Евтина работна кола
Модератор: Общи модератори
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
- pimpo
- младши ентусиаст
- Мнения: 604
- Регистриран на: 24.01.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е46
- Детайли за колата: N42B20
Re: Евтина работна кола
speeder88 написа:drago_pavlov написа:k-hristov написа:pimpo написа:k-hristov написа:
Аз пък имам астра 99г. и по нея няма точица ръжда. Нито пък ми харчи масло. Карам я от 7 години. Лично аз полицейка астра с ръжда съм виждал една или две. Купето е защитетно много по-добре след фейслифта на Астра Ф. Ако си направите труда да разровите по каталозите ще видите че на астрите до 96 им дават гаранция на купето срещу корозия 6г. а на Астра Г (98+) гаранцията е 12г. Всяка кола ще ръждяса ако е подготвена за боя некадърно или е удряна и направена пак така.
По окачването съм сменил една биалетка за 7г.
Така че не, не съм го прочел във опел форума, говоря от личен опит, както и от опита на доста мои познати които карат такава Астра.
И не на последно място: целта е да насочим човека какво да си купи, а не да се правим на кой е по-по-най помежду си. Айде със здраве!
Кога се пише "И" и кога "Й"
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
1. В българския език няма дума, която в множествено число да завършва на "й"!!!
грешно --> правилно
- вибраций --> вибрациИ
- консултаций --> консултациИ
2. Думи в които може да има "и" или "й" според смисъла. Примери:
- моменТА в коЙто (ед.число)... / ...моментИТЕ в коИто... (мн. число)
- коЙ човек (ед. число) / коИ хора (мн. число)
- някоЙ човек (ед.число) / някоИ хора (мн.число)
- Моля не ме безпокоЙте! / Не, не ме безпокоИте
- един завоЙ (ед.ч.) / много завоИ (мн.ч.)
- CTORH
- младши ентусиаст
- Мнения: 417
- Регистриран на: 30.10.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 318is, E46 328ci
Re: Евтина работна кола
Понеже много говорите за ръждите, как опелите ръждясвали и т.н., не знам що сте решили че наш'те BWM-та са застраховани от ръжда. Който не вярва мога да му покажа E46-ца с ръжда по веждите. Вярно германка е, ама нали е BMW, не е опел.
Това, че сте видяли някой опел с ръжда въобще не значи, че може да се слагат всичките опели под един знаменател. Опелите отдавна нямат тея проблеми с ръждата, дето ги имаха масово преди години. Сега такива случаи са рядкост и не са нещо, от което другите коли са застраховани.
Имам няколко познати с полицейски астри и по нито една няма абсолютно никаква ръжжда.
- Jang1r
- младши ентусиаст
- Мнения: 508
- Регистриран на: 9.07.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: го на ножки
- Мечтае да кара: на 50ст бензина.
Re: Евтина работна кола
Вектра Б също е чудесен избор
BMW e36 318TDS Touring
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
BMW e36 318iS Sedan with m52b25-SOLD
Opel Vectra B X16XEL
Re: Евтина работна кола
Най-добрата кола за тези пари и при зададените критерии е Пасат комби 94-96г.Лично ползваме такъв от 1година като втора кола в семейството.
Предимства като работна кола:Голям обем на товарното пространство,Широк отвор за товарене,Просто и евтино облужване на окачването,Много често комбитата имат теглич за ремарке в случай че се наложи,Нисък данък за 1.6 и 1.8 бензин и 1.9тди,Лесно газифициране на масовите бензинки,на мяастото на резервната гума лесно се побира 40л бутилка,Възможност за лесно товарене на покрива на колата,Лесно намиране на всякакви части нови и втора ръка,Не се набива на очи,Лесна продажба ако спре да е необходима,За 3000 може да се намери много запазена кола която да не е била работна преди това.
Недостатъци:Над 90% имат по два еърбега и поради тази екстра липсва жабка което е неприятно ако се налага да се прибират фактури и всякакви документи когато е работна кола,Капризни скоростни кутии,Заяждащи механизми за отваряне на вратите 15лв са чисто нови,Ел.стъклоповдигачите също често са развалени,Радиатора за парното често е задръстен и смяната му е неприятна,Клапите за насочване на потока от вентилатора за парното се чупят,
Предимства като работна кола:Голям обем на товарното пространство,Широк отвор за товарене,Просто и евтино облужване на окачването,Много често комбитата имат теглич за ремарке в случай че се наложи,Нисък данък за 1.6 и 1.8 бензин и 1.9тди,Лесно газифициране на масовите бензинки,на мяастото на резервната гума лесно се побира 40л бутилка,Възможност за лесно товарене на покрива на колата,Лесно намиране на всякакви части нови и втора ръка,Не се набива на очи,Лесна продажба ако спре да е необходима,За 3000 може да се намери много запазена кола която да не е била работна преди това.
Недостатъци:Над 90% имат по два еърбега и поради тази екстра липсва жабка което е неприятно ако се налага да се прибират фактури и всякакви документи когато е работна кола,Капризни скоростни кутии,Заяждащи механизми за отваряне на вратите 15лв са чисто нови,Ел.стъклоповдигачите също често са развалени,Радиатора за парното често е задръстен и смяната му е неприятна,Клапите за насочване на потока от вентилатора за парното се чупят,
- boksioraE39
- кандидат дрифтър
- Мнения: 1508
- Регистриран на: 18.12.2009
- Местоположение: София/Белград
- Пол: Мъж
- Кара: 535d M-sport
- Мечтае да кара: Зад дъщеря си!
- Детайли за колата: My BMW does not believe in tears..
Re: Евтина работна кола
Аз си реших проблема с едно E34 touring преди малко повече от година и единствения разход за нея е само бензин а зора който вижда е голям дори за BMW.
(ааа и едни предни накладки с 4-нови гуми и взех)
(ааа и едни предни накладки с 4-нови гуми и взех)
https://www.youtube.com/watch?v=scJPUQU5YOo
Има моменти благословени от всевишния,в мъки и беди дори и без насъщния,когато тихо си припяваме в непрогледен мрак,"ДЯКОНЕ СЛЕД 100-ГОДИНИ НАС НИ ИМА ПАК"!!!
СЪРЦЕ,ДУША ЗА ЛЕВСКИ СОФИЯ!
Re: Евтина работна кола
Здравейте, да вдигна темата.
Предстои ми закупуване на работна кола от типа на Опел Зафира, или комби.
Какво мислите за Тойота ?
Тойота Корола комби, или Корола Версо , Авенсис 2-ро и 3-то поколение ?
Като години са около 2005 примерно.
Говоря само за бензинови двигатели, без дизел.
Разбира се бюджета е повече от 3000 лв.
Когато бях в Англия масово всички таксита бяха Корола, или Приус.
Останал съм с впечатлението, че са здрави коли.
Има ли по-добри варианти според вас ?
Предстои ми закупуване на работна кола от типа на Опел Зафира, или комби.
Какво мислите за Тойота ?
Тойота Корола комби, или Корола Версо , Авенсис 2-ро и 3-то поколение ?
Като години са около 2005 примерно.
Говоря само за бензинови двигатели, без дизел.
Разбира се бюджета е повече от 3000 лв.
Когато бях в Англия масово всички таксита бяха Корола, или Приус.
Останал съм с впечатлението, че са здрави коли.
Има ли по-добри варианти според вас ?
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Евтина работна кола
Аз съм в същото положение и съм се насочил към Зафира А, бензин - газ.
Re: Евтина работна кола
Аз имах Зафира А с 1.8 бензин.
Z18XE беше кода на мотора, ако не бъркам нещо.
Като цяло ми беше удобна кола, но двигателят харчеше страшно много масло, на магистралата ми се беше отвила капачката за наливане на масло, покарах я без масло докато разбера, нямаше проблем след това, освен огромният разход на масло.
Четох, че компютърът на колата седи на всмукателите и от температурата с времето почва да прави проблеми.
Както и имаха проблем с перката за охлаждане, моята също го имаше този проблем.
Работи само на най-силната скорост, фучи като хеликоптер.
Мисля си, че Корола Версо ще е по-добър вариант от Опела.
Z18XE беше кода на мотора, ако не бъркам нещо.
Като цяло ми беше удобна кола, но двигателят харчеше страшно много масло, на магистралата ми се беше отвила капачката за наливане на масло, покарах я без масло докато разбера, нямаше проблем след това, освен огромният разход на масло.
Четох, че компютърът на колата седи на всмукателите и от температурата с времето почва да прави проблеми.
Както и имаха проблем с перката за охлаждане, моята също го имаше този проблем.
Работи само на най-силната скорост, фучи като хеликоптер.
Мисля си, че Корола Версо ще е по-добър вариант от Опела.
- barty
- старши ентусиаст
- Мнения: 1966
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Евтина работна кола
Королата е много по-скъпа от Зафирата а и отзад багажника е по-малък.
Според мен за работна кола не може да стъпи на Зафирата
Според мен за работна кола не може да стъпи на Зафирата
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1538
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: Евтина работна кола
Някаква баничарка не става ли? Има бензинови пежа/ситроени, ставащи на газ, които вършат чудесна работа!
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Евтина работна кола
Зафира Б на газ е топа. Хем си е кола, невероятно здрава, спокойно товариш 700 кила отзад и караш няма счупване окачването при цивилно каране, това с разхода на масло е само когато мотора не е наред. С едни гумички нещата заспиват, вече е ако е много зора, който е видяла(разбирай неправилно поддържане с маслото, от каране не се плаши)ще иска и сегменти. Говоря за бензин на газ. Зафира А повечето са много стари вече и трябва някой да я е поддържал педантично. То това вече важи и за Б, но все пак...
Аз сега взех на жената една за 6700, поддържана безкомпромисно, 1.8 140 катъра на газ, наистина си личеше, че е гледана кола. Възможно е километрите и от 300000 да са реални, понеже си беше купувана от БГ нова и двама човека преди това са си държали на историята на колата кога и какво сменят.
Колата е стабилна, вози стегнато, но не друса, има много добро пътно поведение за миниван. Отзад побираш хладилник съвсем спокойно ако знаеш как да използваш целия обем като бутнешседалката напред, за такива неща като перални и подобни дребни нещица не говорим. Избягвайте 2.2 мотора, както и OPC за цивилно каране, много разходи за излишни неща според мен. 1.8 140 коня е напълно достатъчно за движение и по магистралите ни. 1.6 105 коня или 115 ако е фейсова са ок за града и извън града, но не и за магистралата. Там заради късата кутия работят на високи обороти над 100-120. Разбира се и това има оправяне с една кутия от 1.8 втора ръка за 350 лева да речем.
Аз сега взех на жената една за 6700, поддържана безкомпромисно, 1.8 140 катъра на газ, наистина си личеше, че е гледана кола. Възможно е километрите и от 300000 да са реални, понеже си беше купувана от БГ нова и двама човека преди това са си държали на историята на колата кога и какво сменят.
Колата е стабилна, вози стегнато, но не друса, има много добро пътно поведение за миниван. Отзад побираш хладилник съвсем спокойно ако знаеш как да използваш целия обем като бутнешседалката напред, за такива неща като перални и подобни дребни нещица не говорим. Избягвайте 2.2 мотора, както и OPC за цивилно каране, много разходи за излишни неща според мен. 1.8 140 коня е напълно достатъчно за движение и по магистралите ни. 1.6 105 коня или 115 ако е фейсова са ок за града и извън града, но не и за магистралата. Там заради късата кутия работят на високи обороти над 100-120. Разбира се и това има оправяне с една кутия от 1.8 втора ръка за 350 лева да речем.
In God we trust, all others we track.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
https://www.facebook.com/share/v/MFFox7BBK7fXcYKu/
I feel the need, the need for speed.
- drifty
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 234
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: Евтина работна кола
Зафира А само да не е дизел.. имаме едно такова недоразумение вкъщи.
57 мнения
• Страница 4 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани