Евтин семеен автомобил?
Модератор: Общи модератори
Re: Евтин семеен автомобил?
Евтино и хубаво няма. Като чуя някой да слага в едно изречение евтино комфортно и широко и ме напушва смях.
Бтв в Канада било много зле освен студено живеят като пакистански студенти ено бмв не моат си купят
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Бтв в Канада било много зле освен студено живеят като пакистански студенти ено бмв не моат си купят
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Евтин семеен автомобил?
Jordana написа:В заданието най добре се вписват комбита или миниван , бензин газ силно препоръчително . От брандове като пежо рено опел ситроен ваген , някои японски . ФордРеално дадения бюджет трябва да бъде редуциран с около 2000лв по простата причина че за тия години и ценови клас каквото и да вземете ще иска дребни поправки и пълно обслужване . Цена от 5-6к лева за автомобила и още 1000-2000 за прехвърляне данъци обслужване и ремонти . Има много предложения в тази таргет група , добре е човек да си свие списъка до няколко модела и да не захапва на всичко което мине пред погледа . Просто трябва да се обикаля и да се гледа конкретни предложения от набелязаните . Така човек най лесно добива представа за пазара и реалните цени на това което търси .
И моето мнение е същото

- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Евтин семеен автомобил?
Кво па толко да му е скъпо на едно Е39. Моето е 23-ка бензин. Става перфектно на газ. Моята няма, но като почна да правя над 20к км на година ще се замисля
Взех я октомври миналата година. Дадох към 800-850 лв. за смяна на абсолютно всички течности и масла с ОЕМ-ски + филтъра и маркучетата на хидравликата(детска Е39 болежка). Пролетта сега взех 4 нови евтини гуми(уж евтини китайки, ама возят и спират по-добре от прехвалени фалкени, ама това е друга тема
) и това му е. Другото е само бензин и каране. Така се случи, че я взех точно при смяната на жилища. Толкова много багаж пренесох с тази Е39-ка, че не е истина просто. Рекорда ми е, като трябваше да връщам един немалък ъглов диван, разглобен на 2-3 съставни части естествено, почти идеално събран в Е39-ката...само багажника остана 10-на санта недозатворен. Хората от мебелната фирма, в която го върнах ме гледаха е така
Шефа им вика, абе как го събра в тва БМВ този диван, даже не е и комби вика
Една немалка отсечка до вкъщи го карам малко офроуд на 1-ва, а и по принцип пътя до вкъщи е супер зле, та сега пролетта я закарах пак в сервиза(най-добрия форумен без нито 1 отрицателно мнение/тема, там се поддържа колата) викам да я погледнеш окачването наред ли е. Погледна и след тва само ми каза "нищо ѝ няма на колата ти, карай си я и не се филмирай излишно, че нещо ѝ има". Та мисълта ми е, че легендите за кекавото окачване с амнайсе алуминиеви носача изобщо не са верни. Издържа си предоволно и на родния пейзаж, въпреки, че е правено за немските аутобани.
Много преди 39-ката имах за кратко 2 Е36-ци, след това само и единствено преднячки, около 10-на и всякакви - немски, японски, италиански, големи, малки. Всички тези коли, включително и Е39-ката съм ги избирал колкото се може по-запазени и съответно винаги съм плащал повече от средната цена за марката, модела, модификацията към времето на купуване. Еми сори хора, ама нищо не може да се сравни с Е39-ката. Всички преднячки до една бяха много по-чупливи от 39-ката. Верно, евтини ремонти, ама като се насъберат няколко накуп или за годината...Разход. Винаги съм карал бензинки. Най-най-най-икономичното, което съм карал досега е един сивик 1.4 90 коня. Лятото ми даваше 8 градско в София. Няма смисъл да разказвам каква мъка беше извън града. Всичко освен въпросния сивик е било малко или много по-мощно и съответно ми е давало идентичен разход с 39-ката...плюс-минус 1-2 литра. Возия и пътно поведение. Пак нищо общо. И с най-голямата на размери преднячка можех да излекувам някой с камъни в бъбреците. 39-ката по мое мнение и това на собственик на пасат 7-ца си вози едно към едно еднакво комфортно като въпросната 7-ца. Е, да, карам я с 16-ки и 55 профил гуми, ама то това ми беше целта, да ми е максимално комфортно на г*за. С преднячките по малко по-неплавните завои на магистрала Тракия, като вдигна 120-130 и се усещаше, как колата недозавива и иска да целуне мантинелите. Отделно кофти шумоизолация, която се налагаше да заглушавам усилване на радиото. С 39-ката, въпреки, че е с високи и китайски гуми(с индекс W, ама все пак...) на същите завои 160-180 не се усещат, колата стои като залепена с Ц200 на пътя. И пак - със стоково окачване, непремиум гуми и стокови спирачки. Като казах спирачки, също много важно, особено щом се пита за возене на семейство. Та тези на 39-ката са просто брутални. Въпреки, че диска е само 296 спира брутално добре. Много по-добре от коя да е преднячка, която съм имал, без значение дали става дума за спиране от 30 или 130км/ч.
Общо взето ситуацията с Е39 е, ако преднячката струва 2 Е39-ката ще струва 3. Ако преднячката има ремонт за 3, при 39-ката ще е 4. Било е то преди години да е в пъти по-скъпа кола и с в пъти по-скъпа поддръжка. 2019-а разликите са минимални. А с тези минимално повечко средства получаваш мноооого повече кола.
Естествено това си е мое мнение де, но с тези заучени фрази колко е скъпа една 39-ка, колко скъпа поддръжка има и колко много се чупи
И да не си помисли някой, че съм някой облъчен, екзалтиран пъпчив 20г. пубер, със синьо-бяла кръв, БМВ татуси по цялото тяло, БМВ тапет на десктопа, БМВ дрехи и обувки, БМВ калъф, портфейл, ключодържател и др. БМВ аксесоари и т.н. Далеч съм от понятието за фенщина/маниащина на такова ниво. Нямам даже и 1 БМВ аксесоар
Просто гледам реалистично на нещата и не мога да кажа на бялото черно 




Една немалка отсечка до вкъщи го карам малко офроуд на 1-ва, а и по принцип пътя до вкъщи е супер зле, та сега пролетта я закарах пак в сервиза(най-добрия форумен без нито 1 отрицателно мнение/тема, там се поддържа колата) викам да я погледнеш окачването наред ли е. Погледна и след тва само ми каза "нищо ѝ няма на колата ти, карай си я и не се филмирай излишно, че нещо ѝ има". Та мисълта ми е, че легендите за кекавото окачване с амнайсе алуминиеви носача изобщо не са верни. Издържа си предоволно и на родния пейзаж, въпреки, че е правено за немските аутобани.
Много преди 39-ката имах за кратко 2 Е36-ци, след това само и единствено преднячки, около 10-на и всякакви - немски, японски, италиански, големи, малки. Всички тези коли, включително и Е39-ката съм ги избирал колкото се може по-запазени и съответно винаги съм плащал повече от средната цена за марката, модела, модификацията към времето на купуване. Еми сори хора, ама нищо не може да се сравни с Е39-ката. Всички преднячки до една бяха много по-чупливи от 39-ката. Верно, евтини ремонти, ама като се насъберат няколко накуп или за годината...Разход. Винаги съм карал бензинки. Най-най-най-икономичното, което съм карал досега е един сивик 1.4 90 коня. Лятото ми даваше 8 градско в София. Няма смисъл да разказвам каква мъка беше извън града. Всичко освен въпросния сивик е било малко или много по-мощно и съответно ми е давало идентичен разход с 39-ката...плюс-минус 1-2 литра. Возия и пътно поведение. Пак нищо общо. И с най-голямата на размери преднячка можех да излекувам някой с камъни в бъбреците. 39-ката по мое мнение и това на собственик на пасат 7-ца си вози едно към едно еднакво комфортно като въпросната 7-ца. Е, да, карам я с 16-ки и 55 профил гуми, ама то това ми беше целта, да ми е максимално комфортно на г*за. С преднячките по малко по-неплавните завои на магистрала Тракия, като вдигна 120-130 и се усещаше, как колата недозавива и иска да целуне мантинелите. Отделно кофти шумоизолация, която се налагаше да заглушавам усилване на радиото. С 39-ката, въпреки, че е с високи и китайски гуми(с индекс W, ама все пак...) на същите завои 160-180 не се усещат, колата стои като залепена с Ц200 на пътя. И пак - със стоково окачване, непремиум гуми и стокови спирачки. Като казах спирачки, също много важно, особено щом се пита за возене на семейство. Та тези на 39-ката са просто брутални. Въпреки, че диска е само 296 спира брутално добре. Много по-добре от коя да е преднячка, която съм имал, без значение дали става дума за спиране от 30 или 130км/ч.
Общо взето ситуацията с Е39 е, ако преднячката струва 2 Е39-ката ще струва 3. Ако преднячката има ремонт за 3, при 39-ката ще е 4. Било е то преди години да е в пъти по-скъпа кола и с в пъти по-скъпа поддръжка. 2019-а разликите са минимални. А с тези минимално повечко средства получаваш мноооого повече кола.
Естествено това си е мое мнение де, но с тези заучени фрази колко е скъпа една 39-ка, колко скъпа поддръжка има и колко много се чупи

И да не си помисли някой, че съм някой облъчен, екзалтиран пъпчив 20г. пубер, със синьо-бяла кръв, БМВ татуси по цялото тяло, БМВ тапет на десктопа, БМВ дрехи и обувки, БМВ калъф, портфейл, ключодържател и др. БМВ аксесоари и т.н. Далеч съм от понятието за фенщина/маниащина на такова ниво. Нямам даже и 1 БМВ аксесоар


Re: Евтин семеен автомобил?
Още един глас за 39-ка :mihihi За 2 години и 40к км на газ (М54B25) не ме е предала, освен веднъж, когато си бях виновен само аз. Много благодарна кола, с приемлива поддръжка откъм цени и която ще ми липсва някой ден. Може би аз съм случил на бройка, но който търси и има търпение ще има същия успех.
ПС: Има твърдоглавци, за които годината на производство е определяща, а те са най-трудни за убеждаване в предимствата на по-стар премиум срещу по-нова чекия.
ПС: Има твърдоглавци, за които годината на производство е определяща, а те са най-трудни за убеждаване в предимствата на по-стар премиум срещу по-нова чекия.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Евтин семеен автомобил?
madafaka_donkele написа:39-ката по мое мнение и това на собственик на пасат 7-ца си вози едно към едно еднакво комфортно като въпросната 7-ца.
Еми аз съм се повозих поне 5-6к км на Пасат Б8 тази зима. И спокойно мога да кажа, че Е39-ката ми с 15-ки вози по-добре


На някои от новите кенефи, споменати в темата, хич не са чак толкова евтини частите. Особено пък при разни дизели. На всяка по-модерна кола един съединител е х2, отколкото на Е39-ка. А това е едно от скъпите неща, които могат да заминат.
И не на последно място. Ония ден ми бяха вдигнали нервите на работа. На връщане минах през един празен паркинг, врътнах я два пъти и си тръгнах



- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Евтин семеен автомобил?
Аз бих подходил така: взема се най-запазеното возило за бюджета, с достатъчно място за хората, до 2 литра мотор и да има части по моргите.
Сега много ясно, че ако не е BMW или нещо в този клас, ще отстъпва по комфорт, особено на дълъг път.
Е39 вече са на много години и милиони км. Който е взел на времето такава кола, трудно се разделя с нея, но не е изобщо най-икономичната кола.
Сега много ясно, че ако не е BMW или нещо в този клас, ще отстъпва по комфорт, особено на дълъг път.
Е39 вече са на много години и милиони км. Който е взел на времето такава кола, трудно се разделя с нея, но не е изобщо най-икономичната кола.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Евтин семеен автомобил?

Малко след това пуснах климатик и успях да задържа този разход още 30км. 523и бензин, двоен ванос. Извънградско си е супер колата, в града си похарчва.
П.П. Естествено, че реалното е поне 6,5

Sent from my iPhone using Tapatalk

- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Евтин семеен автомобил?
Това за реалното - само пълно-празно-пълно. Ако си под 10 е супер за бензиново E39.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Евтин семеен автомобил?
Пловдив-Петрич-Пловдив 7,5л/100км през планините. Около 520км, като има 15-20км градско в Петрич (демек пали-гаси). Това по бележка
10 извънградско никога не ми е давало. Чак толкова не бързам
В града обаче си е 12-16л според сезона и маршрута.



- madafaka_donkele
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 391
- Регистриран на: 12.09.2015
- Местоположение: София
Re: Евтин семеен автомобил?
TNT написа:
Малко след това пуснах климатик и успях да задържа този разход още 30км. 523и бензин, двоен ванос. Извънградско си е супер колата, в града си похарчва.
П.П. Естествено, че реалното е поне 6,5И да, рекорд е, без да се старая да е такъв.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Стига лъга хората с този фотошоп, ето го реалния разход на 523-ката...извънградско


Таш@ка настрана 6-7 разход на 39-ка само на свободна по баира надолу. За експеримента съм пробвал извънградско с 90 сваля до 7 по борд, демек едно 8 реални. Със 150-160 съм 9 по борд или около 10 реални. В града зимата на дълги разстояния с нормално каране 14-15 без изцеждания. Сега лятото на много къси разстояния и с някоя друга цедка от време на време

- SpeedyMan
- ентусиаст
-
- Мнения: 976
- Регистриран на: 7.12.2007
- Местоположение: Стара Загора
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 320 Touring
Re: Евтин семеен автомобил?
Е39-тката става на газ и с едно да речем BRC plug and drive или аналогичен клас ГИ се оправят нещата.
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 301
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: Евтин семеен автомобил?
С 15-ки съм и приятелката е лекичка
Стига сме спамили, кажете Пунтото колко харчи 



- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
Re: Евтин семеен автомобил?
Нали знаете че след около 80км/ч челното съпротивление започва да расте експоненциално, и от там разхода е различен.
При 70-80км/ч 5-6 е нормален разход, стига да няма кой знае какви баири.
При 70-80км/ч 5-6 е нормален разход, стига да няма кой знае какви баири.


- barty
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1975
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: т му се стари БМВ-та
- Мечтае да кара: R6 turbo на задно и ръчни скорости
- Детайли за колата: отново с чарджър
Re: Евтин семеен автомобил?
Със старото ми 523 автомат съм имал извънградски разход 7.5л/100 магистрално, 100-120км/ч
Едно запазено Е39 е много добър вариант.
Едно запазено Е39 е много добър вариант.

- Ghostdriver
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 24.02.2019
- Пол: Мъж
Re: Евтин семеен автомобил?
Фиат мултипла с фабричен метан, само погледни багажника дали те урежда, колкото до рахода 5лв. Извънградско и 8лв. Градско, като предимство ще бъде мулти волан и ел огледала.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: turieca