябва
И на двете места е омасляване, не е теч. Маслото според борд компютъра е на макс
Целият охладител ли се сменя с нов или е някаква гарнитура там?
Също забелязах и надолу, омасляване което си го имаше още при покупката, че се е увеличило. Май се води при ваносите и си им е детска болест на n52 - сега ли да го правя или да чакам да текне както си трябва
И на двете места е омасляване, не е теч. Маслото според борд компютъра е на макс
Re: Колко сме със Z-ки...?
Това се нарича "стандартен теч". Всички го имат.
Гарнитурата се сменя, направи си го, защото като не се кара редовно се разтича още повече и после почва една смрад на масло през вентилацията. Не е много пари, ама си има разглобяване.
Гарнитурата се сменя, направи си го, защото като не се кара редовно се разтича още повече и после почва една смрад на масло през вентилацията. Не е много пари, ама си има разглобяване.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Този V8 дето го взех имаше една единствена забележка - омасляване между двигател и трансмисия. Това си е детска болест на m113 и съм решил докато не усили(да видя капки по земята) или не се наложи нещо да ремонтирам там така или иначе, така да го оставя. То и капки да има като се замисля, едни 100гр на година ако е, знам ли, заслужава ли си разправията и парите + като свалят кутията да направят някоя поразия...
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 726
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ivo-G написа:Гарнитурата се сменя.
Да, сутринта го коментирахме с моя майстор и каза същото - всичкинбюв страдат от това. Вече ги поръчахме всички гарнитури покрай този охладител и масления филтър. Четох, че бая се цапа докато се сменя, та ще използвам като източим маслото при смяната да разглобим и да сменим всичко там.
Обмислям и антифриза да сменя тогава, макар моя да изглежда наред и според книжката да е сменян преди година
Напролет мисюя да сменя маслото на кутията и да я флашна
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Все се е коментирало и никога не се е случило... Между Коледа и Нова година, в някой от топлите дни се канех да развъртя зетчо да се разтъпче(докато е още изрядна по документи), но защо пък и да не направим една среща? От 10 години все се предлага и така и не се е състояла? Някой навит? За София става въпрос? Няма да има и трафик?!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани