M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
Модератор: bum_bum
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
най-после ни дойде о-ринга който седи в маслената помпа и сега мотора вече заприлича на нещо
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
и сега вече се готвим за следващата стъпка от 11.3кг на 3.85 кг (+малко заради по-тежкия съединител)
и една снимка за феновете на един от най-добрите серийни двигатели
и една снимка за феновете на един от най-добрите серийни двигатели
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
И аз се радвам, че Фиданзата е лек Пробвахте ли го вече? Интересува ме главно дали е възможно поради значително по-лек от стандартния маховик като пуснеш двигателя по малко по-високи обороти на свободна и да си губи инерцията, т.е. да падат под 500 и надолу?
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
не сме го пробвали, двигателя още е на стойката до 2 седмици може би ще е в колата...
на алфата сме със силно олекотен маховик и основния проблем е, че на ниска предавка при ниска скорост газ-та става много чувствителна и колата лесно качва/губи обороти, т.е. даваш газ -> оборотите почват да се качват много бързо -> пускаш газта и те падат много бързо и това прави плавен старт от място доста трудно и изглежда все едно не можеш да караш кола с ръчни скорости
същото е и на други коли, които съм карал с олекотени маховици (например корвет)
на алфата сме със силно олекотен маховик и основния проблем е, че на ниска предавка при ниска скорост газ-та става много чувствителна и колата лесно качва/губи обороти, т.е. даваш газ -> оборотите почват да се качват много бързо -> пускаш газта и те падат много бързо и това прави плавен старт от място доста трудно и изглежда все едно не можеш да караш кола с ръчни скорости
същото е и на други коли, които съм карал с олекотени маховици (например корвет)
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
Това с плавния старт го нямаше като проблем при мен ама предполагам е защото маховика не е чак толкова лек като вашите, но се случваше често да ми падат много оборотите като изключа от скорост и сега се замислих дали маховика няма нещо общо
- oxam
- младши ентусиаст
- Мнения: 752
- Регистриран на: 16.01.2005
- Местоположение: лондон
- Кара: е46 м3 х2, mustang GT, viper RT/10
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
bum_bum написа:Това с плавния старт го нямаше като проблем при мен ама предполагам е защото маховика не е чак толкова лек като вашите, но се случваше често да ми падат много оборотите като изключа от скорост и сега се замислих дали маховика няма нещо общо
не вярвам да е от маховика....на зедката също много рязко падат оборотите но не чак толкова че да гасне или да са под 500....
но разликата с мустанга е огромна - при него няма нужда от междинна газ въобще, като изключиш от скорост сам си вдига оборотите - явно винтовия компресор има леко забавяне и продължава да върти и като моторът няма натоварване вдига обороти за момент преди да паднат. първите няколко пъти като включих на ограничител имаше изненада от още 200-300 оборота отгоре....
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
по принцип в еку-то има минимална стойност на оборотите и при принудителния празен ход (т.е. оборотите почват да падат) спира да подава гориво до определени обороти (примерно над 1200 не вкарва бензин) и после постепенно почва да подава гориво, така че да ги поддържа тези обороти. афтърмаркет еку-тата като цяло нямат такива екстри, но Motec примерно може да се настройва за точно това и ще си поддържа празен ход като фабрична кола с примерно 10% гориво от 1200 оборота и 100% необходимото гориво на 1000 и си поддържа 1000 и е невероятно плавно.
та ако оборотите падат под зададените проблема е по-скоро в еку-то (сензори и т.н.)
та ако оборотите падат под зададените проблема е по-скоро в еку-то (сензори и т.н.)
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
Екуто ми си работеше читаво преди това ама после беше с чип, който е за 25-ца с М валове, а тя е 28-ца с м50б25 колектор и изпускатели и М валовете та става малко мешана салата, явно чипа не е много подходящ за тая конфигурация, въпреки че Марк Д. от който е чипа каза, че не би трябвало да има проблеми, но явно се оказа, че не е баш така.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
по принцип тука като си с олекотен маховик слагат чип, който (заедно с другите неща) качва желаната скорост за празен ход на 1000 оборота и по този начин, не позволява оборотите да паднат толкова, че да загасне колата и подобрява стабилността на празен ход (особено за коли с климатик)
и 2 снимки от днес: полиуретанови тампони за мотора и скоростите (за да няма проблеми в бъдеще ) специални благодарности на http://www.akgmotorsport.com
маховика и съединителя вече са си на мястото
и 2 снимки от днес: полиуретанови тампони за мотора и скоростите (за да няма проблеми в бъдеще ) специални благодарности на http://www.akgmotorsport.com
маховика и съединителя вече са си на мястото
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
вчера и днес малко свободни дни и свършихме доста полезна работа. първо свалихме предницата и подготвихме колата за мотора. после всичко си дойде на мястото. и малко урок по история: народния автомобил беше пригоден както по първоначален замисъл: въздушно охладен задно-разположен двигател
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
още малко
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
запали
история в картинки, даже остана малко време да поизлъскаме колата
история в картинки, даже остана малко време да поизлъскаме колата
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
още малко и едни евентуални бъдещи подобрения
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: M3 E36 Бюджетен пистов автомобил
след като семеринга между скоростите и съединителя протече след 50км следваше експресно сваляне на скоростите и нов семеринг. това ни остави 12 часа до тренировачния ден на пистата да разработим мотора, т.е. чиста подготовка за one lap of america - караш 500 мили цяла нощ, спиш 2-3 часа и после цял ден се състезаваш. в зори след 3 часа сън сменихме маслото и почна цял ден яко даване на газ. новия мотор е може би 7-8км по-бърз на правата от преди (145км/ч преди, сега към 152). 9 сесии по 20 минути без почивка (3ма човека се редувахме) без никакви проблеми. мисля, че официално е разработен вече малко снимки от днес:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани