Още коне от 316-ката

3-та серия ('98-'05)

Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2753
Регистриран на: 16.08.2008
Местоположение: Бургас
Кара: F07 535D
Мечтае да кара: SL500

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от anzak » 11 Дек 2009, 22:24

vitaliss написа:за да неотварям нова тема искам да попитам... вярно ли е че 323и и 320и варвят едно и сащо разликата била минимална??

от личен опит ти казвам база за сравнение между 320 и 323 няма 323-ката си е много по динамична от 320-ката разликата в конете е 20 коня във въртящия момент 60 нютон метра и едни 500 кубика разлика в кубатурата на мотора 323 си е 2.5 все пак а най интересното е че разхода е един и същ даже смея да твърдя че при определни условия 323 е по икономична
Барай шишарката Минкеее ....

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от Rundev » 12 Дек 2009, 16:07

Страхотна тема,отдавна чаках точния отговор и за моята 16-ка относно 13-те коня по горе :bowdown: :bowdown: Браво колега,ще ти пиша по нататък за да те питам нещо.
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 262
Регистриран на: 10.10.2009
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: 320dA+чип
Мечтае да кара: черно М6

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от Kalinski » 17 Дек 2009, 19:13

При мен конете от 136 станаха 163 с чипа и разликата е от земята до небето :)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от spower » 18 Дек 2009, 13:47

Kalinski написа:При мен конете от 136 станаха 163 с чипа и разликата е от земята до небето :)

твойта е дизел колега при дизелити дават около 30% скок в мощността, а при бензина около 10% при чип тунинга
Относно чипването /промяната на софта при м43/ говорих с Жоро Петров /федерацията по драг рейсинг/ и след дълги обяснения и разискване на темата с 2 думи ми каза, че просто не си заслужава да се разбутва софта на е46цата ми, акто в същтото време той си донастройваше софта на мицубишито
беше ми даден прост пример, че от няколко чипнати атносферки на дино теста само единия автомобил е дал повишаване на мощността на колелетата в рамките на 5% като експериментите са правени в Проспийд .... изводите са за вас
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

нафтения
Аватар
Мнения: 6924
Регистриран на: 4.03.2009
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: го на спомени
Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от Zagy » 18 Дек 2009, 13:57

Хубаво е, че го спомена това. Много хора си мислят, че атмосферките печелят много от чипването, а истината е, че е по-добре да си сипеш бензин за тези пари :D
Si non confectus, non reficiat.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1618
Регистриран на: 1.10.2008
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330D
Мечтае да кара: ///M power
Детайли за колата: BMW - Bought My Wife

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от Next » 18 Дек 2009, 16:08

spower написа:
Kalinski написа:При мен конете от 136 станаха 163 с чипа и разликата е от земята до небето :)

твойта е дизел колега при дизелити дават около 30% скок в мощността, а при бензина около 10% при чип тунинга
Относно чипването /промяната на софта при м43/ говорих с Жоро Петров /федерацията по драг рейсинг/ и след дълги обяснения и разискване на темата с 2 думи ми каза, че просто не си заслужава да се разбутва софта на е46цата ми, акто в същтото време той си донастройваше софта на мицубишито
беше ми даден прост пример, че от няколко чипнати атносферки на дино теста само единия автомобил е дал повишаване на мощността на колелетата в рамките на 5% като експериментите са правени в Проспийд .... изводите са за вас

И аз точно това исках да кажа в предните си постове :yes:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4093
Регистриран на: 28.11.2006
Местоположение: София/Сандански
Пол: Мъж
Кара: BMW E90 330d; BMW F25 30d
Мечтае да кара: BMW M

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от kriso85 » 18 Дек 2009, 16:16

Колеги М43 мотора за 300 лв. няма да стана бърз.
Няма да стане дори и колкото 320 бърз (ако тя се брои за такава).
И преди ви казах - карал съм 318ка с шрик вал, спортен интейк, и чип и ви казвам колко вървеше.
Според тунерите беше около 140 коня. Равносметката е над 2000 лв. за 22 коня.
А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора.
Най-лесния тунинг - продажба и още малко пари за 323/328


ПП: ако иска колегата автор на темата след празниците да се разберем да направим една сверка да видим колко върви след промените колата му (мойта е 118 к.с. абсолютно обикновена)
"Try not. Do or do not. There is no try" Yoda
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от Radichev » 21 Дек 2009, 9:57

kriso85 написа:Колеги М43 мотора за 300 лв. няма да стана бърз.
Няма да стане дори и колкото 320 бърз (ако тя се брои за такава).
И преди ви казах - карал съм 318ка с шрик вал, спортен интейк, и чип и ви казвам колко вървеше.
Според тунерите беше около 140 коня. Равносметката е над 2000 лв. за 22 коня.
А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора.
Най-лесния тунинг - продажба и още малко пари за 323/328


ПП: ако иска колегата автор на темата след празниците да се разберем да направим една сверка да видим колко върви след промените колата му (мойта е 118 к.с. абсолютно обикновена)


"А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора."

Тук не съм съгласен с теб колега, отвори и виж - еднакви инжектори, дебитомер, разбира се цялата карантия, бутала и т.н. Разликата е само вала и трансмисията. Компютъра е с друг номер, но това надали е нещо по-различно от софтуер.
Освен това като казваш, че няма смисъл, имаш в предвид, че няма смисъл от 318 да напарвиш 22к.с. за 2000лв., което няма общо с описания от мен случай. Смисъла е ако имаш 316, да направиш "30к.с. за 300лв". Другото е вече набутване на пари и наистина по-добре смени маторя/колата или някакъв вид принудително пълнене, но в крайна сметка не това е идеята на темата ми.

П.П. С удоволствие бих се пуснал да ги видим, тъй като и на мен ми е интересно. Досега съм пробвал само с 320ка М52.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 736
Регистриран на: 20.11.2008
Местоположение: Сливен
Пол: Мъж
Кара: мадамите да крещят :)

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от Rundev » 21 Дек 2009, 10:32

Radichev написа:
kriso85 написа:Колеги М43 мотора за 300 лв. няма да стана бърз.
Няма да стане дори и колкото 320 бърз (ако тя се брои за такава).
И преди ви казах - карал съм 318ка с шрик вал, спортен интейк, и чип и ви казвам колко вървеше.
Според тунерите беше около 140 коня. Равносметката е над 2000 лв. за 22 коня.
А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора.
Най-лесния тунинг - продажба и още малко пари за 323/328


ПП: ако иска колегата автор на темата след празниците да се разберем да направим една сверка да видим колко върви след промените колата му (мойта е 118 к.с. абсолютно обикновена)


"А това с вал от 318 да направиш 316ката 118 к.с. направо го изтрийте, че е смешно.
Отворете реалОЕМ и вижте разликите м/у двата мотора."

Тук не съм съгласен с теб колега, отвори и виж - еднакви инжектори, дебитомер, разбира се цялата карантия, бутала и т.н. Разликата е само вала и трансмисията. Компютъра е с друг номер, но това надали е нещо по-различно от софтуер.
Освен това като казваш, че няма смисъл, имаш в предвид, че няма смисъл от 318 да напарвиш 22к.с. за 2000лв., което няма общо с описания от мен случай. Смисъла е ако имаш 316, да направиш "30к.с. за 300лв". Другото е вече набутване на пари и наистина по-добре смени маторя/колата или някакъв вид принудително пълнене, но в крайна сметка не това е идеята на темата ми.

П.П. С удоволствие бих се пуснал да ги видим, тъй като и на мен ми е интересно. Досега съм пробвал само с 320ка М52.


Колега не се ядосвай на тия неверни души :D аз знам че разликата е във вала,щото и аз съм се интересувал за моята 16-ка :)
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 21.09.2008
Местоположение: plovdiv

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от vlashev » 28 Дек 2009, 10:22

:D интеересно :D
=-=-=-=-=-=-=-=

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1504
Регистриран на: 28.09.2005
Кара: любимата ни марка да е първа ;)
Мечтае да кара: римска колесница с М-пакет ;)

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от spower » 28 Дек 2009, 12:01

и аз тука да споделя за чипа преди 4 дена сложихме 4ип при Лъчо на мойта на компакта е36 316 края на 97г оказа се дори някаква лимитед серия с комп от 318 и след чипването мога да споделя доста по пъргава стана колата за разхода ще го видим за напред как ще е, но за е46цата засега несмятам да я пипам
Плей листа с видеа за ремонт на BMW Х3 F25: :lalala: https://www.youtube.com/playlist?list=P ... A1PWE6WpJt

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 87
Регистриран на: 21.09.2008
Местоположение: plovdiv

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от vlashev » 06 Яну 2010, 12:56

развитие по темата няма ли.
=-=-=-=-=-=-=-=

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра н Е46

Мнение от Radichev » 06 Яну 2010, 13:28

Относно развитието - търся подходящ колектор, но май ще трябва доста преправяне. В тази връзка, ако някой колега има достъп до гарнитури на колектора на м43 и м42 или м44, би било хубаво да ги сравним, защото според мен има вероятност да стане и без рязане на фланците на колектора откъм главата.

Поздрави!
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра на Е46

Мнение от Alexi » 06 Яну 2010, 13:46

Radichev от 320ките има нечовешки мъртъвци така че най добре си направи едно дино или поне се пусни с 4-5 различни коли преди да решиш че наистина си постигнал нещо ,инак е интересно винаги съм мислел че има разлика в отворите на главата обикновено така ограничават коне

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 346
Регистриран на: 5.03.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: по диагонал
Мечтае да кара: E9 CSL
Детайли за колата: 2979 cc

Re: Как да „извадим” още 30к.с. за 300лв от 4те цилиндъра на Е46

Мнение от Radichev » 06 Яну 2010, 16:53

Alexi написа:Radichev от 320ките има нечовешки мъртъвци така че най добре си направи едно дино или поне се пусни с 4-5 различни коли преди да решиш че наистина си постигнал нещо ,инак е интересно винаги съм мислел че има разлика в отворите на главата обикновено така ограничават коне


Сигурно си прав колега, не мисля да я качвам на дино, защото не ме интересува точната цифра. Колата с която се тествах е на близък и според мои наблюдения върви нормално за 320ка, разбира се не мога да твърдя, че е най-перфектната 320ка. Въпроса е, че разликата е съществена след посочените ъпгрейди и си струва парите. А дали върви една кола повече или една кола по-малко от 320ка за мен не е от значение. Разбира се ако има желаещи с конструктивно предложение, бих се пуснал за проба.
Може и да не умреш богат, но дали ще умреш пич зависи само от теб !

Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E46

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook