Михаел Шумахер спечели 70-ата победа във Формула 1

Formula 1, AMLS и всички други прояви.

Модератор: Sharo

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Михаел Шумахер спечели 70-ата победа във Формула 1

Мнение от madpetio » 29 Сеп 2003, 14:14

ИзображениеПеткратният световен шампион Михаел Шумахер спечели Гран При на САЩ и се доближи максимално до шестата титла, която ще го направи най-успешния пилот в историята на Формула 1.

Германецът триумфира в едно от най-драматичните и непредсказуеми състезания през този сезон. Голям принос за неговия успех имаха и гумите "Бриджстоун", които изиграха решаваща роля във времето, когато пистата в Индианаполис беше мокра.

Основният съперник на Шумахер за титлата - Хуан Пабло Монтоя се провали и отпадна от борбата за титлата, след като финишира на шеста позиция и изостана с десет точки.

Теоретични шансове да детронира Михаел Шумахер запази Кими Райконен, който пресечи финала на втора позиция. След днешния старт той изостава с 9 точки зад Михаел.

Трети в Индианаполис завърши германецът Хайнц-Харалд Френцен със Заубер.

Пилотът на Рено Ярно Трули финишира четвърти, пред Ник Хайдфелд със Заубер, Монтоя, Фисикела (Джордан), Уилсън (Ягуар) и др.

Спечелената точка за Дж. Уилсън беше първа във Формула 1.
Изображение
Състезанието започна добре за Кими Райконен, който поведе колоната на старта. Тръгналият от втора позиция Баричело се забави и беше изпреварен от Оливие Панис, Ралф Шумахер и Михаил Шумахер. След него останаха Култард, Монтоя, Алонсо и др.

Във втората обиколка Ралф изпревари Панис, а Култард - Баричело, който имаше проблеми с болида си и се движеше доста по-бавно от останалите пилоти в челото.

В третата обиколка Монтоя атакува бразилеца, който се опита да го затвори, но колумбиецът го изблъска от пистата и продължи. Баричело отпадна, след като не можа да се измъкне от тревата.

От инцидента между Монтоя и пилота на Ферари се възползваха Алонсо и Трули, които минаха пред колумбийския пилот.

В 4-ата обиколка започна да вали дъжд, който обърка сериозно отборите. Движещият се на трета позиция Михаел Шумахер започна да губи скорост и само за четири тура беше задминат от пилотите на Рено и Монтоя. Панис влезе бокса в 5-ата обиколка.

В следващите 5 обиколки Хуан Пабло задмина Алонсо и Трули и започна да се бори с Култард за третата позиция.

В 15-ия тур водещите пилоти започнаха своите първи спирания в бокса. Първи това направи Ралф Шумахер, който зареди и сложи гуми за сухо. В следващия тур през бокса минаха Култард и Монтоя, който обаче имаше проблеми със системата за зареждане и се забави с шест секунди повече от съотборника си.

Постепенно дъждът се усили и болидите станаха много трудни за управление. До 20-ата обиколка през бокса минаха и Алонсо, Райконен и Шумахер, които сложиха гуми за сухо.

В 21-ата обиколка обаче, шефовете на Ферари решиха да рискуват и върнаха Шумахер в бокса, за да му сложат гуми "интермедия". :idea: :!: :twisted:

Този ход на практика реши състезанието, защото Михаел стана най-бързият пилот на пистата. Малко по-късно с "интермедия" на "Бриджстоун" се "обуха" Дженсън Бътън, Френцен, Хайдфелд и Фисикела.

Първите трима не бяха влизали в бокса до този момент и това им позволи да поведат колоната.

В 23-ата обиколка Ралф Шумахер излетя от пистата и разби задното окачване на болида си.

В същия тур Райконен и Алонсо също сложиха гуми за мокро, но те бяха "Мишлен", който отстъпваше сериозно на конкурентите от "Бриджстоун".

В 24-ата обиколка състезанието напусна и Марк Уебър. Малко по-късно Монтоя излезе от трасето, но успя да се върне и отиде в бокса да сложи гуми за мокро.

В 36-ата обиколка Михаел Шумахер излезе начело на колоната и до края не изпусна първото място.

Постепенно дъждът спря и пистата започна да изсъхва. Кими Райконен, Монтоя и пилотите на Рено успяха да се промъкнатпо напред с по-добрите гуми за сухо на "Мишлен".

В 41-ата обиколка двигателят на Бътън гръмна и той отпадна от сътезанието. Седем обиколки по-късно Дейвид Култард прибра своя болид в бокса и се отказа.

До края Михаел Шумахер нямаше никакви проблеми и спечели 70-ата победа в кариерата си във Ф1.

След състезанието в САЩ тимът на Ферари излезе начело в класирането и при конструкторите.


"Това бе много важна победа за нас. Направихме не много успешна квалификация преди старта на състезанието, но след това самия развой на надпреварата ми помогна да спечеля. Мисля, че гумите се оказаха решаващи за крайния изход на борбата в САЩ. В първия пит-стоп решихме да останем с гуми за сухо време, но продължи да вали, затова се наложи да вляза отново и да сменим гумите с такива за мокри условия, които се оказаха фантастични", заяви Шумахер.

"Преди старта не мислех, че ще мога да намеря място на подиума. Въпреки това започнах добре състезанието и наваксах няколко места, а след това успях да се справя с натиска на останалите пилоти и задържа преднината си до края. Сега се намираме в много изгодна позиция за спечелването на шампионата при пилотите и конструкторите, но много добре знаем, че за да завършим първи, първо трябва да завършим състезанието на "Сузука", добави немският пилот

Крайно класиране:

1. М. ШУМАХЕР Ferrari B 1h33'35"997 196.164 Km/h 3
2. РАЙКОНЕН McLaren Mercedes M + 0'18"258 195.529 Km/h 3
3. ФРЕНЦЕН Sauber Petronas B + 0'37"964 194.847 Km/h 2
4. ТРУЛИ Renault M + 0'48"329 194.491 Km/h 3
5. ХАЙДФЕЛД Sauber Petronas B + 0'56"403 194.214 Km/h 3
6. МОНТОЯ Williams BMW M 1 lap(s) 4
7. ФИСИКЕЛА Jordan Ford B 1 lap(s) 2
8. УИЛСЪН Jaguar Cosworth M 2 lap(s) 2
9. ДА МАТА Toyota M 2 lap(s) 6
10. ВЕРСТАПЕН Minardi Cosworth B 4 lap(s) 3
11. КИЕЗА Minardi Cosworth B 4 lap(s) 5
12. ВИЛНЬОВ BAR Honda B 10 lap(s) 4
13. ФЪРМЪН Jordan Ford B 25 lap(s) 6
14. КУЛТАРД McLaren Mercedes M 28 lap(s) 4
15. АЛОНСО Renault M 29 lap(s) 3
16. БЪТЪН BAR Honda B 32 lap(s) 1
17. ПАНИС Toyota M 46 lap(s) 4
18. УЕБЪР Jaguar Cosworth M 52 lap(s) 0
19. Р. ШУМАХЕР Williams BMW M 52 lap(s) 1
20. БАРИЧЕЛО Ferrari B 71 lap(s) 0
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

Новият ПИКАСО
Новият ПИКАСО
Аватар
Мнения: 5525
Регистриран на: 29.04.2002
Местоположение: гр.София
Пол: Мъж
Кара: The Dark Side of the Force
Мечтае да кара: S
Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio

Монтоя: Тъжно е да загубя битката за титлата по този начин

Мнение от madpetio » 29 Сеп 2003, 14:15

ИзображениеПилотът на БМВ-Уилямс Хуан Пабло Монтоя завърши на шесто място надпреварата за Гран при на САЩ, като с това загуби шансове да се бори за титлата във Формула 1 прези този сезон. Кръг преди края на шампионата, той е на 10 точки от лидера в подреждането при пилотите Михаел Шумахер.

"Изключително разочароващо състезание. Неговият край за мен бе решен от наказанието, наложено ми след инцидента с Рубенс Баричело. Времето също ни изгра лоша шега и напълно провали стратегията, която бяхме избрали за състезанието. Започна да вали точно когато получих наказание, което ме принуди да забавя влизането си в бокса за смяна на гумите с една обиколка. Тъжно е да загубя битката за титлата по този начин, още повече, че трябваше да завърша поне 5-и, за да запазя шансове за краен успех през сезона", заяви Монтоя.

Неговият съотборник Ралф Шумахер не завърши състезанието.

"Когато започна да вали изключително силно, около 20-ата обиколка, останах на пистата една обиколка повече от необходимото, защото се получи неразбирателство между мен и механиците в бокса. Това се оказа грешка, тъй като пистата стана много хлъзгава, аз загубих контрол върху болида и излязох от трасето, което означааше край на състезанието за мен. Много съм разочарован, още повече, че точно в този момент бях сред лидерите в колоната, пред Михаел и Кими", заяви Ралф Шумахер.
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 29 Сеп 2003, 15:40

Няма ли кой да изтрие тези хвалебствия за вражеските кошници?
Андроооооооооооооооооооооооооооо!

IBIZA Killer
Аватар
Мнения: 2038
Регистриран на: 6.03.2003
Местоположение: North Hollywood

Мнение от bawareca » 29 Сеп 2003, 17:50

Ми такъв си е той Петьо :x Иначе аз ще ви разкажа и един друг сценарий за Сузука:
Мишо си изпуска нервите и в типично негов стил удря Кимиончо :!: :arrow: взимат му 20-30 точки и нашия човек вече е шампион :shock:
Ей и повече фантастика да четете :!:

viper
Аватар

Мнение от viper » 29 Сеп 2003, 20:31

Мечти, мечти...
Дано поне спечелим при конструкторите, щото иначе ще е пълен провал

големия брат на Монтоя
Аватар
Мнения: 1820
Регистриран на: 20.05.2002
Пол: Мъж

Мнение от BMW_POWER » 08 Окт 2003, 18:43

По-добре сме, в сравнение с 2002г. А това ме радва. Явно Г-жа Терци им е нашокала репите и са започнали да бачкат по-яко.

Назад към BMW и моторните спортове

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook