М20б23-турбо
Модератор: bum_bum
Re: М20б23-турбо
Не е задължително когато си имал детонации и челата да са пострадали. Това се случва когато си имал по-дълго време слаби детонации или така нареченото предварително запалване. Тогава се повреждат челата, а в този случай е имало силни детонации за много кратко време, което води директно до счупване без да има време за стопяване на челата. А че не са се чували не означава че не е имало, доста трудно а и невъзможно е да ги отделиш от цялата какафония от звуци при 6000 оборота например...това са си 100 оборота в секунда, сещаш се колко пъти може да "издетонира" преди да успееш да реагираш, ако изобщо чуеш нещо И не вярвай толкова на аванса и сместа, може да са в нормите и пак да си детонира мотора. Много фактори има, ефективност на турбото, кулера, аспуха, наличие на нагар в цилиндъра...много са, няма да се правя на многознаещ, всеки който се интересува, може да си купи един учебник "Двигатели с вътрешно горене", или подобна книжка,там е описано всичкоnParMaTuK написа:Добре де от тия детонаций не трябва ли да има някакви следи - челата на буталата са перфектни, аванс да чука също никога не се е чувал.
Отделно на тва мегата сработва по спомен с някакви японски нок сенсори, които пък няма да отчитат правилно на м20 блока.
И накрая аванса който подава мегата е реален, проверено е със стробоскоп.
е21 345 0-402м 12.18
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: М20б23-турбо
Аз не споря че всичко е от значение, напротив, съгласен съм
Но според мен проблема в момента идва от единствената бобина (не намесвам свещите щото и те не са цвете). В бууст след 4500 се получава спарк кът да го наречем и същия тоя спарк кът го няма на 4500 в атмосферен вариант, тва ми говори на мен, че на тая бобина не й стига времето да зареди. Бензин има, щото преди да прекъсне смесите отиват към 9-ки и колкото и да я обедняваме, тя пак си богатее - няма кой да го запали тоя бензин. Ще видим дали съм бил прав, като си сложи собственика СОР запалване.
Но според мен проблема в момента идва от единствената бобина (не намесвам свещите щото и те не са цвете). В бууст след 4500 се получава спарк кът да го наречем и същия тоя спарк кът го няма на 4500 в атмосферен вариант, тва ми говори на мен, че на тая бобина не й стига времето да зареди. Бензин има, щото преди да прекъсне смесите отиват към 9-ки и колкото и да я обедняваме, тя пак си богатее - няма кой да го запали тоя бензин. Ще видим дали съм бил прав, като си сложи собственика СОР запалване.
Re: М20б23-турбо
Страхотен проект, браво пичове За COP предполагам ще слагате датчик на разпределителния вал, за М20 по удачен вариант не е ли с излишна искра (wasted spark) ? С бобина от Омега Б V6 например, доста по просто е, и ако не бъркам нещо в сметките и при 6000 оборота ше има достатъчно време да зареди. Мотора ще го разреждате предполагам преди следващото сглобяване, с подложка или...?
- nParMaTuK
- младши ентусиаст
- Мнения: 523
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: София, Овча Купел
- Пол: Мъж
- Кара: '98 540i
- Мечтае да кара: на 2 бара
Re: М20б23-турбо
С 3 драйвъра на wasted spark, оригиналния индуктивен датчик на коляновия вал и бобини от м50
Re: М20б23-турбо
...така де, сори ама аз като чуя COP и се сещам за DIS запалване, промит ми е мозъка от тия VAG мотори предполагам имате бобини за М50 и за тва сте се спрели на тоя вариант, по-просто е с една шесторна, ма тва си е мое мнение.
Ей това - http://www.viatrack.ca/ - работи с бош-ов нок сензор, някой ако го е ползвал да сподели опит, иначе от написаното много готино изглежда
nParMaTuK написа:Добре де от тия детонаций не трябва ли да има някакви следи - челата на буталата са перфектни, аванс да чука също никога не се е чувал.
Отделно на тва мегата сработва по спомен с някакви японски нок сенсори, които пък няма да отчитат правилно на м20 блока.
И накрая аванса който подава мегата е реален, проверено е със стробоскоп.
Ей това - http://www.viatrack.ca/ - работи с бош-ов нок сензор, някой ако го е ползвал да сподели опит, иначе от написаното много готино изглежда
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
Вчера досглобих колата с новите буталца и работи добре
С тия бутала голем филм,явно доста хора са си карали колите милсейки,че са 2.3,а са карали 20-ки
Добре че се сетих за едно момче от което взех буталата когато я направих 2.3,че имаше още един комплект
Днес ще си поиграя с някои неща и ще я понастроим!
С тия бутала голем филм,явно доста хора са си карали колите милсейки,че са 2.3,а са карали 20-ки
Добре че се сетих за едно момче от което взех буталата когато я направих 2.3,че имаше още един комплект
Днес ще си поиграя с някои неща и ще я понастроим!
- Банго
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: М20б23-турбо
да вече колата върви е до сега се возихме.Предполагам скоро ще има и някакво клипче
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
cherveia написа:да вече колата върви е до сега се возихме.Предполагам скоро ще има и някакво клипче
Върви-върви колко да върви като пак тъпче на 5000 об/мин. ,сега е на 0.5 бар.,нещо ме съмнява с тая 1 бубина,но след събора ще е с 6 ,ако днес не измислим нещо,до там ще си я карам до 4500 .
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
Има развитие по темата,но нямах време да пиша.
Сложих друга турбина(по-голяма),но е без вграден гейт и си направих външен,направих и отворена генерация на 76мм,но прекалено много бучеша и вчера сложих едно резонаторно гърне като крайно и сега стана по-плътен звука,но това с прекъсването не се оправи и закарах колата при Никола ,оказа се че проблема е в Мегата и ми я оправи,сега колата върви равномерно във всички обороти.За сега я карам на 0.5бар но си ги държи от 2700 до крайя и вървежа е по-добър от преди!
Ето малко снимки:
Сложих друга турбина(по-голяма),но е без вграден гейт и си направих външен,направих и отворена генерация на 76мм,но прекалено много бучеша и вчера сложих едно резонаторно гърне като крайно и сега стана по-плътен звука,но това с прекъсването не се оправи и закарах колата при Никола ,оказа се че проблема е в Мегата и ми я оправи,сега колата върви равномерно във всички обороти.За сега я карам на 0.5бар но си ги държи от 2700 до крайя и вървежа е по-добър от преди!
Ето малко снимки:
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
Сдобих се и със нови джантоци.
http://turbokompressor.snimka.bg/tuning/323turbo.516292
http://turbokompressor.snimka.bg/tuning/323turbo.516292
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: М20б23-турбо
М52В28 в Е36 едвам държи кабриото на летящ старт. Палатката е една идея по-пъргава на доускорение.
- ТУРБО
- луд с палатка
- Мнения: 1159
- Регистриран на: 17.03.2007
- Местоположение: Sofia
- Кара: Хората да залягат
- Детайли за колата: кихащо кабрио
Re: М20б23-турбо
cherveia написа:еи да не вадим бабата от гаража да ви покажа
Ма тва тая година ли ще стане
- Банго
- младши ентусиаст
- Мнения: 565
- Регистриран на: 6.05.2006
- Местоположение: София-владая
- Пол: Мъж
Re: М20б23-турбо
ТУРБО написа:cherveia написа:еи да не вадим бабата от гаража да ви покажа
Ма тва тая година ли ще стане
ми не е много ясно...............маи не
ПИШЕТЕ НА КИРИЛИЦА
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани