Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Модератори: vld, bum_bum, ///Leonix, Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Проблема е следния, като малко се пооправи след като последно смених водна помпа и термостат но остана.
Значи колата вдига температура вече над 35-36° външна температура и скорости над 160 - 170км/ч.
Сменено е всичко без маркучи по охладителната система.
Радиатор Mahle за модела, капачка на разширителен съд, виско закс, радиатор на климатик, водна помпа Meile метална и термостат от тдс на 80° също Мahle. Кара се с хепу антифриз разреден за около -30°
Значи преди смяната на водната помпа и термостат същото се случваше при външна температура над 31-32 и скорост 120-130 за да ми стой стрелката на 12ч.
Забравих да кажа че и таблото съм сменил и не е от него.
Колата не надува маркучи, охладителната течност е бистра и го прави само лятото по големите жегите. При температури под 30° нямам никави проблеми при високи натоварвания скорости и т. н.
Къде да търся проблема?
Значи колата вдига температура вече над 35-36° външна температура и скорости над 160 - 170км/ч.
Сменено е всичко без маркучи по охладителната система.
Радиатор Mahle за модела, капачка на разширителен съд, виско закс, радиатор на климатик, водна помпа Meile метална и термостат от тдс на 80° също Мahle. Кара се с хепу антифриз разреден за около -30°
Значи преди смяната на водната помпа и термостат същото се случваше при външна температура над 31-32 и скорост 120-130 за да ми стой стрелката на 12ч.
Забравих да кажа че и таблото съм сменил и не е от него.
Колата не надува маркучи, охладителната течност е бистра и го прави само лятото по големите жегите. При температури под 30° нямам никави проблеми при високи натоварвания скорости и т. н.
Къде да търся проблема?
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Как я наливаш и обезвъздушаваш?
За сравнение М52Б28 с базовия тунинг и ремап на писта почти постоянно над 5к оборота, без виско и климатична перка не заграява. При това е имало и състезания в средата на Август в Пловдивско...
Същия мотор и същата кола, но с всичко по нея откъм перки(докато още се движеше по улиците), загряваше точно по описания от теб начин заради кофти обезвъздушаване или по-скоро наливане.
За сравнение М52Б28 с базовия тунинг и ремап на писта почти постоянно над 5к оборота, без виско и климатична перка не заграява. При това е имало и състезания в средата на Август в Пловдивско...
Същия мотор и същата кола, но с всичко по нея откъм перки(докато още се движеше по улиците), загряваше точно по описания от теб начин заради кофти обезвъздушаване или по-скоро наливане.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Развива се тапичката за обезвъздушаване и се налива охладителна течност докато не прелее от там, всичко това на загасен двигател. След това завивам паля след като отвори термостата пак я развивам да излезне някакъв въздух ако има. На другия ден доливам вода в разширителни съд. Общо взето така.
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
При мен този начин на пълнене категорично не работи и оставя въздушен джоб в мотора, което причинява прегряване.
Аз откачам горния голям маркуч на радиатора/казанчето на радиатора и от там през маркуча наливам колкото поеме в посока мотора. След това закачам маркуча и продължавам процедурата по описания от теб начин. + парно включено парно вътре.
Кола която уж беше обезвъздушена и пълна, но прегряваше с висока скорост, пое 2.5л през маркуча.
Аз откачам горния голям маркуч на радиатора/казанчето на радиатора и от там през маркуча наливам колкото поеме в посока мотора. След това закачам маркуча и продължавам процедурата по описания от теб начин. + парно включено парно вътре.
Кола която уж беше обезвъздушена и пълна, но прегряваше с висока скорост, пое 2.5л през маркуча.
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
TheDriver написа:При мен този начин на пълнене категорично не работи и оставя въздушен джоб в мотора, което причинява прегряване.
Аз откачам горния голям маркуч на радиатора/казанчето на радиатора и от там през маркуча наливам колкото поеме в посока мотора. След това закачам маркуча и продължавам процедурата по описания от теб начин. + парно включено парно вътре.
Кола която уж беше обезвъздушена и пълна, но прегряваше с висока скорост, пое 2.5л през маркуча.
Ще пробвам и по този начин и ще видим какео ще стане.
- shlosera
- младши ентусиаст
- Мнения: 372
- Регистриран на: 14.10.2010
- Местоположение: София и околностите
- Кара: e36 M50B20
- Мечтае да кара: e36 M3
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Като съм обезвъздушавал м50то преди време пълнех радиатора до горе и надувах през капачката и така докато спре да поема след това по описаната от вас процедура и не съм имал проблем никога мисля че даже наливах и през пробката за обезвъздушаване колкото поеме.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- zvetiko
- старши ентусиаст
- Мнения: 6218
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: София
- Кара: Е39М54В30
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Дали изобщо има проблем и до колко е сериозен, до колко загрява. При по-тежки натоварвания вече се проявяват неоригиналните части- да кажем чугунената отливка на перката на неоригиналната водната помпа има по-малка работна повърхност от тази на пластмасовата оригинална, по принцип термостата задължително трябва да е оригинален- има доста теми по въпроса.
Понякога има отлагания в каналите на двигателя, изобщо може да се изброяват доста неща.
За мистичното обезвъздушаване- просто се пълни докато потече от пробката, но има един момент, когато си мислиш, че е напълнено, а влиза още един литър. Ако го изпуснеш става огромен въздушен джоб и вече е неприятно. Ако е напълнено добре, караш малко на обороти за да се появи парното, на другия ден доливаш, ако е необходимо, и това е.
Понякога има отлагания в каналите на двигателя, изобщо може да се изброяват доста неща.
За мистичното обезвъздушаване- просто се пълни докато потече от пробката, но има един момент, когато си мислиш, че е напълнено, а влиза още един литър. Ако го изпуснеш става огромен въздушен джоб и вече е неприятно. Ако е напълнено добре, караш малко на обороти за да се появи парното, на другия ден доливаш, ако е необходимо, и това е.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Половината бегачки не са с оригинални термостати и нищо им няма.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- mafiata_
- младши ентусиаст
- Мнения: 539
- Регистриран на: 22.06.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328i
- Мечтае да кара: Самолет
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Интересното е че преди време имах абсолютно същия двигател и правеше същите неща. Загряваше по същия начин. И от там идва въпроса ми знам че не е нормално. Иначе колата си има и всички дифузьори пред климатичен радиатор, виско и е стокова. Забравих да допълня че има газ но не мисля би трябвало да е свързано при положение че това е от както е монтирана чисто нова ГИ.
Единственно останаха маркучите и да пробвам това с обезвъздушаването.
Обърнаха ми внимание че има значение и как се монтира самия термостат. Надявам се там където са го монтирали да го знаят това. Всъщост стрелката трябва да е нагоре нали? И другото което е 80° от тдс като цялото ми харесва идеята за през лятото пък зимата ще видим
Вие нямате нужните права за да сваляте прикачени файлове.
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Имай предвид, че ние използваме водни помпи - термотек. Само те изглеждат окей.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Kroki написа:Имай предвид, че ние използваме водни помпи - термотек. Само те изглеждат окей.
А ние, не сме ги чували.
Какво, е педимството им според теб?
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
- Kroki
- Дон Кроки
- Мнения: 3923
- Регистриран на: 14.01.2009
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: и се усмихва :)
- Мечтае да кара: със сина ми :)
- Детайли за колата: С всички възможни екстри.
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Викнахме от абс всички марки, които можеха да се викнат от основните ни доставчици - елит, интер, тех-ко.
Освен, че е с цяла отлята перка, то и сглобката и е цяла, а не е на ос. Продали сме поне 10, 5 от тях се карат на писти. Няма филм.
Освен, че е с цяла отлята перка, то и сглобката и е цяла, а не е на ос. Продали сме поне 10, 5 от тях се карат на писти. Няма филм.
You're safer in the race car than you are in cars going to and from the track. - Mario Andretti
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
`91 E30 318i `93 Е36 325td `06 E46 320d `12 F800ST `07 E61 LCI 525d
drago_pavlov написа:Аз светкам само ако има някаква опасност. За патруки не Както аз си плащам актовете, така ще си ги плащат и другите
- Le Transporteur
- старши ентусиаст
- Мнения: 2871
- Регистриран на: 11.10.2006
- Местоположение: Ruse
- Пол: Мъж
Re: Загряване при извънградско каране лятото. М52б28???
Kroki написа:Викнахме от абс всички марки, които можеха да се викнат от основните ни доставчици - елит, интер, тех-ко.
Освен, че е с цяла отлята перка, то и сглобката и е цяла, а не е на ос. Продали сме поне 10, 5 от тях се карат на писти. Няма филм.
Благодаря!
"Башак": ...еее БМВ караш, а ти е скъпо!
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани