Ако харесвате колата си не ходете в Инес ауто
Модератори: mitaka7, ©, Dimitroff, Гецата, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
Ако харесвате колата си не ходете в Инес ауто
Здравейте днес се оптитах да си сложа ксенон в "инес ауто " защото видях в страницата им че продават пфилипс ксенон за 520 кинта. обаче ми се случи нещо което още неможе да ми го побере ума. отивам аз там и едно "шевче" или "таргашче" незам как да го нарека ме посреща след като съм видял някакво съобщение на вратата да позвъня на еди койси тел. и започва да ми показва комплекти на пфилипс хела и некви други. Аз го питам колко е цената на коплекта филипс той ми 520 "ок слагай го " и тогава си еба мамата. отивам аз да си взема колата и гедам некъв пич ми реже фара с флекс на пода за да вкара неква крушка дето такова зрънчо несъм виждал и аз изтръпнах и му викам абе ти за преходници чувал ли си някога , а той ми мълчи и ето го идва таргашчето и ми носи същите боклуци с хартиена лепенка на тях "пфилипс" и аз изпаднах в шок. Викам си тука лудница ли е в Авганистан ли сме. на въпроса ми защо като сме се разбра ли за пфилипс получавам зрънчо ми се оговаря ехидно че пхилипс вече ги произвеждат ийгъл. накрая поне успях да си взема капарото за което не бях получил никакъв докумен а и като гледам нищо не му беше нарет на сладурчето. и така сега си останах с преебани цокли на фаровете и се моля дано в камор ги има отделно че иначе доста солено ще ми излезе забавлението. 

- V-max
-
-
- Мнения: 1588
- Регистриран на: 7.01.2005
- Местоположение: SF
- Пол: Мъж
- Кара: E30 318hi ---> E30 328ihA
- Детайли за колата: Бърз, здрав и безумно чист , това е моят автомобил :) Съвсем скоро M52B28 inside :DD
рязани фасунки си е супер, лесно и бързо си слагаш ксенона
Иначе "пхилипс вече ги произвеждат ийгъл" кърти


Иначе "пхилипс вече ги произвеждат ийгъл" кърти


БАТЕЕЕЕЕ
ТОЯ КАК СЛАГЕШЕ НА НЕКВИ ХОРА ТЕЯ БОКЛУЦИ И и некъв му изгоряла едната крушка и тоя му вика това става веднъж на милион а ти виждаш как крушката лопа в фара незам тоя е некъв нов ксенон дето се наглася по завоите и дупките




- ingenious
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 166
- Регистриран на: 21.11.2007
- Кара: E60 520d
- Мечтае да кара: 535xd
- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
такива шматки как просъществуват въобще..
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- 7S\/E7OSLA\/
- ентусиаст
-
- Мнения: 870
- Регистриран на: 19.03.2006
- Местоположение: Сф
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E70 08.2010
- Детайли за колата: Сив металик
точно за тея става въпрос
тези са капутчетата сега карам без къси заради тях докато ми докарат цокли
- kiko™
- ентусиаст
-
- Мнения: 822
- Регистриран на: 21.01.2008
- Пол: Мъж
- Кара: разни баварски екземпляри
- Мечтае да кара: ///M
- VS
- Потребител
-
- Мнения: 1
- Регистриран на: 22.05.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: https://inesltd.bazar.bg
Re: Ако харесвате колата си не ходете в Инес ауто
Peter написа:Здравейте днес се оптитах да си сложа ксенон в "инес ауто " защото видях в страницата им че продават пфилипс ксенон за 520 кинта. обаче ми се случи нещо което още неможе да ми го побере ума. отивам аз там и едно "шевче" или "таргашче" незам как да го нарека ме посреща след като съм видял някакво съобщение на вратата да позвъня на еди койси тел. и започва да ми показва комплекти на пфилипс хела и некви други. Аз го питам колко е цената на коплекта филипс той ми 520 "ок слагай го " и тогава си еба мамата. отивам аз да си взема колата и гедам некъв пич ми реже фара с флекс на пода за да вкара неква крушка дето такова зрънчо несъм виждал и аз изтръпнах и му викам абе ти за преходници чувал ли си някога , а той ми мълчи и ето го идва таргашчето и ми носи същите боклуци с хартиена лепенка на тях "пфилипс" и аз изпаднах в шок. Викам си тука лудница ли е в Авганистан ли сме. на въпроса ми защо като сме се разбра ли за пфилипс получавам зрънчо ми се оговаря ехидно че пхилипс вече ги произвеждат ийгъл. накрая поне успях да си взема капарото за което не бях получил никакъв докумен а и като гледам нищо не му беше нарет на сладурчето. и така сега си останах с преебани цокли на фаровете и се моля дано в камор ги има отделно че иначе доста солено ще ми излезе забавлението. :mhihi:
Здравейте, въпреки че от 10г. карам BMW /E34-525ix//E39-525tds//E32-740IL/ никога не съм поствал във форума, но след като 20 годишният „Peter” постна тази тема, в която изказът, правописът и истината са оскъдни, ще се пробвам.
В нашия сайт /www.inesauto.com/ предлагаме xenon Philips (получаваме го от Филипс България) на цена 1100лева (официална цена на Филипс България)
Предлагаме и xenon Philips, окомплектован с крушки EaglEye (оригинални корейски, ние сме официални вносители за България) на цена 890 лева. За какъв „зрънчо” пише „Peter” не е ясно?
Предимствата на втория са ниската цена на крушката, (96лева) като консуматив и големия избор на цветове.
От този „зрънчо” на едро купуват: ДаруКар, Балкан Стар Аутомотив., Авител, Автоелит, Евросервиз Тандер, Хела Бургас, Пит-Мах, Друмник, Субару Мотърс, Ви Би Кар Екстрас, Енерджи-5, Мотор Експерт, Сова-3, Кале еоод, Здравко и Добри от Капитолия и много други фирми от страната.
Не сме рязали с флекс нито фара, нито цоклите на „Peter”. Когато нямаме съответния адаптер, разпробиваме с мини дрил пласмасовата капачка за смяна на крушката, прокарваме кабелите на ксенона и я пълним със силикон. Тези капачки струват около 10-20 лева. По същия начин правят адапторите и производителите на ксенон.
След като „Peter” започна да настоява на по-ниската цена да му сложим пълен Philips , му върнах капарото и го помолих да изкара колата. Но не съм си позволил коментари или обиди, въпреки явната некомпетентност на клиента. В интерес на истината, той също се държа нормално. Явно простотии и обиди се ръсят във форума по-лесно, отколкото лице в лице. Виждаме балканския синдром: никой да оплюе тези дето правят нещо, белким стане някой.
Интересното е, че в правилата на форума пише:
"11 Ругатни, груб тон, циничен и вулгарен език са абсолютно недопустими!! Не издавайте ниската си култура! Без лични обиди и нападки, били те косвени или преки. Никакви лични кавги няма да бъдат допускани в темите. Всякакви провокации и опити за подклаждане на спорове или омраза към други лица няма да бъдат толерирани!
Ако сметнете, че даден потребител нарушава правилата на форума или по някакъв начин злепоставя вашата личност, обърнете се към административния екип. Това е единствения начин да бъде разрешен спора!!!"
Приканваме модераторите да се намесят. Смятаме, че този пост изцяло противоречи на истината, обижда, клевети и води до пропускане на ползи и нанася щети на фирмата. "Случайно" ИНЕС Ауто е в бранша повече от 16 г.
Владо Стоянов
ИНЕС Ауто
Здравейте Г-н Стоянов.
Знаех че вероятността да ви открия тук е доста голяма предвид колата, която видях пред офиса ви.
Между другото, поздравления за бавареца - невероятна машина, красота за окото.
Подейства ми определено релаксиращо въпреки изнервянето, което ми донесе контактуването с вашата фирма.
Очевидно не съм единствения недоволен от Инес Ауто.
И понеже както споменах, в интернет е много лесно да си направиш анти-реклана - тази тема е още по-ярко доказателство.
Гугъл бързо ми я даде.
Не познавам колегата, но ето и моята история.
Избягвам да взимам такива крайни позиции в публичното пространство.
Единия случай е Балкан Стар.
Втория се постарахте да направите Инес Ауто.
Поздравления.
From: <XXX@googlemail.com>
Date: 2008/5/27
Subject: Fwd: porychka na alarma
To: XXX@inesauto.com, XXX@inesauto.com
Cc: XXX@gmail.com
Лека поправка на казаното - за трети.
Преди около година ви оставих един Мерцедес за монтаж на система от серията HPB на CanBus.
Казах че искам конкретен модел, потвърдихте че няма технически проблем.
Дойдох няколко часа по-късно от уговорката, колата все още не беше готова и просто ме уведомихте, че сте монтирали друга, от серията HPBT, която не е на CanBus.
Обяснението беше, че автомобила нямал такава шина.
Дори и да е наистина така, вие ме поставихте пред свършен факт - системата беше монтирана.
Какъв беше проблема да ме уведомите с едно просто обаждане???
Клиент, отношение, това-онова?
Миналата седмица се обаждам да попитам за системата, за която става въпрос в долния мейл.
Абсолютно неадекватна информация.
Първо ми казахте, че това е система за автомобили с оригинално дистанционно.
После ми казахте, че в комплекта няма ултразвуковите сензори.
На въпроса ми защо ги няма и каква е цената им отделно защото навсякъде в интернет HPA серията си върви с тях, отговора беше (импровизирам):
"Ааа, ясно. Значи хем да бъде по-евтино, хем да има всичко. От години се занимавам с търговия и всичките тези прийоми са ми пределно ясни"
Мисля, че 3 обаждания направих за да ми кажете цената на сензорите.
Второто беше неуспешно заради проблем с някаква система - "не мога да ви дам цена".
Последното изречение е буквално.
Едва на въпроса ми "Защо?!?" благоволихте да ми кажете за техническия проблем.
На третото ми казахте, че системата я няма и не мога да я поръчам.
ОК, въпреки факта, че в сайта ви я има.
Вчера накарах съпругата ми да я поръча.
Това беше за проверка.
Въпреки че не се занимавам с търговия от години, стана ми ясно, че не искате да ми продадете тази система.
Може би ви затрудних с конкретика, нямам идея.
Та освен че я е получила отново без каквото и да било отговор на въпросите и,
оказа се, че ултразвиковите сензори са включени в комплекта.
Излишно е мисля да ви казвам какво е мнението ми за отношението ви към клиентите.
Нямам идея как от "толкоз години" успявате да се занимавате с търговия при подобен подход, но очевидно някои неща още не са ви ясни.
Пример: Ако идеята ми е била да мина "тънко", просто нямаше изобщо да се интересувам от системите, които предлагате и изобщо фирмата ви.
Само за справка: За 2 алармени системи и един ActivePark4 съм ви оставил приблизително 1000 лева.
Чудя се защо ли се занимавам да ви пиша...
И още нещо - има едно такова понятие, наречено АНТИРЕКЛАМА.
Недейте да се чудите ако в интернет го срещнете свързано с вашата фирма.
Вероятността е огромна.
Успех!
---------- Forwarded message ----------
From: <XXX@gmail.com>
Date: 2008/5/27
Subject: porychka na alarma
To: XXX@inesauto.com
Cc: XXX@inesauto.com
Ужаваеми господа,
Възмутена съм от отношението, което проявявате към клиентите си.
Вчера направих поръчка през вашия сайт.
В коментара към поръчката за аларма Мета Систем задавах въпроси, на които НИКОЙ не ми отговори.
Въпросите бяха: 1. Имате ли налична тази аларма; 2. Можете ли да ми я доставите.
Изненадана съм, че днес в 11:55 пристигна куриер, който очакваше да заплатя поръчката.
Никой не се свърза с мен, макар, че оставих валиден ТЕЛЕФОН и и-мейл.
Едва ли от вчера до днес сте имали СТОТИЦИ клиенти, за да не можете да си позволите телефонно обаждане.
Вашият сайт дава подвеждаща информация.
1. Никъде не пише каква е цената на доставката;
2. Призовавате клиентите си да изпратят SMS "Уважаеми клиенти, за да обработим по-бързо вашата поръчка и да се уверим, че тя е действителна, моля, потвърдете я чрез обаждане или SMS с текст 'porachka' на телефон 0888 603760 или 0885 859529"
" За да обработите по-бързо моята поръчка" ....
Благодаря за начина, по който я обработихте!
Поръчвам си редовно книги по интернет.За суми по-малки от цената на алармата, доставена от вас. Очевидно другите търговци уважават клиентите си повече.
Разбира се, заплатих на куриера, но нямаше никаква гаранция, че в момента на пристигането му щях да съм на посочения адрес, за да приема поръчката, и с посочената сума в ръка, след като НИКОЙ не ми потвърди, че заявката е на път.
За втори път семейството ми използва услугите ви.
Вие се постарахте да е и за последен път.
Знаех че вероятността да ви открия тук е доста голяма предвид колата, която видях пред офиса ви.
Между другото, поздравления за бавареца - невероятна машина, красота за окото.
Подейства ми определено релаксиращо въпреки изнервянето, което ми донесе контактуването с вашата фирма.
Очевидно не съм единствения недоволен от Инес Ауто.
И понеже както споменах, в интернет е много лесно да си направиш анти-реклана - тази тема е още по-ярко доказателство.
Гугъл бързо ми я даде.
Не познавам колегата, но ето и моята история.
Избягвам да взимам такива крайни позиции в публичното пространство.
Единия случай е Балкан Стар.
Втория се постарахте да направите Инес Ауто.
Поздравления.
From: <XXX@googlemail.com>
Date: 2008/5/27
Subject: Fwd: porychka na alarma
To: XXX@inesauto.com, XXX@inesauto.com
Cc: XXX@gmail.com
Лека поправка на казаното - за трети.
Преди около година ви оставих един Мерцедес за монтаж на система от серията HPB на CanBus.
Казах че искам конкретен модел, потвърдихте че няма технически проблем.
Дойдох няколко часа по-късно от уговорката, колата все още не беше готова и просто ме уведомихте, че сте монтирали друга, от серията HPBT, която не е на CanBus.
Обяснението беше, че автомобила нямал такава шина.
Дори и да е наистина така, вие ме поставихте пред свършен факт - системата беше монтирана.
Какъв беше проблема да ме уведомите с едно просто обаждане???
Клиент, отношение, това-онова?
Миналата седмица се обаждам да попитам за системата, за която става въпрос в долния мейл.
Абсолютно неадекватна информация.
Първо ми казахте, че това е система за автомобили с оригинално дистанционно.
После ми казахте, че в комплекта няма ултразвуковите сензори.
На въпроса ми защо ги няма и каква е цената им отделно защото навсякъде в интернет HPA серията си върви с тях, отговора беше (импровизирам):
"Ааа, ясно. Значи хем да бъде по-евтино, хем да има всичко. От години се занимавам с търговия и всичките тези прийоми са ми пределно ясни"
Мисля, че 3 обаждания направих за да ми кажете цената на сензорите.
Второто беше неуспешно заради проблем с някаква система - "не мога да ви дам цена".
Последното изречение е буквално.
Едва на въпроса ми "Защо?!?" благоволихте да ми кажете за техническия проблем.
На третото ми казахте, че системата я няма и не мога да я поръчам.
ОК, въпреки факта, че в сайта ви я има.
Вчера накарах съпругата ми да я поръча.
Това беше за проверка.
Въпреки че не се занимавам с търговия от години, стана ми ясно, че не искате да ми продадете тази система.
Може би ви затрудних с конкретика, нямам идея.
Та освен че я е получила отново без каквото и да било отговор на въпросите и,
оказа се, че ултразвиковите сензори са включени в комплекта.
Излишно е мисля да ви казвам какво е мнението ми за отношението ви към клиентите.
Нямам идея как от "толкоз години" успявате да се занимавате с търговия при подобен подход, но очевидно някои неща още не са ви ясни.
Пример: Ако идеята ми е била да мина "тънко", просто нямаше изобщо да се интересувам от системите, които предлагате и изобщо фирмата ви.
Само за справка: За 2 алармени системи и един ActivePark4 съм ви оставил приблизително 1000 лева.
Чудя се защо ли се занимавам да ви пиша...
И още нещо - има едно такова понятие, наречено АНТИРЕКЛАМА.
Недейте да се чудите ако в интернет го срещнете свързано с вашата фирма.
Вероятността е огромна.
Успех!
---------- Forwarded message ----------
From: <XXX@gmail.com>
Date: 2008/5/27
Subject: porychka na alarma
To: XXX@inesauto.com
Cc: XXX@inesauto.com
Ужаваеми господа,
Възмутена съм от отношението, което проявявате към клиентите си.
Вчера направих поръчка през вашия сайт.
В коментара към поръчката за аларма Мета Систем задавах въпроси, на които НИКОЙ не ми отговори.
Въпросите бяха: 1. Имате ли налична тази аларма; 2. Можете ли да ми я доставите.
Изненадана съм, че днес в 11:55 пристигна куриер, който очакваше да заплатя поръчката.
Никой не се свърза с мен, макар, че оставих валиден ТЕЛЕФОН и и-мейл.
Едва ли от вчера до днес сте имали СТОТИЦИ клиенти, за да не можете да си позволите телефонно обаждане.
Вашият сайт дава подвеждаща информация.
1. Никъде не пише каква е цената на доставката;
2. Призовавате клиентите си да изпратят SMS "Уважаеми клиенти, за да обработим по-бързо вашата поръчка и да се уверим, че тя е действителна, моля, потвърдете я чрез обаждане или SMS с текст 'porachka' на телефон 0888 603760 или 0885 859529"
" За да обработите по-бързо моята поръчка" ....
Благодаря за начина, по който я обработихте!
Поръчвам си редовно книги по интернет.За суми по-малки от цената на алармата, доставена от вас. Очевидно другите търговци уважават клиентите си повече.
Разбира се, заплатих на куриера, но нямаше никаква гаранция, че в момента на пристигането му щях да съм на посочения адрес, за да приема поръчката, и с посочената сума в ръка, след като НИКОЙ не ми потвърди, че заявката е на път.
За втори път семейството ми използва услугите ви.
Вие се постарахте да е и за последен път.
- alexsch
- ентусиаст
-
- Мнения: 1410
- Регистриран на: 25.10.2007
- Местоположение: на жълтите павета
- Кара: на бира и кебапчета
- Мечтае да кара: М6-ца кабрио
... нека и за напиша нещо по въпроса "инес ауто" като си купих Е46-цата на въпросните господа като на богове им се молих да ми монтират аларма! имахве уговорка и естествено тя пропадна! просто съм страшно разочарован от въпросната фирма!
И понеже следва да сме максимално обективни, има ъпдейт по темата.
Г-н Стоянов ми се обади за да разбере от какво толкова съм недоволен.
Не го очаквах и трябва да си призная, че ако това се беше случило преди да пиша тук, може би нямаше да го направя.
Така или иначе не съжалявам за написаното, просто защото не съм казал нищо невярно.
Според него, нещата от които съм недоволен са дреболии - получил съм в крайна сметка нещата, които съм искал.
В интерес на истината, наистина системите на MetaSystems които съм купил от тях са адски надеждни и за това съм писал не един или два пъти по форумите.
За да не бъда голословен, ето примери:
Един, Два, Три, Четири...
Владо, приятелю: Благодаря ти за пожеланията от последния ни разговор, след като вече беше видял тази тема.
Въпреки че за разлика от моите поздравления за бавареца в които няма и капка ирония, твоите мисля, че не бяха такива.
Няма никаква злоба или завист в подбудите ми да напиша това.
Единствената и то благородна завист към теб беше за бавареца ти
Както и да е.
Всеки е прав за него си.
Само ще си позволя да ти дам за пример ей този онлайн магазин: AXM Auto.
Няма поръчка, дори за 20 лева да бъде, за която да не са ми се обадили.
Просто няма такава.
Днес например ми се обадиха за да ми кажат, че ей този чарк от общата ми поръчка го нямат.
Обърни внимание на цената - 4,50 лв, и то без отстъпката която имам!!!
Освен това обещаха да го намерят от някъде и все пак да ми свършат работа.
А ти гарантирам, че обработват десетки пъти повече поръчки от Инес Ауто...
Разводнихме темата, нека всеки да си направи изводите сам.
Много трудно се гради рейтинг, а страшно лесно се руши.
Г-н Стоянов ми се обади за да разбере от какво толкова съм недоволен.
Не го очаквах и трябва да си призная, че ако това се беше случило преди да пиша тук, може би нямаше да го направя.
Така или иначе не съжалявам за написаното, просто защото не съм казал нищо невярно.
Според него, нещата от които съм недоволен са дреболии - получил съм в крайна сметка нещата, които съм искал.
В интерес на истината, наистина системите на MetaSystems които съм купил от тях са адски надеждни и за това съм писал не един или два пъти по форумите.
За да не бъда голословен, ето примери:
Един, Два, Три, Четири...
Владо, приятелю: Благодаря ти за пожеланията от последния ни разговор, след като вече беше видял тази тема.
Въпреки че за разлика от моите поздравления за бавареца в които няма и капка ирония, твоите мисля, че не бяха такива.
Няма никаква злоба или завист в подбудите ми да напиша това.
Единствената и то благородна завист към теб беше за бавареца ти

Както и да е.
Всеки е прав за него си.
Само ще си позволя да ти дам за пример ей този онлайн магазин: AXM Auto.
Няма поръчка, дори за 20 лева да бъде, за която да не са ми се обадили.
Просто няма такава.
Днес например ми се обадиха за да ми кажат, че ей този чарк от общата ми поръчка го нямат.
Обърни внимание на цената - 4,50 лв, и то без отстъпката която имам!!!
Освен това обещаха да го намерят от някъде и все пак да ми свършат работа.
А ти гарантирам, че обработват десетки пъти повече поръчки от Инес Ауто...
Разводнихме темата, нека всеки да си направи изводите сам.
Много трудно се гради рейтинг, а страшно лесно се руши.
14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани