Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Модератор: Общи модератори
71 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Да заформим дискусия по темата кои автомобили се обезценяват най-малко и най-бавно. Хубаво е да се спомене марка, модел, гориво и година на въпросната кола. Ако стане някоя по-голяма темичка ще ги сортираме нещата, така че инфото да е винаги актуално.
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Като гледам 15 годишни е46-ци на какви цени са и си мисля, че BMW се обезценява доста бавно, а Мерцедес още по-бавно. За екзотиките като Порше и други нямам наблюдения.
- vladi_totev
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 105
- Регистриран на: 18.10.2011
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: магистратура
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Май по правилно е кои масови автомобили. Поже екзотиките даже и им се покачва цената камоли обезценяване.
Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A310F с помощта на Tapatalk
- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
vladi_totev написа:Май по правилно е кои масови автомобили.
Да, може би по-правилното ще е това, въпреки че целта не е някаква 10000% достоверна представителна извадка.
- Dextuar
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Аз залагам на мерцедес Г класа
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Ама спрямо нови или спрямо като са станали на 15 години ? Че спрямо нови, БМВ и Мерцедес не трябва да са в темата.

Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Ако не говорим за екзотики Тойота Ленд Крузер е най-обезценяващото нещо което знам, дръгели на по 30 години могат да струват десетки хиляди евро според мотора и предназначението си. Новите държат страшни цени дори на 4/5/6..10 годишни джипки цената е... няма го това обезценяване както при другите марки. Г-класата ма Мерцедес е същата бира, ако не и по-силна.. 

I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
М5 Е34, 6-ца(Е24), 8-ма серия(Е31), гледам М5 Е39 също вървят натам, но супер запазените говорим и то в Германия, у нас нямат никаква цена защото никой не ги цени, очаквам и с М5 Е60 след време да стане така заради атмосферния двигател, а и като цяло заради това, че е М, Е30 М3 разбира се и всички подобни М - модели, а и цялата гама на Е30 АКО СА ЗАПАЗЕНИ.
Хонда NSX и други може да се изредят, но там влизаме в големи цифри.
6-та серия във всичките и разновидности бавно гуми цена винаги, понеже са произведени далеч по-малко бройки и който я иска, трябва да си плати цената защото уникалността и това, че не се среща като 5-цата на всеки ъгъл струва пари, без значение с кой двигател е, дори недоразумения с малък двигател(за това купе)като 630и държат цена. Иначе от по-достъпни модели, всички, които са стигнали ценя до 7-8 хил. лева ще се обезценяват много бавно. Говорим за БМВ разбира се. Има едно такова нещо, че колите си се обезценят процентно всяка година и колкото по-ниска цена са стигнали, толкова по-бавно ще пада вече тя и след време само към най-долните мангали в БГ отиват и от там в моргата.
Хонда NSX и други може да се изредят, но там влизаме в големи цифри.
6-та серия във всичките и разновидности бавно гуми цена винаги, понеже са произведени далеч по-малко бройки и който я иска, трябва да си плати цената защото уникалността и това, че не се среща като 5-цата на всеки ъгъл струва пари, без значение с кой двигател е, дори недоразумения с малък двигател(за това купе)като 630и държат цена. Иначе от по-достъпни модели, всички, които са стигнали ценя до 7-8 хил. лева ще се обезценяват много бавно. Говорим за БМВ разбира се. Има едно такова нещо, че колите си се обезценят процентно всяка година и колкото по-ниска цена са стигнали, толкова по-бавно ще пада вече тя и след време само към най-долните мангали в БГ отиват и от там в моргата.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Да добавя Митсубиши Паджеро къса база, бензин, 3.0.
Какво означава М54 - означава, че двигателя може да изгори 54 литра масло от смяна до смяна при спазване препоръките на производителя, тоест longlife-04 и смяна на около 20к км.
- In_Memoriam
- ентусиаст
-
- Мнения: 1329
- Регистриран на: 9.07.2010
- Местоположение: София
- Детайли за колата: - F10 535i LCI RWD daily
- V8 project... loading
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Top Gun Maverick написа:М5 Е34, 6-ца(Е24), 8-ма серия(Е31), гледам М5 Е39 също вървят натам, но супер запазените говорим и то в Германия, у нас нямат никаква цена защото никой не ги цени, очаквам и с М5 Е60 след време да стане така заради атмосферния двигател
Бих добавил и Е36 и Е46 М3. E60 М5 направо се срина откъм цена последните 2-3 години, предполагам заради това, че е много капризна. След години не знам как ще е.

- Nickelback
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1862
- Регистриран на: 20.10.2010
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BigBlockV8
- Мечтае да кара: бангия с предно
- Детайли за колата: Hemi 370 cu. in.
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
'Сичкото Поршак 911, АМГ-та разни интересни, Лансър Ево до 9 включително, Skyline, GT-R, Supra и разни други такива 

"За тЕя пари има Е-шеесе" - форумна пословица.
Лето две и седемнаесто.
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
За парите които са стрували Е31ците навремето сега са направо евтини... всички М-серии са продавани в малки количества и е нормално да са по-скъпи, отделно са стрували почти х2 на еквивалентния модел. Ако говорим за такива специфични серии при автомобилите то почти всяка марка има такива, дори и тези с лоша репутация и качество.
I am beton!
Вчера ме изпревари една седмица е23 и само като му видях намръщената физиономия в огледалото и послушно се дръпнах вдясно да му направя място да минеА то едно такова лъскаво четкано, лелеййй Акула!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1895
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
In_Memoriam написа:Top Gun Maverick написа:М5 Е34, 6-ца(Е24), 8-ма серия(Е31), гледам М5 Е39 също вървят натам, но супер запазените говорим и то в Германия, у нас нямат никаква цена защото никой не ги цени, очаквам и с М5 Е60 след време да стане така заради атмосферния двигател
Бих добавил и Е36 и Е46 М3. E60 М5 направо се срина откъм цена последните 2-3 години, предполагам заради това, че е много капризна. След години не знам как ще е.
Срина се защото беше скъпо и има бол кошници. Сега като ги разпарчалосат на части след някоя година и гледай какво става след като останат масово по-поддържани. Скоро един ми каза, че е мислел да продава неговата на части(иначе е перфектна на приказки, ама с един куп проблеми


Та работата беше същата с всички М-ки, особено с Е39, но като останаха малко бройки...цената се вдига. Между другото сега ако искаш истински изпънато М5 Е60 от Германия, там си струва бая пари, някои минават цената на Ф10 дори от първите години.
М3-ките като цяло нямат такава стойност, особено Е46, освен CSL разбира се, но там цифрите са смазващи, както и при Е92 GTS.
Витанов написа:За парите които са стрували Е31ците навремето сега са направо евтини... всички М-серии са продавани в малки количества и е нормално да са по-скъпи, отделно са стрували почти х2 на еквивалентния модел. Ако говорим за такива специфични серии при автомобилите то почти всяка марка има такива, дори и тези с лоша репутация и качество.
Никъде не е посочено, че колата е трябвало да бъде закупена нова и да си първи собственик.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
От немците - единствено Порше. Другите всичките са черни дупки на обезценяването. Особено това м-КИ, амг-та... са пълна трагедия... може би изключение са з8, слр и г- класите
Японците държат цени. Особено Хонда и Тойота.
Японците държат цени. Особено Хонда и Тойота.
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- c04
- Кръстникът
-
- Мнения: 548
- Регистриран на: 7.03.2014
- Местоположение: Вкъщи
- Пол: Мъж
- Кара: с турбо
- Мечтае да кара: V10
- Детайли за колата: стокови
Re: Най-бавно/малко обезценяващи се автомобили
Ferrari GTO-та 

71 мнения
• Страница 1 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани