Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Ето и снимки на основните лагери, единствено 1ви и 2ри нещо не ми харесват как са. Моля за мнения.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Ето и две снимки на долните черупки. Като цяло мисля да ги смена, но се чудя още. Глико добра алтернатива ли е? Защото оригиналните са прекалено скъпи.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
За смяна са определено. Първи и четвърти (Отгоре на долу) са износени под ъгъл, разбери защо.
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
След търсене на бутала от олх, но все с размер 83.92мм и по-малко дори, реших да си взема чисто нови, тъкмо идват със сегменти.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Още 4 комплекта сегменти и нови основни лагери.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Между другото, колко фатално е ДА НЕ се сменят болтовете на основните лагери? 140лв за болтове ми идват много, при положение, че ще слагам нови биелни и за главата разбира се.
- Hip-hopotam
- младши ентусиаст
- Мнения: 261
- Регистриран на: 8.08.2017
- Пол: Мъж
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Не е фатално.
Сглобил съм доста и най-различни мотори, болтове на основни и биелни лагери никога не съм сменял,не е имало проблеми. Болтовете на главата ги сменям почти винаги.
Сглобил съм доста и най-различни мотори, болтове на основни и биелни лагери никога не съм сменял,не е имало проблеми. Болтовете на главата ги сменям почти винаги.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Следва слагане на новите лагери и измерване на хлабината с Пластигейдж, хлабината е около 0.038мм, което е в средата на допуска и няма нужда от шлайф на вала. При което аксиалната хлабина с новите лагери е 0.07мм, което е много по-добре от 0.19мм със старите лагери.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
После идва ред на кантара и изравняване на 6те бутала и биели до 1гр, колкото е най-малкото деление. Буталата имаха разлика от 3гр, а биелите 4гр. На снимките се вижда от къде съм взимал да изравнявам буталата и биелите. Разбира се биелите ги стягам с нови болтове.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Добре върви. Не прочетох дали е мерен вала за елипсовидност!?
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Да, ако може да се каже така, с микрометър по два пъти на основните и биелните шийки на по 90 градуса. Нищо фрапантно не забелязах, така че го оставих вала така. Мерил съм биенето отпред от към демпферната шайба, в норма е, не съм мерил биенето от към фланеца, ще го замеря другия път. Имам биене на демпферната шайба от 0.2мм на пистовите ролки, може би ще я мина на струг тъй като ми се струва много, а е нова Кортеко.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Ето това е резултата от хонинга, има износване на местата на сегментите, понеже правих хононга при едни льольовци дето се имат за голямата работа, така и не ми казаха размера на цилиндрите. Казаха само, че са отнели 0.01мм.
Всичко се стегнато отдолу, основни, биелни лагери. Маслената помпа е със старата верига, от толкова четения по нета дори и тук, скъсана верига на маслената помпа не съм срещнал.
Всичко се стегнато отдолу, основни, биелни лагери. Маслената помпа е със старата верига, от толкова четения по нета дори и тук, скъсана верига на маслената помпа не съм срещнал.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- toni
- младши ентусиаст
- Мнения: 563
- Регистриран на: 20.11.2005
- Местоположение: Бургас
- Кара: E60 530D '05
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
И разбира се реших да сменя другите две вериги ето две снимки за съпоставка на старата и новата. Маалко тази към валовете е разтегната, но тази от КВ към помпата е едно към едно нова и стара
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- ~Мишо~
- старши ентусиаст
- Мнения: 3145
- Регистриран на: 7.05.2007
- Местоположение: около ЛЮБИМА и Е36
- Пол: Мъж
- Кара: видимо доволен
- Мечтае да кара: само за удоволствие...
- Детайли за колата: E36 318i - Вярната!
E30 316i - Непокорната
ML 400 CDI - Мецанко
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
Тия са о****и блока Това имам чувството че ще дере на пипане... Както и да е, то реално трябваше първо да шлайфаш блока, и после да купуваш подходящи бутала...
- Вот такая жизнь, эх, несправедливая!... Я вам обещаю, проживу её красиво я!
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
Чукане в рейката - отстраняване
Семерина на коляновия вал (предна) - подмяна
Отстраняване теч на масло от филтърната кутия + смяна лагери на генератор
Стартер М43 малко снимки как излиза на светло...
Резервоар и бензиномери - общо устройство
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12763
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: Ремонт на двигател М57TU 218к.с.
И на мен ми се струва много едър този хонинг
44 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани