Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Alek_SV написа:Много селска обява и пак "фул екестри" , но гола ... гола ...
То за кабрио,само свалящ таван искам кати екстра да има:mrgreen:
Идеята ми беше да получа отзиви за модела като цяло или поне двигател,трансмисия-кой е най-сполучлив, от кой да бягам и т.н.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Koliu написа:Alek_SV написа:Много селска обява и пак "фул екестри" , но гола ... гола ...
То за кабрио,само свалящ таван искам кати екстра да има:mrgreen:
Идеята ми беше да получа отзиви за модела като цяло или поне двигател,трансмисия-кой е най-сполучлив, от кой да бягам и т.н.
питай в е46

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
Някакво впечатление от тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415262775785041&slink=
Благодаря !
Някакво впечатление от тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415262775785041&slink=
Благодаря !
- Andrey_86
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 10.05.2013
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: s65b40
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
За тези пари + още малко направо отиди до Германия и си вземи една "чиста" 335. Най малкото ще е карана по немски пътища. Единственото гледай продавача да е Германец. Няма да cбъркаш. Успех!
Последна промяна Andrey_86 на 08 Ное 2014, 11:20, променена общо 1 път
- vvasilev1
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1870
- Регистриран на: 8.04.2012
- Местоположение: Търново
- Пол: Мъж
- Кара: 318td compact '03
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: с две порти
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Pycua написа:Здравейте,
Някакво впечатление от тази:
http://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?topmenu=1&act=4&adv=11415262775785041&slink=
Благодаря !
Ако автомобила има история и пробега е реален, мисля че е добър вариант.
Може да се провери при дилър с ключа и талона.
Цената е много добра ако по колата всичко е като за тези километри без сериозни удари.
- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8378
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
vvasilev1 написа:Ако автомобила има история и пробега е реален, мисля че е добър вариант.
Може да се провери при дилър с ключа и талона.
Цената е много добра ако по колата всичко е като за тези километри без сериозни удари.
Най-накрая някой да каже правилно синтезирано изречението съдържащо думата "удар"

Pycua написа:Здравейте...
Колкото до кабриолета, на мен ми се струва скъп! За 30+ бона трябва да има пълен м-пакет


Има няколко колеги от форума с 335i, можеш да ги поразпиташ конкретно за модела, но като цяло никакви проблеми

You said: "Time will change!" What if it changes you?
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Здравейте,
Много благодаря за съветите.
Първо за Германия си трябва човек който да ти помогне. Едно отиване до Германия за поне двама човека с обикаляне и т.н идва минимум 1000 лв. Съгласен съм че там колите са може би по добри, но това е риск, който ако нямаш доверен човек да те заведе на място, да огледаш да видиш - не ми се струва разумен.
За тази бройка, се заглеждам в централната снимка отпред, самия капак нещо много надигнат ми се вижда, спрямо бъбреците. Това незнам нормално ли е, гледах подобни из нет-а, не съм много сигурен, кажете вие.
Колкото до детски проблеми и т.н, попрочетох някой неща, но ме притеснява евентуален проблем с турбото - 2 броя са все пак. Реалния разход също ми е интересен, ясно ми е че не е 6/100
но все пак.
Благодаря ви много още веднъж !
Много благодаря за съветите.
Първо за Германия си трябва човек който да ти помогне. Едно отиване до Германия за поне двама човека с обикаляне и т.н идва минимум 1000 лв. Съгласен съм че там колите са може би по добри, но това е риск, който ако нямаш доверен човек да те заведе на място, да огледаш да видиш - не ми се струва разумен.
За тази бройка, се заглеждам в централната снимка отпред, самия капак нещо много надигнат ми се вижда, спрямо бъбреците. Това незнам нормално ли е, гледах подобни из нет-а, не съм много сигурен, кажете вие.
Колкото до детски проблеми и т.н, попрочетох някой неща, но ме притеснява евентуален проблем с турбото - 2 броя са все пак. Реалния разход също ми е интересен, ясно ми е че не е 6/100

Благодаря ви много още веднъж !
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На хорото " Дай до Германия да излезне по-тънко , ама отивам сам и за първи път и не знам къде отивам" не се хващай .
Цената от 32к за 335и в добро състояние е нормална.
Разход градско -15 до 20 на сто взависимост как я караш. На легендите с "11 на сто" не се вързвай.
Цената от 32к за 335и в добро състояние е нормална.
Разход градско -15 до 20 на сто взависимост как я караш. На легендите с "11 на сто" не се вързвай.
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Pycua написа:Здравейте,
Много благодаря за съветите.
Първо за Германия си трябва човек който да ти помогне. Едно отиване до Германия за поне двама човека с обикаляне и т.н идва минимум 1000 лв. Съгласен съм че там колите са може би по добри, но това е риск, който ако нямаш доверен човек да те заведе на място, да огледаш да видиш - не ми се струва разумен.
За тази бройка, се заглеждам в централната снимка отпред, самия капак нещо много надигнат ми се вижда, спрямо бъбреците. Това незнам нормално ли е, гледах подобни из нет-а, не съм много сигурен, кажете вие.
Колкото до детски проблеми и т.н, попрочетох някой неща, но ме притеснява евентуален проблем с турбото - 2 броя са все пак. Реалния разход също ми е интересен, ясно ми е че не е 6/100но все пак.
Благодаря ви много още веднъж !
Колега, тази кола по снимки не се гледа....

Ще започна от разхода - много е относителен. Спокойно нормално каране 120-140 извънградско около 8.5-9 л което е супер за тази кола

В града много зависи... ако натискаш колата и се движиш в София - под 15-16 много трудно ще паднеш. Но лесно да стигнеш над 18-19

Аз лично съм достигнал под 12.... но си е адска мъка... не си заслужава. Средно моя е 13-14 градско като си я изцеждам и натискам умерено.
За Германия ще ти е по-трудно най-малкото защото или трябва да си имал такава и да знаеш какво да гледаш и как да и направиш сам диагностика, или вероятноста да уцелеш греда е голяма !
За турбините - и да са здрави... след няколко месеца ще мислиш да го преправяш


Проблемни са няколко неща в зависимост дали е EU или USA версията.
Помпа високо налягане и турбините са ти един от основните. Има и други по-дребни но те се решават с малко пари.
Поддръжкара на тази кола (като изключим гумите и каското) е почти колкото 330и/325и

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- Nasko_
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 304
- Регистриран на: 6.09.2011
- Местоположение: Божурище
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 330i
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
На моята, точно преди да я продам се прецака водната помпа, която е електрическа и също струва 1200лв. Иначе най-големия проблем, който имах с нея, беше с дюзите, от хубавото ни гориво
За 335i говоря!

Не спори с глупак, защото ще те принизи до нивото си и ще те победи с опит!
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Nasko_ написа:На моята, точно преди да я продам се прецака водната помпа, която е електрическа и също струва 1200лв. Иначе най-големия проблем, който имах с нея, беше с дюзите, от хубавото ни горивоЗа 335i говоря!
Колега, аз моята водна помпа я взех от М-кар Пловдив с някакво намаления от приятел за 680 лв

Дюзите не съм имал проблем... но в Елиткар ми обявиха някаква цена от 180 лв мисля за дюза което е нищо в сравение с дизелите

Вчера точно я гледах за дюзите и бяха перфектни а карам с така мразеното от всички Shell гориво - Vpower racing... 100 ли колко октана незнам точно. Просто имам готино намаление там и затова ! (минал съм не повече от 15К киломтери само с това гориво)
Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
mili4uk написа:Колега, тази кола по снимки не се гледа....![]()
Ще започна от разхода - много е относителен. Спокойно нормално каране 120-140 извънградско около 8.5-9 л което е супер за тази кола![]()
В града много зависи... ако натискаш колата и се движиш в София - под 15-16 много трудно ще паднеш. Но лесно да стигнеш над 18-19. Ако я караш спокойно и не се изкушаваш... можеш да си около 13л.
Аз лично съм достигнал под 12.... но си е адска мъка... не си заслужава. Средно моя е 13-14 градско като си я изцеждам и натискам умерено.
...
Проблемни са няколко неща в зависимост дали е EU или USA версията.
Помпа високо налягане и турбините са ти един от основните. Има и други по-дребни но те се решават с малко пари.
Поддръжкара на тази кола (като изключим гумите и каското) е почти колкото 330и/325и
Днес ходих да гледам колата. По ВИН е европейска.
Забележки:
1. Пластмасата под десния праг, която е по цялата дължина на колата, нещо не звучи добре, все едно щипка нещо е счупена, трябва да се погледне.
2. След запалване, нещо не работеше равномерно двигателя и изпушваше лошо при форсиране. Също при пускане на газта, се получава пукане в гърнето - незнам дали правилно се изразявам, ще ме прощавате. След като поработи малко, всичко се коригира.
3. Имам подозрение че колата е правена отпред, но немога да преценя, оглеждах, залягах... неможах да разбера.
4. Дисковете са със сериозен ръб, и 4-те

5. Вътре кожата е леко изтъркана на стандартните места по предните седалки, но като цяло салона е доста запазен. Пушено е в колата.
6. Незнам проблем ли е, или feature, но при форсиране, колата се разтриса леко

Май е това, гледах я към края на деня и беше почти тъмно. Коментари ?!
- Gqbriel
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6156
- Регистриран на: 14.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: комби
- Мечтае да кара: Нещо с S мотор
- Детайли за колата: N52B25
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
По темата,как стоят нещата с 335д ?Какви са им слабите места,в случая се оглеждам за 325/30i краен вариянт 335д ,не ми се кара повече дизел, 4години ми стигат,но пък карам съм 330д и ми допадна колко спокоен е мотора,все пак досега все 4цил ,надявам се скоро на 6 ..но ще е голямо гледане
че имам и горчив опит с дизела
Sent from nokia 6310

Sent from nokia 6310
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма.
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5
- mili4uk
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 552
- Регистриран на: 18.02.2008
- Пол: Мъж
- Кара: жена си да дрифти
- Мечтае да кара: безаварийно
- Детайли за колата: харчи малко - върви на страх
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
Pycua написа:mili4uk написа:
Днес ходих да гледам колата. По ВИН е европейска.
Забележки:
1. Пластмасата под десния праг, която е по цялата дължина на колата, нещо не звучи добре, все едно щипка нещо е счупена, трябва да се погледне.
2. След запалване, нещо не работеше равномерно двигателя и изпушваше лошо при форсиране. Също при пускане на газта, се получава пукане в гърнето - незнам дали правилно се изразявам, ще ме прощавате. След като поработи малко, всичко се коригира.
3. Имам подозрение че колата е правена отпред, но немога да преценя, оглеждах, залягах... неможах да разбера.
4. Дисковете са със сериозен ръб, и 4-те.
5. Вътре кожата е леко изтъркана на стандартните места по предните седалки, но като цяло салона е доста запазен. Пушено е в колата.
6. Незнам проблем ли е, или feature, но при форсиране, колата се разтриса леко. Мен лично ме впечатли приятно, но вие кажете.
Май е това, гледах я към края на деня и беше почти тъмно. Коментари ?!
Моето мнение е :
по т.1 - мисля че не е нова от магазина, така че не е ненормално да има такива забележки....
по т.2 - най-вероятно са махнати катализаторите илие правена някаква генерация. Така както го описваш, по-скоро е нормлно от колкото проблем но е хубаво да се види.
по т.3 - и да е правена, нали е направена хубаво и не можеш да разебреш....какъв е проблема тогава

..
по т.6 - не можах да те разбера
Принципно си приготви както за всяка кола втора ръка една 2К за обслужване, дребни ремонти, гуми данъци и т.н. и няма да сбъркаш

Beat the Devil
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
http://www.youtube.com/watch?v=k-cbiYzlHOk
- kraska
- ентусиаст
-
- Мнения: 1246
- Регистриран на: 2.01.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: -ше G20 320d
Re: Тема 1. Съвети и въпроси относно избор на Е9х
mili4uk написа:Pycua написа:mili4uk написа:
Днес ходих да гледам колата. По ВИН е европейска.
Забележки:
1. Пластмасата под десния праг, която е по цялата дължина на колата, нещо не звучи добре, все едно щипка нещо е счупена, трябва да се погледне.
2. След запалване, нещо не работеше равномерно двигателя и изпушваше лошо при форсиране. Също при пускане на газта, се получава пукане в гърнето - незнам дали правилно се изразявам, ще ме прощавате. След като поработи малко, всичко се коригира.
3. Имам подозрение че колата е правена отпред, но немога да преценя, оглеждах, залягах... неможах да разбера.
4. Дисковете са със сериозен ръб, и 4-те.
5. Вътре кожата е леко изтъркана на стандартните места по предните седалки, но като цяло салона е доста запазен. Пушено е в колата.
6. Незнам проблем ли е, или feature, но при форсиране, колата се разтриса леко. Мен лично ме впечатли приятно, но вие кажете.
Май е това, гледах я към края на деня и беше почти тъмно. Коментари ?!
Моето мнение е :
по т.1 - мисля че не е нова от магазина, така че не е ненормално да има такива забележки....
по т.2 - най-вероятно са махнати катализаторите илие правена някаква генерация. Така както го описваш, по-скоро е нормлно от колкото проблем но е хубаво да се види.
по т.3 - и да е правена, нали е направена хубаво и не можеш да разебреш....какъв е проблема тогава
..
по т.6 - не можах да те разбера
Принципно си приготви както за всяка кола втора ръка една 2К за обслужване, дребни ремонти, гуми данъци и т.н. и няма да сбъркаш
По-добре си приготви 3 000 , щом всички дискове са за смяна с накладките.... там само имаш 1000лв. Иначе при форсиране се клати мотора... нормално е.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани