Бързи въпроси и отговори
Модератори: Dimitroff, Технически модератори
- Ronian
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Бързи въпроси и отговори
dynalias написа:Ronian написа:Здравейте
Колата е е92 330д, 231кс. Въпроса ми е следния една от дюзите ми дава отклонения и съм решил да я сменя.
Проблем ли ще е ако не е същия код, защото втора употреба не намирам същия. И ще изисква ли някакво кодиране след това.
Мерси.
Трябва и 6-те да са от един и същи мотор в случая от 231кс и трябва да й се вкара номера (кодира) за да прави правилни корекции.
Смисъл трябва да сменя и 6-те. Или може примерно само 1 като разбира се е от същия мотор но различен парт номер и да се кодира нейния си за да няма проблеми.
- Ronian
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 209
- Регистриран на: 26.09.2015
- Пол: Мъж
- Кара: БМВ Е60 530Д, Е90 320Д
Re: Бързи въпроси и отговори
dynalias написа:Ronian написа:Здравейте
Колата е е92 330д, 231кс. Въпроса ми е следния една от дюзите ми дава отклонения и съм решил да я сменя.
Проблем ли ще е ако не е същия код, защото втора употреба не намирам същия. И ще изисква ли някакво кодиране след това.
Мерси.
Трябва и 6-те да са от един и същи мотор в случая от 231кс и трябва да й се вкара номера (кодира) за да прави правилни корекции.
Значи няма проблем тази една дюза да е с различен номер, но от същия двигател.
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте! Днес отворих разширителния съд да си проверя антифриза и видях тази бяла субстанция отгоре.Може ли да споделите някакво мнение от какво е. Колата губи антифриз около 200 мл на 200 км. Сменил съм радиатор и продължава да губи. Мисля че е от някакви тапи отзад на двигателя защото на загрят мотор се вижда как се вдига пара отзад и вкарва в купето някакви миризми на шарена сол( колкото и смешно да звучи
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Satanism
- ентусиаст
- Мнения: 998
- Регистриран на: 1.02.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 2015 F31 LCI 320dA
Re: Бързи въпроси и отговори
Не е смешно, точно така мирише печен антифриз - на чубрица.
Re: Бързи въпроси и отговори
Повече ме притеснява това бялото вещество в антифриза. Дали вече гарнитурата е тръгнала да пропуска.
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
e90 rider написа:Повече ме притеснява това бялото вещество в антифриза. Дали вече гарнитурата е тръгнала да пропуска.
На масло ми прилича , достатъчна е 1 капка вътре и става точно така, ако има охладител на маслото може и от него да пропуска някоя капка масло.
Re: Бързи въпроси и отговори
Не знам дали има охладител. Ще проверя състоянието на гарнитурата в някой сервиз
- Moni_BMW
- младши ентусиаст
- Мнения: 334
- Регистриран на: 31.10.2015
- Местоположение: Където дойде
- Пол: Мъж
- Кара: BMW 3 E46 ,E90
- Мечтае да кара: 850 CSI E31
- Детайли за колата: E46 M43TUB19 2001 sedan
E90 M47D20TU2 2005 sedan
Re: Бързи въпроси и отговори
e90 rider написа:Не знам дали има охладител. Ще проверя състоянието на гарнитурата в някой сервиз
Ако с 2.0д или 3.0д имаш охладител и е възможно да е той,но проверете гарнитурата на главата загубата на антифриз може да е от там. Аз с е46цата имах такъв проблем имах пресечено от масло и антифриз и по капачката на маслото и по капачката на разширителя
///M power
- kali76
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 116
- Регистриран на: 15.10.2011
- Местоположение: ПЛЕВЕН
- Пол: Мъж
- Кара: Е 91 318I
- Мечтае да кара: НОВ автомобил
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, от известно време при палене сутрин перката на радиатора започва да върти на най високата скорост. След като позагрее малко двигателя ,перката спира и през деня няма проблем. При диагностика има грешка 2ЕЕ0 - грешка сензор за температура на охлаждащата течност. След подмяна на двата сензора ,на главата и на радиатора, за известно време нямаше проблем, но започна пак да се включва перката сутрин при по продължителен престой, няколко дни примерно.Мотора е Н46. При включване на перката при студен мотор ,не показва температурата в скритото меню , а има надпис " Unaueltia ". Та ако някой се е сблъсквал с този проблем и го е отстранил да сподели!
- bmw_drift123
- Потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 30.06.2021
Re: Бързи въпроси и отговори
Колеги, тва дето се чува на видеото ремъка ли е ?
https://www.youtube.com/watch?v=xB-lovBuTNE
Колата е е91, н47 177 коня, най-често го прави, когато е студена.
https://www.youtube.com/watch?v=xB-lovBuTNE
Колата е е91, н47 177 коня, най-често го прави, когато е студена.
- sacrament
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, от 2 месеца се боря с един проблем. Спука ми се радиатора и започна да тече. Като го свалих видях, че долу в левия ъгъл има пробка за източване, която беше мазана с силикон. Та смених радиатора с нов (Nissan) 250лв. И така започнаха проблемите. Колата като се покара продължително време започва да тече стабилно. Няколко пъти се опитвахме да намерим от къде тече, и накрая след 5 6 наляти навятъра литра антифриз, се оказа, че тече от същата пробка която беше мазана с силикон и на предишния радиатор. Казах си нов е, в гаранция, няма да е занимавам. Сменихме го с друг, и сега след още една проба, пак започва да губи антифриз, точно от там отново. Не тече обилно, но се виждат капки и ще бъде проблем да се кара така. Сложих добавка и уж за момента няма теч. Въпроса ми е, как да процедирам, това някакъв фабричен проблем на радиаторите ли е. Пробката се набива навътре и има 2 гумички. Да я намажа обилно отново с антифриз и да я наблюдавам, или да търся проблема другаде. Е90 320д 2006 е колата. Благодаря предварително
Re: Бързи въпроси и отговори
3 бързи въпроса:
1. Дясната пръскалка на фаровете от известно време не изкача да пръска(работеше си преди това), знам че принципно имат проблем и понякога не се прибират, в моя случай едната не излиза, пробвах ръчно да я дръпна но е много стегната и едвам излиза 2см, другата, която си работи нормално, си излиза доста лесно. От какво може да е и има ли как да се поправи без да се свалят брони и прочее?
2. Дясното странично огледало не загрява, вчера го изкарах и се оказа че самите кабели нямат въобще пинчета, които да се свържат с конекторите на стъклото, изглежда просто са срязани и е сложена гумена изоляция, която се нахлузва върху конекторите, как се преправя това, не мисля че проблема е в самото стъкло...
3. Радиото от известно време е с много кофти качество и предполагам слаб сигнал, не го слушам често и затова трудно да кажа кога точно се появи този проблем, но като реша да го слушам е зле, къде да гледам за проблем/решение?
1. Дясната пръскалка на фаровете от известно време не изкача да пръска(работеше си преди това), знам че принципно имат проблем и понякога не се прибират, в моя случай едната не излиза, пробвах ръчно да я дръпна но е много стегната и едвам излиза 2см, другата, която си работи нормално, си излиза доста лесно. От какво може да е и има ли как да се поправи без да се свалят брони и прочее?
2. Дясното странично огледало не загрява, вчера го изкарах и се оказа че самите кабели нямат въобще пинчета, които да се свържат с конекторите на стъклото, изглежда просто са срязани и е сложена гумена изоляция, която се нахлузва върху конекторите, как се преправя това, не мисля че проблема е в самото стъкло...
3. Радиото от известно време е с много кофти качество и предполагам слаб сигнал, не го слушам често и затова трудно да кажа кога точно се появи този проблем, но като реша да го слушам е зле, къде да гледам за проблем/решение?
- awful
- ентусиаст
- Мнения: 1239
- Регистриран на: 6.01.2013
- Пол: Мъж
- Кара: F11 530xD LCI 2014
- Мечтае да кара: само BMW
- Детайли за колата: 1 - E91 320D 07, 2 - е91 LCI 318d
Re: Бързи въпроси и отговори
sacrament написа:Здравейте колеги, от 2 месеца се боря с един проблем. Спука ми се радиатора и започна да тече. Като го свалих видях, че долу в левия ъгъл има пробка за източване, която беше мазана с силикон. Та смених радиатора с нов (Nissan) 250лв. И така започнаха проблемите. Колата като се покара продължително време започва да тече стабилно. Няколко пъти се опитвахме да намерим от къде тече, и накрая след 5 6 наляти навятъра литра антифриз, се оказа, че тече от същата пробка която беше мазана с силикон и на предишния радиатор. Казах си нов е, в гаранция, няма да е занимавам. Сменихме го с друг, и сега след още една проба, пак започва да губи антифриз, точно от там отново. Не тече обилно, но се виждат капки и ще бъде проблем да се кара така. Сложих добавка и уж за момента няма теч. Въпроса ми е, как да процедирам, това някакъв фабричен проблем на радиаторите ли е. Пробката се набива навътре и има 2 гумички. Да я намажа обилно отново с антифриз и да я наблюдавам, или да търся проблема другаде. Е90 320д 2006 е колата. Благодаря предварително
Може ако нещо надува системата понеже там е по слабо място и да изпуска от там ако ще и 10 радиатора да смениш ако нещо надува системата налягането иска да излезе , това трябва да се случи от капачката на разширителния съд обаче ако капачката е повредена не си върши работа, провери маркучите дали са много твърди и ще разбереш какво става.
- miroslavkirilov
- Потребител
- Мнения: 16
- Регистриран на: 17.11.2014
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Coupe 318iS и е91 320d 163hp.
- Мечтае да кара: BMW M6 gran coupe...
Re: Бързи въпроси и отговори
Здравейте колеги, да попитам каква е нормалната работна температура на 320д е91 163к.с. с ръчни скорости? Защото чета и всеки различно пише...и нормално ли е като спускам по-дълъг наклон при студено време(от в.з. Ярема до гр.София) на скорост без да се дава много газ колата изтива до към 72/3 градуса това е при пуснато парно на 1-ва степен и градусите на климатроника са на 28... Миналата година са сменявани и двата термостата - големия е ОЕМ, малкия е BEHR. Преди няколко седмици смених малкия с бер, но същата работа...като катеря баир стига до около 87/88 градуса но спускам ли изстива .........
- sacrament
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 143
- Регистриран на: 17.12.2016
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е90 320д
Re: Бързи въпроси и отговори
awful написа:sacrament написа:Здравейте колеги, от 2 месеца се боря с един проблем. Спука ми се радиатора и започна да тече. Като го свалих видях, че долу в левия ъгъл има пробка за източване, която беше мазана с силикон. Та смених радиатора с нов (Nissan) 250лв. И така започнаха проблемите. Колата като се покара продължително време започва да тече стабилно. Няколко пъти се опитвахме да намерим от къде тече, и накрая след 5 6 наляти навятъра литра антифриз, се оказа, че тече от същата пробка която беше мазана с силикон и на предишния радиатор. Казах си нов е, в гаранция, няма да е занимавам. Сменихме го с друг, и сега след още една проба, пак започва да губи антифриз, точно от там отново. Не тече обилно, но се виждат капки и ще бъде проблем да се кара така. Сложих добавка и уж за момента няма теч. Въпроса ми е, как да процедирам, това някакъв фабричен проблем на радиаторите ли е. Пробката се набива навътре и има 2 гумички. Да я намажа обилно отново с антифриз и да я наблюдавам, или да търся проблема другаде. Е90 320д 2006 е колата. Благодаря предварително
Може ако нещо надува системата понеже там е по слабо място и да изпуска от там ако ще и 10 радиатора да смениш ако нещо надува системата налягането иска да излезе , това трябва да се случи от капачката на разширителния съд обаче ако капачката е повредена не си върши работа, провери маркучите дали са много твърди и ще разбереш какво става.
От някъде другаде освен капачката, може ли да прави този проблем. Направо сменям капачката, че ми писна, но от другаде може ли да идва проблема
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани