България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Модератор: Общи модератори
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Прилошало е на шофьора. Това е версията засега.

- Top Gun Maverick
- Старши спамър
-
- Мнения: 1896
- Регистриран на: 27.04.2010
- Местоположение: Извън матрицата
- Пол: Мъж
- Кара: Кон
- Мечтае да кара: Сърф
- Детайли за колата: Немски кон
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Дано не е поредният бързал петъка да му свърши по-бързо, че тези с доставките...знаем ги. Ще видим колко му е прилошало щом е жив и има ли някакви следи от наистина прилошаване защото и да ти прилошее ако не припадаш буквално, все може просто да натиснеш спирачка.
In God we trust, all others we track.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.
I feel the need, the need for speed.
Да караш с ръчна кутия в САЩ е умение и си нещо като пилот. В Европа ако не можеш да караш ръчка е срам и си нещо като неможач.

I feel the need, the need for speed.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Прилошало му е уя ми
На всички убийци им прилошава точно преди да убият някой......
Сега слушам свидетели, карал е много бързо и то преди пешеходна, на която е убил момичето!!!
Те не напразно направиха ограничение 30 км/ч, ама българипитеците са всички рали пилоти и това не важи за тях.







На всички убийци им прилошава точно преди да убият някой......
Сега слушам свидетели, карал е много бързо и то преди пешеходна, на която е убил момичето!!!
Те не напразно направиха ограничение 30 км/ч, ама българипитеците са всички рали пилоти и това не важи за тях.
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- vicho
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8391
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
тия ограничения са за скейтбордистите... нас не ни интересуват



You said: "Time will change!" What if it changes you?
- TNT
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 309
- Регистриран на: 30.04.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
https://www.autonews.bg/evropa-nastoyav ... lDd2aM7YUU
Нещо пак се престарават с глупости ми се струва. 30 в града освен да вдигне разхода на повечето автомобили и да доведе до замърсяване, не виждам какво толкова ще промени. Градския транспорт ще стане още по-бавен и т.н. Извънградското дали ще е 80 или 90... все тая. На магистрала дали ще е 120 или 140... то белите стават от неспазване на останалите правила. Но да кажем, че на магистрала може и да има подобрение. Сега има каращи със 70, 90, 100, 120, 145, 190
Ще се ограничат на 70, 90, 100, 125 и 190 
Нещо пак се престарават с глупости ми се струва. 30 в града освен да вдигне разхода на повечето автомобили и да доведе до замърсяване, не виждам какво толкова ще промени. Градския транспорт ще стане още по-бавен и т.н. Извънградското дали ще е 80 или 90... все тая. На магистрала дали ще е 120 или 140... то белите стават от неспазване на останалите правила. Но да кажем, че на магистрала може и да има подобрение. Сега има каращи със 70, 90, 100, 120, 145, 190



- drifty
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 251
- Регистриран на: 18.12.2013
- Местоположение: Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: E39 528i, Е39 520i Touring
- Мечтае да кара: Е39 М5
- Детайли за колата: Powered by шпер
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Да караш с 30 по големи булеварди си е идиотизъм. Както са тръгнали, скоро тротинеткаджиите и колоездачите ще са с по-висок статут на пътя от леките автомобили. Пак решаваме проблема на парче, на никого не му пука за останалите фактори за инциденти. Това е пародия на решаване на проблем.

- Jorixa
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 717
- Регистриран на: 4.10.2018
- Кара: X5 G05/X1 F48
- Мечтае да кара: 911
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
И пак в случая общината е за съд. Защото там е имало колчета които целта им е да предотвратят такива ситуации. А тия пластмасови колчета ако духна по-силно ще паднат.
- kirobreika1
-
-
- Мнения: 15
- Регистриран на: 27.07.2022
- Кара: м си Саап-а и се подрусвам
- Детайли за колата: твърдо окачване :/
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Вероятно недоспал/преуморен/махмурлия шофьор.
- Vasko_G
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 170
- Регистриран на: 18.11.2014
- Местоположение: гр. София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW Compact M43B16
- Детайли за колата: BMW Compact, 1994/10, автоматик, М43B16
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Тези камиончета, които карат минерални води, винаги са претоварени, ма разследващите едва ли ще стигнат то там, щото някой може да пострада.
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3929
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Май и вие сте големи рали шампиони?
В гъсто населени зони в центъра на столица 30 км/ч било много?
Където има хиляди пешеходци, деца, паркиращи, маневриращи и т.н.
И защо извъртате нещата? Най-големите булеварди дори до центъра са с ограничение 80 км/ч!
Да ви питам, преди пешеходна пътека как трябва да се кара?
Ускоряваш колкото може, да минеш преди пешеходеца ли?
И другото. Общината била виновна? Ето го мястото. Има 10 знака, ограничение заради пешеходната от 30 км/ч, не да ви прецака ралито.
Отделно пешеходната е повдигната. И тоя урод е убил момичето на пешеходната, щото е карал с минимум 70 км/ч тоя таралясник!!!



Където има хиляди пешеходци, деца, паркиращи, маневриращи и т.н.

И защо извъртате нещата? Най-големите булеварди дори до центъра са с ограничение 80 км/ч!
Да ви питам, преди пешеходна пътека как трябва да се кара?

И другото. Общината била виновна? Ето го мястото. Има 10 знака, ограничение заради пешеходната от 30 км/ч, не да ви прецака ралито.
Отделно пешеходната е повдигната. И тоя урод е убил момичето на пешеходната, щото е карал с минимум 70 км/ч тоя таралясник!!!





Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Според експертизата не е имало никакъв спирачен път. Може би е бил невменяем шофьора, или камикадзе, "дейва и пробитата държава"
- Don_Diego
- ентусиаст
-
- Мнения: 816
- Регистриран на: 26.04.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E39, D3 W12, E89, U11, G09, G70
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Въпреки, че вече всячески избягвам шофирането в града в работни дни, през деня….все някога се налага да го правя….
Положението е страшно!!! Правилник няма или поне е само за балъците, всеки кара където както свари, нон стоп тетрис и местене из лентите, засичамия, отнемания на предимство, Стоп и червен светофар са пожелателни…а хората от провинцията (да ме извиняват тук присъстващите) са като изтървани
Даже са малко жертвите в града при тия обстоятелства
Положението е страшно!!! Правилник няма или поне е само за балъците, всеки кара където както свари, нон стоп тетрис и местене из лентите, засичамия, отнемания на предимство, Стоп и червен светофар са пожелателни…а хората от провинцията (да ме извиняват тук присъстващите) са като изтървани




Даже са малко жертвите в града при тия обстоятелства

- bum_bum
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 12076
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
zAcK написа:Май и вие сте големи рали шампиони?В гъсто населени зони в центъра на столица 30 км/ч било много?
![]()
Където има хиляди пешеходци, деца, паркиращи, маневриращи и т.н.![]()
Ограничение 30 в града и 120 на магистрала е идиотско, защото едва ли има фатален инцидент с 40 или 130км. Сакатлъците стават с доста по-висока скорост. Просто трябва да намерят начин наличните разумни ограничения да се спазват, а не да се въвеждат някакви абсурдни.
Да, в центъра трябва да се внимава със скоростта, но с 30 там си карам колелото ебаси. Това не е скорост за автомобил.
- ///eMo
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 645
- Регистриран на: 22.08.2006
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: го спокойно
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Точно на Гоце Делчев преди няколко дни видях спарк, който а-ха да се отлепи от земята на една от пешеходните. В последствие действието и скоростта се повтори от всякакви баничарки, модерни сув-ове и т.н... А паветата са криви и е неприятно дори да се кара с повече от 40. Явно трябва да започнат да се слагат по-твърди окачвания в новите коли. Жалко за момичето..
За мен ограничение от 30 би било безсмислено. Каращите със 100 няма магически да започнат да карат с 30, защото са намалили ограничението, но пък ще има много повече места за хранилки и 45 изведнъж да стане джигитска скорост и да говорят по новините с колко са се увеличили нарушителите.
За мен ограничение от 30 би било безсмислено. Каращите със 100 няма магически да започнат да карат с 30, защото са намалили ограничението, но пък ще има много повече места за хранилки и 45 изведнъж да стане джигитска скорост и да говорят по новините с колко са се увеличили нарушителите.
- randity
- Photographer
-
- Мнения: 726
- Регистриран на: 18.02.2010
- Местоположение: Крайните квартали на столицата
- Пол: Мъж
- Кара: му се нещо старо
Re: България на първо място по смъртност на пътя - причини?
Съгласен съм с теб. Наскоро ми се наложи да стигна с кола от Люлин до един магазин в близост до Пирогов и се проклех, че не тръгнах пеша.Don_Diego написа:Въпреки, че вече всячески избягвам шофирането в града в работни дни, през деня….все някога се налага да го правя….
Положението е страшно!!! Правилник няма или поне е само за балъците, всеки кара където както свари, нон стоп тетрис и местене из лентите, засичамия, отнемания на предимство, Стоп и червен светофар са пожелателни…а хората от провинцията (да ме извиняват тук присъстващите) са като изтървани![]()
![]()
![]()
![]()
Даже са малко жертвите в града при тия обстоятелства
Впрочем вчера щеше да стане поредния инциден и повярвайте ми, не скоростта щеше да е проблема, а заплесите зад волана. На светофара на Нестле в Люлин (пешеходен) светва червено. Пред мен са 2 коли, най-отпред някакъв нов Меган, зад него дърта Фабия. Та светва червено, тръгва да пресича един колоездач, Фабията без абсолютно никакви намерения да спира минава рязко в дясната лента и само не знам какво спаси човека с колелото. Бастуна наби спирачки в последния момент, но дори не успя да спре да пълен покой, защото колоездача го видя и удари 2 бързи оборота на педалите. Докато псувам, си обръщам погледа и виждам как и тоя с Мегана няма да отчете тоя светофар и директно си зави наляво на абсолютно червено, светещо от вече близо 5 секунди.
Изпратено от моят SAMSUNG S22+ с помощта на Tapatalk
.. и отново се замислих „Божее, какви автомобили са правени през миналия век. Сега всичко е пластмаса n-то качество."..


Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани