Race бензин?
Модератор: Общи модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
absix написа:stambo_81dg написа:октаните нямат нищо общо с вървежа
Мда. Продължи нататък..
октана оказва сколонноста на бензина към детонационно горене.
и не е фактор за мощ, просто бензин с по висок октан може да се ползва в по сгъстени двигатели
по таа логика с пропан-бутан трябва да лети колата тъи като е към 110 октана ако не се лъжа.
- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- Cobb
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 585
- Регистриран на: 7.02.2009
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: E36
- Мечтае да кара: V8
stambo_81dg написа:absix написа:stambo_81dg написа:октаните нямат нищо общо с вървежа
Мда. Продължи нататък..
октана оказва сколонноста на бензина към детонационно горене.
и не е фактор за мощ, просто бензин с по висок октан може да се ползва в по сгъстени двигатели
по таа логика с пропан-бутан трябва да лети колата тъи като е към 110 октана ако не се лъжа.
Е като не е от октана, от какво е ? (не се зяждам, просто обясни щом си запознат)
Последна промяна Cobb на 15 Апр 2009, 21:53, променена общо 2 пъти
Cobb написа:stambo_81dg написа:absix написа:stambo_81dg написа:октаните нямат нищо общо с вървежа
Мда. Продължи нататък..
октана оказва сколонноста на бензина към детонационно горене.
и не е фактор за мощ, просто бензин с по висок октан може да се ползва в по сгъстени двигатели
по таа логика с пропан-бутан трябва да лети колата тъи като е към 110 октана ако не се лъжа.
Е като не е от октана, от какво е ? (не се зяждам, просто обясни щом си запознат)
От вятъра в косите...

- St.Dilov
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 744
- Регистриран на: 10.02.2009
- Местоположение: София
- Кара: 318 TDS touring
Погледни линка който съм ти далabsix написа:Иска ми се да пробвам чист, оригинален състезателен бензин, не някаква домашно направена боза...
В Щатите знам, че отиват на бензиностанцията, плащат х3 цената и си сипват... ма тук, дръжки, деба и банановата държава.


- kiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2499
- Регистриран на: 23.06.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: сребърна звезда
- Мечтае да кара: RAUH
- gazzzar
-
кавалер-монтьор
-
- Мнения: 2515
- Регистриран на: 11.12.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: леки BMW-та :):):)
- Мечтае да кара: Ferrari F12 Berlinetta
Братчед звънни ми да ти обесня какво ти трябва.....и ако вземеш да наливаш нещо първо подробно се информирай какво има в него и какви са му съставките, че съм дърпал една м5ца заради подобни експерименти и то с най-скъпите адитиви 

ВСЕКИ ИСТИНСКИ BMW ЕНТУСИАСТ РАНО ИЛИ КЪСНО СИ КУПУВА Е30 ///M3....

"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna




"The main thing is to be yourself. Many times its through a mistake that you learn. And the main thing is to make sure you learn through your mistakes and get better.”
Ayrton Senna
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
Cobb написа:stambo_81dg написа:absix написа:stambo_81dg написа:октаните нямат нищо общо с вървежа
Мда. Продължи нататък..
октана оказва сколонноста на бензина към детонационно горене.
и не е фактор за мощ, просто бензин с по висок октан може да се ползва в по сгъстени двигатели
по таа логика с пропан-бутан трябва да лети колата тъи като е към 110 октана ако не се лъжа.
Е като не е от октана, от какво е ? (не се зяждам, просто обясни щом си запознат)
ами не съм химик да знам от какво е - има си някви други съставки.
просто ти казвам какво оказва октановото число-прави бензина по устоичив на самовъзпламеняване и д а не гори детонационно.
това което му викат чукане на аванса е точно това бензина ако гори примерно с 700м/с при детонационно горене тази цифра става 10х по голяма от там следва спадане на монщноста експлозията която се получава е пагубна за двигателя-равносивно е да удряш с чук по буталата

примерно на м50 да му сложиш А-86 и ще видиш кво става
мисля че Е36 ИС и незнам още кои мотори има точно такива кнок датчици и ако регистрират такова чукане на аванса компа променя нещо там
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Именно като усети нок променя онова нещо там - аванса надолу, както и обратно го прави по-агресивен ако няма детонации - т.е. стреми се да седи "на ръба" на детонацията където е най-висока ефективността на двигателя. И съответно един вид косвено по-високооктановия бензин води до осезаемо повишение на мощността и вървежа. 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- N.Mihaylovski
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 3946
- Регистриран на: 8.12.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Ford Ranger 2019
- Мечтае да кара: corvette c7 zr1
Ралиджиите дет имат пари сипват такъв,помна,че литъра е 4 евроbivola написа:Не се ли водеше драг бензинАз така съм чувал да го наричат
В ПроСпиид трябва да имат такъв
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3
- ARR_
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 67
- Регистриран на: 30.10.2007
- Местоположение: По света и у нас
- Кара: Купе с 2 врати
- Мечтае да кара: Купе с 4 врати
- Детайли за колата: Седем напред, две назад
Тази фирма продават и гледам че имат представителство в София.Имам и някакъв спомен,че човек който работи там пишеше във форума,но за съжаление не си спомням ника му.
http://www.racing-fuels.net
110 OCTANE
RACING FUEL
опаковка: 50л,200л
цена: 6 лв/л
120 OCTANE
RACING FUEL
опаковка: 50л,200л
цена: 8 лв/л
http://www.racing-fuels.net
110 OCTANE
RACING FUEL
опаковка: 50л,200л
цена: 6 лв/л
120 OCTANE
RACING FUEL
опаковка: 50л,200л
цена: 8 лв/л
- MOGY
- Obergruppenführer
-
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Авио бензина става само да не караш продължително с него.Карал съм доста време с него и съм много доволен но последиците изгорели клапани издухана гарнитура ,ама тва при всекидневно каране.
Даже заради него се бях наканиил в Русе да правя анодни покрития на буталата,издържат на доста голяма температура ама така си и остана
Даже заради него се бях наканиил в Русе да правя анодни покрития на буталата,издържат на доста голяма температура ама така си и остана



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани