vanos elimination kit за с50б32
Модератор: bum_bum
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
- Дилян Пенчев
- E30 Fanatic!
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Re: vanos elimination kit за с50б32
Колата запали с оригиналната електроника, важното е датчика на всмукателния вал да чете ГМП на 1-ви цилиндър щото иначе не пали (не може да определи кога къде да впръсква и да дава искра).
Като почне да чете остават активни грешки за липсата на клапаните на ваноса - 4 броя и за датчика на изпускателният вал който определя кога кой вал на къде да мърда.
Мотора работи празен ход като бегачка с валове с доста по-богата смес, но държи устойчив празен ход (оборотите на клатят), до 2800 оборота не работи равномерно като карането с равномерна газ е приключение (по скоро трябва или без газ или с много газ), над 2800 оборота идва лудницата
Реже се като мотор до 7400 оборота!
Това е при валове закотвени на белези! След като Ангел и сложи генерация сигурно ще се пробват и други варианти
Ваноса работи главно на празен ход, до 2800 оборота и на преходните режими! На Педал ту дъ Метал слага валовете на белези!
Ваноса играе роля и за ограничителя на максимална скорост (250 км/ч).
Като са наред всички неща ще се пробва и дали има и друга пречка освен ваноса за развиване на скорости над 250 км/ч
Като почне да чете остават активни грешки за липсата на клапаните на ваноса - 4 броя и за датчика на изпускателният вал който определя кога кой вал на къде да мърда.
Мотора работи празен ход като бегачка с валове с доста по-богата смес, но държи устойчив празен ход (оборотите на клатят), до 2800 оборота не работи равномерно като карането с равномерна газ е приключение (по скоро трябва или без газ или с много газ), над 2800 оборота идва лудницата
Реже се като мотор до 7400 оборота!
Това е при валове закотвени на белези! След като Ангел и сложи генерация сигурно ще се пробват и други варианти
Ваноса работи главно на празен ход, до 2800 оборота и на преходните режими! На Педал ту дъ Метал слага валовете на белези!
Ваноса играе роля и за ограничителя на максимална скорост (250 км/ч).
Като са наред всички неща ще се пробва и дали има и друга пречка освен ваноса за развиване на скорости над 250 км/ч
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече ))
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: vanos elimination kit за с50б32
Дилян Пенчев написа:...
Ваноса работи главно на празен ход, до 2800 оборота и на преходните режими! На Педал ту дъ Метал слага валовете на белези!
Ваноса играе роля и за ограничителя на максимална скорост (250 км/ч).
Като са наред всички неща ще се пробва и дали има и друга пречка освен ваноса за развиване на скорости над 250 км/ч
малко встрани от М3, но все пак за Ваноса
--> значи ли това, че и на другите Ваносови мотори системата не играе над 2800 оборота
при мен се получава следното, от доста време карам колата с Vanos Jamming (грешка номер "не-помня"), от скоро (около 2-3 месеца) колата глъхне, обикновенно на 2500 оборота, на 3-та предавка, като качвам баир и й е тежко, случва се и около 2000 рпм, след няколко давания на газ и превключване на предавките, глъхненето го няма, също това глъхнене отсъства във високите обороти, т.е. не се е случвало над 3000 - никога, това значи ли, че тогава ваноса не работи и се предполага, че си на "пълната газ"
моля за кратко обяснение, мерси
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: vanos elimination kit за с50б32
b2 написа:Точно на Vanos картата е най-неразбираема поне за мен..
Спокойно, и за младежа, дет я е пуснал, също е неразбираема
Ето как реално трябва да изглежда тази карта :
Половината от картите, които си показал, са грешно изобразени, другата половина
са налучкани. Аз не бих им се доверил.
Driver's Racing Team
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: vanos elimination kit за с50б32
Абе ако не сте първите със сигурност сте едни от малкото с махнат ванос на ежедневка.
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: vanos elimination kit за с50б32
lowdriver написа:b2 написа:Точно на Vanos картата е най-неразбираема поне за мен..
Спокойно, и за младежа, дет я е пуснал, също е неразбираема
Ето как реално трябва да изглежда тази карта :
Половината от картите, които си показал, са грешно изобразени, другата половина
са налучкани. Аз не бих им се доверил.
Ясно.. явно начина по който се интерпретират суровите данни е от основно значение. Така вече има смисъл
Y е ясно, че са оборотите.
X би трябвало да e натоварването, а Z ли е позицията на вала? В градуси ли е? И за кой вал става въпрос? Две отделни карти ли са?
Имаш ли и другите?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
Re: vanos elimination kit за с50б32
Ами, основните неща си ги хванал.
По Z стойностите тук са представени в десетичен вид (dec), използват се коефициенти за превръщането
им в действителната величина.
Ако не се бъркам, тази карта се отнася за „управление” на изпускателния вал при „студен” двигател
(не отговарям категорично, тъй като с МСС50 съм се занимавал твърде малко). И да, картите за двата
вала са отделни.
С по-горния си пост по-скоро целях да припомня, че не трябва всичко, извадено от чуждите форуми
и/или Интернет, да се приема за чиста монета (само защото иде от „чужбина”),а пък в частност
инфото в тази материя трябва да се прекара през тензух, за да може да се отсее някаква що-годе
полезна информация.
По Z стойностите тук са представени в десетичен вид (dec), използват се коефициенти за превръщането
им в действителната величина.
Ако не се бъркам, тази карта се отнася за „управление” на изпускателния вал при „студен” двигател
(не отговарям категорично, тъй като с МСС50 съм се занимавал твърде малко). И да, картите за двата
вала са отделни.
С по-горния си пост по-скоро целях да припомня, че не трябва всичко, извадено от чуждите форуми
и/или Интернет, да се приема за чиста монета (само защото иде от „чужбина”),а пък в частност
инфото в тази материя трябва да се прекара през тензух, за да може да се отсее някаква що-годе
полезна информация.
Driver's Racing Team
Re: vanos elimination kit за с50б32
lowdriver написа:....С по-горния си пост по-скоро целях да припомня, че не трябва всичко, извадено от чуждите форуми
и/или Интернет, да се приема за чиста монета (само защото иде от „чужбина”),а пък в частност
инфото в тази материя трябва да се прекара през тензух, за да може да се отсее някаква що-годе
полезна информация.
е21 345 0-402м 12.18
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: vanos elimination kit за с50б32
само да добавя, че линка с дино графиката е напълно не по темата, защото 2 реда по-надолу пише това:
"Just so people arent misled by the numbers, this is a dry-sumped race motor with a built bottomend and rebuild interval of <100hrs. Though I know your point was not the numbers. Evosport pretty much has a plug-n-play AEM solution for S54 swaps. If I was considering doing this I would call them before buying anything."
и пише за изпускателен колектор и пълна генерация и всмукателниа колектор от CSL и т.н.
че с афтърмаркет (не заводска) електроника мотора може да се направи да работи като хората мисля, че е ясно на всички. сериозни мотори без ванос е имало последните 20 години мноооого. идеята беше на сток електрониката да се махне ванос-а и тогава да се види ефекта
"Just so people arent misled by the numbers, this is a dry-sumped race motor with a built bottomend and rebuild interval of <100hrs. Though I know your point was not the numbers. Evosport pretty much has a plug-n-play AEM solution for S54 swaps. If I was considering doing this I would call them before buying anything."
и пише за изпускателен колектор и пълна генерация и всмукателниа колектор от CSL и т.н.
че с афтърмаркет (не заводска) електроника мотора може да се направи да работи като хората мисля, че е ясно на всички. сериозни мотори без ванос е имало последните 20 години мноооого. идеята беше на сток електрониката да се махне ванос-а и тогава да се види ефекта
- b2
- старши ентусиаст
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Re: vanos elimination kit за с50б32
lowdriver абсолютно съгласен съм с теб. Затова и с всичко което поствам споменавам източник, където всеки заинтересован може да прочете цялата тема и контекста, в който е дадено. Така може евентуално да се заформи някаква градивна дискусия в БМВ форума носеща полезна информация, различна от емотиконки..
nikoror дино-графиката я постнах просто за да покаже, че и с постоянно зацепени разпределителни валове на подобен мотор графиката при WOT няма огромни дупки и спадове. Електрониката ако ще и извънземна да е в общи линии управлява инжекторите, бобините и периферия, а валовете не мърдат - както е и в случая с автора на темата. От тук нататък е въпрос на AFR и аванс, които предполагам е възможно да се наместят и с тунинговане на сименса - тук има по-запознати на тази тема..
nikoror дино-графиката я постнах просто за да покаже, че и с постоянно зацепени разпределителни валове на подобен мотор графиката при WOT няма огромни дупки и спадове. Електрониката ако ще и извънземна да е в общи линии управлява инжекторите, бобините и периферия, а валовете не мърдат - както е и в случая с автора на темата. От тук нататък е въпрос на AFR и аванс, които предполагам е възможно да се наместят и с тунинговане на сименса - тук има по-запознати на тази тема..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
Re: vanos elimination kit за с50б32
това, което аз казвам е, че мотори без ванос (или каквато и да е било друга форма на променливо газоразпределение било то на фазите или на лифта), които имат добра крива на въртящия момент има много, но точно този пуснатия няма нищо общо с това, което е по темата. промяната на аванса и на смесите има ефект на кривата на момента, а като добавим и всмукателния и изпускателния колектор става съвсем друга работа.
ако колегата има пълен контрол над електрониката (независимо заводска или не) нещата стават други, но не мисля, че това е случая.
ако колегата има пълен контрол над електрониката (независимо заводска или не) нещата стават други, но не мисля, че това е случая.
40 мнения
• Страница 3 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани