Междина газ и двоен амбриаж

На братчеда на леля му на зетя й брат му се жени, не мога да избера с какъв цвят обувки да ходя на сватбата?? Помагайте!

Модератор: Общи модератори

Старши скрапер
Аватар
Мнения: 2716
Регистриран на: 16.04.2008
Местоположение: Бургас и малко в София
Пол: Мъж
Кара: ше е21/316, сега 318ci и е93/335dct
Мечтае да кара: е21 без ръжди със S54
Детайли за колата: Powered by M43b19

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от Lenco » 25 Окт 2009, 17:54

Не можете се разбра. Мисля, че се бъркат 3-те групи драйвери.
1. Скраперите със стари коли и камиони.
2. Гъзетата с по-новите коли преди светофарите.
3. Отворковците със състезателното каране.
Предполагам вторите не са разбрали нищо от трите страници до тук :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от acho.rs » 25 Окт 2009, 18:17

nightdriver написа:подаването на междинна газ и двойното амбриране в днешни времена е напълно безсмислено!
всички скоростни кутии са с напълно синхронизирани предавки, било то на камион или кола!

Като гледам си прочел всичко до тук , по темата :mhihi:

баварски фанатик
Аватар
Мнения: 4558
Регистриран на: 26.03.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: нещо...
Мечтае да кара: McLaren F1 LM

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от Dimo » 25 Окт 2009, 18:35

Последното което пробвах с двойно амбриране е ГАЗ, требва да знаете "велика машина" :mhihi: от тогава проумях, че който е измислил автоматика е бил гений! Все пак хората са казали "Интелекта е продуктивен мързел". :D
Незнам как се преценява обаче, че тези неща са характерни при по стари камиони, като например в ЗИЛ-а го няма.
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от (bubsa) » 25 Окт 2009, 18:37

steeN написа:
momo-1st написа:...

многолентов път... натоварен трафик... движиш се с 100 на 5та скорост... искаш да се престроиш... колата ти е примерно някви си 150 коня... какво правиш?

1. директно вкарваш 3та и колата забива нос в първия момент като пуснеш съединителя (износваш съединител / тампони/ губиш от скоростта на колата).
2. докато си натиснал долу съединителя, ритваш газта точно толкова, че като вкараш 3та и го пуснеш нищо друго не се променя освен звука на двигателя, защото си изравнил оборотите на двигателя с тези на скоростите.
3. с автоматик си (от вида, които имат 90% от колите)... натискаш до долу... чакаш... чакаш... преглеждаш днешните новини... чакаш... кутията сменя, обаче дупката се е затворила вече :smoke: .



Коригирай си точка 2 че е доста неправилно,по този начин освен да прецакаш лагера на съединителя друго не се постига ;)
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от nightdriver » 25 Окт 2009, 20:40

acho.rs написа:
nightdriver написа:подаването на междинна газ и двойното амбриране в днешни времена е напълно безсмислено!
всички скоростни кутии са с напълно синхронизирани предавки, било то на камион или кола!

Като гледам си прочел всичко до тук , по темата :mhihi:


колега,
не ми трябва да прочитам темата, за да ти повторя, че няма смисъл от това!
88г. взех с-то на газ-53 и на тази ,,машина,, задължително междинна и двойно, иначе няма вкарване на скорост, няма да навлизам в подробности, да ти обеснявам за изравняването на оборотите на първичен и вторичен вал, което е необходимо за превключването
днес има синхронизатори за тази работа!
вече 20г. карам коли и камиони и последните 5г. последни модели влекачи и минавам стажове с инструктори, които отричат междинната и двойното /прекалена употреба на съединитела води до преждевременно износване/ , та това са отживелици
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 117
Регистриран на: 3.05.2007
Местоположение: София

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от Blue&White » 25 Окт 2009, 22:41

За какво въобще спорите? Който си ползва междинна газ ще продължи да го прави, па квот ще да му казвате. Като цяло е хубаво човек да се научи да го прави и после му става като навик, стига да не го мързи. :)
П.П В новия Нисан 370Z, като сваляш предавка има изравнител на оборотите и го прави вместо теб. http://www.youtube.com/watch?v=zNaUVhmQz7g След ревюто на Z4-ката.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4877
Регистриран на: 9.02.2007
Местоположение: Sofiq
Пол: Мъж
Кара: Jaguar XK 4.2, G05 X5 30d

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от acho.rs » 26 Окт 2009, 0:41

nightdriver написа:
acho.rs написа:
nightdriver написа:подаването на междинна газ и двойното амбриране в днешни времена е напълно безсмислено!
всички скоростни кутии са с напълно синхронизирани предавки, било то на камион или кола!

Като гледам си прочел всичко до тук , по темата :mhihi:


колега,
не ми трябва да прочитам темата, за да ти повторя, че няма смисъл от това!
88г. взех с-то на газ-53 и на тази ,,машина,, задължително междинна и двойно, иначе няма вкарване на скорост, няма да навлизам в подробности, да ти обеснявам за изравняването на оборотите на първичен и вторичен вал, което е необходимо за превключването
днес има синхронизатори за тази работа!
вече 20г. карам коли и камиони и последните 5г. последни модели влекачи и минавам стажове с инструктори, които отричат междинната и двойното /прекалена употреба на съединитела води до преждевременно износване/ , та това са отживелици

Говорим за междинна когато сваляш за да ускориш , тогава мисля че си е абсолютно необходима . За двоен съединител съм напълно съглсен , че няма нужда при колите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 67
Регистриран на: 30.10.2007
Местоположение: По света и у нас
Кара: Купе с 2 врати
Мечтае да кара: Купе с 4 врати
Детайли за колата: Седем напред, две назад

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от ARR_ » 26 Окт 2009, 0:42

За двойния амбреаж съм съгласен, че не е нужен при модерните автомобили със синхронизирани скоростни кутии.
Но след като междинната газ е отживелица и няма смисъл от нея, предложете как да изравняваме оборотите на двигателя с тези на трансмисията, особено при Heel Toe ?
С магия нестава, пробвал съм.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1163
Регистриран на: 5.07.2008
Местоположение: banlieu parisienne
Пол: Мъж
Кара: 530da turing

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от nightdriver » 26 Окт 2009, 1:09

колеги, аз говоря при нормално шофиране /не съм състезател/ при сваляне на предавки без междинна газ

да, наистина при спортно каране и при бързо сваляне на предавки, подаването на междинна газ улеснява влизането на по-малка /имайки в предвид разликата в оборотите на двата вала/

п.с явно спора е бил излишен :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от (bubsa) » 26 Окт 2009, 17:06

По-нагоре намекнах,сега ще ви го кажа директно.Няма никаква полза от междинна газ без двоиното амбриране,недейте да си чупите съединителите като незнаете как става!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от steeN » 27 Окт 2009, 7:18

не мисля, че нищо не правя по този начин. малко преувеличаваш нещата. лагерите и синхронизаторите така или иначе се разбиват. ти колко човека познаваш, които ползват двоен съединител при всяка една смяна? за мен си е доста трудна техника с много малка полза.
особено ако трябва да се направи с heel and toe едновременно... валтер рьор наистина го прави всичко на филмчето, ама той е извънземен.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от (bubsa) » 27 Окт 2009, 20:16

Ами помисли колега като даваш "междинна" газ при натиснат съединител какво правиш... нищо :idea:
Дори името говори-"междинна газ"т.е. между 2-те натискания на дъединителя.
Аз затова ви казвам че ако не се прави като хората е безмислено и вредно.
Валтер Рьор вярно че е адски добър,но точно това не е кои знае толкова сложно,въпрос на навик.Аз карам предимно така,колата много по-добре поема,а и е доста ефектно откъм звук :mhihi:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от steeN » 27 Окт 2009, 23:53

като ритвам газта изравнявам скоростта на маховика ( и всички тъпни вързани за него ) със скоростта, с която ще се върти съединителя след включване на предавката. това ако е нищо...

в момента на вкарване на лоста, синхронизаторите изравняват тази на единия вал на кутията (на който е закачен съединителя), с другия, който е вързан за гумите (от там и допълнителната сила за включване на по-ниска предвака... дефакто колкото повече натискаш, толкова повече увеличаваш триенето и по-бързо развърташ другия вал).

с двойния съединител облекчаваш работата на синхронизаторите (и лагерите сигурно ако трябва да издребняваме), като го натискаш когато лоста е на неутрална преди да си включил, в момента на подаването на междинната газ.

ако търсим wow ефекта, звука е същия и при двете техники, а и не само това. крайният резултат на пътя пак е същия...
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2104
Регистриран на: 17.01.2009
Местоположение: София-Коньовица
Пол: Мъж
Кара: F10

Re: Междина газ и двоен амбриаж

Мнение от (bubsa) » 28 Окт 2009, 19:43

steeN написа:като ритвам газта изравнявам скоростта на маховика ( и всички тъпни вързани за него ) със скоростта, с която ще се върти съединителя след включване на предавката. това ако е нищо...

в момента на вкарване на лоста, синхронизаторите изравняват тази на единия вал на кутията (на който е закачен съединителя), с другия, който е вързан за гумите (от там и допълнителната сила за включване на по-ниска предвака... дефакто колкото повече натискаш, толкова повече увеличаваш триенето и по-бързо развърташ другия вал).

с двойния съединител облекчаваш работата на синхронизаторите (и лагерите сигурно ако трябва да издребняваме), като го натискаш когато лоста е на неутрална преди да си включил, в момента на подаването на междинната газ.

ако търсим wow ефекта, звука е същия и при двете техники, а и не само това. крайният резултат на пътя пак е същия...


:lol:
Опитай сега като падне сняг по двата начина и ще видиш :winky:
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображение


...и всички разбират от всичко...

Да пишеш на БЪЛГАРСКИ език с ЛАТИНСКИ букви е като да пишеш с лайна по стената. Чете се, но не е приятно!
Изображение

Предишна

Назад към Извън Темата

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Don_Diego

Последни теми
Facebook