Колко сме със Z-ки...?
Модератор: Технически модератори
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Физиономията ми като изкарам Zката за сефте от повече от месец и сваля тавана
Аз съм навит за среща. Идните дни го дават сухо и слънчево
Аз съм навит за среща. Идните дни го дават сухо и слънчево
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Можем да се разберем нещо примерно за вторник следобед, уж няма да вали.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Omv на южната дъга от околовръстното, това , което е близо до бул. България? Можем да полафим и да подкараме нанякъде от там?
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
- sub_eleven
- ентусиаст
- Мнения: 871
- Регистриран на: 9.10.2006
- Местоположение: София
- Кара: е85 M54B30
Re: Колко сме със Z-ки...?
Колеги, срещата не се състоя, дебнем да е напълно сухо.
Re: Колко сме със Z-ки...?
Весели празници. Наложи се да търся още един гараж. Докато търсих намерих един не много голям , но друго няма. Докато мерех гаража с колата пак си одрах бронята Пак ще чакам майстора да се приготви за мен. Петно като два лева ама няма как. Колата я гледа вещ специалист по тенекията и откри още дребни забележки дето аз не съм видял. Каза , че са поправими обаче искало доста играчка. Проблема е да намеря някой дето му се играе. Някой да е имал проблеми със стартера и по точно с евентуална смяна на бендикс? След запалване се чува нещо като , като..... не се сещам как да го определя не е точно присвирване, а нещо средно между присвирване и ромолене за кратко. Не го прави всеки път, а по студеното и ако не съм я палил няколко дни. Мислех да не е бендикс в режим когато вече се завърти двигателя и маховика трябва да отцепи стартера чрез бендикса. Чудя се това дали би ми докарало по големи главоболия. Малко оня ден карах из калта то няма как ада се стърпя.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Сложи фолио след като боядисаш отново бронята, така при евентуално ново леко нараняване ще смениш само фолиото за 1 ден, вместо да седи сума време при бояджията и после пак да се чудиш напасната ли е добре.
Къде е ожулването? Отдолу или някъде на видимо място?
Къде е ожулването? Отдолу или някъде на видимо място?
Re: Колко сме със Z-ки...?
Остърганато е отстрани на бронята малко под декоративния ръб. Вижда се. С 1мм не съм преценил широчината на гаража от дясно. То парктроника си пищеше ама аз си виках "Ти си пищиш с много аванс може да мине" . Е да ама не баш. Тез па от този Хубауер да гиии............ и тях. Стоп-бъмповете дето бях поръчал щели да дойдат не по рано от 22.02.2022 уж бяха за средата на януари. Уж германци ама и при тях не всичко е како си требе. Ми де да знам за това фолио може да помисля. Е как ада е.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Точно за такива дреболии е най-добре с фолио, аз сложих някакво self-heal дето уж ако не е скъсано а само надрано ще се самооправи като го напече слънцето ама знам ли го, не ми се иска да му тествам способтностите
Възможно е просто да ги няма и там тия бъмпове и да чакат производство. Аз ударих на камък с намирането на всесезонни/гумени стелки - няма никдъе, дори в представителствата не можеш да поръчаш.
Намерих във Facebook някакви figli дето ги правят по шаблон за всякакви коли ама хич не ми допада как изглеждат
Всякакви цветови комбинации са възможни
Възможно е просто да ги няма и там тия бъмпове и да чакат производство. Аз ударих на камък с намирането на всесезонни/гумени стелки - няма никдъе, дори в представителствата не можеш да поръчаш.
Намерих във Facebook някакви figli дето ги правят по шаблон за всякакви коли ама хич не ми допада как изглеждат
Всякакви цветови комбинации са възможни
Re: Колко сме със Z-ки...?
Сега виждам, че сте писали за среща. Нещо разбрахте ли се? И аз съм навит ако съм свободен и е сухо.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
Нямаше среща, че още беше мокро
Сега гледах прогнозата, до 5ти януари го дават слънчево и сухо - може да измислим нещо
Сега гледах прогнозата, до 5ти януари го дават слънчево и сухо - може да измислим нещо
Re: Колко сме със Z-ки...?
Аз бях загатвал за това обаче да питам пак. Тези адаптивни фарове регулират ли се? Колегата Неро беше казал за двата бели пластмасови болта на самите фарове. Тях ги намерих , но не съм ги въртял. Не мога да се отърва от усещането, че дългите светлини почти нищо не правят. Т.е. пускам дълги и нищо, светят някъде напред в короните на дърветата, а на шосето почти никаква разлика. Гледам по разните схеми, че има май два регулатора- датчика за наклон мисля. Ако фаровете сами си определят нивото то аз като въртя тези пластмасови винтове ще променя ли нещо? Т.е. фаровете пак ще се настроят сами нивото според данните то датчиците. Не съм ходил в сервиз, все още.Хм....Друг досаден "ефект" е лекото запотяване на фаровете отпред долу като лента с широчина около 3 см с неравномерност разбира се и също така горе между стъклото и декоративната сребриста част на фара вече съвсем към капака на колата. Прави го само когато вали дъжд. Четох една камара неща по темата. Явно от някъде прониква влага. Това е и на двата фара. Като я оставя за една нощ в гаража това нещо изсъхва. Някъде пише че трябва да има нещо като вентилиращи отвори , но не знам къде са. Ще ги търся. Едното стъкло има леко пукване отпред ама е като косъм. Чак вода да прониква през него?????? Мисля да опитам да ги полирам и да им сложа фолио и да видя дали ще се промени ситуацията. Ако ли не, значи водата прониква някъде през други места. Занимавки , занимавки.........и по някой лев. Не си купувайте такава кола от автокъща, па и май каквато и да било кола. Не че аз я купих от автокъща, но предните преди мен май само са карали. Аз до тук оправих една камара козметични дефекти дето бяха скрити и не се набиваха на очи. Грубо към 3 хилки. Изброените сега и в предните ми постове най вероятно ще ми костват още толкова, че и отгоре и пак няма да стане, като излязла от магазина. Но..........кеф цена няма.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
И при мен сметката за козметичния рефреш с керамика и фолио гони 3к ама...но не съм оправял всичко, предпочетох някои неща да си останат за момента да не хваща уроки, че нещо много взеха да ме коментират комшиите
При мен не съм забелязал запотяване на фара или поне не чак толкова много както при теб.
Колкото до реглажа на фаровете - ако промениш текущата настройка фаровете ще се стараят да поддържат новата при всяко положение. Датчиците са за да регулират светлинния сноп ако колата е натоварена отзад и предницата се е вирнала, реално нямат друга функция. Аз съм доволен от дългите, също светят високо но всички коли с би-ксенонови светлини са така. Просто ако си карал до сега с двусекционни фарове или такива с халогенни крушки ти трябва време да свикнеш с принципа на работа на ксенона.
При мен не съм забелязал запотяване на фара или поне не чак толкова много както при теб.
Колкото до реглажа на фаровете - ако промениш текущата настройка фаровете ще се стараят да поддържат новата при всяко положение. Датчиците са за да регулират светлинния сноп ако колата е натоварена отзад и предницата се е вирнала, реално нямат друга функция. Аз съм доволен от дългите, също светят високо но всички коли с би-ксенонови светлини са така. Просто ако си карал до сега с двусекционни фарове или такива с халогенни крушки ти трябва време да свикнеш с принципа на работа на ксенона.
- Don_Diego
- младши ентусиаст
- Мнения: 727
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39 Individual, A8L W12, Z4 30i
Re: Колко сме със Z-ки...?
За много години банда! Всичко най-най, само бензин, течност за чистачки и нови гуми да купуваме за колите и дано годината е много слънчева за да се возим със свалени тавани
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани