Защо 60-ките возят като каруца?
Модератори: Atsalov, Ilko Ivanov, mad_presley, Технически модератори
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6215
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Е34 до около 215км/ч е повече от стабилна. След това започва да повдига. В завоите има уникално поведение. За Е60- в доста отношения е странна като поведение и може да се каже и проблемна, което се отразява на цената и втора употреба.
- ///M_Martin
- Любимец на Кралицата
- Мнения: 4205
- Регистриран на: 6.04.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: F85 X5M , Race ///M GTR V10 S85
- Мечтае да кара: M3 CSL
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Аз карах Е60 M SPORT pre LCI 8 години и още в началото ми возеше доста меко и сложих KW V1 и стана тотално друга кола-всеки който се е возил в нея е бил доволен как вози.
Оригинално беше на 19-ки но аз и сложих 20-ки и пак си возеше супер.
Просто понятието "твърдо" е различно за различните хора
Оригинално беше на 19-ки но аз и сложих 20-ки и пак си возеше супер.
Просто понятието "твърдо" е различно за различните хора
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
От пасат 7-ца аз лично на по-дървено окачване не съм се возил. Имам чувството, буквално че се возя на картинг. И това 2 различни, без да имат спортни окачвания е т.н.
- Bogdan_Nikolov
- младши ентусиаст
- Мнения: 252
- Регистриран на: 9.11.2008
- Местоположение: Darmstadt,Германия
- Пол: Мъж
- Кара: E34 525 tds 94
- Мечтае да кара: M5
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Точно цената й за втора употреба е доста висока. Купих си Е34 през 2007 г. 525 tds 94г. седан в отлично здраве за 5000 лв., в момента карам Е60 face 530d 2007 г, коята спокойно може да й взема 15к без проблем. Е60 особено facelift с М57 държи цена.zvetiko написа:Е34 до около 215км/ч е повече от стабилна. След това започва да повдига. В завоите има уникално поведение. За Е60- в доста отношения е странна като поведение и може да се каже и проблемна, което се отразява на цената и втора употреба.
Изпратено от моят EML-L29 с помощта на Tapatalk
- fitter
- младши ентусиаст
- Мнения: 420
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535D
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Карах 130К км Е60 с Dynamic Drive и сега вече около 25к км F11 пак с Dynamic Drive и EDC (не ме питайте колко време я търсих:))И двете са на 18-ки гуми (245/45/18). Разлика в полза на F11 усещам само на comfort EDC- наслаждавам се на всеки път колко добре може да вози БМВ на 18-ки. В същото време на Sport колата става все едно е със спортно окачване. За мен разковничето е в Dynamic Drive при Е60 с хубава возия. Пробвал съм без активни щанги и возията е доста по-лоша. Ето каква е тайната :ivanski_2 написа:apexs написа:Направо се чудя какви Е60 сте карали и возили . Ако коментираме коли на по 500 000 е друга тема.
Абе и аз това се чудя, моята е на 320 000 и вози, абе мамка му доста добре ,слизаме от F01 от е39, и веднага се мятаме в космоса....е моята вози според субективното мнение на 4-ма пътуващи около 400-500км с нея, доста по-добре и по-тихо (с двоен стъклопакет съм)„ нищо не скърца пука стръже свири и каквото и да е , на 120км на магистралта си шептим да му се невиди, кое е неудобното на е61?
Някой колега който е имал е60 и сега има според неговите разбирания по-добра от към возия кола, нека пише на ЛС ако е от София/Пловдив/Смолян да видим аз ли не съм се возил на читава нова кола(баси от толкова много се на бараки да съм попадал) или количката ми наистина вози прилично
ОЕМ окачване, динамик драйв, бърза рейка и спортен салон с надуване, ако има значение
DynamicDrive therefore
enhances driving stability. Vertically divided
stabilizer bars on both axles are the basic
elements of this system. Both halves of the
stabilizer bars are connected by a hydraulic
oscillating motor which adapts the suspension
to the road situation within milliseconds.
DynamicDrive also improves driving comfort -
especially ride comfort - when travelling
straight ahead. If potholes are present on one
side of the road, in vehicles with conventional
stabilizer bars this has a negative effect on the
suspension on the other side. Not so with
DynamicDrive.
Sent from my iPhone using Tapatalk
- JoroZan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 26.04.2021
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
- Мечтае да кара: собствения си автомобил.
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Защото първото е60 излезе преди 20-тина години. Ако си карал или возил в милионниК (масово срещан в БГ) вероятността да вози като каруца е голяма! Ако колата е с оригинално и сравнително ново окачване вози леко твърдо, но изключително стегнато, което се усеща добре и при нашите разбити пътища...
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Милионник или не, ако колата няма разбито окачване и/или е ремонтирано, няма значение. Че има разлика от ОЕМ носачи, тампони, пружини, амортисьори и афтърмаркет такива, ако ще да са Лемфьордер, Закс и ТРВ - има, но факта си е, че Е60/61 си вози по-твърдо от предишното и следващото поколение 5-ца. Съответно и от преките конкуренти от Мерцедес и Ауди. Смятам, че е инженерно решение, за да е по-спортно усещането и управлението на колата - голям страничен наклон на задните гуми за по-голяма стабилност в завои, много малко странично разклащане, много директен волан... На хубав и равен път е страхотно усещането, на нашите пътища... всяка неравност я усещаш.
Аз имам друг въпрос - тежки ли са ви воланите, спрямо други марки/модели коли?
Аз имам друг въпрос - тежки ли са ви воланите, спрямо други марки/модели коли?
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
JoroZan написа:Защото първото е60 излезе преди 20-тина години. Ако си карал или возил в милионниК (масово срещан в БГ) вероятността да вози като каруца е голяма! Ако колата е с оригинално и сравнително ново окачване вози леко твърдо, но изключително стегнато, което се усеща добре и при нашите разбити пътища...
ЧИСТО НОВО ОТ ДО афтърмаркт също вози супер стегнато и добре !!!
Не знам тая тема от какъв човек е написана ама ....
- Tsureto
- младши ентусиаст
- Мнения: 635
- Регистриран на: 30.07.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: e87 1.8d / e60 530d LCI
- Мечтае да кара: BMW M6 F13
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
От човек, който колата му се гледа безкомпромисно. Всичко се сменя навреме и с оригинални части, доколкото може да се нарече в България такива.
Аз лично както казах, карам М спорт версия на колата, следователно и окачването е такова. Отделно съм със 128-ци 19-ки на 35 профил, следователно, отново, както споменах, мойта вози като каруца. Съдя от това, че е М спорт и 19ките. НО, казвам, НО, имам много приятели с буквално стокови 60-ки със 17-ки джанти, нормално окачване. Даже съм се возил в такава със 16-ки, което е безумие за такава кола И пак, колата ми се видя, че вози твърдо.
Съдя по предишните бмв-та, които съм карал. е46, е39, е36. Карал съм и ф10, ф30 и за мен е60-ката вози най-твърдо, усеща всички неравности. При дупки не минава като лодка спрямо примерно Е класата същата година, а направо туп-туп, твърдо.
Виждам, че тук няколко колеги, едва ли не ще ме нарочат, че колата ми е ръждясал варел с несменяно окачване от 10 години, но грешат. Ако искат може да си направим сбирка в София, и да ги повозя и да ми видят най-вече колата. Не става дума в темата за моя автомобил, а за впечатлението ми от примерно седем е60-ки, че просто возят твърдо и усещат всичко. И по-скоро, главната идея е, защо от БМВ така са решили. Както един колега каза, може би заради по спортното усещане, спрямо преки конкурентни, но да, интересно ми е защо точно този автомобил е решено да вози по-твърдо.
Може би е паралелно с дизайна отвън и вътре, да е най-различна от всички бмв-та :D:D
Поздрави.
Аз лично както казах, карам М спорт версия на колата, следователно и окачването е такова. Отделно съм със 128-ци 19-ки на 35 профил, следователно, отново, както споменах, мойта вози като каруца. Съдя от това, че е М спорт и 19ките. НО, казвам, НО, имам много приятели с буквално стокови 60-ки със 17-ки джанти, нормално окачване. Даже съм се возил в такава със 16-ки, което е безумие за такава кола И пак, колата ми се видя, че вози твърдо.
Съдя по предишните бмв-та, които съм карал. е46, е39, е36. Карал съм и ф10, ф30 и за мен е60-ката вози най-твърдо, усеща всички неравности. При дупки не минава като лодка спрямо примерно Е класата същата година, а направо туп-туп, твърдо.
Виждам, че тук няколко колеги, едва ли не ще ме нарочат, че колата ми е ръждясал варел с несменяно окачване от 10 години, но грешат. Ако искат може да си направим сбирка в София, и да ги повозя и да ми видят най-вече колата. Не става дума в темата за моя автомобил, а за впечатлението ми от примерно седем е60-ки, че просто возят твърдо и усещат всичко. И по-скоро, главната идея е, защо от БМВ така са решили. Както един колега каза, може би заради по спортното усещане, спрямо преки конкурентни, но да, интересно ми е защо точно този автомобил е решено да вози по-твърдо.
Може би е паралелно с дизайна отвън и вътре, да е най-различна от всички бмв-та :D:D
Поздрави.
Who needs antidepressants when you can drive an BMW.
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Tsureto написа:От човек, който колата му се гледа безкомпромисно. Всичко се сменя навреме и с оригинални части, доколкото може да се нарече в България такива.
Аз лично както казах, карам М спорт версия на колата, следователно и окачването е такова. Отделно съм със 128-ци 19-ки на 35 профил, следователно, отново, както споменах, мойта вози като каруца. Съдя от това, че е М спорт и 19ките. НО, казвам, НО, имам много приятели с буквално стокови 60-ки със 17-ки джанти, нормално окачване. Даже съм се возил в такава със 16-ки, което е безумие за такава кола И пак, колата ми се видя, че вози твърдо.
Съдя по предишните бмв-та, които съм карал. е46, е39, е36. Карал съм и ф10, ф30 и за мен е60-ката вози най-твърдо, усеща всички неравности. При дупки не минава като лодка спрямо примерно Е класата същата година, а направо туп-туп, твърдо.
Виждам, че тук няколко колеги, едва ли не ще ме нарочат, че колата ми е ръждясал варел с несменяно окачване от 10 години, но грешат. Ако искат може да си направим сбирка в София, и да ги повозя и да ми видят най-вече колата. Не става дума в темата за моя автомобил, а за впечатлението ми от примерно седем е60-ки, че просто возят твърдо и усещат всичко. И по-скоро, главната идея е, защо от БМВ така са решили. Както един колега каза, може би заради по спортното усещане, спрямо преки конкурентни, но да, интересно ми е защо точно този автомобил е решено да вози по-твърдо.
Може би е паралелно с дизайна отвън и вътре, да е най-различна от всички бмв-та :D:D
Поздрави.
След като и на мен ми направи впечатление, че Е60 вози доста твърдо се позачетох по ревюта. Оказа се, че това е най-спортно настроената петица, дори и във варианта със стандартно окачване.
Имам Голф 4 1.9 с гуми 205/55/16 - минава по меко през неравности, особено от типа - напречни сцепвания по асфалта.
- chokolino_88
- Потребител
- Мнения: 48
- Регистриран на: 25.05.2012
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E70 X5 3.0D/E60 525D
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Аз съм със спортно окачване и 17ките не ме спасяват изобщо. Без значение от скоростта на определени пътища наистина си вози като каруца, примерно части от магистрала Тракия (дори в нови участъци). Съмнявал съм се в криви гуми, джанти, баланс, рейка, счупена ходова част, но майсторите на преглед винаги са ми казвали, че нямам проблеми...
- nickem
- младши ентусиаст
- Мнения: 343
- Регистриран на: 3.04.2014
- Местоположение: София
- Кара: Каквото има
- Мечтае да кара: Влакчето на метрото
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Tsureto написа:От човек, който колата му се гледа безкомпромисно. Всичко се сменя навреме и с оригинални части, доколкото може да се нарече в България такива.
Аз лично както казах, карам М спорт версия на колата, следователно и окачването е такова. Отделно съм със 128-ци 19-ки на 35 профил, следователно, отново, както споменах, мойта вози като каруца. Съдя от това, че е М спорт и 19ките. НО, казвам, НО, имам много приятели с буквално стокови 60-ки със 17-ки джанти, нормално окачване. Даже съм се возил в такава със 16-ки, което е безумие за такава кола И пак, колата ми се видя, че вози твърдо.
Съдя по предишните бмв-та, които съм карал. е46, е39, е36. Карал съм и ф10, ф30 и за мен е60-ката вози най-твърдо, усеща всички неравности. При дупки не минава като лодка спрямо примерно Е класата същата година, а направо туп-туп, твърдо.
Виждам, че тук няколко колеги, едва ли не ще ме нарочат, че колата ми е ръждясал варел с несменяно окачване от 10 години, но грешат. Ако искат може да си направим сбирка в София, и да ги повозя и да ми видят най-вече колата. Не става дума в темата за моя автомобил, а за впечатлението ми от примерно седем е60-ки, че просто возят твърдо и усещат всичко. И по-скоро, главната идея е, защо от БМВ така са решили. Както един колега каза, може би заради по спортното усещане, спрямо преки конкурентни, но да, интересно ми е защо точно този автомобил е решено да вози по-твърдо.
Може би е паралелно с дизайна отвън и вътре, да е най-различна от всички бмв-та :D:D
Поздрави.
Честно казано темата с това заглавие звучи като един доста неуспешен опит за тролене и не може да очакваш да те вземат насериозно.
Аз съм имал две Е60-ки и съм карал поне 20-тина други, последната ми кола беше със спорт окачване и 18-ки и за 4 години никой който я е карал или се е возил не се е оплакал от возията. Това за минаването като лодка на Е-класата са пълни глупости, в W211 body roll-a е трагичен и мианава толкова тежко през дупките, колкото 60-ката. Отделно да се сравнява возията на Е36 с Е60 някакси не звучи сериозно, не мислиш ли?
- JoroZan
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 173
- Регистриран на: 26.04.2021
- Пол: Мъж
- Кара: E60 530d, ML 320, Subaru Forester
- Мечтае да кара: собствения си автомобил.
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Явно ти е малко опита с е60 колега, не се засягай. Това е едно от най-хубавите неща в модела. Аз също съм карал доста е60-ки. Проблема е в твоя телевизор!
- Tsapo
- младши ентусиаст
- Мнения: 366
- Регистриран на: 17.06.2014
- Пол: Мъж
- Кара: BMW G32 LCI "22
- Детайли за колата: BMW G32 LCI "22
Re: Защо 60-ките возят като каруца?
Преди имах Е61 LCI с 18-ки. Возеше си доста твърдо, направо на моменти имах чувството, че при някаква неравност или дупка се отлепвам от пътя.
Сега карам F11 LCI с 18-ки. От първия момент си казах "все едно седнах в S класа". Разликата между двете е от земята до небето. Като Ф-та ми е с обикновено окачване. G30 съм карал съвсем малко и нямам много впечатления, но общото ми усещане беше, че няма разлика с F-та.
Сега карам F11 LCI с 18-ки. От първия момент си казах "все едно седнах в S класа". Разликата между двете е от земята до небето. Като Ф-та ми е с обикновено окачване. G30 съм карал съвсем малко и нямам много впечатления, но общото ми усещане беше, че няма разлика с F-та.
29 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани