Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Николай Занчев
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 30.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E34 touring
- Мечтае да кара: М5
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
То е смешно кола на 10+години и на 140000,150000 хил.км както каза колегата Моллов по-нагоре в темата хората като видят,че колата е на РЕАЛНИ 250000 хил.км и си викат на тая кола и е скъсан г*за от каране,да но ако е обслужвана както трябва няма проблем.И като видят хубавата кола с хубава боя и чудните 140000 хил.км "РЕАЛНИ" и си викат страшна е по-добре е от оная къде е на 250000 хил.км.Ама с простата разлика,че тази която е на 150000 хил.км е на 4-ворно повече пъти от тази която е на 250000 хил.км.
П.П:Поправям си колата в гаража на приятел и идва приятеля ми и вика на колко хил.км е казах,му че по километраж показва 280000 хил.км,но 100% не са реални и като направих теста с ключа показа чудните 340000 хил.км,но друг е въпроса че собствениците на колата ги познавам от както е вкарана и как е обслужвана
П.П:Поправям си колата в гаража на приятел и идва приятеля ми и вика на колко хил.км е казах,му че по километраж показва 280000 хил.км,но 100% не са реални и като направих теста с ключа показа чудните 340000 хил.км,но друг е въпроса че собствениците на колата ги познавам от както е вкарана и как е обслужвана

- alpina-ma6inata
-
'2002' fanatic
-
- Мнения: 3722
- Регистриран на: 2.02.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '08 Swift Sport, '73 BMW 2002tii
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Не, някои знаят, те още си седят в тоя кремаво белия насран цвят, но все пак се "пазят от куршумите" и мятат лоши погледи наляво и надясно.Мордехай написа:Най-много ме кефят киселите гъзари с Е-класите, дето не знаят че са били таксита в предишния си живот.

'73 2002 tii Golf #2719550
2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------

2x Alpine white E30's
-------------------------------------
The BMW 2002 tii VIN 2719550 was manufactured on July 3rd, 1973 and delivered the same day to the BMW dealer Zeiss & Schwärzel in Mannheim. The original colour was Golf, paint code 070.
-------------------------------------
The BMW 320i touring VIN EA91537 was manufactured on September 14th, 1990 and delivered on September 19th, 1990 to the BMW dealer Autohaus Bärwald in Lampertheim (Germany). The original colour was Alpinweiß 2 (Alpine White), paint code 218.
-------------------------------------
- DjFace
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 398
- Регистриран на: 31.10.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39 520i, Suzuki GSXR 750 (K7)
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Има го този момент, човека (купувачът) е наясно, че е върнат километража и си мисли, сигурно е била на 220-250 000 и те затова, а тя, милата колица е на 600 000 (примерно). Особено дизелите, тях ги смазват от каране (по мои наблюдения)
- Alexi
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3867
- Регистриран на: 20.10.2003
- Местоположение: Шумен
- Пол: Мъж
- Кара: буретата да пресъхват
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
разбира се че има коли на малко км ,гаражни редовно обслужвани и много запазени ,но там цената е друга и търговеца няма как да си сложи огромна горница както е практика тука .. за това избира удряни занемарени коли с голям пробег ,малко се поразкрасява връщат се км и айде някой балък я грабва щото е наивен ,но се има и за тарикат - за какво да кара кола на 300к като има за същата цена на 120к .. вярно че може да е връщан ама може и да не е и всъщност вярва че не е връщан въпреки че колата видимо е на повече км .. и да при дизелите е по фрапиращо -карат се по 35-50к на година и на 10 години идват тука на по 120к 

- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Вирно е това,но пък аз знам една автокъща с коли с реални км.
Даже съм се възползвал,взех едно сузуки 2002 година,джипче на реални 80к,естествено за търговиика,не всички джамбази превъртат,просто го правят 99% от джамбазите...
Има и безумни тъпаци,един познат ми продаваше БМВ Е39 ,на километража му беше оставил 200к километра,а ми показва книжката че е на 400к километра,уникалното е че този автомобил,беше от италия,всеки 10к километра е бил в сервиз на БМВ,всичко му беше сменено,двигателя перфектен,ходова част,турбина,външно...абе в страхотно състояние,не се разбрахме за цената де,но той го даваше без сервизната книжка,викам му" абе не пипай километража,дай го така да се види че тоя автомобил е супер подържан и ще кара още 400к."-вика ми-няма кой да го купи на 400к и за това -превъртане на км. и без сервизна книжка...
Даже съм се възползвал,взех едно сузуки 2002 година,джипче на реални 80к,естествено за търговиика,не всички джамбази превъртат,просто го правят 99% от джамбазите...
Има и безумни тъпаци,един познат ми продаваше БМВ Е39 ,на километража му беше оставил 200к километра,а ми показва книжката че е на 400к километра,уникалното е че този автомобил,беше от италия,всеки 10к километра е бил в сервиз на БМВ,всичко му беше сменено,двигателя перфектен,ходова част,турбина,външно...абе в страхотно състояние,не се разбрахме за цената де,но той го даваше без сервизната книжка,викам му" абе не пипай километража,дай го така да се види че тоя автомобил е супер подържан и ще кара още 400к."-вика ми-няма кой да го купи на 400к и за това -превъртане на км. и без сервизна книжка...

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Както каза колегата по напред Българина обичат да го лъжат!!!
За това съществува Горубляне
Неможе душата в рая и к"ра до края!
Няма как за 2лв да вземеш нещо "читаво"
Легендите се създават за да се слушат и разказват на чашка
Купувал съм кола дизелова на 15 000км,купувал съм и на 680 000км и двете са продадени след интервенция на километража,едната се състари - другата се подмлади както се сещате.
Както е факт че умишлено съм състарявал автомобил за да се продаде!!!Да правилно прочетохте състарявам!!! Единствения в България съм сигурен съм
Щото тук като продаваш нещо ново на цена с около 50% под реалната си викат нещо не е у ред?
Писна ми да слушам как колите от Германия са най-добрите в света! ХОРА 21век е съвземете се не искам да ви казвам каде ходят "германските търговци" да купуват матерял,казвам матерял щото те коли не купуват
Факт е неотричам,че самите германци си подържат колите в прилично състояние!Но тези коли са други цени и на нас не са ни удобни,убиват ни седалките и т.н.
Има две държави в Централна Европа кадето се намират коли на реални километри и те не надвишават 200 000км за 8-10г. автомобил,за което имат реални документи и т.н. И те не са Германия и Италия
За това съществува Горубляне

Неможе душата в рая и к"ра до края!
Няма как за 2лв да вземеш нещо "читаво"
Легендите се създават за да се слушат и разказват на чашка

Купувал съм кола дизелова на 15 000км,купувал съм и на 680 000км и двете са продадени след интервенция на километража,едната се състари - другата се подмлади както се сещате.
Както е факт че умишлено съм състарявал автомобил за да се продаде!!!Да правилно прочетохте състарявам!!! Единствения в България съм сигурен съм

Писна ми да слушам как колите от Германия са най-добрите в света! ХОРА 21век е съвземете се не искам да ви казвам каде ходят "германските търговци" да купуват матерял,казвам матерял щото те коли не купуват

Факт е неотричам,че самите германци си подържат колите в прилично състояние!Но тези коли са други цени и на нас не са ни удобни,убиват ни седалките и т.н.
Има две държави в Централна Европа кадето се намират коли на реални километри и те не надвишават 200 000км за 8-10г. автомобил,за което имат реални документи и т.н. И те не са Германия и Италия

"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Ами много зависи от къде се купуват автомобилите,има няколко сайта за търгове на автомобили,всичките коли там са на реално малко километри и цените са им прилични,даже по-ниски от масово продаваните,описанията перфектни,има само малка особенност-трябва да имаш реален адрес в европейска държава...мммм...истинска европейска държава,пример Германия и кредитна карта...
- radio_manbg
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 313
- Регистриран на: 10.03.2006
- Местоположение: София
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
ами моят опит показва...
Преди 7 години си купих Сивик 00г на 45 000 задрана от цялата лява страна и поседяла... не вярвах на километража доката не се наложи да направя сервиз на някой части и оп изненада - фабричните пробки още седяха та след време се убедих че колата е била на реални километри за което платих и по висока цена за кола в лош външен вид.
С БМВ-то нещата седяха по друг начин. Колата когато я купих беше на 184 000км (кабрио е) с един собственик в Австрия. мКилометрите ми се видяха много наистина, но състоянието на колата беше безупречно. Понеже я купих от свой човек (с автокъща) релано май това е най-точният търговец които познавам (и не само като отношение към мен) колата ми беше дадена със сервизните и документи и цялата история + един кашон бележки за гориво, сменени консумативи и това което ме удиви - фактура за покупка + документ за поръчка
Та от ноември 2008 до сега съм врътнал главозамаиващите 15 000 км. хаха.
Идеята ми е че не всички в България лъжат за състоянието на колите си. Да факт е че ако отидеш на Горубляне дърпаш дявола за опашката и вероятно си носиш надписа .... на челото. Но има и търговци които все още са запазили достоинство.
Иначе ми прави впечетление че колите от Австрия са читави (поне последните ми три коли са от там).
Поздрави
Преди 7 години си купих Сивик 00г на 45 000 задрана от цялата лява страна и поседяла... не вярвах на километража доката не се наложи да направя сервиз на някой части и оп изненада - фабричните пробки още седяха та след време се убедих че колата е била на реални километри за което платих и по висока цена за кола в лош външен вид.
С БМВ-то нещата седяха по друг начин. Колата когато я купих беше на 184 000км (кабрио е) с един собственик в Австрия. мКилометрите ми се видяха много наистина, но състоянието на колата беше безупречно. Понеже я купих от свой човек (с автокъща) релано май това е най-точният търговец които познавам (и не само като отношение към мен) колата ми беше дадена със сервизните и документи и цялата история + един кашон бележки за гориво, сменени консумативи и това което ме удиви - фактура за покупка + документ за поръчка

Та от ноември 2008 до сега съм врътнал главозамаиващите 15 000 км. хаха.
Идеята ми е че не всички в България лъжат за състоянието на колите си. Да факт е че ако отидеш на Горубляне дърпаш дявола за опашката и вероятно си носиш надписа .... на челото. Но има и търговци които все още са запазили достоинство.
Иначе ми прави впечетление че колите от Австрия са читави (поне последните ми три коли са от там).
Поздрави



БЪЛГАРИЯ Е ВЕЛИКА ДЪРЖАВА
БЪЛГАРИТЕ - ВЕЛИК НАРОД
- Mollov
- Мародератор
-
- Мнения: 12403
- Регистриран на: 28.07.2006
- Местоположение: София
- Кара: some d20s
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
madpetio написа:Има две държави в Централна Европа кадето се намират коли на реални километри и те не надвишават 200 000км за 8-10г. автомобил,за което имат реални документи и т.н. И те не са Германия и Италия
Така е... мойта я взех от Белгия на 180к... и който я види и като му кажа, че е на 200к (вече) реални и цъка и се кръсти... но е странно как от "тя чисто нова, бе!" се скача на "малей, 200к са много бе, тя яко карана!"... тва само българина го може

Трябваше още в началото да я върна със 100к, че да могат да й се радват хората без да им развалям кефа с показанията за пробег

- Boyadjiev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 28.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е36 Турбо?! любима, е39 28-ца бате
- Мечтае да кара: е36 с осмак
- Детайли за колата: Най-много върви 28мицата от всичко.
Wanna be 1.5 bar.
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Като ви слушам -> добре че не си купих кола от форума 
Иначе да... Мания е за всеки българин да се изправи и да каже - МОЯТА кола е на 100 000.. За обикновените хора критериите за какво представлява една кола са няколко, а именно: марка, година на производство, километри, бензин/дизел и това е. С това 90% от хората изчерпват интереса към дадена кола, та за това масово се казва годината на първа регистрация, а не на производство; за това се връщат километри. Виждал съм как от джипове, кабриолети, лимузини, които са въртяни по тавани и са смлени се правят супер добре изглеждащи автомобили.
И не на последно място - хора направете си една "екскурзия" и си вземете приличен автомобил - като цяло може и да ви излезе малко повече пари (както стана при баща ми) но в дългосрочен план -> хем няма да давате пари за поддръжка, хем ще знаете че имате автомобил на който може да се разчита, хем ще сте по-доволни, усмихнати и щастието ви ще личи всеки път като се качите във ВАШАТА истинска кола !

Иначе да... Мания е за всеки българин да се изправи и да каже - МОЯТА кола е на 100 000.. За обикновените хора критериите за какво представлява една кола са няколко, а именно: марка, година на производство, километри, бензин/дизел и това е. С това 90% от хората изчерпват интереса към дадена кола, та за това масово се казва годината на първа регистрация, а не на производство; за това се връщат километри. Виждал съм как от джипове, кабриолети, лимузини, които са въртяни по тавани и са смлени се правят супер добре изглеждащи автомобили.
И не на последно място - хора направете си една "екскурзия" и си вземете приличен автомобил - като цяло може и да ви излезе малко повече пари (както стана при баща ми) но в дългосрочен план -> хем няма да давате пари за поддръжка, хем ще знаете че имате автомобил на който може да се разчита, хем ще сте по-доволни, усмихнати и щастието ви ще личи всеки път като се качите във ВАШАТА истинска кола !
Последна промяна Boyadjiev на 11 Юни 2010, 10:50, променена общо 1 път



Уважавай другия, независимо каква кола кара.
- Е.Димитров
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1627
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: София/Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: F
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Mollov написа:madpetio написа:Има две държави в Централна Европа кадето се намират коли на реални километри и те не надвишават 200 000км за 8-10г. автомобил,за което имат реални документи и т.н. И те не са Германия и Италия
Така е... мойта я взех от Белгия на 180к... и който я види и като му кажа, че е на 200к (вече) реални и цъка и се кръсти... но е странно как от "тя чисто нова, бе!" се скача на "малей, 200к са много бе, тя яко карана!"... тва само българина го може
Трябваше още в началото да я върна със 100к, че да могат да й се радват хората без да им развалям кефа с показанията за пробег
Аз пък даже се хваля че моята е на 390000 километра

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Е.Димитров написа:Аз пък даже се хваля че моята е на 390000 километра
и аз също



- Zapa
- ентусиаст
-
- Мнения: 1016
- Регистриран на: 29.08.2006
- Местоположение: Горно Уйно
- Пол: Мъж
- Кара: сивушка на нафта
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Мога само да спомена два мои лични случая.
Първият е от Горубляне, гледам един изтерзан 525тдс Е39 автомат, викам дай да палнем пали си колата, вдигни да погледна под капака, лъскаааааа като нова е, викам случайно да има няква сервизна книжка, е това му беше грешката на продавача, вика чакай ще проверя защото не знам, извади от жабката сервизна книжка и почвам да гледам аз. Та колата е 96набор, а последното записано в кинижката беше през далечната 98г. когато колата е била на близо 60 000км
, поглеждам таблото там около 150 000км
Та значи в Италия за 2г. 60 000км, след това за още 10-12г. навъртени само още 70 000-80 000км
смех смех смех. И шефчето вика по хубава от мойта на цялото Горубляне не можеш да намериш
Вторият случай ми го разказва мой много близък приятел, който от години с това се занимава, коли и камиони, но предимно по поръчка и не от Италия и Германия
Та някво гъзе си поръчало количка за приятелката, намерили чудно голфче петичка от Швейцария 2005г. на 200 000км
Ама пича най-учтиво ги помолил да му врътнат малко км назад че не можел да подари на приятелката си кола на 200 000км 
Първият е от Горубляне, гледам един изтерзан 525тдс Е39 автомат, викам дай да палнем пали си колата, вдигни да погледна под капака, лъскаааааа като нова е, викам случайно да има няква сервизна книжка, е това му беше грешката на продавача, вика чакай ще проверя защото не знам, извади от жабката сервизна книжка и почвам да гледам аз. Та колата е 96набор, а последното записано в кинижката беше през далечната 98г. когато колата е била на близо 60 000км




Вторият случай ми го разказва мой много близък приятел, който от години с това се занимава, коли и камиони, но предимно по поръчка и не от Италия и Германия




- Nukem
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3678
- Регистриран на: 28.03.2007
- Местоположение: Хасково
- Кара: e36 318is M44
- Мечтае да кара: камаро.
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Аз един път се набутах от Бг. автокъщите, но при следващата ми покупка се отиде до Германия видяхме се със собственика, човека имаше 4 коли
, каза си всичко, даде ми летни гуми, зимни гуми, ски багажник,цд-то + оригиналния касетофон, фланци, резервни болтове, сервизни книжки, фактури аве въобще всичко с което си е колата, от тогава си казах никога от автокъща повече, отиваш до Германия, говориш си със собственика обяснява ти всичко, правиш едно кръгче и си заминаваш.

Германеца кадет бутне друг не може да бутне така!!!
Re: Как става тоя номер с БГ автокъщите?
Живял съм в Германия и познавах повечето от автоджамбазите в сътоветния град. Много добре съм виждал какви коли купуват и по тази причина никога не бих си купил кола от автокъща тук.
По-добре да се отиде дотам, колата почти сигурно ще излезе малко по-скъпа, но поне ще имаш някаква сигурност, ако може да се говори за такава при автомобил втора ръка.
А иначе там съм ставал свидетел на какви ли не абсурдни случки. Най-запомнящата се беше как вързаха с едно въже предницата на един поударен отпред Пасат за едно дърво и теглиха назад да се поизправи. Обаче се попресилиха и бронята излезе много напред, та се наложи да го блъснат пак в дървото да се поприбере малко. Това ако не бях го видял с очите си никога нямаше да повярвам, че е възможно да се случи.

А иначе там съм ставал свидетел на какви ли не абсурдни случки. Най-запомнящата се беше как вързаха с едно въже предницата на един поударен отпред Пасат за едно дърво и теглиха назад да се поизправи. Обаче се попресилиха и бронята излезе много напред, та се наложи да го блъснат пак в дървото да се поприбере малко. Това ако не бях го видял с очите си никога нямаше да повярвам, че е възможно да се случи.

57 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани