Е30 м42б20 турбо.
Модератор: bum_bum
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Малко да изтупам пепеляка на темата.
Есента пробуксува съединителчето над 1.3бара та се наложи смяна със керамичен
със пружини и сегашния притискател.
Разглобих капаците на мотора и смукателя за пясъкоструй и прахово та това за зимата.
Последва и смяна на колектора и чугуна на турбото,от сингъл .63ка на 14ка туинскрол/около 86а/р./.
Колата обедня значително под буст,та се налага малко да се обогати и да се тества кво ще покаже г-тека.
С новия колектор буста идва горе доло еднакво с преди въпреки по големия а/р но колата върви по живо във атмосверните режими.Следват още малко козметични промени под коша
съединителя и капака боядисан прахово още зимата
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449349/
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449354/
коша леко освежен.
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449280/
новия чугун,колектора и заварен фланец за В скобата.
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449279/
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449277/
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449278/
тука се виждат и стърганите валове 256гр или нещо от сорта.
Есента пробуксува съединителчето над 1.3бара та се наложи смяна със керамичен
със пружини и сегашния притискател.
Разглобих капаците на мотора и смукателя за пясъкоструй и прахово та това за зимата.
Последва и смяна на колектора и чугуна на турбото,от сингъл .63ка на 14ка туинскрол/около 86а/р./.
Колата обедня значително под буст,та се налага малко да се обогати и да се тества кво ще покаже г-тека.
С новия колектор буста идва горе доло еднакво с преди въпреки по големия а/р но колата върви по живо във атмосверните режими.Следват още малко козметични промени под коша
съединителя и капака боядисан прахово още зимата
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449349/
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449354/
коша леко освежен.
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449280/
новия чугун,колектора и заварен фланец за В скобата.
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449279/
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449277/
http://www.album.bg/e30turbo/images/29449278/
тука се виждат и стърганите валове 256гр или нещо от сорта.
Re: Е30 м42б20 турбо.
Хайде настрои тази парпоретка да ги замерим с мойта че ми писна да те чакам да зглобиш
само най-добрите умират млади
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
На ко ша ги мерим на килограми ли
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Колата даде 12.2 /207 терминална....последва 100октана и малко по агресивен старт със лънч
контрола на мс-а и пак счупих кутията.
Предната изрони 2ра скорост,сега скъса вала на две.
Следва зф310ка да се инсталира,явно не става номера с 240ките.
При ръна дет се счупи вървесе с 6 десети надоло,но уви не устиска.
Нова смукателна част на компресора 127мм вход от 76 преди.
semislick 235/45/17 advan 048
контрола на мс-а и пак счупих кутията.
Предната изрони 2ра скорост,сега скъса вала на две.
Следва зф310ка да се инсталира,явно не става номера с 240ките.
При ръна дет се счупи вървесе с 6 десети надоло,но уви не устиска.
Нова смукателна част на компресора 127мм вход от 76 преди.
semislick 235/45/17 advan 048
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Е30 м42б20 турбо.
Много добър резултат . На какво налягане са тия времена ?
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- nayden
- младши ентусиаст
- Мнения: 258
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: Е60
Re: Е30 м42б20 турбо.
TOM написа:0,5 - 0,6
на антифриза
с това време и терминална ще е нещо над 400 hp
9.715@249.48km/h 1.71-60ft
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
https://www.youtube.com/watch?v=C4cXW12fLw8
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
на 0.5 имам едно 13.4 записано
На 1.5 с омв 100бенц е сега....7.6/166 даде на 200метра със 2.2 20метра и 9.6/300м.
Пробвах я до 3та предавка преди правата където замервам и след като обърнах се схруска кутията.
До края на седмицата се надявам да съм с зф-а.
П.С. Не знам доколко е достоверно времето с г-тек про рр.Според замервали на сливен е 1-2 десети в + от мерилката и еднаква терминална.
На 1.5 с омв 100бенц е сега....7.6/166 даде на 200метра със 2.2 20метра и 9.6/300м.
Пробвах я до 3та предавка преди правата където замервам и след като обърнах се схруска кутията.
До края на седмицата се надявам да съм с зф-а.
П.С. Не знам доколко е достоверно времето с г-тек про рр.Според замервали на сливен е 1-2 десети в + от мерилката и еднаква терминална.
Последна промяна S-stail на 28 Май 2012, 22:08, променена общо 2 пъти
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
nayden написа:TOM написа:0,5 - 0,6
на антифриза
с това време и терминална ще е нещо над 400 hp
стига да е верен уреда нещо такова трябва да е.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
В крайна сметка зф-а остана на земята а на колата сложиш един гетраг 260.
Да са таковам и аз,за да не сменям диф-а минах на гетрага и се оказа,че кутията зависна
на една страна в тунела,кой да се сети че м20 с друг наклон от м42...ама то нали пълно щастие нямало.
та нова стойка на кутията ......малко прилича на сделана в байконур ама ко да правиш по добра не можа да стане.
падна и една игра с лостовия механизъм
предна част кардан от е34 м50б25 резнат и ,,омъжен,, за м42ковия.
и малко житек времена.....
Да са таковам и аз,за да не сменям диф-а минах на гетрага и се оказа,че кутията зависна
на една страна в тунела,кой да се сети че м20 с друг наклон от м42...ама то нали пълно щастие нямало.
та нова стойка на кутията ......малко прилича на сделана в байконур ама ко да правиш по добра не можа да стане.
падна и една игра с лостовия механизъм
предна част кардан от е34 м50б25 резнат и ,,омъжен,, за м42ковия.
и малко житек времена.....
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
третия рън с незавършеното време е със гетраг 240 където 2ра и 3та са с по 10км по дълги от на 260ката и колата ускорява много по добре,както се вижда до 300м е с около 4-5 десети надоло и 6км терминална.
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Най накрая дино,за жалост с много малко време за настройки.
350коня и 417нм на колела 1.45бара.
350коня и 417нм на колела 1.45бара.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- AVGO
- ентусиаст
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: Е30 м42б20 турбо.
Браво ! А защо толкова консервативно AFR
Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- S-stail
- младши ентусиаст
- Мнения: 724
- Регистриран на: 27.12.2004
- Местоположение: Плевен
- Кара: м42б20 турбо
- Детайли за колата: hx35/40 twin scroll
Re: Е30 м42б20 турбо.
Поради ред причини.......всичко започна от счупен картер по пътя,забавяне дакато го
свалим и заварим.Колата се качи чак около 17часа на стенда.
Диното също имаше проблем със пегряване на клетките които правят товара...
Също и блокирал термостат,колата се настройва на високото налягане на около 95-96 гр на антифриза.
Том имаше около час и нещо за настройки и не остана време за авансите и да пуснем метаналола на високото налягане.
За въртене на ваовете също нямаше време.
А и все пак двг е напълно стандартен освен арп на биелите.
Много благодаря на Том че си заеба работата в сервиза заради моя кошник и изтърпя каръщините покрай него.
свалим и заварим.Колата се качи чак около 17часа на стенда.
Диното също имаше проблем със пегряване на клетките които правят товара...
Също и блокирал термостат,колата се настройва на високото налягане на около 95-96 гр на антифриза.
Том имаше около час и нещо за настройки и не остана време за авансите и да пуснем метаналола на високото налягане.
За въртене на ваовете също нямаше време.
А и все пак двг е напълно стандартен освен арп на биелите.
Много благодаря на Том че си заеба работата в сервиза заради моя кошник и изтърпя каръщините покрай него.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани