90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 2015
Модератор: Общи модератори
- K_Ilkov
- старши СПАМ ентусиаст
-
- Мнения: 2264
- Регистриран на: 8.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: е30 чат-пат
- Мечтае да кара: варел
- Детайли за колата: ...
е46 m52b20
е46 m54b30
е83 m54b30
e30 m20b25
е30 m10b18
е46 m54b25
e92 s65b40
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Не знам
Но за мен проблема не е в темата ...

Но за мен проблема не е в темата ...

Цените са такива, че ако имаш хубава не си струва да я продаваш, а ако търсиш хубава не си струва да я купуваш.
...
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Nukem написа:Много е просто, трябва парите от винетките, от акциза и от данъка за МПС, както и парите от "Програма транспорт" на EU да отиват за пътища и да се направи един черен списък на фирмите и хората който не трябва да имат общо с пътния бранш, 5-6 фирми са и не повече от 50 човека.
Но засега, продължаваме напред, за следващата петилетка вчера каза вожда по новините ще гледаме агнета по хубавите ливади и т.н.
П.С: Най ми е смешно, като дойде Бойко на власт първия път, спря всички рехабилитации и стартира магистралите без проектна готовност сещате се защо, после като дойде пак на власт спря точно рехабилитацията на Тракия и сега хаиде загрижихме се изведнъж.
Повече от ясно е, че бърза до 2020 да се вреди къде може, че като врътнат крана и ще си останем хем без нови, хем с разбити пътища. Не знам след 2020 как ще стои въпроса с финансирането от EU по тия програми.
Аналогична е ситуацията с метрото в София, правят се нови станции, щото е финансирано отвън, ама понеже пари няма (откраднати са вече) и затова някой изникват в средата на едно поле от кал и локви и им отнема скромните 2-3 години да направят/оправят инфраструктурата до тях.
- sobiss
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 444
- Регистриран на: 31.08.2008
- Местоположение: Пловдив, Backnang [DE]
- Пол: Мъж
- Кара: Compact m43tu
- Мечтае да кара: E28
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
http://hashtag-bg.com/articles/19409/%D ... 0%B8%D1%8F
Тия пътища нещо много бързо взеха да дават фира
Тия пътища нещо много бързо взеха да дават фира

- Stoqnov_1979
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 145
- Регистриран на: 10.08.2009
- Пол: Мъж
- Кара: тази
- Мечтае да кара: онази
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Те поне да правят някаква качествена рехабилитация,ама не! Днес с очите си видях как се поправя път. Ще ви кача видео някой ден,но не сега,за да видите! Път с дупки,които се запълват не с чакъл,трошляк или нещо подобно,а с пръст,земя,кал! Все едно от някое свлачище е взета! И на въпроса ми към работниците,които го поставяха дали за това си купувам винетка,отговора беше,че за 67 лв толкова. Когато станела 500 лв щяло да е по добре! 

- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Надали е тайна за някой от нас, че всъщност само се симулира дейност с тия временни запълвания
Иначе то качеството на пътищата и магистралите си проличава само като погледнеш, че една зима им еб@ майката за отрицателно време, всичко е повече от ясно.

Иначе то качеството на пътищата и магистралите си проличава само като погледнеш, че една зима им еб@ майката за отрицателно време, всичко е повече от ясно.
- Сондьора
- ентусиаст
-
- Мнения: 880
- Регистриран на: 21.10.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 M52b20 Touring
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
sobiss написа:.....
Тия пътища нещо много бързо взеха да дават фира
Проблема изобщо не е на тоя булевард, а е точно до него ама така е по-лесно

- Vanqu1sh
- ентусиаст
-
- Мнения: 821
- Регистриран на: 16.02.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e92 M3 LCI / g30 530d xdrive
- Мечтае да кара: всички модели на BMW M GmbH
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Сондьора написа:sobiss написа:.....
Тия пътища нещо много бързо взеха да дават фира
Проблема изобщо не е на тоя булевард, а е точно до него ама така е по-лесно, а и е ВИК проблем.
Пропаднал е пътя към Дружба
http://www.dnes.bg/sofia/2015/04/08/dro ... campain_FB
- sub_eleven
- ентусиаст
-
- Мнения: 890
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Nukem написа:Много е просто, трябва парите от винетките, от акциза и от данъка за МПС, както и парите от "Програма транспорт" на EU да отиват за пътища и да се направи един черен списък на фирмите и хората който не трябва да имат общо с пътния бранш, 5-6 фирми са и не повече от 50 човека.
е това е истината, особено втората част... ама много сериозни интереси играят там.
- DLVasilev
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 635
- Регистриран на: 17.03.2012
- Местоположение: Обеля на три полета
- Пол: Мъж
- Кара: E34 tds, W140 400SE
- Мечтае да кара: ГАЗ-24 Волга V8 ЗМЗ-511
- Детайли за колата: Капаци, калници, врати, брони, таван и торба с бурми и чукачки след смяна на накладки
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
VIKING_WARRIOR написа:Vanqu1sh написа:VIKING_WARRIOR написа:Нямам нищо против като тръгвам от София за Бургас примерно да си плащам 10-20 лева пък и даже 30 обаче да карам по писта без да ми се скапва окачването и бъбреците.
И като трябва да се дадат 60 лева до морето и обратно, ще се напълни подбалканския, а магистралата ще остане празна. В крайна сметка концесионера ще фалира и пак ще се возим без пари.
Колега може и да си прав ама като гледам варненци минават през Бургас за София за по-пряко. Смятай какъв е пътя в Подбалканската.
Поздрави
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Баце подбалкана е по-читав и от магистралата откъм пътна настилка. Да не говорим, че е и по-малко натоварен и не ми се доспива като карам по него. Откъм време малко по-бавно се пътува по него, но това не е проблем

ATR-42/72
- JOTTO_DEL
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 221
- Регистриран на: 28.08.2009
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: на вода!
- Мечтае да кара: Airbus A380! :)
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Ще ви дам един пример с пътя Михалково-Девин, където беше построена язовирната стена Цанков камък. Отсечката е малко над 10км. планински път, но вече за 5 години експлоатация няма нито една пукнатина камо ли дупка. Спокойно си се кара с 90-100км./ч. Разбира се тук е тънкоста, че този път се изгради от Австрийска фирма и цената излезна двойна, но този път не виждам как ще мръдне поне още 5-10 години. Тракия между Стара Загора и Карнобат вече се пука, че и дупки се мяркат, а има няма 2-3 години експлоатация. Докато сме на тоя хал да се гледа най-ефтината оферта ще са така нещата през 2-3 години да кърпиме "новите" магистрали, а реално ако се плати двойно в началото и се направи като в Западна Европа няма да мръдне поне 10години. 

- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 2015
JOTTO_DEL написа:Ще ви дам един пример с пътя Михалково-Девин, където беше построена язовирната стена Цанков камък. Отсечката е малко над 10км. планински път, но вече за 5 години експлоатация няма нито една пукнатина камо ли дупка. Спокойно си се кара с 90-100км./ч. Разбира се тук е тънкоста, че този път се изгради от Австрийска фирма и цената излезна двойна, но този път не виждам как ще мръдне поне още 5-10 години. Тракия между Стара Загора и Карнобат вече се пука, че и дупки се мяркат, а има няма 2-3 години експлоатация. Докато сме на тоя хал да се гледа най-ефтината оферта ще са така нещата през 2-3 години да кърпиме "новите" магистрали, а реално ако се плати двойно в началото и се направи като в Западна Европа няма да мръдне поне 10години.
Какви 90 км ограничение. Това е гавра. Аз на този участък Пазарджик Пловдив карам със 50 км/час и това ми се вижда много. Смешни са това 90 км/час, пък който кара със повече просто си троши умишлено автомобила.
Аз сигурно ставам банален и досаден на всички Ви Уважаеми Дами и Господа , но просто трябва да се осъзнае, че са нужни финанси отнякъде които да са насочени единствено и само поддръжка Магистрали примерно. Това че веднъж са дадени пари от Еврофондовете е много добро но просто после пак трябват финанси за поддръжка било субсидии било дотации. Все едно като си купиш кола не се лимитирал само със сумата по покупката ами съответно идват разноски за подръжка съобразно амортизацията нали? Това че са окрадени парите е проблем на народа и правителството което управлява народа който пък се подчинява и не дава гласност на такива проблеми и реално се примирява с родната картинка и ситуация. Друго аз иначе не виждам. Ако можете дайте да се съгласуваме и да направим подписка/петиция за недоволство от родните пътища и да я занесем в Парламента да бъде разгледана да си търсим правата за продукта който получаваме от държавата и се пилеят пари за евтини магистрали които не издържат даже 2 години. Визирам колегата със наблюденията му между Стара Загора и Карнобат.. Имаме това право. И тези които карат стари коли и тези с новите всички да се включим. Сигурен съм , че ако го направим ще се разчуе и други ще се включат от други Форуми Ауди Мерцедес знам ли още какви има. Всички сме потърпевши. Всичките и сме еднакви пред закона и трябва да се ползваме със равни права от благата на държавата не само по еднакъв начин да си трошим колите и да се чудим как да ги поддържаме. Ние Милиардери да сме ще фалираме само коли да оправяме. Скоро МТЛБ-та ще трябва да си купуваме излезли от въоръжение само и само да караме по родните дупки. То пътища не останаха. Нито в София нито Пловдив нито в Бургас или във Варна или Русе. Навсякъде е скръб. Дайте да подемем една инициатива като много други такива които са били подемани във този Форум и винаги ще се подемат. Нека направим прецедент. Докога ще търпим и ще се примиряваме някакви работници от Пътното да ни казват че винетката трябвало да стане 500 лева ? На какво прилича това? С моите Почитания и Респект към всички и пожелания за приятен уикенд.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 10 Апр 2015, 13:43, променена общо 4 пъти
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- VIKING_WARRIOR
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 149
- Регистриран на: 13.07.2013
- Пол: Мъж
- Кара: AMG 560SEC WB 1990
- Мечтае да кара: ... като горното,ама ново...
- Детайли за колата: This AMG is a very special car in so many ways, the fact that this AMG is an authentic AMG Germany with proof of origin that the M117 / 9 motor was first developed in Germany not Japan. It is an AMG 6.0 DOHC wide body which is one of the most desirable and rarest cars in today's car collection market. The car was built during the final year of the AMG ERA during the merge with Mercedes Benz. This car is also equipped with the rarest engine AMG has ever built which is the M117-9 6.0 32v. There was a very limited number of these authentic AMG engines built in Germany and I would I estimate roughly around 5 or 6.
90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 2015
Поднасям извинения пак ми се повтори поста. Сега го изтривам за да не взема излишно място. Не мога да разбера защо така се получава. От Тапаталк ли е от Айфона ли е от Нета ли е. Нямам представа.
Последна промяна VIKING_WARRIOR на 10 Апр 2015, 13:41, променена общо 1 път
Dream as if you 'll live forever, live as if you'll die today.
- (bubsa)
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2104
- Регистриран на: 17.01.2009
- Местоположение: София-Коньовица
- Пол: Мъж
- Кара: F10
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Проблема не е само в некачествените материали и изработка,а и в експлоатацията!АМ Люлин започна да се руши от преминаващите от кариера Студена камиони с обща маса от 55 до 110 тона(има случей на един от фирма ДЛВ)Е и в Германия ще им се такова мамата на пътищата по този начин
Особено лятото асфалта се гъне като локум под гумите,но не се предприемат никакви мерки.
Другото е поддръжката през зимата и кофти строенето по начало с по-малко и некачествени материали.

Другото е поддръжката през зимата и кофти строенето по начало с по-малко и некачествени материали.
- super_mario
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 229
- Регистриран на: 13.04.2008
- Пол: Мъж
- Кара: ски и свири на цигулка
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
Очпаквайте скоро новит ограничения и на Стара Загора ,че там новата магистрала си е ебала мамата от подскоци.
БМВ е религия чада мой ,споменаването на Марката до марки като опел и други кокошарници е обидно ! Карайте си там недозавиващите, балонообразни, бавнооборотни автомобилчета, чието задвижване е на неправилните колела ,оставете ни нас балъците каращи 8-10 годишни БМВ-та на цената на 3 опела!
- b00st
- User
-
- Мнения: 4609
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330XD
- Детайли за колата: the silent power
Re: 90 км в час макс.скорост на Тракия и Хемус от 1 април 20
VIKING_WARRIOR написа:JOTTO_DEL написа:Ще ви дам един пример с пътя Михалково-Девин, където беше построена язовирната стена Цанков камък. Отсечката е малко над 10км. планински път, но вече за 5 години експлоатация няма нито една пукнатина камо ли дупка. Спокойно си се кара с 90-100км./ч. Разбира се тук е тънкоста, че този път се изгради от Австрийска фирма и цената излезна двойна, но този път не виждам как ще мръдне поне още 5-10 години. Тракия между Стара Загора и Карнобат вече се пука, че и дупки се мяркат, а има няма 2-3 години експлоатация. Докато сме на тоя хал да се гледа най-ефтината оферта ще са така нещата през 2-3 години да кърпиме "новите" магистрали, а реално ако се плати двойно в началото и се направи като в Западна Европа няма да мръдне поне 10години.
Какви 90 км ограничение. Това е гавра. Аз на този участък Пазарджик Пловдив карам със 50 км/час и това ми се вижда много. Смешни са това 90 км/час, пък който кара със повече просто си троши умишлено автомобила.
Аз сигурно ставам банален и досаден на всички Ви Уважаеми Дами и Господа , но просто трябва да се осъзнае, че са нужни финанси отнякъде които да са насочени единствено и само поддръжка Магистрали примерно. Това че веднъж са дадени пари от Еврофондовете е много добро но просто после пак трябват финанси за поддръжка било субсидии било дотации. Все едно като си купиш кола не се лимитирал само със сумата по покупката ами съответно идват разноски за подръжка съобразно амортизацията нали? Това че са окрадени парите е проблем на народа и правителството което управлява народа който пък се подчинява и не дава гласност на такива проблеми и реално се примирява с родната картинка и ситуация. Друго аз иначе не виждам. Ако можете дайте да се съгласуваме и да направим подписка/петиция за недоволство от родните пътища и да я занесем в Парламента да бъде разгледана да си търсим правата за продукта който получаваме от държавата и се пилеят пари за евтини магистрали които не издържат даже 2 години. Визирам колегата със наблюденията му между Стара Загора и Карнобат.. Имаме това право. И тези които карат стари коли и тези с новите всички да се включим. Сигурен съм , че ако го направим ще се разчуе и други ще се включат от други Форуми Ауди Мерцедес знам ли още какви има. Всички сме потърпевши. Всичките и сме еднакви пред закона и трябва да се ползваме със равни права от благата на държавата не само по еднакъв начин да си трошим колите и да се чудим как да ги поддържаме. Ние Милиардери да сме ще фалираме само коли да оправяме. Скоро МТЛБ-та ще трябва да си купуваме излезли от въоръжение само и само да караме по родните дупки. То пътища не останаха. Нито в София нито Пловдив нито в Бургас или във Варна или Русе. Навсякъде е скръб. Дайте да подемем една инициатива като много други такива които са били подемани във този Форум и винаги ще се подемат. Нека направим прецедент. Докога ще търпим и ще се примиряваме някакви работници от Пътното да ни казват че винетката трябвало да стане 500 лева ? На какво прилича това? С моите Почитания и Респект към всички и пожелания за приятен уикенд.
Sent from my iPhone 6 Plus 128GB using Tapatalk
И 150лв да я направят винетката от утре, това няма да спре редовно претоварваните камиони по родните пътища, където му *бават мамата. Това няма да спре Трейс и ГБС винаги да печелят търговете. Нито ще спре мангалите да крадат и един качествен ремонт да не направят. По-скоро ще стане, така че и 150лв винетка ще е малко и ще трябва пак да е повече. В държава, където проблема в дъното на нещата винаги е корупцията, слабия контрол и шуробаджанащината, като наливаш повече пари, те пак ще свършат, щото на дъното стомната е спукана. Тук има явен проблем, щом една държава не може да стопанисва и поддържа автомагистрали, и хора умират заради това, единственото решение според мен е магистралите на концесия към външен инвеститор и тогава тол такса.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани