Съвети за покупка на G30
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Burnar
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 171
- Регистриран на: 13.11.2011
- Местоположение: Schweiz
- Пол: Мъж
- Кара: F11 M550D LCI
- Детайли за колата: Champagner quarz metallic
Re: Съвети за покупка на G30
kolp написа:https://www.bimmerfest.com/news/971937/service-action-for-v8-powered-g12-7-series-to-prevent-premature-engine-wear/
https://topclassactions.com/lawsuit-set ... ettlement/ тук изрично е посочено правото на безплатна смяна на двигателя
Колега, като по-запознат, какво можеш да кажеш за новата ревизия на 3.0 бензин битурбо или казано по друг начин 540и? Не съм тръгнал да купувам, но като фен на марката ми е интересно. В интернет има доста суперлативи за колите с такъв тип агрегат. Явсно е, че 550и продължава да е проблемен. 3.0 също беше проблемен при първите ревизии и имаше доста детски болести.
Re: Съвети за покупка на G30
http://youwheel.com/home/2016/03/27/det ... er-engine/
От това по-подробно няма накъде Б58 със сигурност е по-издръжлив от V8-аците, а и като гледам цифрите, 540и Г30 е по-бърза от 550и Ф10, поне до 100. Б58 вече го слагат в М-перформанс моделите, явно БМВ много разчитат на него. Аз не бих се тревожил
N63 е уникален двигател и дава невероятен кеф, но извън гаранция е доста голям хазарт. ще видим дали ще има подобрение новата ревизия
От това по-подробно няма накъде Б58 със сигурност е по-издръжлив от V8-аците, а и като гледам цифрите, 540и Г30 е по-бърза от 550и Ф10, поне до 100. Б58 вече го слагат в М-перформанс моделите, явно БМВ много разчитат на него. Аз не бих се тревожил
N63 е уникален двигател и дава невероятен кеф, но извън гаранция е доста голям хазарт. ще видим дали ще има подобрение новата ревизия
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети за покупка на G30
540и може да надбяга Ф10 550 до 100 само ако първото е Х, а второто само задно, което е нормално. След 100 вече Ф10 стабилно дърпа, което пак е нормално. Иначе задно срещу задно са равни до 100, после Ф10 леко дърпа. Имат към 200 кила разлика мисля, хайде много малко под 200.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Съвети за покупка на G30
Top Gun Maverick написа:540и може да надбяга Ф10 550 до 100 само ако първото е Х, а второто само задно, което е нормално. След 100 вече Ф10 стабилно дърпа, което пак е нормално. Иначе задно срещу задно са равни до 100, после Ф10 леко дърпа. Имат към 200 кила разлика мисля, хайде много малко под 200.
ЦЪ - 540и си е на кантар с 550и по всички показатели, като даже след 200км/ч шестака малко дърпа. Разбира се това са пристрастни тестове, но все пак са ориентировъчни.
Тук е момента да споменем, че 550и в Ф10 си има и 450кс, там е различно, но е прието в БГ да не купуваме коли фейслифт и за тях (оссен ако не са на 20 години) не се говори хах
ПС: за колега който пита - 540и е с едно турбо. От 10 години БМВ избягват би-турбо в шестаци, освен в 1М, М3/4 и М2 Компетишън
Re: Съвети за покупка на G30
Е как, ЛЦИ винаги е за предпочитане, ако финансите го позволяват има една скандална 550 в момента на пазара, но цената е горе долу като за Г30 и просто няма смисъл. може би това е основният проблем, че добрите фейслофтови модели обикновено са на цената на по-обикновени коли от новото поколение, и рядко има смисъл от такава покупка.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6808606421
или най малкото, на тази цена има М5 Ф10
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6808606421
или най малкото, на тази цена има М5 Ф10
- acho.rs
- старши ентусиаст
- Мнения: 4869
- Регистриран на: 9.02.2007
- Местоположение: Sofiq
- Пол: Мъж
- Кара: Jaguar XK 4.2, F16 X6 30d
Re: Съвети за покупка на G30
kolp написа:Е как, ЛЦИ винаги е за предпочитане, ако финансите го позволяват има една скандална 550 в момента на пазара, но цената е горе долу като за Г30 и просто няма смисъл. може би това е основният проблем, че добрите фейслофтови модели обикновено са на цената на по-обикновени коли от новото поколение, и рядко има смисъл от такава покупка.
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... 6808606421
или най малкото, на тази цена има М5 Ф10
Това е заблудата - гледаш че цената на фейслифт и нов модел е близка и си викаш - по-добре новата, но не е точно така. Най-вече това, че цената на индетчни примерно ЛЦИ Ф10 и Г30 с същата - идентични екзепмляри като модел, пробег, произход, екстри Г30 си е много много по-скъпа. За М5 пък да не говорим. Може би конкретно тази 550и е с надута цена, но това е друга тема. Аз само казвах, че фейслифта на всички модели заслужава повече внимание, от това което му се обръща.
И не знам защо да го ева, не направят охлаждането на седалките серийна екстра - даваш 200-250к за кола и особено ако е по-фина кожата, задника и гръба залепват като в градския транспорт
Re: Съвети за покупка на G30
Привет ,обмислям покупка на нов автомобил G30 . Колебая се конкретно между 540i или 530д.
От гледна точка на поддръжка тук в България кое е по –рационално дизел или бензин?! Автомобилът ще се кара 8 год. (около 160хил.км) след това ще се продава. Гаранцията е до 5 год. Между 5-тата и 8-та година кой от двата ще ми създава по-малко проблеми? Наблюденията ми са ,че повече дизел се кара в България?!
Поздрави!
От гледна точка на поддръжка тук в България кое е по –рационално дизел или бензин?! Автомобилът ще се кара 8 год. (около 160хил.км) след това ще се продава. Гаранцията е до 5 год. Между 5-тата и 8-та година кой от двата ще ми създава по-малко проблеми? Наблюденията ми са ,че повече дизел се кара в България?!
Поздрави!
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети за покупка на G30
530д е най-безпроблемният БМВ двигател от бая време насам. Ще те изкара не 160, ами 460 без сериозни ремонти ако сменяш маслото когато е редно, а не както ти казват на 30 000, но той е толкова здрав, че може и тогава.
540и върви повече определено, разходът на бензин е малко по-голям когато се кара цивилно, раздаваш ли газ отива поне по 2 на дизела ако и на него му даваш газ. Предните поколения мотори правиха проблеми с дюзите на смешни километри и ако не се хване проблема на време, то може да идеш на сериозен ремонт или направо нов мотор когато е гаранционна.
Ако ти е повече за кеф колата си вземи бензина, ако си склонен да се разделиш малко с доускорението след 100, то си вземи дизела. Ако искаш вървеж и дизел си вземи 540д, това върви брутално за дизел, че за бензин. Лично аз го предпочитам пред 540и във всяко отношение с изключение разбира се на звука.
540и върви повече определено, разходът на бензин е малко по-голям когато се кара цивилно, раздаваш ли газ отива поне по 2 на дизела ако и на него му даваш газ. Предните поколения мотори правиха проблеми с дюзите на смешни километри и ако не се хване проблема на време, то може да идеш на сериозен ремонт или направо нов мотор когато е гаранционна.
Ако ти е повече за кеф колата си вземи бензина, ако си склонен да се разделиш малко с доускорението след 100, то си вземи дизела. Ако искаш вървеж и дизел си вземи 540д, това върви брутално за дизел, че за бензин. Лично аз го предпочитам пред 540и във всяко отношение с изключение разбира се на звука.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
- Dextuar
- старши ентусиаст
- Мнения: 4307
- Регистриран на: 3.04.2015
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: 440i
Re: Съвети за покупка на G30
Top Gun Maverick написа:530д е най-безпроблемният БМВ двигател от бая време насам. Ще те изкара не 160, ами 460 без сериозни ремонти ако сменяш маслото когато е редно, а не както ти казват на 30 000, но той е толкова здрав, че може и тогава.
540и върви повече определено, разходът на бензин е малко по-голям когато се кара цивилно, раздаваш ли газ отива поне по 2 на дизела ако и на него му даваш газ. Предните поколения мотори правиха проблеми с дюзите на смешни километри и ако не се хване проблема на време, то може да идеш на сериозен ремонт или направо нов мотор когато е гаранционна.
Ако ти е повече за кеф колата си вземи бензина, ако си склонен да се разделиш малко с доускорението след 100, то си вземи дизела. Ако искаш вървеж и дизел си вземи 540д, това върви брутално за дизел, че за бензин. Лично аз го предпочитам пред 540и във всяко отношение с изключение разбира се на звука.
Малко се бъркаш според мен. В G30 вкараха B57, който е прекалено нов мотор, за да може да направим генерални заключения колко е добър
- Top Gun Maverick
- Старши спамър
- Мнения: 1859
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: хората към оринджпилване
- Детайли за колата: разделена на 21 млн. бройки
Re: Съвети за покупка на G30
Всъщност нищо не бъркам. Аз съдя по последните доооооста години, та колкото и да е нов все пак има какво да наследи. Най-вече няма как да ме убеди някой, че от БМВ ще развалят здравината на 6 цилиндровия дизел при положение, че го слагат на абсолютно всяко БМВ вече толкова години и е символ на здравина сред модерните дизели. Виж за бензина може и да наследи някои детски болести, може и да са ги оправили, но човека иска сега да купува, та в тоя ред на мисли логичните факти са тези. Лично аз ако търся здравина бих си взел дизела без изобщо да се замислям. И то имам предвид 530. Ако търся здравина и брутален вървеж давам някой лев отгоре и лапвам 540д. Убеден съм, че двигателят ще е здрав. Но ако има някъде по света някой с такава кола на вече 300 000 км. може него да пита някой.
https://youtu.be/MNf97XgBdTc
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Ако има неразбрали, there is no second best:
https://youtu.be/yzs7qtF04e8
In God we trust, all others we track.
https://youtu.be/upv2UP4sCzI?si=sXoNFIQpgckN0dVc
I feel the need, the need for speed.
https://youtu.be/zTPoRDrtc0s?si=y-Qi2Ec94Gg15iOw
Re: Съвети за покупка на G30
Top Gun Maverick написа: Ако търся здравина и брутален вървеж давам някой лев отгоре и лапвам 540д. Убеден съм, че двигателят ще е здрав. Но ако има някъде по света някой с такава кола на вече 300 000 км. може него да пита някой.
300 000 км без сменен двигател или ?!?! Трима човека( единият е 740д на 40 000км ) познавам със сменен двигател 4.0д 313.к.с.иначе другите са х5 и х6 . За 3.0д съм съгласен само ,че лично аз не бих заложил на дизел. Adblue , DPF и т.н.
540и Г30 имах удоволствието да управлявам и смея да твърдя ,че е прекрасен автомобил. 13л/100км бяха показанията на борд ,дизела ще е 10л/100км ,за тия 20 000 км годишно ,който е писал колегата едва ли ще го бърка разхода при положение ,че купува нов автомобил. След гаранционно мисля ,че бензина ще има по-ниска подръжка спрямо дизела?! Поправете ме ако греша! То с нашите горива май си е лотария какво ще се кара . . . .
Re: Съвети за покупка на G30
Да, би следвало бензиновата кола да е по-евтина за обслужване, както и да има по-добра остатъчна стойност.
Аз имах подобно чудене с разликата, че сменям колите по-често. Избрах бензин и съм щастлив от избора си. Фантастичен двигател е редовият шестак - гладък и приятен за каране, на светофари не разбираш кога пали и гасне. Разход за 1 год и 23к км - 10.3 (30% градско, останалото магистрални скорости).
Въпрос на вкус е. Дизелът си има своите неуспорими преимущества, но факторът удоволствие работи за бензина (с цялото ми уважение към колегите с дизел).
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Аз имах подобно чудене с разликата, че сменям колите по-често. Избрах бензин и съм щастлив от избора си. Фантастичен двигател е редовият шестак - гладък и приятен за каране, на светофари не разбираш кога пали и гасне. Разход за 1 год и 23к км - 10.3 (30% градско, останалото магистрални скорости).
Въпрос на вкус е. Дизелът си има своите неуспорими преимущества, но факторът удоволствие работи за бензина (с цялото ми уважение към колегите с дизел).
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
- Golden Boy
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 124
- Регистриран на: 14.05.2007
- Кара: G30 540 d, Е 93 320 d
Re: Съвети за покупка на G30
Значи, такива схеми след 5 години кое колко ще струва-никакъв шанс. Реално колата си е набутвация отвсякъде, особено такъв клас, но за какво работим в крайна сметка, ако не да си правим кеф.
Със сигурност ако ти я изкупи дилър, ще “загубиш” некви пари, но ще спечелиш време и нерви!! Аз примерно мойта F10, какво дебили ме занимаваха докато я продавах сам-не ми се говори!! В крайна сметка, М кар я взе,даде по-добра цена и за моята и за новата и гледам, че вече е продадена:):)Всичко е конкуренция, на момента.Отделно, аз такава кола не бих карал извън гаранция.
Относно 540 бензин, аз много се бях навил за него, но не ми допадна като вървеж-иска си обороти. Аз искам, само леко да натисна, и да съм отвял всички-затова пак си взех 540d. Разхода няма никакво значение-за 1000 лв на година разлика, няма значение, въпросът е какво те кефи.
Сегааа, леко ме гложди мисълта дали не се преебах, като не взех М5 :) там вече е друга работата, ама има време:)
Със сигурност ако ти я изкупи дилър, ще “загубиш” некви пари, но ще спечелиш време и нерви!! Аз примерно мойта F10, какво дебили ме занимаваха докато я продавах сам-не ми се говори!! В крайна сметка, М кар я взе,даде по-добра цена и за моята и за новата и гледам, че вече е продадена:):)Всичко е конкуренция, на момента.Отделно, аз такава кола не бих карал извън гаранция.
Относно 540 бензин, аз много се бях навил за него, но не ми допадна като вървеж-иска си обороти. Аз искам, само леко да натисна, и да съм отвял всички-затова пак си взех 540d. Разхода няма никакво значение-за 1000 лв на година разлика, няма значение, въпросът е какво те кефи.
Сегааа, леко ме гложди мисълта дали не се преебах, като не взех М5 :) там вече е друга работата, ама има време:)
Re: Съвети за покупка на G30
Мда... Значи не съм единствения, който се чуди защо не изчака М5:)
Някой има ли идея какви отстъпки има за Мката?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Някой има ли идея какви отстъпки има за Мката?
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Re: Съвети за покупка на G30
Днес бях в представителството на БМВ и се оказва ,че вече гаранцията от 200 000 км или 5 год. няма да се предлага за България. Според дилъра така било навсякъде ,вече ще има само 2 год. гаранция на предлаганите фабрично нови автомобили!??!?! На вече налични в Бг може да се удължи гаранцията от 4-5 год. ,но ако сега ще се поръчва само с 2 год. гаранция ! Някой запознат ли е с тази нова политика ?
54 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани