Разлики в окачванията Е39 520 до 540
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
6 мнения
• Страница 1 от 1
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Разлики в окачванията Е39 520 до 540
Колеги може ли да каже някои дали има разлики в носачите и всичко останало на Е39
става дума за предницата най вече. Дали са по усилени на колите с по големи мотори? Или всичко е еднакво
става дума за предницата най вече. Дали са по усилени на колите с по големи мотори? Или всичко е еднакво
Re: Разлики в окачванията Е39 520 до 540
Всичко е различно на предния мост при 6 и 8 цилиндровите мотори!
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Разлики в окачванията Е39 520 до 540
а това значи ли, че на 530д на 525тдс, 528,3,0 всико е еднакво ? дори при големите дискове на 530д след 2000г.?
- Denmark
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 499
- Регистриран на: 14.05.2013
- Местоположение: Denmark
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Touring
Re: Разлики в окачванията Е39 520 до 540
за предницата:
биалетките са еднакви за всички 6 цилиндрови модели
за V8 са различни от 6 цилиндровите, но са еднакви за всичките V8
кормилните накрайници са еднакви за всички 6 цилиндрови модели
за V8 са различни от 6 цилиндровите, но са еднакви за всичките V8
при носачите/тампоните е по същия начин - еднакви за всички 6 цилиндрови
за V8 са различни от 6 цилиндровите, но са еднакви за всичките V8
при рейките има разлики според годините.
отзад имаше нещо, което се различаваше на преди и след фейслифт колите.
биалетките са еднакви за всички 6 цилиндрови модели
за V8 са различни от 6 цилиндровите, но са еднакви за всичките V8
кормилните накрайници са еднакви за всички 6 цилиндрови модели
за V8 са различни от 6 цилиндровите, но са еднакви за всичките V8
при носачите/тампоните е по същия начин - еднакви за всички 6 цилиндрови
за V8 са различни от 6 цилиндровите, но са еднакви за всичките V8
при рейките има разлики според годините.
отзад имаше нещо, което се различаваше на преди и след фейслифт колите.

- omegaart
- ентусиаст
-
- Мнения: 1266
- Регистриран на: 29.11.2007
- Местоположение: Sofia/Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: E39 - 540
- Мечтае да кара: Trabant
Re: Разлики в окачванията Е39 520 до 540
Denmark написа:за предницата:
биалетките са еднакви за всички 6 цилиндрови модели
за V8 са различни от 6 цилиндровите, но са еднакви за всичките V8
кормилните накрайници са еднакви за всички 6 цилиндрови модели
за V8 са различни от 6 цилиндровите, но са еднакви за всичките V8
при носачите/тампоните е по същия начин - еднакви за всички 6 цилиндрови
за V8 са различни от 6 цилиндровите, но са еднакви за всичките V8
при рейките има разлики според годините.
отзад имаше нещо, което се различаваше на преди и след фейслифт колите.
V8 не са с рейки

Иначе казано V8 нямат нищо общо с 6таците.
- ares2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6155
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Разлики в окачванията Е39 520 до 540
да. разбирам
просто се интересувам дали М дисковете или 324 диска с големия съпорт ще натежат много на конструкцията на 6 целиндрова конфигурация на предния мост.. това ми е опасението.. но пък 324 е слаган ан 530д което според написаното горе е с окачване като на другите си братовчеди .. така, че ясно
месрси за информацията колеги
просто се интересувам дали М дисковете или 324 диска с големия съпорт ще натежат много на конструкцията на 6 целиндрова конфигурация на предния мост.. това ми е опасението.. но пък 324 е слаган ан 530д което според написаното горе е с окачване като на другите си братовчеди .. така, че ясно

месрси за информацията колеги
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани