Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

3-та серия ('06-'12)

Модератори: Dimitroff, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 31 Мар 2017, 10:21

geforcer написа:Здравейте, колеги, оглеждам се за хубаво е92 4х4. Сумата която съм готов да отделя за автомобила е до 22 хил.
Какво смятате за тези екземпляри? Имате ли някакви наблюдения върху тях или търговците им?
http://www.mobile.bg/11481258490844418
http://www.mobile.bg/11489595121222608



Първата , АКО годината е тази и АКО няма дефекти при прегледа е общо взето максимално добър избор за ценовият ти диапазон.
Втората не ходи да я гледаш изобщо:
-префейс фарове на УЖ фейслифт кола ? Ето така изглежда фара на фейса :
Изображение
-20к за Е92 2011 реална година ? Най-вероятно лъжат здраво с годината и само са сложили грозната фейс броня + стопове
-20ката е слаба за купе , шансовете да съжаляваш много скоро след покупката са високи.
- Х дрийф на двайска ще е тегаво.
- Навито не е включено , което винаги е потенциална възможност да счупено/неработещо/неъпдейтнато и да го скриват от неопитен клиент.



Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното :)
Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта :)
Последна промяна Alek_SV на 31 Мар 2017, 10:24, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 31 Мар 2017, 10:24

Така изглеждат фейсовите фарове за Е92 САМО сако колата е поръчана с LED светлинен пакет. Иначе фарът пак е по-различен от пре-фейс, но е с жълти рингове и обикновен мигач. На втората кола от питането на колегата колата си е с фейсови фарове (пре-фейс не пасват на фейсовата броня така или иначе), но обикновени, а не LED.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 31 Мар 2017, 10:26

ок :) значи просто е много грозно и постно :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 31 Мар 2017, 11:06

Alek_SV написа:
geforcer написа:Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното :)
Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта :)


Не съм съгласен с това твърдение - просто купето е доста красиво спрямо седан/комби - когато е Х е висока и се губи от красотата на колата,Х се кара по-трудно от задно и специално Х е доста по-непредвидим от задното,това го казвам на база опит с около 200 000км на задно и близо 60 000 с Хdrive...
Малко ми е като спортно - елегантни маратонки...
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4307
Регистриран на: 3.04.2015
Пол: Мъж
Детайли за колата: 440i

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Dextuar » 31 Мар 2017, 11:23

Gqbriel написа:
Alek_SV написа:
geforcer написа:Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното :)
Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта :)


Не съм съгласен с това твърдение - просто купето е доста красиво спрямо седан/комби - когато е Х е висока и се губи от красотата на колата,Х се кара по-трудно от задно и специално Х е доста по-непредвидим от задното,това го казвам на база опит с около 200 000км на задно и близо 60 000 с Хdrive...
Малко ми е като спортно - елегантни маратонки...

Е чак пък да се кара по-трудно, надали. Може би ако я караш спортно, да е по-непредвидимо с Х-а как ще реагира, но за нормално каране просто няма как...

ентусиаст
Аватар
Мнения: 916
Регистриран на: 14.07.2013
Местоположение: ул. дупка 1
Кара: S LINE PLUS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от DigitalExile » 31 Мар 2017, 11:30

За нормално каране аз не намирам никаква разлика, за спортно двете коли като поведение нямат нищо общо. Не бих казал,че едното е по лошо просто е по различно. Всяко нещо си има плюсове и минуси принципно не съм голям фен на X, но по стечение на обстоятелствата карам Х в момента, честно казано не съм някъв дрифтър и задното не ми липсва особено, а пък за старт от място Х-а се справя в пъти по добре което е напълно нормално, според мен минусите са по високия разход и теглото на колата съответно и вървежа страда.

User
Аватар
Мнения: 4609
Регистриран на: 17.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: 330XD
Детайли за колата: the silent power

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от b00st » 31 Мар 2017, 11:32

stocky написа:Така изглеждат фейсовите фарове за Е92 САМО сако колата е поръчана с LED светлинен пакет. Иначе фарът пак е по-различен от пре-фейс, но е с жълти рингове и обикновен мигач. На втората кола от питането на колегата колата си е с фейсови фарове (пре-фейс не пасват на фейсовата броня така или иначе), но обикновени, а не LED.

Колега аз фейслифт купе без LED мигачи във фара не съм виждал, честно казано. Също и със жълти рингове, при LCI светят бяло. Тези фарове от обявата ми мязат на някакво DEPO или друга алтернатива, но не и оригинални.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 500
Регистриран на: 4.06.2013
Пол: Мъж
Мечтае да кара: DBS

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Alek_SV » 31 Мар 2017, 12:40

Gqbriel написа:
Alek_SV написа:
geforcer написа:Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното :)
Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта :)


Не съм съгласен с това твърдение - просто купето е доста красиво спрямо седан/комби - когато е Х е висока и се губи от красотата на колата,Х се кара по-трудно от задно и специално Х е доста по-непредвидим от задното,това го казвам на база опит с около 200 000км на задно и близо 60 000 с Хdrive...
Малко ми е като спортно - елегантни маратонки...


Мнението ти просто показва ,че имаш опит и знае какво става когато натискаш до макс една кола със задно и една с задвижване на двата моста.
99% от хората не знаят и не искат да знаят каква е разликата между двете на лимита затова "залагат на сигурно" и взимат Xdrive , за да нямат "проблеми зимата"

Колкото до фаровете и аз не съм виждал фейслифт с такива и стоят много странно , ама Стокито щом казва разчитам ,че знае какво говори.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 31 Мар 2017, 12:46

dextuar написа:
Gqbriel написа:
Alek_SV написа:
geforcer написа:Доколкото изборът ти да търсиш Е92 X-drive , не се шашкай от отговорите. Тука сме маняци повечето и признаваме само задното :)
Ако това ти трябва ( държиш да я караш целогодишно и/или не можеш/не искаш да се учиш да караш задно) решението ти е логично + тва градско с ремап ще издухваш коли на задно със значително повече коне на старта :)


Не съм съгласен с това твърдение - просто купето е доста красиво спрямо седан/комби - когато е Х е висока и се губи от красотата на колата,Х се кара по-трудно от задно и специално Х е доста по-непредвидим от задното,това го казвам на база опит с около 200 000км на задно и близо 60 000 с Хdrive...
Малко ми е като спортно - елегантни маратонки...

Е чак пък да се кара по-трудно, надали. Може би ако я караш спортно, да е по-непредвидимо с Х-а как ще реагира, но за нормално каране просто няма как...

Е то за нормално каране направо и на сухо и ферари не е по-различно...само,че както си мислиш,че няма как (нека да имам 60к и да знам как) от нищо може да стане нещо ;) а на мокро ,хлъзгаво и сняг нещата са коренно различни от това,което си мислиш,че е 4х4 и как реагира..особено НЕ постоянни параметри на зацепване на осите..

@Alek_SV - не е нужно да е на лимита за да я разбереш как недозавиването е много по-опасно от презавиването :mhihi: да копаш като снегорин,да старираш зверски без никога да го мислиш наклон ли е какво ли е,обаче като дойде момента да влезеш в завой ,е тогава можеш да изправиш косъм ,при Xdrive както могат да потвърдят колегите с такива "оправянето" в момент на губене на сцепление е смачкване на педала на газта,а за някой който не е карал 240кс с 500Нм може да е мноого шокиращо - после момента с автомата и правилния режим на движение ...защото както си на 5та смазваш за да овладееш и вече си 2 предавки надолу и си в пик на силата на мотора и става леле майкоуу...аз свикнах след доста дълго каране и пробване ,но пак имам едно наум..
В града разбира се Х-а е кола за всякакви условия,има доста потенциал ,но всички зависи от задкормилното устройство..
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 906
Регистриран на: 14.05.2010
Местоположение: Пловдив, България
Пол: Мъж
Кара: BMW E82, E83, E92, F02
Мечтае да кара: Saab Viggen 2.3T
Детайли за колата: BMW X3 E83 LCI MY'08; 2.0d 177bhp, steptronic.
BMW 120d E82 MY'08; 2.0d 220bhp, steptronic.
BMW 320d E92 LCI MY'12; 2.0d 184bhp, steptronic.
BMW 320i E90 MY'05; 2.0i 150bhp.
BMW 750Ld F02 LCI MY'13; 3.0d 386bhp, steptronic.
BMW 320i E36 MY'96; 2.0i 150bhp.
BMW 118d F21 MY'13; 2.0d 143bhp.

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от stocky » 31 Мар 2017, 14:37

Относно Е92 LCI - по-често съм виждал такива без LED пакета, които са си с обикновен мигач и жълти рингове :dunno:. Ако са с Мпакет(за разлика от Е90 изглежда еднакво за pre-LCI/LCI, но не е съвместим) и не ги видиш отзад и не обърнеш внимание на огледалата - спопкойно можеш да ги объркаш с pre-LCI. Не мога да гарантирам, че тези от снимката са си оригиналните, а не реплики, но ако колата не е поръчана с LED пакет - изглеждат по точно този начин. При стоповете мисля, че няма разлика и че винаги са си LED. Фаровете за Е92LCI са 4 вида - обикновен/адаптивен ксенон съответно с/без LED light elements (така се води екстрата за белите LED дневни и LED мигача).

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1232
Регистриран на: 6.02.2010
Пол: Мъж
Кара: '16 Q7 S Line 3.0 TFSI Supercharged
Детайли за колата: Stage 1 435hp/545NM, заредена до гърба

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от bai_ILIA » 31 Мар 2017, 14:41

b00st написа:
stocky написа:Така изглеждат фейсовите фарове за Е92 САМО сако колата е поръчана с LED светлинен пакет. Иначе фарът пак е по-различен от пре-фейс, но е с жълти рингове и обикновен мигач. На втората кола от питането на колегата колата си е с фейсови фарове (пре-фейс не пасват на фейсовата броня така или иначе), но обикновени, а не LED.

Колега аз фейслифт купе без LED мигачи във фара не съм виждал, честно казано. Също и със жълти рингове, при LCI светят бяло. Тези фарове от обявата ми мязат на някакво DEPO или друга алтернатива, но не и оригинални.


аз съм виждал 2-3 точно с тези фарове и предна броня. Просто не са заредени и може и без фарове, както като е М Пакет често има повече екстри. Още повече ниаккъв шанс да не е фейс с 184 коня новото моторче...
"Чемодан, вокзал, Москва"

Потребител
Аватар
Мнения: 9
Регистриран на: 5.03.2011
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от geforcer » 31 Мар 2017, 19:44

Благодаря на всички за отговорите!
Като цяло не ме притеснява задното, последните 6год. карам Lexus IS(156HP) на задно, така, че разбирам страстта ви донякъде.
Рядко съм имал проблеми на сняг и то при непочистени междублокови простанства.
Все пак не съм някакъв запален дрифтър и гледам на 4х4 по-скоро като на екстра в момента. Да очаквам ли някаква по-сериозна поддръжка(финансова) на xDrive в сравнение със задното ?
Може би сте прави, че с 2-ка мотора, колата може и да е малко "спъната". Това обаче смятам да го преценя на място.
По-скоро ме притесява факта, че не съм имал дизелов автомобил досега. Имам леки притеснения да не се наградя с нещо проблемно :)

Мисля все пак да мръдна уикенда до горубленската 320-ка. Най-малкото да я огледам и да се поизлъжем(първоаприлски) с човека от къщата :D
Като цяло ще се ползва за ежедневна градска кола. Иска ми се да не е някой "изтормозен" автомобил.
Ако и вие имате някакви добри предложения в този ценови диапазон, ще се радвам да ги споделите.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 216
Регистриран на: 19.10.2013
Пол: Мъж

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от x7z » 01 Апр 2017, 5:07

тука винаги ли като се гледа кола предимно с дизел а не 335 i водещо словосъчетание е " след ремап " ? едва ли хората си купуват коли за да се състезават ... 47 цата си е добре за нуждите просто тегавото е че малко трудно може би ше се ПРЕ - продава
не карай по-бързо ............ отколкото твоят ангел може да лети

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6156
Регистриран на: 14.06.2010
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: комби
Мечтае да кара: Нещо с S мотор
Детайли за колата: N52B25

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от Gqbriel » 01 Апр 2017, 9:44

geforcer написа:Благодаря на всички за отговорите!
Като цяло не ме притеснява задното, последните 6год. карам Lexus IS(156HP) на задно, така, че разбирам страстта ви донякъде.
Рядко съм имал проблеми на сняг и то при непочистени междублокови простанства.
Все пак не съм някакъв запален дрифтър и гледам на 4х4 по-скоро като на екстра в момента. Да очаквам ли някаква по-сериозна поддръжка(финансова) на xDrive в сравнение със задното ?
Може би сте прави, че с 2-ка мотора, колата може и да е малко "спъната". Това обаче смятам да го преценя на място.
По-скоро ме притесява факта, че не съм имал дизелов автомобил досега. Имам леки притеснения да не се наградя с нещо проблемно :)

Мисля все пак да мръдна уикенда до горубленската 320-ка. Най-малкото да я огледам и да се поизлъжем(първоаприлски) с човека от къщата :D
Като цяло ще се ползва за ежедневна градска кола. Иска ми се да не е някой "изтормозен" автомобил.
Ако и вие имате някакви добри предложения в този ценови диапазон, ще се радвам да ги споделите.

Поддръжката на Х-а е някой тампон отгоре и масло на предния диф,от там нататък проблемните неща са 2 раздатка и ел.мотор - никаква друга разлика,но тези двете могат да са сериозни цифри после


Sent from my iPad using Tapatalk
bgpavlp написа:Ремапа е като морския пясък на Приморско, влезнели един път в г..а, чистене няма :D .
Сложиш ли един път ремап, после не ти се иска да го махаш.
екс:М47/м47Н/Н52б30/м52б28/н52б5

ентусиаст
Аватар
Мнения: 903
Регистриран на: 30.01.2009
Пол: Мъж
Кара: F32 //M sport

Re: Тема 2. Съвети и въпроси относно избор на Е9х

Мнение от (h)aman » 01 Апр 2017, 9:51

На моторчето доколкото знам само едно пластмасово зъбно колело се преебава, като ремонтът не е чак толкова скъп.

ПредишнаСледваща

Назад към E90/E91/E92/E93

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook