Да поговорим малко за Burnout-тите
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Да поговорим малко за Burnout-тите
Здравейте колеги искъм да поговорим тука малко за Burnout-тите, щото на сняг и на мокро горе долу се спрявям ама на сухо нещо ме е страх за съединителя..
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- BULL3T
- ентусиаст
- Мнения: 1480
- Регистриран на: 29.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
- Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Radoslav318i написа:Здравейте колеги искъм да поговорим тука малко за Burnout-тите, щото на сняг и на мокро горе долу се спрявям ама на сухо нещо ме е страх за съединителя..
Щото много мачкаш спирачката...с по-малко спирачки ще видиш как става работата...
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Ми точно де като не е натисна много тръгва Пък и някой път немога да си наглася хубаво крака да дам цялата гас
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
не бива да се прекалява, тормоза е адския ...
пускай съединителя от 6к рпм, ако искаш да тръгне и не те е страх
пускай съединителя от 6к рпм, ако искаш да тръгне и не те е страх
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
На мене пък винаги ми е било интересно, каква е техниката. Я някой да каже
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:На мене пък винаги ми е било интересно, каква е техниката. Я някой да каже
левия на съединителя
десния ето така \, е петата газ до 5-6 хиляди оборота а с пръстите леко на спирачката, повтарям, ЛЕКО!
пускаш съединителя рязко
You said: "Time will change!" What if it changes you?
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Да си го кажем направо ... хийл енд тоу ?
ПП. А колко по-точно леко спирачката ?
ПП. А колко по-точно леко спирачката ?
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
- vicho
- старши ентусиаст
- Мнения: 8327
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
ogata написа:Да си го кажем направо ... хийл енд тоу ?
ПП. А колко по-точно леко спирачката ?
178 нютона
You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Риска за съединителя е голям, за човек, който тепърва свиква да го прави. За начало, докато не си придобил опит почни с наистина супер леко натискане на спирачката, ако колата тръгне, следващият опит малко повече и така докато не налучкаш. Точно няма как да се каже, че на всеки педала на спирачка е с различна чувствителност.
За начало само на широк паркинг и отпред задължително да има място
За начало само на широк паркинг и отпред задължително да има място
- Radoslav318i
- младши ентусиаст
- Мнения: 395
- Регистриран на: 21.12.2009
- Кара: М50+++
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Тва с крака го правих обратното ама май повече нови опити няма да има, че не ми се смяна съединител после
По принцип не псувам! Майкаму да ебаа , кара ми се ново BMW,. а не втора употреба!
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Затова в началото е по-лесно да се спре на бърнаут от донът. Върти колата 10-тина секунди за да прегреят задните гуми и накрая я излашкай рязко, за да има време докато спира движението си назад от въртящите се напред гуми, да прецениш какво спирачно усилие трябва да й наложиш, че да не тръгва. Пък и в тоя случай работиш с левия крак върху спирачката.
От 3:15 до края на този клип Вичо прави точно това, което имам предвид. http://www.vbox7.com/play:918eb4c5
И от 00:50 се опитвам аз да направя това, дето обясних. http://www.vbox7.com/play:ef3b3282
От 3:15 до края на този клип Вичо прави точно това, което имам предвид. http://www.vbox7.com/play:918eb4c5
И от 00:50 се опитвам аз да направя това, дето обясних. http://www.vbox7.com/play:ef3b3282
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Добре, аз ходих да я пробвам тая хава. Крака беше точно така / - щото обратното .. 46ти номер не влай
1-2 пъти ми се получи, че колата бааавничко тръгваше напред, на фона на свистене на гумА. Обаче не можах да стигна до момента, в който да седи и да пуши и аз да се барам от кеф . Като цяло схванах концепцията, обаче си иска практика.
ПП. От както взех колата, педала на газта нещо заяждаше в началото като го натиснеш ... след 6те "бърнаута" се оправи
ПП. Без шпер е гадно.. трябва да се позамисля върху въпроса. Ма иначе и едно кръгово го лъзнах де, че не се стърпях
1-2 пъти ми се получи, че колата бааавничко тръгваше напред, на фона на свистене на гумА. Обаче не можах да стигна до момента, в който да седи и да пуши и аз да се барам от кеф . Като цяло схванах концепцията, обаче си иска практика.
ПП. От както взех колата, педала на газта нещо заяждаше в началото като го натиснеш ... след 6те "бърнаута" се оправи
ПП. Без шпер е гадно.. трябва да се позамисля върху въпроса. Ма иначе и едно кръгово го лъзнах де, че не се стърпях
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
Затова в началото е по-лесно да се спре на бърнаут от донът
Даже в тоя случай понякога дори няма нужда от спирачка(когато е без шпер), само пълна газ и седи мирно
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
E, чак без спирачка трудно ще се задържи, ама от донът е бая по-лесно
- ogata
- старши ентусиаст
- Мнения: 2807
- Регистриран на: 20.03.2009
- Местоположение: New Village Customs
- Кара: 332mxi
Re: Да поговорим малко за Burnout-тите
А от донът в бърнаут, ква по-точно е схемата, че горното не можах да го схвана
http://www.injectorite.com http://www.klimacicite.com
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани