Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Haddess
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Всичко ясно, но как се вадят крачетата на бушоните, за да се извадят от пластмасата на бушониерата?
И продават ли се някъде нови при необходимост, както и пинове, като за буксите на километража примерно?
И продават ли се някъде нови при необходимост, както и пинове, като за буксите на километража примерно?
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: Eпопеята
Haddess написа:Всичко ясно, но как се вадят крачетата на бушоните, за да се извадят от пластмасата на бушониерата?
И продават ли се някъде нови при необходимост, както и пинове, като за буксите на километража примерно?
Преди 7-8 години ми попаднаха двата модела пинове, които се монтират на релетата и в бушониерата. Магазина беше във Варна и предлагаха електронни компоненти. Явно хората не бяха наясно какво точно са заредили като стока и цената на пиновете беше повече от символична, дори не знаеха за какво точно са тези пинове. От тогава не съм виждал някъде да се предлагат, освен при дилърите на BMW, но там цените са десетократно по-високи.
Относно ваденето - от бушониерата не е трудно, но е необходим специфичен инструмент, а от цоклите на релетата е доста тегаво и неприятно.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
вадят се трудно
1 ви начин е с една по дебела игла с която се прибират контрите от горната страна.. те са две и са от двете надлъжни страни на буксата. докато се натискат е добре леко да дърпате кабела отдоли за д аможе като откачи едната да се наклони леко и да остане затворена за да откачите другата докато тази е прибрана.. играчката е голяма и на по стари Е36 е почти невъзможно защото пластмасата се е втвърдила много
2 ри начин е намирате бушонирера за части (за предпочитане от Е39) и режете леко докато не се отвори и не изпадне някои пин
ако ги има нови най добре както каза стони
имам и налични извадени ако ви трябват
1 ви начин е с една по дебела игла с която се прибират контрите от горната страна.. те са две и са от двете надлъжни страни на буксата. докато се натискат е добре леко да дърпате кабела отдоли за д аможе като откачи едната да се наклони леко и да остане затворена за да откачите другата докато тази е прибрана.. играчката е голяма и на по стари Е36 е почти невъзможно защото пластмасата се е втвърдила много
2 ри начин е намирате бушонирера за части (за предпочитане от Е39) и режете леко докато не се отвори и не изпадне някои пин
ако ги има нови най добре както каза стони
имам и налични извадени ако ви трябват
- Haddess
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Имам цяла бушинера от е36 осещам как ще я бия с чука да излезнат. Ама нали съм туземец неможах да изкарам нищо. Информация в нета не намерих. Ако кача снимка, някой с повечв търпение да ми обясни?
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Eпопеята
stony1 написа:Haddess написа:Всичко ясно, но как се вадят крачетата на бушоните, за да се извадят от пластмасата на бушониерата?
И продават ли се някъде нови при необходимост, както и пинове, като за буксите на километража примерно?
Преди 7-8 години ми попаднаха двата модела пинове, които се монтират на релетата и в бушониерата. Магазина беше във Варна и предлагаха електронни компоненти. Явно хората не бяха наясно какво точно са заредили като стока и цената на пиновете беше повече от символична, дори не знаеха за какво точно са тези пинове. От тогава не съм виждал някъде да се предлагат, освен при дилърите на BMW, но там цените са десетократно по-високи.
Относно ваденето - от бушониерата не е трудно, но е необходим специфичен инструмент, а от цоклите на релетата е доста тегаво и неприятно.
Аха...точно там във Варна ме бяха насочили, но се оказа ,че вече липсват... Та аз успях да намеря в Panda-та в Бургас едни кабелни обувки с кожухчета , които са почти идентични с тези, които държат бушоните в бушониерата(като ги оголиш).
Трябва да споделиш между другото къде продават пълна гама от разцветки кабели, защото 3 години вече се мъча с 4-5 базови цвята ,които превързвам по краищата с различни видове морски възли, да ги познавам Пък не е като да съм направил една или две инсталации.Сърце не ми дава да ги продам после колите , че ако някой опре до преправяне на инсталация ,ще ме псува до гроб.
Относно проекта с подгрева, оказа се,че има точно 2 конектора , които не са пратили към бушониерата , когато са ми обръщали колата.Те пък са тези които ми трябваха, та по стечение на обстоятелствата в момента се топля варварската и релето и бушона ми стоят зад жабката.
Обещавам да довърша темата , като направя втория подгрев на оригинален ляв волан ,в следващите седмици. Че сега би било повече объркващо ,от колкото информиращо.
Колкото до релето ,то си е същото , само дето е зелено и е с 2 едни и същи "изходящи" пина. Не съм сигурен дали е 30 ампера обаче.
Haddess написа:Имам цяла бушинера от е36 осещам как ще я бия с чука да излезнат. Ама нали съм туземец неможах да изкарам нищо. Информация в нета не намерих. Ако кача снимка, някой с повечв търпение да ми обясни?
Свалянето от донорска бушониера става с тънък лист ламарина, огънат на "П"(българския вариант на оригиналния инструмент).Виждал съм го само и за това не мога да дам снимки.
Иначе пластмасата е крехка и се чупи сравнително лесно.Само недей я бий цялата ами искарай отделните секторчета бушони.
- Haddess
- младши ентусиаст
- Мнения: 779
- Регистриран на: 10.06.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 413
- Мечтае да кара: 628CSI
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Ще пробвам, добре, че има хора като теб, Стони,Методи,Арес, Макспаур, та да пуснат малко светлина на непросветените. И аз лека полека искам всичко да ми е оем, та ако я продам някой ден да не могат да кажата, че е допълнително слагано. Малък проект но.
Само изводите на бушона не съм свалил като хората, незнаех как, и пина, който влиза в буксата на километража.
Довечера ще пусна и на другата, която имам, ако можеш да одариш едно рамо и там.
Само изводите на бушона не съм свалил като хората, незнаех как, и пина, който влиза в буксата на километража.
Довечера ще пусна и на другата, която имам, ако можеш да одариш едно рамо и там.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6142
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
то стана като в романите за сериините убиици... има последователи..
Мислил съм си да продължа темата на Стони за малко ъпгреит защото успоредно с неговата кола сме изграждали и моето Е36 в което има наляти тонове ОЕМ кабеляци и екстри.. но скоро ще подготвя инфо ..
БГ колкото и да е зле поне е рай за някои хобита.. части евтини и много неразбиращи моргаджии
Мислил съм си да продължа темата на Стони за малко ъпгреит защото успоредно с неговата кола сме изграждали и моето Е36 в което има наляти тонове ОЕМ кабеляци и екстри.. но скоро ще подготвя инфо ..
БГ колкото и да е зле поне е рай за някои хобита.. части евтини и много неразбиращи моргаджии
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
georgivar написа:Окабеляването го продават от бмв. Спестява работа и всичко си става фабрично. Преди години беше цената към 400 кинта, но наскоро я смъкнаха на около 100.
Номера е 61129401349:
Ето и инструкцията за прокарване:
Извинете, че повдигам темата, но ако имам тази инсталация всичко ли става plug&play или пак трябват някакви запоявания, преправяне на кабели, бушониери и т.н.? Не че няма как да се справя с това, но искам да е максимално оригинална инсталацията.
- eekset
- младши ентусиаст
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Jim Beam написа:georgivar написа:Окабеляването го продават от бмв. Спестява работа и всичко си става фабрично. Преди години беше цената към 400 кинта, но наскоро я смъкнаха на около 100.
Номера е 61129401349:
Ето и инструкцията за прокарване:
Извинете, че повдигам темата, но ако имам тази инсталация всичко ли става plug&play или пак трябват някакви запоявания, преправяне на кабели, бушониери и т.н.? Не че няма как да се справя с това, но искам да е максимално оригинална инсталацията.
бушониерата трябва да се поразглоби, че да вкараш клемата на мястото и (не е сложно, но е хубаво да си правил тренировки "на сухо"). Другите клеми са доста по-лесни. За кабелите - трябва да ги прекараш под мокета, за да е най-близко до оригинала... а това хич не е малко работа.
- Jim Beam
- младши ентусиаст
- Мнения: 780
- Регистриран на: 30.03.2008
- Местоположение: Плевен/София
- Пол: Мъж
- Кара: конджул
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Мокетите и крекарването не ме притесняват, а по-скоро да не се оплеска някоя връзка и да се запаля
- eekset
- младши ентусиаст
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Jim Beam написа:Мокетите и крекарването не ме притесняват, а по-скоро да не се оплеска някоя връзка и да се запаля
с ТАЗИ инсталация няма да имаш проблеми. Виж, ако сам си я измисляш, всичко зависи от твоите умения
- DirtySouth
- старши ентусиаст
- Мнения: 3911
- Регистриран на: 11.12.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 328i , Е36 Sedan 316i
- Мечтае да кара: E36 M3 , E30 M3 , E31 850csi и все такива гадни стари кочини
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Имам комплект подгрев за рекаро , ако някой търси да ми пише
I'm slowly drifting
- FuRoRR
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 146
- Регистриран на: 12.04.2010
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Два умрели форда и 28ца
- Мечтае да кара: Танк
- Детайли за колата: Е36 328 97'
2.93 LSD
М20 маховик на 5.8кг
M50 Intake
S52 USDM Cams 10.2 lift 252in244ex
Плетени изпускатели
Romraider self tuned
14.0 1/4 mile
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Драскай на лично една цена с 1-2 снимки и да ги отнасям ,че тези които правих за темата са с подложки от обикновен салон.
Иначе окабеляването с оригинална инсталация е супер лесно , каналите и скобите са си там , и само трябва да се добавят жиците за подгрева.Както съм казъл обаче в първото мнение бушониерата ми се опъна с демонтажа и съм отложил монтажа там. Общо взето и в двата случая с оригинална инсталация или с правена ,на края остават единствено 4 кабела - Контактен +12,Постоянен +12,Осветление и маса
Иначе окабеляването с оригинална инсталация е супер лесно , каналите и скобите са си там , и само трябва да се добавят жиците за подгрева.Както съм казъл обаче в първото мнение бушониерата ми се опъна с демонтажа и съм отложил монтажа там. Общо взето и в двата случая с оригинална инсталация или с правена ,на края остават единствено 4 кабела - Контактен +12,Постоянен +12,Осветление и маса
- eekset
- младши ентусиаст
- Мнения: 488
- Регистриран на: 26.11.2008
- Местоположение: WWW
- Пол: Мъж
- Кара: E39... :D
- Мечтае да кара: платноходка
Re: Eпопеята "Подгрев в Е36" DIY
Haddess написа:Ако кача снимка, някой с повечв търпение да ми обясни?
стъпка 1:
на означеното място е фиксатора на целия ред бушони. При мен тегаво излезна, използвайки отвертка. Освобождаваш и холдера се избутва надолу, кутията я слагаш на страна.
стъпка 2:
На означеното с голяма стрелка място има бял фиксатор (цъкни тук да видиш). От едната страна е с по-голям зъб (т.е. където виждаш повече от бялото) - от въпросната страна се изтегля в указаната с тънка стрелка посока.
стъпка 3:
След като е изтеглен и фиксатора, във указаните отвори се бърка с тънка отверка, или с каквото можеш. За единичен конентор се бърка и от двете страни. трябва да усетиш кога се отпускат фиксаторите и изтегляш откъм кабела без да напъваш (ако е трудно - значи не са освободени фиксаторите), че инак става като в сниките ти.
p.s. За поставяне на бушон е по-лесно. След изтегляне на фиксатора просто тикваш конектора в определеното по бушон номер място, колкото да "цъкне" и сглобяваш в обратен ред.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
34 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани