Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Zagy
- нафтения
- Мнения: 6924
- Регистриран на: 4.03.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: го на спомени
- Мечтае да кара: E39 M5 или E46 M3
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Si non confectus, non reficiat.
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Интересен документ за климатик/климатроник на който попаднах,на някого може да му е полезно
http://www.bmwcarx.com/web/DocumentosBMW/E46ControlClimatico.pdf
http://www.bmwcarx.com/web/DocumentosBMW/E46ControlClimatico.pdf
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- Apassionata
- РазБОЙниКА
- Мнения: 2070
- Регистриран на: 10.05.2006
- Местоположение: София
- Пол: Жена
- Кара: го на тройки
- Мечтае да кара: Е92/3 и 6-та серия
- Детайли за колата: Черна
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Пълно описание на E46 TRACTION AND STABILITY CONTROL SYSTEMS
http://www.prior-chelt.co.uk/Files/bmw_pdf/TSC1.pdf
http://www.prior-chelt.co.uk/Files/bmw_pdf/TSC1.pdf
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Седан......../........Комби......../.......Купе....../......Кабрио ........ ПРЕДИ ФЕЙСЛИФТА (1998 - 2001г.)
(цъкни на снимката за да я видиш в пълен размер)
Седан......../........Комби......../.......Купе....../......Кабрио ........ СЛЕД ФЕЙСЛИФТА (2001 - 2004г.)
(цъкни на снимката за да я видиш в пълен размер)
Компакта няма фейслифт! Дизайна му е доста по-различен от другите представители на Е46 семейството.
(цъкни на снимката за да я видиш в пълен размер)
Забележка: М3 също няма фейслифт!
(цъкни на снимката за да я видиш в пълен размер)
Седан......../........Комби......../.......Купе....../......Кабрио ........ СЛЕД ФЕЙСЛИФТА (2001 - 2004г.)
(цъкни на снимката за да я видиш в пълен размер)
Компакта няма фейслифт! Дизайна му е доста по-различен от другите представители на Е46 семейството.
(цъкни на снимката за да я видиш в пълен размер)
Забележка: М3 също няма фейслифт!
- русиабн
- младши ентусиаст
- Мнения: 324
- Регистриран на: 20.01.2012
- Местоположение: Банско
- Пол: Мъж
- Кара: ше Е36, Е46, E61, а сега Passat B8
- Мечтае да кара: BMW
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Евала колега точно това има имах в предвид
Сега искам да дам описание на снимките и да добавя другите разлки, доколкото се запознах с тях благодарение на форума:
От снимките основните разлики, коите се забелязват са:
1. Предният капак е със съвсем друга визия при фейслифта, като първото което се набива на очи са по-големите бъбреци и новата им визия;
2. Предните фарове също- дизаина им е променен и на пръв поглед от далеч това се усеща при мигачите;
3. Предните калница при фейс лифта са със съвсем различна визия, като разположението на страничните мигачи на тях е много по-високо отколкото преди фейса.
4. При фейслифт моделите т.е. след 2001год. немогат да се поставят 15" дажанти, а минимум 16", заради по големите спирачни апарати, но има и изключения като доколкото знам такова е модела 318д.
Други основна разлика за която знам,/ отнасят се само за дизеловите агрегати/, е че корите на двигателите и самите двигатели- преди фейса се слага дизеловият двигател- 2,0д 136к.с., а след фейса 2,0д 150к.с. като след вдигане на капака двата двигателя на пръв поглед се различават по корите.
Друго за което се сещам, е че феслифта при Е46 е въведен след септември 2001година, а след март 2003година се въвежда шест степенната скоростна кутия и всички модели са с DSC.
Ако съм написъл нещо което не е вярно нека ме поправи
Сега искам да дам описание на снимките и да добавя другите разлки, доколкото се запознах с тях благодарение на форума:
От снимките основните разлики, коите се забелязват са:
1. Предният капак е със съвсем друга визия при фейслифта, като първото което се набива на очи са по-големите бъбреци и новата им визия;
2. Предните фарове също- дизаина им е променен и на пръв поглед от далеч това се усеща при мигачите;
3. Предните калница при фейс лифта са със съвсем различна визия, като разположението на страничните мигачи на тях е много по-високо отколкото преди фейса.
4. При фейслифт моделите т.е. след 2001год. немогат да се поставят 15" дажанти, а минимум 16", заради по големите спирачни апарати, но има и изключения като доколкото знам такова е модела 318д.
Други основна разлика за която знам,/ отнасят се само за дизеловите агрегати/, е че корите на двигателите и самите двигатели- преди фейса се слага дизеловият двигател- 2,0д 136к.с., а след фейса 2,0д 150к.с. като след вдигане на капака двата двигателя на пръв поглед се различават по корите.
Друго за което се сещам, е че феслифта при Е46 е въведен след септември 2001година, а след март 2003година се въвежда шест степенната скоростна кутия и всички модели са с DSC.
Ако съм написъл нещо което не е вярно нека ме поправи
ЖЕНА БЕЗ ЦИЦИ Е КАТО СЕЛО БЕЗ НАЧАЛНО УЧИЛИЩЕ-НЯМА ОТ КЪДЕ ДА ЗАПОЧНЕШ !
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
русиабн написа:Друго за което се сещам, е че феслифта при Е46 е въведен след септември 2001година, а след март 2003година се въвежда шест степенната скоростна кутия и всички модели са с DSC.
Ако съм написъл нещо което не е вярно нека ме поправи
Има коли преди фейслифт с DSC,има коли фейслифт с ASC - това не е много показател особено при първите фейсови и последните преди него
На 6 степена скорсотна кутия при дизел,червения сектор почва от 5000 оборота с 5 ск - 4500 оборота
Дръжките на вратите се отварят по различен начин, преди се дърпат перпендикулярно на врата а след леко нагоре
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mustang1986
- ентусиаст
- Мнения: 891
- Регистриран на: 6.12.2009
- Местоположение: Димитровград
- Пол: Мъж
- Кара: E46 M47N
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
http://www.bmwtech.ru/
Доста интересен сайт съдържащ техническа информация(обяснения),електрически схеми
Доста интересен сайт съдържащ техническа информация(обяснения),електрически схеми
Да пишеш на български с латински букви е като да пишеш на стена с лайна....чете се,но не е красиво!!!
- sttekata
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 131
- Регистриран на: 19.09.2011
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 216i Gran Tourer 109hp, 05.2019
- Мечтае да кара: Only BMW
- Runnaway
- Е46нтусиаст
- Мнения: 1800
- Регистриран на: 2.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M3 E46
- Мечтае да кара: M3 E46
- Детайли за колата: BMW E46 M3 '03 - Carbon Black & Manual Gearbox
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Супер добро обяснение за разликите в Е46 след фейслифта:
http://www.tyresmoke.net/attachments/E46Facelift.pdf
(Е46 преди и след фейслифта)
(E46 before and after facelift)
http://www.tyresmoke.net/attachments/E46Facelift.pdf
(Е46 преди и след фейслифта)
(E46 before and after facelift)
- Bavarcho
- Пантерчо
- Мнения: 4700
- Регистриран на: 16.03.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: WBS нов внос
- Мечтае да кара: Е30 от скъпите
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
celt_ написа:Привет, линковете за user manual/ ръководство на потребителя не работят. Може ли някой да кази актуални такива?
Поздрави
Това дали върши работа - E46 Manual на английски
- Gqbriel
- старши ентусиаст
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Bavarcho написа:celt_ написа:Привет, линковете за user manual/ ръководство на потребителя не работят. Може ли някой да кази актуални такива?
Поздрави
Това дали върши работа - E46 Manual на английски
A това е Service/Repair Manual за Е46
Цък
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mahi
- Потребител
- Мнения: 20
- Регистриран на: 14.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E46 Compact
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Здравейте колеги, попаднах на подходяща страница за най-различни ръководства за бмв-та, доста подробни файлове има за Е46, на английски език.
Ако на някой би му помогнало, прилагам и линк:
http://www.bmwsections.com/docs/3series/
Поздрави!
Ако на някой би му помогнало, прилагам и линк:
http://www.bmwsections.com/docs/3series/
Поздрави!
- chl
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 78
- Регистриран на: 24.02.2009
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: BMW E46/E39 MPower
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
Една полезна тема от Е46Фанатикс за проблеми с чистачките : http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=819089
Днес както си карах, чистачките+пръскалките просто спряха... след 2-3 минути пак се пуснаха, но по-късно следобеда направо си умряха. Миналата зима пак се беше случило, но се оправи и не беше се показвал този проблем, та го заебах. Оказа се релето за управлението им. Проблема се получава при влага, връзката на медната намотка към пъпката към крачетата(показано е на снимка) клеясва, и съответно губи контакт. От темата се разбира решение на проблема(както и аз направих), ако не искате да закупувате релето, или просто ви се случи на път, с подръчни материали да се направи контакт,почисти, за да може да се приберете нормално, че никак не е приятно да ви се случи в голям дъжд на път. Цялата работа е за около 10-30 минути, зависи от обстоятелствата и материалите, които имате. Ако сте в град с по-голяма влажност на въздуха и държите колата отвън (примерно Бургас) може да го имате този проблем, така че е хубаво да се погледне, така профилактично, че най-често се проявява в дъждовните и снежните сезони.
Ако правите нещо, си е на ваша отговорност, само споделям :>
Днес както си карах, чистачките+пръскалките просто спряха... след 2-3 минути пак се пуснаха, но по-късно следобеда направо си умряха. Миналата зима пак се беше случило, но се оправи и не беше се показвал този проблем, та го заебах. Оказа се релето за управлението им. Проблема се получава при влага, връзката на медната намотка към пъпката към крачетата(показано е на снимка) клеясва, и съответно губи контакт. От темата се разбира решение на проблема(както и аз направих), ако не искате да закупувате релето, или просто ви се случи на път, с подръчни материали да се направи контакт,почисти, за да може да се приберете нормално, че никак не е приятно да ви се случи в голям дъжд на път. Цялата работа е за около 10-30 минути, зависи от обстоятелствата и материалите, които имате. Ако сте в град с по-голяма влажност на въздуха и държите колата отвън (примерно Бургас) може да го имате този проблем, така че е хубаво да се погледне, така профилактично, че най-често се проявява в дъждовните и снежните сезони.
Ако правите нещо, си е на ваша отговорност, само споделям :>
- bmw_320d_150
- младши ентусиаст
- Мнения: 289
- Регистриран на: 12.06.2013
- Местоположение: София
- Кара: E46 320CD
- Мечтае да кара: Някакво много дърто бмв
- Детайли за колата: Много бърза, ама не чак толкова.
Re: Информация за начинаещи; връзки към полезни теми
mahi написа:Здравейте колеги, попаднах на подходяща страница за най-различни ръководства за бмв-та, доста подробни файлове има за Е46, на английски език.
Ако на някой би му помогнало, прилагам и линк:
http://www.bmwsections.com/docs/3series/
Поздрави!
Супер,и да не знаем английски винаги има кой да преведе.
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани