Софтуер
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
Re: Софтуер
Здравейте,
Преди време с удар по таблото поради свирещо моторче на парното нещо се повреди и ми изцеждаше акумулатора. Разглобих всичко и едната клапа беше заседнала. Предполагам, че актуатора или там както се нарича се опитваше да си върне клапата в изходно положение и това беше причината да хаби акумулатора. Смених и превантивно моторчето и сглобих колата надлежно.
Защо пиша всичко това. В следствие на недостиг на време, за да я сглобя, колата стоя седмица без акумулатор. Закачих го и се оказа, че не мога изобщо да запаля колата. Централното от ключа работи, но при контакт и проба за запалване не се чува нафтовата помпа и не върти. Проверих всички бушони и са ОК. Вероятно има проблем с имобилайзера, но не успявам да влезна с INPA.
Преди да разглобя си правих тестове на клапите и моторчето на парното със същия компютър и със същия кабел. Всичко преди това си работеше.
След многократна инсталация и преинсталация на INPA нищо не се променя. Версията е 5.03 на sklad66.com и съм я ползвал няколко години без проблем на Windows 7. Твърдоглаво ми изписва "group file : D_motor. Ifh-0006: command not accepted. Program will be stoped". За всеки случай опитах и на други два лаптопа с инсталирани Windows XP. И на двата дава същата грешка. Вероятно не правя нещо както трябва.
Изчетох INPA_FAQ.pdf и смея да твърдя, че съм проверил и пробвал всички възможни описани причини и решения. Включително стигнах и по-далеч ровейки в регистрите и пренаписвайки отново [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Serial]. Свалих от сайта на Microsoft service monitoring tool и не виждам каквато и да е периферия да ползва сом1. Опитах и на сом2, но резултата е същия. Сложени са драйвърите на кабела и си го опознава подобаващо. Сменил съм и latency на 1ms. obd.ini си е в папката Windows и настроена на съответния порт 1 или 2 според моментния тест. В ediabas.ini съм пробвал с промени за порт-а :6801 и IP 192.168.68.1(по дифолт е 1), но доколкото помня това беше във връзка и имаше отношение за инсталацията на емулатора за главата на DIS. Не успях да последвам т.3.4. от INPA_FAQ.pdf, защото не намирам изобщо Tool32.ini.
Има ли смисъл да се боря с инсталацията, защото загубих два дни в ровене и четене и не знам, дали с INPA ще мога да открия инфо относно причините да не пали колата?
Благодаря предварително на отзовалите се.
Преди време с удар по таблото поради свирещо моторче на парното нещо се повреди и ми изцеждаше акумулатора. Разглобих всичко и едната клапа беше заседнала. Предполагам, че актуатора или там както се нарича се опитваше да си върне клапата в изходно положение и това беше причината да хаби акумулатора. Смених и превантивно моторчето и сглобих колата надлежно.
Защо пиша всичко това. В следствие на недостиг на време, за да я сглобя, колата стоя седмица без акумулатор. Закачих го и се оказа, че не мога изобщо да запаля колата. Централното от ключа работи, но при контакт и проба за запалване не се чува нафтовата помпа и не върти. Проверих всички бушони и са ОК. Вероятно има проблем с имобилайзера, но не успявам да влезна с INPA.
Преди да разглобя си правих тестове на клапите и моторчето на парното със същия компютър и със същия кабел. Всичко преди това си работеше.
След многократна инсталация и преинсталация на INPA нищо не се променя. Версията е 5.03 на sklad66.com и съм я ползвал няколко години без проблем на Windows 7. Твърдоглаво ми изписва "group file : D_motor. Ifh-0006: command not accepted. Program will be stoped". За всеки случай опитах и на други два лаптопа с инсталирани Windows XP. И на двата дава същата грешка. Вероятно не правя нещо както трябва.
Изчетох INPA_FAQ.pdf и смея да твърдя, че съм проверил и пробвал всички възможни описани причини и решения. Включително стигнах и по-далеч ровейки в регистрите и пренаписвайки отново [HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Serial]. Свалих от сайта на Microsoft service monitoring tool и не виждам каквато и да е периферия да ползва сом1. Опитах и на сом2, но резултата е същия. Сложени са драйвърите на кабела и си го опознава подобаващо. Сменил съм и latency на 1ms. obd.ini си е в папката Windows и настроена на съответния порт 1 или 2 според моментния тест. В ediabas.ini съм пробвал с промени за порт-а :6801 и IP 192.168.68.1(по дифолт е 1), но доколкото помня това беше във връзка и имаше отношение за инсталацията на емулатора за главата на DIS. Не успях да последвам т.3.4. от INPA_FAQ.pdf, защото не намирам изобщо Tool32.ini.
Има ли смисъл да се боря с инсталацията, защото загубих два дни в ровене и четене и не знам, дали с INPA ще мога да открия инфо относно причините да не пали колата?
Благодаря предварително на отзовалите се.
Re: Софтуер
Kurtov написа:Здравейте.
Купих си кабел K+DCAN + диск със софтуер.
Имаше две версии на ИНПА, аз инсталирах по-новата(на диска имаше и видео обяснение как да инсталирам).
Всичко добре, но сега като отворя ИНПА и ми показва това:
http://prikachi.com/images.php?images/770/9195770B.png
Какъв е проблема ?
С операционна система Windows 10 Pro 64 bit-a съм, а видеото с указанията за инсталация е на Windows XP.
Уж изключих антивирусната програма преди копирането на файловете и инсталацията.
Ще се радвам някой да помогне.
То са минали две години, ама този проблем е решим...
Може на някой да е полезно занапред.
В Run в старт менюто на Windows пишеш regedit и натискаш Enter. Проследяваш описания път и проверяваш всички полета в колона DATA.
[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\Serial]
"ErrorControl"=dword:00000000
"Group"="Extended base"
"Start"=dword:00000002
"Tag"=dword:00000001
"Type"=dword:00000001
"ForceFifoEnable"=dword:00000001
"RxFIFO"=dword:00000008
"PermitShare"=dword:00000000
"LogFifo"=dword:00000000
"TxFIFO"=dword:00000008
По-лесния начин е да си отвориш Notepad и да сложиш целия текст, като запазиш файла с име ***.reg. Стартираш файла и системата ще те пита дали да добави регистрационния ключ. Потвърждаваш и проблема ще ти се реши.
Re: Софтуер
Здравейте.
Инсталирам ДИС купен от sklad66, INPA имам тествана и работи.
Пускам diagHead-a като администратор и го рънвам, след това Netman сървара и накрая dis.vmx, въртуалната машина се отваря, изписва че програмата се стартира и веднага след това се изключва автоматично и дори не виждам дис-а. Използвам VMWare workstation player, настроил съм мрежовия адаптер да е на VMnet1.
Изпълнил съм файла SetupNetwork и адреса на VMnet1 наистина е 192.168.68.1 и маска 255.255.255.0.
ОС е Windows 10 x64.
Някакви идеи, къде може да бъркам ?
Инсталирам ДИС купен от sklad66, INPA имам тествана и работи.
Пускам diagHead-a като администратор и го рънвам, след това Netman сървара и накрая dis.vmx, въртуалната машина се отваря, изписва че програмата се стартира и веднага след това се изключва автоматично и дори не виждам дис-а. Използвам VMWare workstation player, настроил съм мрежовия адаптер да е на VMnet1.
Изпълнил съм файла SetupNetwork и адреса на VMnet1 наистина е 192.168.68.1 и маска 255.255.255.0.
ОС е Windows 10 x64.
Някакви идеи, къде може да бъркам ?
- streetracing12
- младши ентусиаст
- Мнения: 547
- Регистриран на: 23.03.2014
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
Re: Софтуер
streetracing12 написа:Мисля да поръчам това някакво мнение?
https://www.olx.bg/ad/bmw-inpa-8-02-ist ... 56XA0.html
Тия са луди ... аз това го взех от Китай за 13 евра... Е, оказа се че няма кабел между 1 и 16 пин в черния кабел (като гледам товае същот окато моето така че вероятно и тва няма да има), но не съм го и пробвал още, та не знам дали тая връзка е наистина важна за диагностиката, ил исе ползва само за програмирането ...
- Iceman_stz
- Потребител
- Мнения: 4
- Регистриран на: 7.07.2010
- Пол: Мъж
Re: Софтуер
Решихте ли проблема със directnt.sys kann nicht geöffnet werden"някой да обясни по подробно как става не ми отваря въобще адс сетъпа
Re: Софтуер
Здравейте, може ли някой да ме насочи къде да занеса автомобила за ъпдейт на софтуера ?
Става въпрос за БМВ 318i e46 2002 143 коня ?
Става въпрос за БМВ 318i e46 2002 143 коня ?
- ivanski_2
- младши ентусиаст
- Мнения: 647
- Регистриран на: 17.01.2019
- Местоположение: София/Чепеларе
- Пол: Мъж
- Кара: e61 535d
Re: Софтуер
Колегата oci от форума, а ако искаш да опиташ сам в темата "Най скапания мотор на бмв...."(май така беше, може и да бъркам точното заглавие), има обяснено точно за твоя мотор как се прави, ако решиш да опиташ сам.
Some cars are made for maximum miles per gallon, and some are made for maximum smiles per gallon... the choice is yours...
- The Heartlistener
- ентусиаст
- Мнения: 1089
- Регистриран на: 10.11.2012
- Местоположение: Монтана
- Пол: Мъж
- Кара: E46 316ti, ex E34 M50, Е36 М43
- Детайли за колата: N42B18A, s199a, individual
Re: Софтуер
gemax написа:Здравейте, може ли някой да ме насочи къде да занеса автомобила за ъпдейт на софтуера ?
Става въпрос за БМВ 318i e46 2002 143 коня ?
А причините за това какви са? Защото просто ъпдейт на DME не решава каквито и да е проблеми в работата на двигателя, свързани с други причини.
"Въпрос на вкус" - казало кучето...и си облизало гъза.
- cgm
- младши ентусиаст
- Мнения: 305
- Регистриран на: 21.02.2005
- Пол: Мъж
- Кара: Е46, Е91
- Детайли за колата: БМВ 320д '02
БМВ 320д '07
БМВ 318и '09
Re: Софтуер
Здравейте колеги,
Дали някои може да ми даде файлове за четене на мотора през INPA за N47.
Файловета са "DDE7N47.ini" и "DDE7N47.IPO", защото при мен са на немски.
Търся ако някои ги има на англииски.
Благодаря предварително.
Поздрави,
Дали някои може да ми даде файлове за четене на мотора през INPA за N47.
Файловета са "DDE7N47.ini" и "DDE7N47.IPO", защото при мен са на немски.
Търся ако някои ги има на англииски.
Благодаря предварително.
Поздрави,
- Vladocbr
- младши ентусиаст
- Мнения: 367
- Регистриран на: 12.10.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е39 TDS
Re: Софтуер
Здравейте
Някой може ли да сподели DIS
Предварително благодаря.
Някой може ли да сподели DIS
Предварително благодаря.
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Софтуер
Здравейте , някои да каже как става ъпдейта на rheingold ista-d.
Re: Софтуер
Колеги моля някой да прати Ista D Rheingold като файл инсталиран във виртуална машина, че 100 пъти го мъча и няма инсталирване тая глупост, а имам K-DCAN кабел.
За инфо
hristogamov@abv.bg
ЛС r.r 0897342833
За инфо
hristogamov@abv.bg
ЛС r.r 0897342833
- R.Konkyov
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 228
- Регистриран на: 16.12.2018
- Местоположение: Гр.Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: E46 323 купе
Re: Софтуер
Здравейте, малко помощ с ncaexpert след прочитане ,променяне с ncsdummy и след sg codieren , програмата забива и изписва ( не отговаря ). Преди месец кодирах без никакъв проблем.Насочете ме къде може да е проблема.
Re: Софтуер
R.Konkyov написа:Здравейте, малко помощ с ncaexpert след прочитане ,променяне с ncsdummy и след sg codieren , програмата забива и изписва ( не отговаря ). Преди месец кодирах без никакъв проблем.Насочете ме къде може да е проблема.
Каква грешка ти дава ?
Да не би да си отворил INPA и NCS едновременно ?
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани