Още един БМВ проект и автомобилните спортове
Модератор: Sharo
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Спретнахме тампоните по двигателя, поради изместването на мотора
се наложи лека промяна на лапите. Сега остава да приключим с
подсилването и промяната на лапите на мотора и можем да затворим
тази глава.

се наложи лека промяна на лапите. Сега остава да приключим с
подсилването и промяната на лапите на мотора и можем да затворим
тази глава.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Наложиха се малко конструктивни промени по тампоните на двигателя,
в момента работим по новата конструкция. Наложи се сериозно да
подсилим лапите за да си вържем гащите

в момента работим по новата конструкция. Наложи се сериозно да
подсилим лапите за да си вържем гащите

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Така понеже се занимавах доста с БМВ събора и не остана време за
проекта, пък доста неща се появиха и свършиха се захващам да
допълня темата
Първо - пристигнаха галошите, които съм взел за тестовете за да
видим дали ще ни паснат като височини и ширини. За отпред съм
се спрял на 21х65х18 S05, а за задните на 27х65х18 S08. Към
момента защото все още не съм уточнил джантите като офсет ще
стартирам с едни BBS-ки (тези от снимката) 8J отпред и 9J отзад.
Задната джанта ще дойде една идея тясна за задната гума, но на
първо време така, предните ще заспят.

проекта, пък доста неща се появиха и свършиха се захващам да
допълня темата

Първо - пристигнаха галошите, които съм взел за тестовете за да
видим дали ще ни паснат като височини и ширини. За отпред съм
се спрял на 21х65х18 S05, а за задните на 27х65х18 S08. Към
момента защото все още не съм уточнил джантите като офсет ще
стартирам с едни BBS-ки (тези от снимката) 8J отпред и 9J отзад.
Задната джанта ще дойде една идея тясна за задната гума, но на
първо време така, предните ще заспят.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Тези успяхме да се преборим и с реглажа за задните носачи, мисля
че стана супер само дето изработката ни излезна малко през носа ...
(аман от майстори). Camber и Toe In/Out настройки в едно.

че стана супер само дето изработката ни излезна малко през носа ...
(аман от майстори). Camber и Toe In/Out настройки в едно.
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Пристигна и оказването - Intrax 1K2 dual adjustable, black titan, spring
adjuster. Джаджата изглежда супер (надявам се и да работи така).
В комплекта влиза всичко необходимо - плочи за предните бомбета,
камбър/кастър плейт и т.н. също така и един комплект пружини с
различна твърдост.

adjuster. Джаджата изглежда супер (надявам се и да работи така).
В комплекта влиза всичко необходимо - плочи за предните бомбета,
камбър/кастър плейт и т.н. също така и един комплект пружини с
различна твърдост.
- Sharo
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6597
- Регистриран на: 2.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: или поне се учи ежедневно
- Мечтае да кара: М3 CSL, Z4М
е са видях къде е поблема на мойте задни армортесиори ... при мене горе тая плочка за бомбето е така ама дупката за стеблото е в средата и така.
А я кажи и как са рейтовете на прожините
А я кажи и как са рейтовете на прожините

ти ли клатиш или клати бас-а.. егати номера паднаа двата таса http://youtube.com/watch?v=NYchvWbcvf0&feature=related
Хайде да покараме малко кола
Хайде да покараме малко кола
Адаш,гумите работеха чудесно
щом държаха тежката е92-ка,ще се справят и с бегачката
П.С казват,че Мишлен е по-добра на ''чист''асфалт,а Пирелли на прашен.
Ти как се насочи към французите?

щом държаха тежката е92-ка,ще се справят и с бегачката

П.С казват,че Мишлен е по-добра на ''чист''асфалт,а Пирелли на прашен.
Ти как се насочи към французите?
http://img190.imageshack.us/i/rokopodpis.mp4/...шофирай разумно
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
'84- е30- 323 '93- е36-318ис
'89- е30- 316 '00-е46-320
'91- е34- 518 '94-е34-525tds
'92- е36- 318
'90-е30-бяла
'98 е36 -черно комби
'97 е36 -сиво комби
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Адашка, чесно казано ще пробвам и двата варианта, но в Ата-тандем
имаха чист слик само на Мишлен и ми беше по лесно с поръчката, така
и не успях да намеря фирма в Бг която да ми достави гуми от пистовата
гама на Пирели. Ако имаш човек за пистови пирелита - давай го насам
имаха чист слик само на Мишлен и ми беше по лесно с поръчката, така
и не успях да намеря фирма в Бг която да ми достави гуми от пистовата
гама на Пирели. Ако имаш човек за пистови пирелита - давай го насам

- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Сони,
понеже предните AP Racing дискове са 356 мм. това и наложи избора
на 18-ки джанти. Относно колата - по време на усилването на купето
бяха изрязани задните калници и сме направили достатъчно място за
гумите. Другата причина, е че така или иначе пистовите сликове се
движат около 64 или 65 размер (това означава 640 или 650 мм. диаметър).
понеже предните AP Racing дискове са 356 мм. това и наложи избора
на 18-ки джанти. Относно колата - по време на усилването на купето
бяха изрязани задните калници и сме направили достатъчно място за
гумите. Другата причина, е че така или иначе пистовите сликове се
движат около 64 или 65 размер (това означава 640 или 650 мм. диаметър).
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Преди празниците успяхме да финишираме с лапите и тампоните на
двигателя. В момента финишираме и задния мост - трябва до края
на другата седмица да сме я пуснали на гуми и действаме нататък

двигателя. В момента финишираме и задния мост - трябва до края
на другата седмица да сме я пуснали на гуми и действаме нататък
- rosen.kolarov
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 2072
- Регистриран на: 8.03.2005
- Местоположение: София
Задния мост го приключихме - остана само една боя да му ударим
днес и се надявам утре да го качваме на Етата и да борим нататък

днес и се надявам утре да го качваме на Етата и да борим нататък
Назад към BMW и моторните спортове
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани