Датчик на разпределителния вал - 330ci
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
surfboard написа:Каква марка датчик да купя, за да е оригинален и да не прави проблеми?
колегата laviatan e твоят човек аз съм доволен много от него и от стоката му

- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Какви симптоми и отклонения от поведението на мотора трябва да са налице, за да се постави диагноза, която да наложи смяна на ламбда-сонда и датчик на разпределителния вал? Питам, за да наблюдавам симптомите.
Колата няма газ, ако това има някакво значение, така че я изключваме от списъка на евентуалните възможни причинители на светването на чека и записаните грешки.
Колега, гледа се сигнала на датчиците в реално време и се преценява дали са за смяна. По симптоми е некоректно, защото може да се дължат и на други фактори.
Както ти казаха, колегите, датчиците се сменят само с оригинални. Датчика на разпределителният вал ще го преглътнеш някак си. Лошото е, че оригиналните сонди на BMW са по 400-500лв. Универсалните от 90лв, по-добре да не ги коментираме. Оригиналните на Бош, закупени от представителството на Бош- България са общо взето мъртвородени- да кажем виждал съм сонда за 0-1V, която генерира 1.6V и от Бош обясняват, че това се дължало на неизправен датчик за температурата на антифриза. Виждал съм нова сонда, която генерира отрицателно напрежение и естествено ламбда контрола изключва и т.н Някои колеги залагат на сонди Бош изпратени от USA- последният ми случай е двете сонди с доставката за 190лв, но за съжаление работеха коректно около 2-3 седмици.
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Да, именно затова не ми се иска да сменям хаотично и на посоки, защото хем ще дам една торба пари, хем резултатът не е сигурен. Ако хипотетично приемем, че сменя всичките ламбди и датчика и после проблемът остане и се дължи например на смучене на въздух, свещи, бубини и т.н? В такъв филм съм влизал с предишни мои коли и хич не е приятен. Инвестираш четирицифрена сума и после проблемът остава, или се оказва от нещо елементарно.
Ако се направи диагностика в движение, т.е с живи данни, на нея ще се установи ли некоректна работа на ламбдите и на датчика на вала?
Ако се направи диагностика в движение, т.е с живи данни, на нея ще се установи ли некоректна работа на ламбдите и на датчика на вала?
- zvetiko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6269
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Може и на място, със запален двигател. 

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Днес датчикът светна отново. Закарах колата на диагностика и беше качило същите грешки. Кодовете са: 191, 227, 228, 18. Майсторът ми даде да препиша само тях, но не знам през каква диагностична програма са прочетени. Отново е замесен и главният заподозрян - противният датчик на вала.
Можете ли да свържете кодовете с конкретните грешки?
Диагностикът каза и друго - видя стойностите на ламбда сондите при работа на мотора на място и каза че са в абсолютна норма и за него категорично НЕ трябва да ги пипам. Работели коректно. Той залага на датчика на вала. Понеже тези дни ще го сменявам, препоръчайте ми конкретна марка и ориентирайте къде точно се намира този датчик в двигателния отсек?
Можете ли да свържете кодовете с конкретните грешки?
Диагностикът каза и друго - видя стойностите на ламбда сондите при работа на мотора на място и каза че са в абсолютна норма и за него категорично НЕ трябва да ги пипам. Работели коректно. Той залага на датчика на вала. Понеже тези дни ще го сменявам, препоръчайте ми конкретна марка и ориентирайте къде точно се намира този датчик в двигателния отсек?
- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Писах на lavaitain и ме пита дали става въпрос за датчика на всмукателния или изпускателния вал?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
-90% е смукателния
-стига дава пари за т.н."диагностика"
-всяка BMW програма ще ти каже кой датчик
-каква марка,бе колега-всички патили ти казват-ОРИГИНАЛЕН!
-стига дава пари за т.н."диагностика"
-всяка BMW програма ще ти каже кой датчик
-каква марка,бе колега-всички патили ти казват-ОРИГИНАЛЕН!
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
surfboard написа:Писах на lavaitain и ме пита дали става въпрос за датчика на всмукателния или изпускателния вал?
Колега колата ти е с 2 разпределителни вала входящ и изходящ. INLET OUTLET

Номер "18" INLET (входящ)
Номер "5" OUTLET (изходящ)
Отново стигаме до това ,че като ходите на диагностика искайте точните грешки ,а не просто механика да ти е казал сондите са проблем... Еми кои от 4 рите

П.П аз залагам ,че датчика проблем ти е номер 5! но ти виж грешките точно как са

Не става само с каране колеги трябва да се знае малко от малко какво има в тоя кош

EDIT: Относно грешките:
P0191 - Fuel Rail Pressure Sensor Circuit Range/Performance
P0227 -Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "C" Circuit Low
P0228 - Throttle/Pedal Position Sensor/Switch "C" Circuit High
Не се знае тези грешки с какъв скенер са четени ,за последната PID грешка гоогле не знае нищо.....
Вземи намери един колега с една инпа и си реши проблемите за секунди....

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
А, не си мислете че аз много държа да давам по 20 лева на диагностика. Просто се подсигурявам преди да тръгна и да сменям на посоки. За датчика питах, защото всеки казва оригинален, но всеки в различните теми влага различно понятие в оригинален - за едни оригинален е чисто нов - китайски, за други Сименс, за трети - купен от морга, като е свален от работеща кола и т.н. Та затова попитах.
Насочете ме към добър диагностик в София, който може да установи точния проблем.
И сега според вас какво е по-добре да направя:
1. Да отида утре и директно да сменя датчика на разпределителния вал с нов и оригинален и да се надявам след смяната му сагата ми да приключи
2. Да търся читав диагностик, който да преслуша колата и да назове точните й проблеми?
С кое да започна? Ако сте толкова сигурни, че всичките мизерии са от датчика, да отивам утре и направо да го сменям, без да търся диагностици и да карам колата в София? Нали всички твърдите, че той прави проблемите? Ако е толкова сигурно, би трябвало като го сменя с оригинален всичко да приключи?
Насочете ме към добър диагностик в София, който може да установи точния проблем.
И сега според вас какво е по-добре да направя:
1. Да отида утре и директно да сменя датчика на разпределителния вал с нов и оригинален и да се надявам след смяната му сагата ми да приключи
2. Да търся читав диагностик, който да преслуша колата и да назове точните й проблеми?
С кое да започна? Ако сте толкова сигурни, че всичките мизерии са от датчика, да отивам утре и направо да го сменям, без да търся диагностици и да карам колата в София? Нали всички твърдите, че той прави проблемите? Ако е толкова сигурно, би трябвало като го сменя с оригинален всичко да приключи?
- dr.peshev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1848
- Регистриран на: 11.02.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 320i и Карбонова М-ка с педали!
- Мечтае да кара: M3
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
По-добре първо диагностика!
Един кабел с ИНПА върви 50лв!След 3 диагностики си си го изплатил!
Един кабел с ИНПА върви 50лв!След 3 диагностики си си го изплатил!

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Да, струва си инвестицията. Но тъй като ИНПА и подобни неща не ми говорят нищо, предпочитам този път да намеря човек, който е в час с нещата и може да извърши грамотна диагностика. Може да е колега от форума, който има желание да помогне, или пък форумен и доказан майстор. Дайте предложение за някого.
- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
viewtopic.php?f=134&t=368307 - колегата продава, но са леко скъпи според мен за втора ръка датчици. Може да му пишеш ако те устройва и да се уговорите за цена.
Сондите с осцилоскоп ги виж, така никой не може да каже. Нито компютъра.
Ако търсиш човек аз съм много доволен от работата на колегата @zvetiko
Датчик нов е безбожно скъп (200лв.), втора ръка се намира за 50-60 лв. аз си взех втора ръка и нямам проблеми, важното е да е оригинален BMW.
Някой горе каза,че сонди се сменят на 160к км. За мен е абсолютно безсмислено да се сменя нещо което работи.
Продават се само боклуци. А всички знаем колко капризни са BMW. Аз лично бих взел и втора ръка сонди след като си изпатих с чисто нови.
Сондите с осцилоскоп ги виж, така никой не може да каже. Нито компютъра.
Ако търсиш човек аз съм много доволен от работата на колегата @zvetiko

Датчик нов е безбожно скъп (200лв.), втора ръка се намира за 50-60 лв. аз си взех втора ръка и нямам проблеми, важното е да е оригинален BMW.
Някой горе каза,че сонди се сменят на 160к км. За мен е абсолютно безсмислено да се сменя нещо което работи.
Продават се само боклуци. А всички знаем колко капризни са BMW. Аз лично бих взел и втора ръка сонди след като си изпатих с чисто нови.

- surfboard
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 470
- Регистриран на: 4.04.2011
- Местоположение: Благоевград
- Пол: Мъж
- Кара: 4.0 TFSI
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Много ти благодаря за инфото, колега. Цената на продавача е перфектна - 150 лева и за двата датчика и то нови и оригинални. Ако се окаже от тях, направо ги взимам и двата.
Ще пиша на колегата Цветико за диагностика.
Ще пиша на колегата Цветико за диагностика.
- hacker4eto1
- ентусиаст
-
- Мнения: 1247
- Регистриран на: 22.01.2012
- Пол: Мъж
- Кара: Сива Бима
- Мечтае да кара: Черна Голяма Бима
- Детайли за колата: Лачена
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Nedko Anev написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?f=134&t=368307 - колегата продава, но са леко скъпи според мен за втора ръка датчици. Може да му пишеш ако те устройва и да се уговорите за цена.
Сондите с осцилоскоп ги виж, така никой не може да каже. Нито компютъра.
Ако търсиш човек аз съм много доволен от работата на колегата @zvetiko
Датчик нов е безбожно скъп (200лв.), втора ръка се намира за 50-60 лв. аз си взех втора ръка и нямам проблеми, важното е да е оригинален BMW.
Някой горе каза,че сонди се сменят на 160к км. За мен е абсолютно безсмислено да се сменя нещо което работи.
Продават се само боклуци. А всички знаем колко капризни са BMW. Аз лично бих взел и втора ръка сонди след като си изпатих с чисто нови.
Колега веднага мога да ти дам 2 стари датчика ОРИГИНАЛНИ не подвеждай така колегата с това ,че е важното да са оригинални без значение дали са 2 ра ръка.
Аз спирам само ще ви чета бисерите тука и направо се изумявам... не може да сме газари само зад волана ,а когато стане въпрос за подръжка да търсим евтиният вариант ,който на 90% след това излиза СКЪП вариант.
2 ра ръка оригинален датчик повече аз няма да направя тази грешка 2 на брой ги имам дадох 100 лева за тях и накрая дадох 200 и мирясаха проблемите... Датчика може да работи но как е важното.. Същото е и със Сондите .
Някой горе каза,че сонди се сменят на 160к км. За мен е абсолютно безсмислено да се сменя нещо което работи.
Продават се само боклуци. А всички знаем колко капризни са BMW. Аз лично бих взел и втора ръка сонди след като си изпатих с чисто нови.
Това си е тотално грешно мислене колега и ще ти кажа защо.
Аз съм на 200 % сигурен ,че сондата ти не работи коректно (мудна) просто не си карал кола с изрядни сонди и не може да направиш разликата,лично аз съм карал кола с нови 2 сонди просто защото колегата е ФЕН и си държи машината да е топ състояние нищо ,че е баба на 15 години. Разликата е коренна във вървеж и в разход.
Вземете прочетете малко информация за дадените неща ,не пишете така на посоки отстрани е смешно за някой,а още по лошо е ако някой ви чете глупостите и се подлъже.
кола набор 99г. със тези си сонди и аз да си мисля ,че сондите ми са идеални



- DigitalExile
- ентусиаст
-
- Мнения: 916
- Регистриран на: 14.07.2013
- Местоположение: ул. дупка 1
- Кара: S LINE PLUS
Re: Датчик на разпределителния вал - 330ci
Аз си купих датчик втора ръка и вече 4 месеца ядове нямам.
Нови сонди купувах след 3 седмици нищо не ставаше от тях. А бяха перфектни при слагането, графиките на осцилоскопа бяха супер, @zvetiko може да потвърди. 1000 лв. за сонди оригинални от дару няма да дам. това ми е 1/7 от стойността на цялата колата.
Ти си купувай каквото искаш. Аз само казвам,че се продават само боклуци,а в дару е безбожно скъпо(някой неща не всичко).
Сондите на осцилоскоп се вижда дали са мудни или не. Ако е нужна смяна ще се види. Ти си ги сменяй ако искаш и на 20 хиляди километра. Купувай си ги от които искаш, аз на боклуци се нагледах. По добре втора ръка BMW части, отколкото чисто нови боклуци който не стават за нищо.
Иначе Дару и Аутобавария са най-добрия вариант. но когато нещо струва 1/6 , 1/7 от стойността на цялата кола какъв е смисъла ?
Нови сонди купувах след 3 седмици нищо не ставаше от тях. А бяха перфектни при слагането, графиките на осцилоскопа бяха супер, @zvetiko може да потвърди. 1000 лв. за сонди оригинални от дару няма да дам. това ми е 1/7 от стойността на цялата колата.
Ти си купувай каквото искаш. Аз само казвам,че се продават само боклуци,а в дару е безбожно скъпо(някой неща не всичко).
Сондите на осцилоскоп се вижда дали са мудни или не. Ако е нужна смяна ще се види. Ти си ги сменяй ако искаш и на 20 хиляди километра. Купувай си ги от които искаш, аз на боклуци се нагледах. По добре втора ръка BMW части, отколкото чисто нови боклуци който не стават за нищо.
Иначе Дару и Аутобавария са най-добрия вариант. но когато нещо струва 1/6 , 1/7 от стойността на цялата кола какъв е смисъла ?

62 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани