Kaк се прави Burn-Out ?
Модератори: ge_a, bravo, DrivinGGoD
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
доста старо и маи не е за тук
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
- Loewe
- младши ентусиаст
- Мнения: 314
- Регистриран на: 28.04.2005
- Местоположение: DE Karlsruhe/ BG Пловдив
naskoksan написа:значи трябва да се опиташ да
приплъзнеш съединителя, но
много бързо за да не го подпалиш
при по-високи обороти след 4 000....
А ако го подпаля, какво става? Има ли опасност да се прецака и как се познава? Щото днес се опитах да направя един бурн аут, но нещо запуши съединителя и бая понамирисваше Иначе си върви, включва. Казват ми, че ако е нагорял, после трябвало да се сменя. Така ли е и след колко км нормално се разбира това нещо?
“M” stands for Motorsport. And there’s no question that these cars have racing in their blood.
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колеги аз още не съм успял да запаля гумите на място. Разбира се не става дума за BMW 325 TDS защото в момента чакаме да ни го вкарат от Германия. Става дума за един Фиат 125 П , 80-та година . 80 коня, 1.5- от сорта на ладата. Дайте съвети как да го направя.Усещам, че не му стига сила, а има и още нещо- задните колела държат повече от предните и просто не става.... Пали се сединитела, но не може да заварти гумите на место. Чакам да ми вкарат BMW- с нетърпение
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
Откачи му спирачките на задните колела сипи му малко масълце или нафта и ........... Другия вариант е да го подпреш на някоя стена дърво и пак газ до ламарината (тоя ме кефи наи много )
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
- Evgeni
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 177
- Регистриран на: 3.07.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E91 325d LCI
- BMW_325 TDS
- младши ентусиаст
- Мнения: 517
- Регистриран на: 9.01.2007
Колега за какъв TDS става дума ???? 325-та едва ли ще има някакъв проблем на каквато и да е настилка - Уточни
- Alexbmw
- Кукуригуууу
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Абе тва нали не се забравя , че започнах да се притеснявам с е30-ката дето беше 1.8 нямаше ядове палеши ги като за световно, а с е36-цата ем е 2.0 и нещо нестава може ли проблема да е в това, че е с шпер (въпреки,че много се съмнявам)
- ///M Power
- старши ентусиаст
- Мнения: 4216
- Регистриран на: 21.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: си Е65-цата.
Alexbmw написа:Абе тва нали не се забравя , че започнах да се притеснявам с е30-ката дето беше 1.8 нямаше ядове палеши ги като за световно, а с е36-цата ем е 2.0 и нещо нестава може ли проблема да е в това, че е с шпер (въпреки,че много се съмнявам)
Е36-ците правят малко по-трудно тези неща,но ги правят
"If everything seems under control, you're just not going fast enough."
- Mario Andretti
- Mario Andretti
- Alexbmw
- Кукуригуууу
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
- KickingKing
- ентусиаст
- Мнения: 1448
- Регистриран на: 15.09.2004
- Местоположение: София
Lok-Tar Ogar!
Дай ще ти покажа, че колата ти е ОК С 320 пробвай да вдигнесх оборотите към 3500
Alexbmw написа:Абе тва нали не се забравя , че започнах да се притеснявам с е30-ката дето беше 1.8 нямаше ядове палеши ги като за световно, а с е36-цата ем е 2.0 и нещо нестава може ли проблема да е в това, че е с шпер (въпреки,че много се съмнявам)
Дай ще ти покажа, че колата ти е ОК С 320 пробвай да вдигнесх оборотите към 3500
Изяж бобър - спаси дърво!
По-добре да търсиш в google earth къде си пил, отколкото да видиш в youtube как!
- ///Явор
- Летящия холандец
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Здравейте на всички баварци аз сам голям фен на марката БМВ и искам да попитам за burn out имам 324д и искам да разбера дали мога да го вартя на едно място защтото какво ли не сам се мъчил и не става поне аз не знам как става или пак няма такава мощ колата ми незнам ако можв да ми помогнете с нещто блягодаря ви предварително
- LAST RIDE
- ентусиаст
- Мнения: 1293
- Регистриран на: 4.07.2005
- Местоположение: Сливен О.С :))
- Пол: Мъж
- Кара: дизелaка да пропушва
- Мечтае да кара: НА БАБА ЯГА МЕТЛАТА :D:D
ако не се лъжа 324 тд небе 115к.с и няма да му е много трудно да превърти колелата.
Пускаи съединителя чак след 2500-3000об/м когато турбото се е развартяло и ще се изненадаш на какво е способна
Пускаи съединителя чак след 2500-3000об/м когато турбото се е развартяло и ще се изненадаш на какво е способна
Заменям си усилвателя!!
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
viewtopic.php?f=64&t=228928
коментар:
исках BMW,но татко каза не.......по добре да си взема SUZUKI IGNIS пък и те BMW нестават...
74 мнения
• Страница 3 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани