голям лаг след ремап дайте мнения и съвети
Модератор: bum_bum
6 мнения
• Страница 1 от 1
голям лаг след ремап дайте мнения и съвети
колата е е46 136кс. с права генерация на 63мм от колектора, изолиран егр, почистени дебитомер, колектори, турбо пътища (също така и скъсени) на колата се направи ремап след който на 3та м/у 3000 и 3500 оборота се получава дупка в която колата едвам набира или с др. думи турбо лаг според мен но мапера смята, че проблема е хардуерен и че от към софт всичко е ок, ремапа се прави без дино затова нямам и графика мисля да я пусна тия дни на един рън поне да видя какво ще покаже но според него по добре да потърся 1во проблема другаде та въпроса ми е .................къде ?
- turbonetic
- ентусиаст
- Мнения: 825
- Регистриран на: 18.07.2012
- Пол: Мъж
- Кара: w202 C180 Vw golf 4 SDI
- Мечтае да кара: W212 E400 biturbo E63 w213 biturbo stage 3
- Детайли за колата: Турбинирана
Re: голям лаг след ремап дайте мнения и съвети
На диагностика излизали нещо колега? Защо,не махнете чипа за да видите дали проблема наистина ,не е от него
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6214
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: голям лаг след ремап дайте мнения и съвети
Stafo написа:колата е е46 136кс. с права генерация на 63мм от колектора, изолиран егр, почистени дебитомер, колектори, турбо пътища (също така и скъсени) на колата се направи ремап след който на 3та м/у 3000 и 3500 оборота се получава дупка в която колата едвам набира или с др. думи турбо лаг според мен но мапера смята, че проблема е хардуерен и че от към софт всичко е ок, ремапа се прави без дино затова нямам и графика мисля да я пусна тия дни на един рън поне да видя какво ще покаже но според него по добре да потърся 1во проблема другаде та въпроса ми е .................къде ?
Значи преди ремапа няма проблем, след ремапа се появява и умуваме къде е причината.
Re: голям лаг след ремап дайте мнения и съвети
според мапера колата вече е била пипана и била надута турбината на 1,7 бара и предполага, че това пък е направено с цел да прикрие друг проблем евентуално по помпата нещо или .........още някакви си филми негови и затова сега вече се проявява проблема по осезаемо
- INTEGRALE
- младши ентусиаст
- Мнения: 592
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София, България
- Пол: Мъж
- Кара: VW Golf MK6 1.4 tsi, W212 E350CDI
- Мечтае да кара: Koenigsegg
Re: голям лаг след ремап дайте мнения и съвети
Ами върни си оригинален файл и тествайте.
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
Sent from my iPhone 7 using Tapatalk
Officeservices.bg
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: голям лаг след ремап дайте мнения и съвети
Stafo написа:според мапера колата вече е била пипана и била надута турбината на 1,7 бара и предполага, че това пък е направено с цел да прикрие друг проблем евентуално по помпата нещо или .........още някакви си филми негови и затова сега вече се проявява проблема по осезаемо
Кажи на мапера, че идея си няма от дизелови двигатели! Ако надуеш турбото, т.е. вкараш повече въздух, как това ще компенсира проблем с помпата Тя тази кола само с въздух ли върви?! Я стига глупости, да ти връща парите и стария софт и да престане да се занимава с дейности и неща, които не са му ясни.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
6 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани