Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Don_Diego написа:Секретите също са тук, утре ще ги сложа и отивам в бокса за реглаж преден/заден мост и да видим какво присвирва при палене на топъл двигател
Я дайте идея за секрети откъде? Дианата нямаха като за мен, в маргел нямало също. За г-то питам. Някакви по дълги са, стругар ли трябва да занимавам?
Re: Колко сме със Z-ки...?
За секретните болтове на колелата ли говорите? Тез са едни гадни детелинообразни болтове има и нещо , като ключ с който се отвиват. Аз ги махнах, че е голяма занимавка да ги развиваш. Ако говорите за тях де. Ами пудренето е по скоро мен да не ме дразни. Ама ако не мога да го отстраня ще си я карам така. А аз смених поне 10 дребни пластмаси дето ако не ти ги покажат няма да знаеш че въобще ги има, но мен си ме дразнеха сигурно съм дал към 800 лв. само за тях. Примерно зад седалките има едни метални скоби дето излизат над мокета и отстрани на тях са обрамчени от едни пластмаси. Закопчават се с едни гадни зъби. Речеш ли да го махаш това нещо и си го счупил. Едното е 50 лв. голямо е като кибритена кутийка. Бъмп стоповете също, ако ти не ми беше снимал да видя какво търся пак нямаше да знам че го има това нещо и други такива неща. Виж си капачките дето писах за изпотяването на фаровете.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
sub_eleven написа:Don_Diego написа:Секретите също са тук, утре ще ги сложа и отивам в бокса за реглаж преден/заден мост и да видим какво присвирва при палене на топъл двигател
Я дайте идея за секрети откъде? Дианата нямаха като за мен, в маргел нямало също. За г-то питам. Някакви по дълги са, стругар ли трябва да занимавам?
Със сигурност са специфични и най-добре да провериш за ОЕМ болтове
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Отново мърка като коте, без значение топла или студена. Оказа се обтегача на пистовия ремък, оригиналния на колата си беше само ролката са му сменявали през годините явно и сега му е дошло времето.
За съжаление с доставка за днес имаше само афтърмаркет опции, та ще трябва и втори път да го сменям с ОЕМ, но ще изтрае докато стане време за голямо обслужване
За съжаление с доставка за днес имаше само афтърмаркет опции, та ще трябва и втори път да го сменям с ОЕМ, но ще изтрае докато стане време за голямо обслужване
- Ganchev__
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 213
- Регистриран на: 25.12.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW
Re: Колко сме със Z-ки...?
Тъкмо са я качили във фейса, огън е
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Да, интересното е, че уж беше лъсната като я оставих, а не можах да си я позная тази сутрин
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
И аз се грижа за автомобилите по принцип, но ти си ме надминал. Може и в пъти.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Тъжна вест...заради лошо време ще отложа адриатическия трип за края на лятото
За сметка на това обаче ще я разходя до Истанбул следващия уикенд
За сметка на това обаче ще я разходя до Истанбул следващия уикенд
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Бяхме атракция в Искърското дефиле
Застигнахме се по пътя и после почти всички интересни места посетихме заедно, доста ни оглеждаха
Съжалявам, че колата не е достатъчно лъсната, грешката е поправена вече
Пп: ако е тук собственика - супер изглежда колата и комбинацията на цветове беше супер! Frozen цвета е МЕГА як
Застигнахме се по пътя и после почти всички интересни места посетихме заедно, доста ни оглеждаха
Съжалявам, че колата не е достатъчно лъсната, грешката е поправена вече
Пп: ако е тук собственика - супер изглежда колата и комбинацията на цветове беше супер! Frozen цвета е МЕГА як
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Някакви идеи от къде може да се изпрати мостра от кожения салон на колата? Подглавници и седалки са едно цяло т.е. не мога да ги махна. Май най лесно ще може да се свали капака на жабката. Без физическа мостра не правили цвят.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Подлакътника няма ли да е по-лесен за демонтаж?
Отделно, че жабката май не е с кожа или поне при мен не е въпреки, че съм с коженото табло
Пп: аз пак скърцам . Само при палене на напълно загрял двигател, прискърцва докато сваля оборотите веднага след запалване. Тоя път не се чуваше отпред при ремъка обаче. Свалихме и изчистихме дросела тази сутрин, за момента спря но да видим до кога
Отделно, че жабката май не е с кожа или поне при мен не е въпреки, че съм с коженото табло
Пп: аз пак скърцам . Само при палене на напълно загрял двигател, прискърцва докато сваля оборотите веднага след запалване. Тоя път не се чуваше отпред при ремъка обаче. Свалихме и изчистихме дросела тази сутрин, за момента спря но да видим до кога
Re: Колко сме със Z-ки...?
И аз се сетих за него и взех да търся из нета. Оказа се че за да се свали този подлакътник трябва цялата централна конзола да се махне и да се отстрани всичкото окабеляване защото подлакътника се държи от два щифта , които пък можели да се свалят само отдолу на корпуса. Въобще не мисля да си го причинявам. Капака на жабката , като гледах и той е накачулен с доста нещо. Ами хората искаха мострата да е от цвета който ще направят и да го тестват върху мострата. Ако си от София лесно , караш им колата. Ако свиренето ти е по подобен начин както беше преди да смениш обтягаща ролка т.е. свирене от ремък не може да се обърка с нищо друго, най често е това което и на теб ти се е случило т.е. ремъка не е обтегнат оптимално и приплъзва по някоя от въртящите се шайби докато всички те се завъртят с обороти. Търси там причината. Да не е омазнено някое колело , шайба. Обтягащата ролка ако е с обтегач с пружина не сменяй на части а вземи всичкото комплект. Пак огледай ремъка да няма някакво секторно износване. Гадни са малко тези неща за откриване щото не винаги всичко личи "окомерно". Като се прибави и невъзможността да се огледа всичко "нормално" т.е. взираш се в коша на двигателя през разни цепнати и пролуки. И остава другия начин да махаш частите и да гледаш. Дросела от какъв зор да свири?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Пластмасовата му клапа да опира в корпуса и от това да скърца, и мен ме съмнява да е това точно, но ми го направи без пари, та нямам оплаквания
Днес свалихме и ремъка - въпреки, че е каран вече известно време е като нов, никакви напуквания, лъсвания и тн, всички ролки се въртят мазно и без луфтове...
Майстора почна с някакви теории, че можело да е от демпферната шайба на коляновия вал защото не въртяла абсолютно гладко, но според мен просто се опитва да уцели от къде идва тоя шум
Днес свалихме и ремъка - въпреки, че е каран вече известно време е като нов, никакви напуквания, лъсвания и тн, всички ролки се въртят мазно и без луфтове...
Майстора почна с някакви теории, че можело да е от демпферната шайба на коляновия вал защото не въртяла абсолютно гладко, но според мен просто се опитва да уцели от къде идва тоя шум
Re: Колко сме със Z-ки...?
Ами от скърцане до свирене има разлика. Аз затова казах ако чуваш присвирване , което от ремък почти няма как да сбъркаш. Ако е друг звука е друго нещо. За тези демпферни шайби бях чел разни неща, като четях за 335-те. Не си спомням обаче какви им бяха симптомите. За 335 имаха разни САГИ с тези шайби. При нас от същия тип ли са не знам. За Диса клапите мисля се управляват от сервомотори или стъпкови. За дросела не знам но може би е по подобен начин и някак не ми се вярва да скърца, но знае ли човек.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Тъй като отмених трипа до Дубровник и Черна гора, реших да се разходя до Истанбул с колата. Няколко впечатления...
- за дълго магистрално каране на криуз контрол не е това колата: возията е окей и не е прекалено шумно, обаче след 350-400км (и близо 3 часа висене на границата) се схващаш много неприятно и всичко те боли
- двигателя е супер: за момента още не се е разсвирил, разхода е приличен ~7.5/100. Като я прибирах към България и миналото лято дъм виждал и по-нисък пеи идентичен тип на шофиране, което е странно ама майната му.
- държи по-ниска температура с новото масло. Всипки казваха, че е прекалено тънко и ще го харчи, но 1000+ км от които повече от половината за сериозна газ не е мръднало. При 130 и външна температура 18 държи под 110, на границата не я гасих и падна под 90 градуса
- малкия багажник те учи да взимаш само най-необходимото
- за дълго магистрално каране на криуз контрол не е това колата: возията е окей и не е прекалено шумно, обаче след 350-400км (и близо 3 часа висене на границата) се схващаш много неприятно и всичко те боли
- двигателя е супер: за момента още не се е разсвирил, разхода е приличен ~7.5/100. Като я прибирах към България и миналото лято дъм виждал и по-нисък пеи идентичен тип на шофиране, което е странно ама майната му.
- държи по-ниска температура с новото масло. Всипки казваха, че е прекалено тънко и ще го харчи, но 1000+ км от които повече от половината за сериозна газ не е мръднало. При 130 и външна температура 18 държи под 110, на границата не я гасих и падна под 90 градуса
- малкия багажник те учи да взимаш само най-необходимото
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани