BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- Hrisitina
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 18.06.2021
- Пол: Жена
- Кара: BMW 118D, 2008 година
BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Здравейте,
вече 2 пъти се случва след по-дълго пътуване (150 км) паркирам колата и 5 мин. по-късно се опитвам да я запаля - не пали. Дава контакт, светват всички лампи, но не запалва.
След като я оставя около 40-50 мин - пали без проблем. При диагностика прочетоха грешка - десинхронизация на ключа с имобилайзера. На какво може да се дължи това? Има ли общо с невъзможността на колата да запали?
вече 2 пъти се случва след по-дълго пътуване (150 км) паркирам колата и 5 мин. по-късно се опитвам да я запаля - не пали. Дава контакт, светват всички лампи, но не запалва.
След като я оставя около 40-50 мин - пали без проблем. При диагностика прочетоха грешка - десинхронизация на ключа с имобилайзера. На какво може да се дължи това? Има ли общо с невъзможността на колата да запали?
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Hrisitina написа:Здравейте,
вече 2 пъти се случва след по-дълго пътуване (150 км) паркирам колата и 5 мин. по-късно се опитвам да я запаля - не пали. Дава контакт, светват всички лампи, но не запалва.
След като я оставя около 40-50 мин - пали без проблем. При диагностика прочетоха грешка - десинхронизация на ключа с имобилайзера. На какво може да се дължи това? Има ли общо с невъзможността на колата да запали?
Да най вероятната причина е това.
Имобилайзера не разпознава ключа.
Пробвай с другия ключ / ако имаш/
- Hrisitina
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 18.06.2021
- Пол: Жена
- Кара: BMW 118D, 2008 година
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Да най вероятната причина е това.
Имобилайзера не разпознава ключа.
Пробвай с другия ключ / ако имаш/[/quote]
Нямам втори ключ. А ако това е причината, не трябва ли да го прави всеки път? Каква е логиката само след дълъг път?
Вчера се върнах от морето и пак го направи, а на отиване и там цяла седмица нямаше никакъв проблем, както и днес.
Имобилайзера не разпознава ключа.
Пробвай с другия ключ / ако имаш/[/quote]
Нямам втори ключ. А ако това е причината, не трябва ли да го прави всеки път? Каква е логиката само след дълъг път?
Вчера се върнах от морето и пак го направи, а на отиване и там цяла седмица нямаше никакъв проблем, както и днес.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10482
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Тези аномалии обикновено започват след връщане на километри. Отиди да ти обучат още един ключ за колата, не е нужно да плащаш оригиналните.
Never mistake motion for action...
- Denis yusein
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 198
- Регистриран на: 24.07.2018
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: X1 Restyl,Suzuki Vitara,ATV-китайче
- Мечтае да кара: Повече в гората и на сняг.
- Детайли за колата: Вече има и 118d N47 в колекцията
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Намерихте ли решение на проблема
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Аз имам същият проблем , но на теста ми дава повреда на някакво реле или стартер , но като истине и си пали като часовник , погледни в какви температурни рамки ти създава проблема . При мен е над 100"Ц обикновено и ,като падне под 95' Т на охлаждащата течност и пали. А модела е същият Е87 118д април 2010 ,производство. И имам два ключа и ги сменям, но проблема е и с двата.
Д. Иванов.
Д. Иванов.
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Не още , днес реших друг сериозен проблем. От известно време автомобила издаваше някакви странни звуци при потегляне ,някакво чаткане , с неизвестна до днес причина .След локализацията на шума , допуснахме че е кардана ,или по-скоро опорният лагер. След снемането на корите и ауспуха се оказа ,че фундамента ,който държи лагера към пода на купето е с напълно развити болтове и го е държала само кората , която в следствие на многобройните удари за периода се беше деформирала и леко прокъсала, късмет че не се е скъсал кардана от липсата на опора и вибрациите.
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Къде във Варна обучават ,качват данни на ключове за БМВ, освен може би в М-сервиза на БМВ.
- Hrisitina
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 18.06.2021
- Пол: Жена
- Кара: BMW 118D, 2008 година
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Сменихме някакво реле, но след смяната пак го направи. Засега се смята, че има проблем с компютъра, който подава информация от бутона за запалване до стартера (съжалявам за непрофесионалното обяснение... и че е заминал някакъв чип. Пуснаха ми тестов кабел, с който трябва да тествам дали ще запали, след като го направи. Естествено от тогава не го е правила, а пътувах доста.
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Обикновенно този проблем се дължи на релето на ДДЕ, ако не е от него, отива на проблем в КАС модула.
- d.mobydick
- Потребител
- Мнения: 27
- Регистриран на: 2.10.2019
- Местоположение: Кранево
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е-87
- Мечтае да кара: по голямо БМВ
- Детайли за колата: 118-д 2010г.- на 185.000км.
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Извинете колеги ,
Може ли някой да обясни, къде се намира точно това реле, Защото при един от тестовете ми даде някакво реле ,но майсторът не можа да ми обясни къде се намира то. И още нещо много важно по темата с не паленето. Тъй като проблема се явяваше единствено при температура на охлаждащата течност( антифриза) над 102/103 градуса, смених маслото и сега и времето захладня и не стигам до тези стойности на Т'Ц градуси и не ми прави този номер. Не бих искал да рискувам да вдигам високи температури на двигателя ,само за да проверя дали ще се получи същият проблем .И точно заради това питам къде точно е завряно това реле и какво точно означава абревиатурата. Благодаря предварително.
Димитър Иванов.
Може ли някой да обясни, къде се намира точно това реле, Защото при един от тестовете ми даде някакво реле ,но майсторът не можа да ми обясни къде се намира то. И още нещо много важно по темата с не паленето. Тъй като проблема се явяваше единствено при температура на охлаждащата течност( антифриза) над 102/103 градуса, смених маслото и сега и времето захладня и не стигам до тези стойности на Т'Ц градуси и не ми прави този номер. Не бих искал да рискувам да вдигам високи температури на двигателя ,само за да проверя дали ще се получи същият проблем .И точно заради това питам къде точно е завряно това реле и какво точно означава абревиатурата. Благодаря предварително.
Димитър Иванов.
- Hrisitina
- Потребител
- Мнения: 5
- Регистриран на: 18.06.2021
- Пол: Жена
- Кара: BMW 118D, 2008 година
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
vld написа:Обикновенно този проблем се дължи на релето на ДДЕ, ако не е от него, отива на проблем в КАС модула.
точно това реле ми смениха, но не се оправи проблемът. Какъв е този КАС модул?
Сега имам нов проблем - перката за охлаждане се включва със запалването на колата, а темп на двигателя е 107 градуса и при студена и при загрята кола. Смята се, че е за смяна датчика, който следи температурата.
Но аз се чудя дали има връзка с постоянно охлаждащата перка и това, че ми изчезна проблемът с паленето на този етап?
- vld
- Старши ентусиаст
- Мнения: 12777
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Re: BMW 118D, E87, 2008 година - не пали след дълъг път
Hrisitina написа:vld написа:Обикновенно този проблем се дължи на релето на ДДЕ, ако не е от него, отива на проблем в КАС модула.
точно това реле ми смениха, но не се оправи проблемът. Какъв е този КАС модул?
Сега имам нов проблем - перката за охлаждане се включва със запалването на колата, а темп на двигателя е 107 градуса и при студена и при загрята кола. Смята се, че е за смяна датчика, който следи температурата.
Но аз се чудя дали има връзка с постоянно охлаждащата перка и това, че ми изчезна проблемът с паленето на този етап?
Няма връзка, просто датчика за температурата е за смяна.
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани