Мнение за обява/конкретен автомобил
Модератори: Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Доста е относително това със слабия двигател. Според мен всичко около 190-200 коня си е съвсем адекватно за купето в комбинация с автомата. 6-цил 525 си движи много добре, съмнявам се 250 турбо бензин да е по-зле по който и да е параграф свързан с динамиката.
B48 си е стандартен модерен мотор с някои слабости, но не бих казал, че е лош. Не знам кой го измисли това "тая кола е поне за 6-цил мотор" и съм крайно несъгласен с твърдението. Все едно 3-та серия с 4-цил мотор като се натовари с хора и багаж спира и умира...
B48 си е стандартен модерен мотор с някои слабости, но не бих казал, че е лош. Не знам кой го измисли това "тая кола е поне за 6-цил мотор" и съм крайно несъгласен с твърдението. Все едно 3-та серия с 4-цил мотор като се натовари с хора и багаж спира и умира...
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Да, потвърждавам! Тази кола е поне за 6цил ама ПОНЕ... 4 цил в това купе - по-добре не. Като няма пари за 6цил в 5та серия по-добре да се гони 4цил в 3-та серия или дори в 1-ва. Осмака подхожда най-много за 5цата и следващата ми живот и здраве ще е с 8цил (докато не съм минал на ток).
- twake
- младши ентусиаст
- Мнения: 519
- Регистриран на: 11.09.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Ами то въпросите са ми свързани и с конкретна обява, от много гледане на 3,5,7 и чудене:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=mb8wiy
Но ако знам че на n57 иска еди какво си след покупката, както и n55 ( до сега бяха 2та двигателя, към които имам интерес ), попаднах и на такава с b48 и шах
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=mb8wiy
Но ако знам че на n57 иска еди какво си след покупката, както и n55 ( до сега бяха 2та двигателя, към които имам интерес ), попаднах и на такава с b48 и шах
- Ppetkow
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 125
- Регистриран на: 3.11.2016
- Пол: Мъж
- Кара: BMW
- Детайли за колата: F10 M550D
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
twake написа:Ами то въпросите са ми свързани и с конкретна обява, от много гледане на 3,5,7 и чудене:
https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=mb8wiy
Но ако знам че на n57 иска еди какво си след покупката, както и n55 ( до сега бяха 2та двигателя, към които имам интерес ), попаднах и на такава с b48 и шах
Колата не изглежда лошо, но... Споделил съм някъде из форума личното ми мнение за хибридите, а именно, че:
1-во : колата е по-тежка, губи се част от динамиката. Още повече щом е ф30- там където се търси повече динамика.
2-ро: колко км ще минеш на ток? 20,25 макс? Имаш ли къде да я зареждаш всяка вечер да е в контакта?
3-то: като тръгнеш извънградско - свършва заряда в батерията и ги няма вече "големите" коне от комбинираната мощност... Да, някои твърдят, че винаги остава малко заряд в батерията... Пробвали ли сте в трафик извънградско на повече изпреварвания до колко стига тази малко запазена батерия? Аз ще кажа - до никъде не стига. Колата си умира и става 184кс или там колкото беше с двигателчето от 2л 4 цил бензин. И остава с него и още 300,400кг отгоре да влачи, защото е хибрид...
Никого не натоварвам с мнението си. Купи си един шестак като ще е ф30. Малко още остава на тези двигатели, докато не навлезем тотално в още по-голям даунсайзинг и не стане всичко на ток.
P.S: н57 и н55 са двигатели, които ако намериш хубав и запазен екземпляр могат да изкарат много (ако и ти си я глезиш колата).
- adovet
- старши ентусиаст
- Мнения: 3724
- Регистриран на: 27.01.2010
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: Tesla Y
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Преди няколко години бяхме организирали от форума един трансфагараш трип, бяхме към 50+ коли. Имаше и еднат такава същата хибрид. До Румъния даде разход 9/100, а моята тогава Е60 530д фейс даде 6,5-7 не помня точно. Карали сме всички заедно в колона та правете си сметка каква е икономията извън градско на такъв хибрид - според мен никаква.
- Exclusive89
- младши ентусиаст
- Мнения: 659
- Регистриран на: 24.02.2015
- Местоположение: Brussels/Асеновград
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530dA & VW Golf Mk6
- Мечтае да кара: F82 ///M4
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Комплексарщина, който нямало пари да не купувал по-добре или да бил купувал по-нисък клас мале, мале. Не всички купуват коли за да натискат на всяка права. 30и си е перфектен мотор, но не е за писта.. 200+ коня на кого не му стигат в днешно време?? Няма да може да кара със 140-160 км/ч по автомагистрала или с 30-50км/ч в града?
Явно всички, които купуват нови 520д или 530и са скъсянаци.
Явно всички, които купуват нови 520д или 530и са скъсянаци.
- Leon
- старши ентусиаст
- Мнения: 10445
- Регистриран на: 16.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 328i
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Exclusive89 написа:Комплексарщина, който нямало пари да не купувал по-добре или да бил купувал по-нисък клас мале, мале. Не всички купуват коли за да натискат на всяка права. 30и си е перфектен мотор, но не е за писта.. 200+ коня на кого не му стигат в днешно време?? Няма да може да кара със 140-160 км/ч по автомагистрала или с 30-50км/ч в града?
Явно всички, които купуват нови 520д или 530и са скъсянаци.
Само че не конете карат колата, само я продават Днешните коли са много тежки, като се качат хора и багаж (приемаме, че 5 серия се товари, затова си я купил) и 4-цил бензин става... недостатъчен. Турбините значително подобриха динамиката дори при малките мотори, но ако ще е 4-цил.в 5 серия, поне трябва да е дизелов, честно казано.
Never mistake motion for action...
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Здравейте, От известно време се оглеждам за нова кола и един от избраните модели е F10. Днеска ходих на оглед в М кар София на един екземпляр 530xd. Била е служебна кола на някаква банка. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=mcg27b Ето и VIN: WBA5D31010D575269. По интериора и екстериора имаше дребни забележки, но нищо фрапиращо. Не успях да я карам, това ще стане евентуално другата седмица. Беше с изтекъл технически преглед. В списъка с опции е с 02va adaptive drive, което ме кефи и ме накара да я погледна. Предвид километрите (187к), изглеждат истински, още не съм погледнал пълната история, се очаква сравнително скоро да се обадят вериги и да се направи пълно обслужване.
Питането ми е, ако някой я е оглеждал, дали има мнение за конкретната обява?
Питането ми е, ако някой я е оглеждал, дали има мнение за конкретната обява?
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
koleto_pz написа:Здравейте, От известно време се оглеждам за нова кола и един от избраните модели е F10. Днеска ходих на оглед в М кар София на един екземпляр 530xd. Била е служебна кола на някаква банка. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=mcg27b Ето и VIN: WBA5D31010D575269. По интериора и екстериора имаше дребни забележки, но нищо фрапиращо. Не успях да я карам, това ще стане евентуално другата седмица. Беше с изтекъл технически преглед. В списъка с опции е с 02va adaptive drive, което ме кефи и ме накара да я погледна. Предвид километрите (187к), изглеждат истински, още не съм погледнал пълната история, се очаква сравнително скоро да се обадят вериги и да се направи пълно обслужване.
Питането ми е, ако някой я е оглеждал, дали има мнение за конкретната обява?
Колега, колата е разкошна за тия пари АКО наистина има 2VA, 229 и 223.
И стига с тия вериги. На 400000 км същия мотор вериги още не са се ,,обадили,, а уж трябваше вече 2 пъти да съм ги сменил.
На 258 коня веригите не са й проблем ако е наистина на реални км. М Кар едва ли ще играят толко на дребно да връщат км
Но пък 3 пъти сменях полуоски, бмв продава нови но ти иска старите, т.е. продава рециклирани.
Писна ми и на 300000 км смених само 2 карета, 160 лв без ддс от ибей.де и вече 100000 км няма проблем
Другия проблем е един щуцер на главата, оригинален е 36 лв но и той кара 150000 км и избива. Щуцера е евтин, разглобяването е много
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Добре изглежда колата, даже парите на фона на пазара сега са реалистични.
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
X5 E70 написа:koleto_pz написа:Здравейте, От известно време се оглеждам за нова кола и един от избраните модели е F10. Днеска ходих на оглед в М кар София на един екземпляр 530xd. Била е служебна кола на някаква банка. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=mcg27b Ето и VIN: WBA5D31010D575269.
Колега, колата е разкошна за тия пари АКО наистина има 2VA, 229 и 223.
И стига с тия вериги. На 400000 км същия мотор вериги още не са се ,,обадили,, а уж трябваше вече 2 пъти да съм ги сменил.
На 258 коня веригите не са й проблем ако е наистина на реални км. М Кар едва ли ще играят толко на дребно да връщат км
Но пък 3 пъти сменях полуоски, бмв продава нови но ти иска старите, т.е. продава рециклирани.
Писна ми и на 300000 км смених само 2 карета, 160 лв без ддс от ибей.де и вече 100000 км няма проблем
Другия проблем е един щуцер на главата, оригинален е 36 лв но и той кара 150000 км и избива. Щуцера е евтин, разглобяването е много
Извадиха ми списък с опции и в него пише само 02VA Adaptive Drive, 229 и 223 ги няма, предполгам вървят заедно с 02VA.
Каква е грубо цената на полуоските ? Чета във форума, че са проблемни, но не се ориентирах към цената им.
Другата седмица ще и направя тест драйв и ще прегледам историята, уш само в М кар е била поддържана до сега, казаха.
- bmw55
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
С тия предни полуоски все си има проблеми от е46, е60, е90, та до F сериите.
Само G не знам дали издържат, но мога да предположа
По спомен около 1800лв е дясната 1400 лявата(късата) OE. Само не знам дали GKN вече нямат афтър на F сериите излезли, със сигурност ще се спестят едни 500 - 600лв спрямо OE. Но в програмите за авточасти не намирам.
Само G не знам дали издържат, но мога да предположа
По спомен около 1800лв е дясната 1400 лявата(късата) OE. Само не знам дали GKN вече нямат афтър на F сериите излезли, със сигурност ще се спестят едни 500 - 600лв спрямо OE. Но в програмите за авточасти не намирам.
Бъди честен пък да става квото ще
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
koleto_pz написа:X5 E70 написа:koleto_pz написа:Здравейте, От известно време се оглеждам за нова кола и един от избраните модели е F10. Днеска ходих на оглед в М кар София на един екземпляр 530xd. Била е служебна кола на някаква банка. https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?a ... ink=mcg27b Ето и VIN: WBA5D31010D575269.
Колега, колата е разкошна за тия пари АКО наистина има 2VA, 229 и 223.
И стига с тия вериги. На 400000 км същия мотор вериги още не са се ,,обадили,, а уж трябваше вече 2 пъти да съм ги сменил.
На 258 коня веригите не са й проблем ако е наистина на реални км. М Кар едва ли ще играят толко на дребно да връщат км
Но пък 3 пъти сменях полуоски, бмв продава нови но ти иска старите, т.е. продава рециклирани.
Писна ми и на 300000 км смених само 2 карета, 160 лв без ддс от ибей.де и вече 100000 км няма проблем
Другия проблем е един щуцер на главата, оригинален е 36 лв но и той кара 150000 км и избива. Щуцера е евтин, разглобяването е много
Извадиха ми списък с опции и в него пише само 02VA Adaptive Drive, 229 и 223 ги няма, предполгам вървят заедно с 02VA.
Каква е грубо цената на полуоските ? Чета във форума, че са проблемни, но не се ориентирах към цената им.
Другата седмица ще и направя тест драйв и ще прегледам историята, уш само в М кар е била поддържана до сега, казаха.
Преди фейслифта 2VA, 223 и 229 формираха адаптив драйв и дайнамик драйв. При фейса може и да са ги обединили в 2VA но се съмнявам защото 2VA e част от това окачване, отделно 223 е електронното управление на амортесьорите EDC а 229 беше дайнамик драйв, активни стабилизиращи щанги или обратното
На полуоските проблем са им каретата, 30-40000 км и почват да щракат. Струваха преди 6 години 630 и 680 евро без ддс ако върнеш старите. 3 пъти ги сменях а
тия коли поостаряха и вече в ибей.де има само карета, 160 лв без ддс, карат много повече
За какво ти е тая история??? Да видиш че е обслужвана на по 30000 км ли? Г11-ката я взех с пропуснати интервали по над 5000 км пък гледам проблемите й не са в мотора а в предното окачване и амортесьорите с възглавниците на 150000 км.
Ф10 също я взех на 160000 км и едва на 350000 смених тампоните на кривите носачи и шарнирите. Уникално здрава кола е Ф10
- drago9205
- старши ентусиаст
- Мнения: 1707
- Регистриран на: 28.09.2011
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F10 535xi, MHD stage 2, xHP stage 3
- Мечтае да кара: без да се ядосва
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Това с каретата и полуоските е интересно и може би заслужава отделна тема, за да се обсъди кой вариант с тези полуоски е най-добър вече - дали нови полуоски, дали алтернатива или оригинални, дали само карета, дали рециклиране някъде.
Последна промяна drago9205 на 26 Ное 2021, 21:04, променена общо 1 път
- bmw55
- младши ентусиаст
- Мнения: 521
- Регистриран на: 11.11.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 330xd && 525d
- Мечтае да кара: В европейска България
Re: Мнение за обява/конкретен автомобил
Направо си правя самоотвод Има ги на Lobro, GKN, SKF и ако имаш отстъпка са под 500лв броя. То за e46 са същите пари
Бъди честен пък да става квото ще
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани