Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумулат
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумулат
Здравейте, БМВ е46 2004г след разкачане на акумулатора прозорците спряха да се вдигат автоматично,нито от ключ нито след програмиране с задържане.
Шибидаха се затваря автоматично!
И двата едновременно спряха да изпълняват тази функция,но слизат автоматично.Разменях копчета разкачах акумулатор за рестарт без резултат.
Подозирам софтуерен проблем ,на прав път ли съм според Вас.
Шибидаха се затваря автоматично!
И двата едновременно спряха да изпълняват тази функция,но слизат автоматично.Разменях копчета разкачах акумулатор за рестарт без резултат.
Подозирам софтуерен проблем ,на прав път ли съм според Вас.
Re: Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумула
Днес бях на диагностика.Модула разбира за подаване на команда първа позиция,но не реагира.
Всъщност прозореца се затваря от втора позиция на копчетата която би трябвало да е автоматично.
Излязоха множество грешки на огледалата 103,107,108,14
Всъщност прозореца се затваря от втора позиция на копчетата която би трябвало да е автоматично.
Излязоха множество грешки на огледалата 103,107,108,14
- ceco_kd
- младши ентусиаст
- Мнения: 373
- Регистриран на: 19.11.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 318i
- Мечтае да кара: На челна стойка.
- Детайли за колата: И умишлено надрана пак е красива.
Re: Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумула
Как точно ги програмираш? Защото при мен след разкачане на акумулатора винаги автоматичното вдигане спира. Обучават се като свалиш прозореца и после го вдигнеш до горе дърпайки бутона и държейки го така, докато се вдигне нацяло стъклото.
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят SM-A725F с помощта на Tapatalk
Карам бавно! Стигам Бързо!
Re: Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумула
Здравей, благодаря за отговора.
Да оказанията са изпълнени.
Днес освен аз и в сервиза констатираха,че копчетата отчитат първа позиция но тръгват от втора.
Отново отворих модула и релетата за да се уверя че работят коректно.
Просто команда на първа позиция не приемат предните прозорци.Шибидаха работи и с двете позиции.
При заключване от бравата шибидаха и задните люкове се затварят но прозорците не.
От дистанционното е същото само че се затваря само шибидаха.
Отваря се от ключа всичко и прозорци и шибидах.
Аз търся подкрепа на мнението за дефект в комфорт модула.Не намирам външни белези ,но се надявам някой да подкрепи тезата ми с аргумент.
Да оказанията са изпълнени.
Днес освен аз и в сервиза констатираха,че копчетата отчитат първа позиция но тръгват от втора.
Отново отворих модула и релетата за да се уверя че работят коректно.
Просто команда на първа позиция не приемат предните прозорци.Шибидаха работи и с двете позиции.
При заключване от бравата шибидаха и задните люкове се затварят но прозорците не.
От дистанционното е същото само че се затваря само шибидаха.
Отваря се от ключа всичко и прозорци и шибидах.
Аз търся подкрепа на мнението за дефект в комфорт модула.Не намирам външни белези ,но се надявам някой да подкрепи тезата ми с аргумент.
- DoesNot
- младши ентусиаст
- Мнения: 708
- Регистриран на: 19.10.2008
- Местоположение: Плевен
- Пол: Мъж
- Кара: 330Ci
- Мечтае да кара: M3
- Детайли за колата: Mtech, Manual, Black Sapphire
Re: Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумула
Изглежда че GM модула си е забравил кодировката. Трябва да се прекодира
Re: Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумула
Благодаря за отговора
От Варна съм, някой може ли да каже къде предлагат тази услуга?
От Варна съм, някой може ли да каже къде предлагат тази услуга?
Re: Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумула
Здравейте,в М Карс Варна на, които благодаря,че приеха този стар , автомобил ми изложиха тезата за проблем в модула или разтегнато жило на прозорец.
Тъй като тествах два модула с един и същи резултат,пробвах да откача буксата от машинката на прозореца с надежда да излъжа системата,но без успех
Разглеждах схемата на пиновете на модула.
Оказа се че има различен кабел за постоянно подаване на +12 към прозореца от такъв за ръчно вдигане.
Моля,разгледайте описанието и ако някой знае дали този +12 кабел минава през реле извън модула да пише.
Тъй като тествах два модула с един и същи резултат,пробвах да откача буксата от машинката на прозореца с надежда да излъжа системата,но без успех
Разглеждах схемата на пиновете на модула.
Оказа се че има различен кабел за постоянно подаване на +12 към прозореца от такъв за ръчно вдигане.
Моля,разгледайте описанието и ако някой знае дали този +12 кабел минава през реле извън модула да пише.
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумула
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумула
Моля обърнете внимание на+12 към вдигане на предни позиции
Някой знаели този кабел дали има реле извън модула?
Някой знаели този кабел дали има реле извън модула?
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
Re: Прозорци със софтуерен проблем след свалянето на акумула
Здравейте,този явно всеобщ проблем на модели след 2003г при е46 се дължи на функцията против прищипване.Преди 2003 за кабриото е налична функция с едно докосване само на шофьора.
Поведение при наличие на грешка
По правило процесът на активиране на електрическите прозорци се прекъсва (ограничава) след 8 s, за да се изключи съответният електродвигател, например при неразпознаване на ключалката или неизправност на механизма.
Ако стойностите на сензора против прихващане(след 2003 се намира в моторчета на стъклоповдигачите) не са правдоподобни (поради непрекъснато натискане, късо съединение или отворена верига), режимът на управление за къси натискания в посока "Затвори", както и режимът на комфортно затваряне не са разрешени. В този случай прозорецът може да се затвори само чрез продължително натискане на ключа.#цитат от BMW WDS#
След продължително прелистване из чужди форуми се насочих към кабелите на шофьорската врата.
Там поради някаква причина кабела за вдигане отговаря в буксата към GM5 модула на кабела за сваляне.По мое мнение предполагам, че по пътя на кабелите до модула съществува някакво реле или кабелите на всички е46 от теза година до 2005 се опират някъде.
За това завързах кабелите за нагоре и надолу преди моторчето на хикс Смисъл кабела за нагоре го хванах за кабела за на долу.Така сигнала на буксата на моторчето и буксата на GM5 модула стана правилен . Въпреки това функцията остана заключена.Сега като натисна копчето прозореца се вдига с едно докосване,и разбира се трябва да дърпам копчето със задържане за да свалям.
Смятам, че автоматичното вдигане е по важно от свалянето.Просто сега функцията против прищипване е не активна .Сега когато задържам копчето на ключа за отключване си вдигам прозорците .Прекарване на нови два кабела виждайки и странната букса на вратата към купето ми се струва доста досадна.Завъртането на кабелите и на двете врати е най доброто решение.
Поведение при наличие на грешка
По правило процесът на активиране на електрическите прозорци се прекъсва (ограничава) след 8 s, за да се изключи съответният електродвигател, например при неразпознаване на ключалката или неизправност на механизма.
Ако стойностите на сензора против прихващане(след 2003 се намира в моторчета на стъклоповдигачите) не са правдоподобни (поради непрекъснато натискане, късо съединение или отворена верига), режимът на управление за къси натискания в посока "Затвори", както и режимът на комфортно затваряне не са разрешени. В този случай прозорецът може да се затвори само чрез продължително натискане на ключа.#цитат от BMW WDS#
След продължително прелистване из чужди форуми се насочих към кабелите на шофьорската врата.
Там поради някаква причина кабела за вдигане отговаря в буксата към GM5 модула на кабела за сваляне.По мое мнение предполагам, че по пътя на кабелите до модула съществува някакво реле или кабелите на всички е46 от теза година до 2005 се опират някъде.
За това завързах кабелите за нагоре и надолу преди моторчето на хикс Смисъл кабела за нагоре го хванах за кабела за на долу.Така сигнала на буксата на моторчето и буксата на GM5 модула стана правилен . Въпреки това функцията остана заключена.Сега като натисна копчето прозореца се вдига с едно докосване,и разбира се трябва да дърпам копчето със задържане за да свалям.
Смятам, че автоматичното вдигане е по важно от свалянето.Просто сега функцията против прищипване е не активна .Сега когато задържам копчето на ключа за отключване си вдигам прозорците .Прекарване на нови два кабела виждайки и странната букса на вратата към купето ми се струва доста досадна.Завъртането на кабелите и на двете врати е най доброто решение.
10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани