M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6145
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Колеги имам един блок от м62 и в сервиза твърдят, че цилиндрите са понаправили елипси и не ставал. Някой слагал ли е ризи на такъв блок? Подлежи ли на шлайф? Продават ремонтен комплект сегменти като гледам?
С какво износване е допустимо да го оставя така с едни нови сегменти? Изобщо как да процедирам? С това покритие аусил ли е?
Има ли някакви идей или да правя маса
С какво износване е допустимо да го оставя така с едни нови сегменти? Изобщо как да процедирам? С това покритие аусил ли е?
Има ли някакви идей или да правя маса
- stony1
- старши ентусиаст
- Мнения: 3285
- Регистриран на: 25.02.2008
- Местоположение: Somewhere In Space
- Пол: Мъж
- Кара: E38 750iL, 740i, 728i, E39 523i
- Мечтае да кара: Е31 и BMW 507
- Детайли за колата: E36 Limousine limited edition designed by Stony Style Corporation (SS Co). For more details follow the link: http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... 8&t=179527
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
ares2 написа:Колеги имам един блок от м62 и в сервиза твърдят, че цилиндрите са понаправили елипси и не ставал. Някой слагал ли е ризи на такъв блок? Подлежи ли на шлайф? Продават ремонтен комплект сегменти като гледам?
С какво износване е допустимо да го оставя така с едни нови сегменти? Изобщо как да процедирам? С това покритие аусил ли е?
Има ли някакви идей или да правя маса
Продай ми го на мен този блок заедно с останалата карантия и ще си спестиш мъките.
Българския вариант:
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
1. Изваждаме предпазителя;
2. Подменяме го с чисто нов, който сме купили минути преди манипулацията;
3. Тестваме дали всичко работи;
4. Ако всичко работи, значи е били изгорял старият предпазител;
5. Ако системата пак не работи, започваме да псуваме и да пускаме теми във форума;
6. Колеги от форума дават съвети, а ние все повече и повече питаме;
7. Изминава една седмица и проблемът все още не е решен;
8. Случайно срещаме познат, който има някаква представа от "тоци" и той ни помага;
9. Пишем във форума (в повечето случаи нищо не пишем), че проблемът е решен с помощта на приятел;
10. Това се повтаря при всеки проблем, възникнал по колата.
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1010
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Момчета, някой има ли идея M62TUB44 кой екологичен евро стандарт покрива?
- lowrider
- ентусиаст
- Мнения: 860
- Регистриран на: 8.04.2006
- Местоположение: wonderland
- Кара: DUB bimmer down the road in style
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
dan-dam написа:Момчета, някой има ли идея M62TUB44 кой екологичен евро стандарт покрива?
В х5 е евро3.
Влаев made me do it…
силиконките да барам
шестаците да карам
силиконките да барам
шестаците да карам
- dan-dam
- ентусиаст
- Мнения: 1010
- Регистриран на: 18.01.2009
- Местоположение: София, ама съм от село
- Пол: Мъж
- Кара: 03'Е53 М62TUB44
- Мечтае да кара: Е34 540/6 touring
- Детайли за колата: Петица с много седмици
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
lowrider написа:dan-dam написа:Момчета, някой има ли идея M62TUB44 кой екологичен евро стандарт покрива?
В х5 е евро3.
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6145
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
- ares2
- старши ентусиаст
- Мнения: 6145
- Регистриран на: 27.03.2009
- Местоположение: Regensburg
- Пол: Мъж
- Кара: Е30Е36Е39E34<---E63E65
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
една интересна статия за V8 моторите на БМВ.
за съжаление е на англииски. ако намеря време ще я преведа в една отделан тема със снимките. дава доста яснота относно аусил, никасил и (проблема) с никасила на бмв от сярата
https://jalopnik.com/how-america-killed ... 1827456057
винаги съм се дразнил от лигавите изисквания на американците към някои модели на БМВ, но все пак пазара е голям и няма как
за съжаление е на англииски. ако намеря време ще я преведа в една отделан тема със снимките. дава доста яснота относно аусил, никасил и (проблема) с никасила на бмв от сярата
https://jalopnik.com/how-america-killed ... 1827456057
винаги съм се дразнил от лигавите изисквания на американците към някои модели на БМВ, но все пак пазара е голям и няма как
- VisionOfMind
- Потребител
- Мнения: 26
- Регистриран на: 7.10.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: 540iA
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Колеги, споделям един съвет касаещ M62.
В зависимост от производителя, маслентие филтри могат да варират от 149мм до 161 мм височина.
Правилната височина е 149мм - в случая филтър на БОШ пасна перфектно.
Три смени преди това ползвах различни марки филтри и нито един не се събираше както трябва
и се налагаше малко да бъде насилен.
В зависимост от производителя, маслентие филтри могат да варират от 149мм до 161 мм височина.
Правилната височина е 149мм - в случая филтър на БОШ пасна перфектно.
Три смени преди това ползвах различни марки филтри и нито един не се събираше както трябва
и се налагаше малко да бъде насилен.
- ildivvy
- старши ентусиаст
- Мнения: 1550
- Регистриран на: 10.10.2007
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: Lexus GS430 07'
- Мечтае да кара: BMW M2
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Та това са 12мм разлика ! Било е ясно,че не са за този мотор,поне според мен...
Ex: 96' BMW318ti
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Европа!!! Събуди се!!! Започни да гледаш собствения си интерес!
Вече съм фен на Марио Драги!
" Някои хора са толкова бедни, че имат само пари! " - Тодор Колев
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
ares2 написа:в е39 не беше ли евро2?
На мен в талона ми пише евро4
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Евро 4? Браво. А коя година ти е колата и колкоти е данъка?oGi_84 написа:ares2 написа:в е39 не беше ли евро2?
На мен в талона ми пише евро4
Изпратено от моят A0001 с помощта на Tapatalk
- georgipass
- младши ентусиаст
- Мнения: 638
- Регистриран на: 30.09.2007
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E38 M62B44TU
- Мечтае да кара: Сбъднах си мечтата
- Детайли за колата: DF85926
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Важно е да се спомене, че на автомобили до 09.99 се монтират старите дистрибутори на ваносите, които се надират от вътрешната страна и пада налягането на маслото към ваносите... заради това се подменят с новия тип , които са с тефлоново покритие, заедно с тях се сменят и сегментчетата на разпределителните валове и гарнитурите на въпросните дистрибутори !
- Ivo.Ganchew
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 126
- Регистриран на: 18.06.2012
- Местоположение: Добрич
- Пол: Мъж
- Кара: Две Е39ки -BMW 520, BMW 540 Touring
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Здравейте. От скоро съм собственик на M62TUB44, съответно ми е първият V8-ак. Предстои ми смяна на масло. Имам опция да ми донесат от Канада масло на Petro-Canada 5w30. Някой има ли наблюдения над марката? Вискозитета как ще е за този мотор?
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Ivo.Ganchew написа:Здравейте. От скоро съм собственик на M62TUB44, съответно ми е първият V8-ак. Предстои ми смяна на масло. Имам опция да ми донесат от Канада масло на Petro-Canada 5w30. Някой има ли наблюдения над марката? Вискозитета как ще е за този мотор?
Аз карам M62B44 с Castrol 10W60, не го пипа.
Re: M62B44 и M62TUB44 детски болести и особености.
Здравейте на всички. Доволен съм, че открих този форум и тази тема. Изчетох го целия от началото до края.
Обмислям закупуване на Е39 540i. Харесва ми как върви, как изглежда. За добро или лошо до сега съм нямал BMW. Имал съм всякакви коли вкл доста "кахърни" такива. Преди 10тина години пак оглеждах 540, но тогава ме спря супер скъпия бензин, а и нали печките бяха много на мода та и аз се подведох и си взех дизел, за което доста съжалявах след това.
До момента съм прегледал две от обявите, които за мен не стават, а ми предстои скоро да прегледам следната обява:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=feqcoi
(Моля за мнение ако някой знае нещо за тази конкретна кола. Обявата е сравнително нова.)
Бих искал да питам, когато намеря "колата" при кого и къде мога да я закарам за мнение, преглед и съвет. Като цяло приемам всякакви съвети ЗА или Против това мое начинание.
Поздрави на всички!
Обмислям закупуване на Е39 540i. Харесва ми как върви, как изглежда. За добро или лошо до сега съм нямал BMW. Имал съм всякакви коли вкл доста "кахърни" такива. Преди 10тина години пак оглеждах 540, но тогава ме спря супер скъпия бензин, а и нали печките бяха много на мода та и аз се подведох и си взех дизел, за което доста съжалявах след това.
До момента съм прегледал две от обявите, които за мен не стават, а ми предстои скоро да прегледам следната обява:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=feqcoi
(Моля за мнение ако някой знае нещо за тази конкретна кола. Обявата е сравнително нова.)
Бих искал да питам, когато намеря "колата" при кого и къде мога да я закарам за мнение, преглед и съвет. Като цяло приемам всякакви съвети ЗА или Против това мое начинание.
Поздрави на всички!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани